[25/5/2015] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 72)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 19 26.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 17 23.6%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 12 16.7%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 11 15.3%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 10 13.9%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 3 4.2%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dream Theater

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dream Theater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Έχει δει ποτέ κανείς σας άτομο να γράφει 100/100 στις πανελλήνιες στα μαθηματικά??Εγώ ξέρω άτομο μέχρι 91/100
άσχετο το ξέρω αλλά αμφιβάλλω αν υπάρχουν 100αρια σε όλη την Ελλάδα:hmm:

περυσι εδινα(οπου ηταν πολυ ευκολα ομολογουμενως τα θεματα σε σχεση με φετος, οπου ταελυσα αλλα εφτυσα αιμα να βγαλω ΕΙΔΙΚΑ Δ3,Δ4. το Γ3 επισης αρκετα ζορικο ενω το Γ4 αν ειχες λυσει το Γ3 το εβγαζες. Θα προτιμουσα 1000 φορες να εδινα σε αυτα τα θεματα παρα στα περσινα που και η κουτση μαρια εγραφε 15 και ο αριστος ισως εχανε απο λαθη απροσεξιας τη σχολη του.) και σε διαψευδω. στα μαθηματικα κατ. ειχα 99 και 100 απο τους 2 βαθμολογητες περυσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Metal Hammer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Metal Hammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
Τα θέματα του 13 ηταν πολύ πιο εύκολα απο τα φετινα.Και όταν λέω πως είναι παλούκια ολκής τα θέματα για τον μέσο κοσμο.Για μενα προσωπικά τα 3 πρωτα ητα ν πολύ εύκολα,το 4ο σαφως παρα πολύ δυσκολο και μου πήρε 2 ωρες.Για αυτό τονιζα αρκετές φορες οτι πεεπει να αφιερώνεται ο περισσότερος χρόνος απο όλα τα μαθήματα στα μαθηματικά και πως δεν αρκεί ο Παπαδάκης για να πας στις πανελλήνιες. Πρεπει να είμαστε εξοικειωμένοι και με τέτοια θέματα όπως το Δ.Αλλά πολλά παιζουν ρολο εκείνη την ωρα οπως άγχος κλπ,στο σχολείο μου είχαμε και κρούσματα λιποθυμίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
περυσι εδινα(οπου ηταν πολυ ευκολα ομολογουμενως τα θεματα σε σχεση με φετος, οπου ταελυσα αλλα εφτυσα αιμα να βγαλω ΕΙΔΙΚΑ Δ3,Δ4. το Γ3 επισης αρκετα ζορικο ενω το Γ4 αν ειχες λυσει το Γ3 το εβγαζες. Θα προτιμουσα 1000 φορες να εδινα σε αυτα τα θεματα παρα στα περσινα που και η κουτση μαρια εγραφε 15 και ο αριστος ισως εχανε απο λαθη απροσεξιας τη σχολη του.) και σε διαψευδω. στα μαθηματικα κατ. ειχα 99 και 100 απο τους 2 βαθμολογητες περυσι.

Εγώ μιλάω για 100 καθαρό όμως ούτε ένα λάθος αυτό λέω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,939 μηνύματα.
Στο φροντιστηριο που πηγαινα έμαθα οτι τα παιδια,αυτοι που ηταν καλοι έγραψαν ίσως ακομα και 18 και καποιοι τα έγραψαν ολα :P Βεβαια δεν ξέρουν αν ειναι σωστά αιτιολογημένα γιατι δεν τους έφτασε ο χρονος να τα ξαναδούν. Γενικά πιστεύω οτι το 15-16 θεωρείται άριστο φέτος. Μην ανησυχείτε για το τι γράψατε στα μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Η Γίδα

Νεοφερμένος

Ο Η Γίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Α δηλαδη εγω που ξεσκιστηκα και πανικοβληθηκα και εγραψα κοντα στο 10 θα πρεπει να δωσω πισω τα λεφτα των γονιων μου για μια κακη στιγμη??!!

Ναι.
Οταν βρεις δουλεια θα πρεπει να τους ξεπληρωσεις.Γιατι πολυ απλα αν ασχολεισαι με συναρτησεις επι ενα χρονο και δεν ξερεις να βρισκεις μονοτονια κυρτοτητα και εμβαδον δεν τα παιρνεις τα γραμματα.Δεν σε λεω χαζο.Λεω οτι η θεωρητικη εκπαιδευση του πανεπιστημιου δεν ειναι για σενα γιατι δεν εχεις μαθει να διαβαζεις σωστα.Και θεωρω οτι διαβασες ετσι.Αν δεν διαβασες τοτε δεν υπαρχουν στιγμιαια λαθη.Υπαρχουν τυψεις και ενοχες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Ναι.
Οταν βρεις δουλεια θα πρεπει να τους ξεπληρωσεις.Γιατι πολυ απλα αν ασχολεισαι με συναρτησεις επι ενα χρονο και δεν ξερεις να βρισκεις μονοτονια κυρτοτητα και εμβαδον δεν τα παιρνεις τα γραμματα.Δεν σε λεω χαζο.Λεω οτι η θεωρητικη εκπαιδευση του πανεπιστημιου δεν ειναι για σενα γιατι δεν εχεις μαθει να διαβαζεις σωστα.Και θεωρω οτι διαβασες ετσι.Αν δεν διαβασες τοτε δεν υπαρχουν στιγμιαια λαθη.Υπαρχουν τυψεις και ενοχες.

Κανονικά, σε τέτοια μηνύματα δεν απαντάς, αν θες να τα αντιμετωπίσεις. Τα "γράφεις" εις τα παλαιότερα των υποδημάτων σου, και ελπίζεις ότι ο συντάκτης τους κάποια στιγμή...θα βαρεθεί να προκαλεί εσκεμμένα ή μη. Τέλος πάντων, για το δικό σου μήνυμα Γίδα, θα κάνω μία εξαίρεση. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μην αγχώνονται και στεναχωριούνται και οι υποψήφιοι με αυτά που διαβάζουν, και να μην επιβαρύνουν τη ψυχολογία τους.
Και ερωτώ εγώ τώρα:

1.) Μία ενδεχόμενη "αποτυχία" (αν και διαφωνώ γενικά με τη λέξη, καθώς θεωρώ ότι μία οποιαδήποτε προσπάθεια εξ ορισμού δεν είναι εξ ολοκλήρου ποτέ αποτυχημένη για πολλούς λόγους) στις Πανελλαδικές, είναι συνάρτηση και αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο των -δήθεν ελλιπών- γνώσεων του μαθητή;; Είναι απόρροια μόνο του ρητού "δεν παίρνω τα γράμματα";;; Μήπως, -λέω μήπως- παίζει και λιγάκι ρόλο η ψυχολογία, η συναισθηματική κατάσταση, η υγεία, η ψυχραιμία και η εν γένει ψυχοσύνθεση του υποψηφίου;;; Δηλαδή, την περίπτωση (και πολύ συχνή μάλιστα) όπου το υπέρμετρο άγχος και η πίεση γονατίζουν τον μαθητή, ο οποίος αποδίδει σε μικρότερο βαθμό από αυτό των γνώσεων και δυνατοτήτων του, την εκλαμβάνουμε ως "αδυναμία αντίληψης των γραμμάτων και παρακολούθησης πανεπιστημιακών σπουδών";; Την εκλαμβάνουμε ως ανικανότητα στο κομμάτι των γραμμάτων;; Την ταυτίζουμε με τη περίπτωση του αδιάβαστου μαθητή, που -άκουσον άκουσον- έχει και τύψεις και ενοχές;;; (προσπερνώ το κομμάτι, πως μία συνειδητοποιημένη και ώριμη επιλογή δεν επιφέρει ενοχές) Είναι σαν να λες, πως η "αποτυχία" στις Πανελλήνιες, μεταφράζεται αποκλειστικά και μόνο στον έναν παράγοντα (διάβασμα) και πως αυτή καθορίζει και την αξία σου στη μετέπειτα πορεία σου στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Μήπως -λέω μήπως- βάζεις τη μηχανή της Γενίκευσης στην maximum λειτουργία;;

2.) Γνωρίζεις φαντάζομαι πως το έργο των γονιών για τα παιδιά τους, δεν ξεπληρώνεται με τίποτα και ΚΥΡΙΩΣ με χρήματα, έτσι;;;

3.) Το nickname σου, τυχαία το επέλεξες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Η Γίδα

Νεοφερμένος

Ο Η Γίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Κανονικά, σε τέτοια μηνύματα δεν απαντάς, αν θες να τα αντιμετωπίσεις. Τα "γράφεις" εις τα παλαιότερα των υποδημάτων σου, και ελπίζεις ότι ο συντάκτης τους κάποια στιγμή...θα βαρεθεί να προκαλεί εσκεμμένα ή μη. Τέλος πάντων, για το δικό σου μήνυμα Γίδα, θα κάνω μία εξαίρεση. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μην αγχώνονται και στεναχωριούνται και οι υποψήφιοι με αυτά που διαβάζουν, και να μην επιβαρύνουν τη ψυχολογία τους.
Και ερωτώ εγώ τώρα:

1.) Μία ενδεχόμενη "αποτυχία" (αν και διαφωνώ γενικά με τη λέξη, καθώς θεωρώ ότι μία οποιαδήποτε προσπάθεια εξ ορισμού δεν είναι εξ ολοκλήρου ποτέ αποτυχημένη για πολλούς λόγους) στις Πανελλαδικές, είναι συνάρτηση και αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο των -δήθεν ελλιπών- γνώσεων του μαθητή;; Είναι απόρροια μόνο του ρητού "δεν παίρνω τα γράμματα";;; Μήπως, -λέω μήπως- παίζει και λιγάκι ρόλο η ψυχολογία, η συναισθηματική κατάσταση, η υγεία, η ψυχραιμία και η εν γένει ψυχοσύνθεση του υποψηφίου;;; Δηλαδή, την περίπτωση (και πολύ συχνή μάλιστα) όπου το υπέρμετρο άγχος και η πίεση γονατίζουν τον μαθητή, ο οποίος αποδίδει σε μικρότερο βαθμό από αυτό των γνώσεων και δυνατοτήτων του, την εκλαμβάνουμε ως "αδυναμία αντίληψης των γραμμάτων και παρακολούθησης πανεπιστημιακών σπουδών";; Την εκλαμβάνουμε ως ανικανότητα στο κομμάτι των γραμμάτων;; Την ταυτίζουμε με τη περίπτωση του αδιάβαστου μαθητή, που -άκουσον άκουσον- έχει και τύψεις και ενοχές;;; (προσπερνώ το κομμάτι, πως μία συνειδητοποιημένη και ώριμη επιλογή δεν επιφέρει ενοχές) Είναι σαν να λες, πως η "αποτυχία" στις Πανελλήνιες, μεταφράζεται αποκλειστικά και μόνο στον έναν παράγοντα (διάβασμα) και πως αυτή καθορίζει και την αξία σου στη μετέπειτα πορεία σου στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Μήπως -λέω μήπως- βάζεις τη μηχανή της Γενίκευσης στην maximum λειτουργία;;

2.) Γνωρίζεις φαντάζομαι πως το έργο των γονιών για τα παιδιά τους, δεν ξεπληρώνεται με τίποτα και ΚΥΡΙΩΣ με χρήματα, έτσι;;;

3.) Το nickname σου, τυχαία το επέλεξες;

1.Δεν μιλαμε για καποιον που εγραψε 13-14 ενω στοχευε υψηλοτερα.Μιλαμε για ατομα που γραφουν κατω απο την βαση.Δεν υπαρχει μαθητης που να διαβασε σωστα και να εγραψε κατω απο την βαση.Ειναι απλως απαραδεκτο.Επισης αν τα συγκεκριμενα ατομα καθοντουσαν και λυνανε καμια ασκηση αντι να κλαψομουνιαζουν στο αι σχουλ με σκοπο να γινουν μοντερατορς τοτε τα πραγματα θα ηταν αλλιως.Προβληματα,αγχος,πιεση εχουν ολοι.Αυτη την στιγμη ειμαστε στην καλυτερη φαση της ζωης μας 16-24,μετα τα πραγματα γινονται χειροτερα.
Αυτα περι αγχους που γονατιζουν τον μαθητη δεν ισχυουν.Οι καλα προετοιμασμενοι μαθητες εχουν αγχος μεχρι να παρουν τα θεματα.
Με τις πανελληνιες εισερχεσαι στο πανεπιστημιο οποτε προφανως καθοριζουν την πανεπιστημιακη εκαπιδευση σου.
Το να πας αδιαβαστος στις πανελληνιες χωρις να εχεις αποφασισει τι θα κανεις μετα τα 18 δεν ειναι συνειδητοποιημενη επιλογη.

2.Αν εχεις λιγη αξιοπρεπεια ξεπληρωνεται το λιγοτερο με το ακαταλληλο ενδιαφερον για αυτος στην ενηλικιωση.Προφανως προκειται για ανιδιοτελης σχεση,αλλα εγω δεν θα το δεχομουν.

3.Οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,326 μηνύματα.
Πές ρε Γίδα βραστή, αστειεύεσαι ή όχι; Απλά για να ξέρουμε πως να απαντήσουμε. Τι ακριβώς θες να πεις; Τιμητής; Κριτής των ανώνυμων μαθητών που κοιτάζουν να φτιάξουν τη ζωή τους σε μια κατεστραμμένη χώρα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
1.Δεν μιλαμε για καποιον που εγραψε 13-14 ενω στοχευε υψηλοτερα.Μιλαμε για ατομα που γραφουν κατω απο την βαση.Δεν υπαρχει μαθητης που να διαβασε σωστα και να εγραψε κατω απο την βαση.Ειναι απλως απαραδεκτο.Επισης αν τα συγκεκριμενα ατομα καθοντουσαν και λυνανε καμια ασκηση αντι να κλαψομουνιαζουν στο αι σχουλ με σκοπο να γινουν μοντερατορς τοτε τα πραγματα θα ηταν αλλιως.Προβληματα,αγχος,πιεση εχουν ολοι.Αυτη την στιγμη ειμαστε στην καλυτερη φαση της ζωης μας 16-24,μετα τα πραγματα γινονται χειροτερα.
Αυτα περι αγχους που γονατιζουν τον μαθητη δεν ισχυουν.Οι καλα προετοιμασμενοι μαθητες εχουν αγχος μεχρι να παρουν τα θεματα.
Με τις πανελληνιες εισερχεσαι στο πανεπιστημιο οποτε προφανως καθοριζουν την πανεπιστημιακη εκαπιδευση σου.
Το να πας αδιαβαστος στις πανελληνιες χωρις να εχεις αποφασισει τι θα κανεις μετα τα 18 δεν ειναι συνειδητοποιημενη επιλογη.

2.Αν εχεις λιγη αξιοπρεπεια ξεπληρωνεται το λιγοτερο με το ακαταλληλο ενδιαφερον για αυτος στην ενηλικιωση.Προφανως προκειται για ανιδιοτελης σχεση,αλλα εγω δεν θα το δεχομουν.

3.Οχι.

Με αυτά που λες περιμένεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά??Όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλήνιες (κάτω από 10 όπως λες)σημαίνει ότι δεν κάνει για πανεπιστήμιο??Ο παράγοντας άγχος και ψυχολογική κατάσταση είναι το 40% του συνολικού αποτελέσματος .Μπορώ να σου παραθέσω πολλά παραδείγματα παιδιών ,γνωστών μου και μη που πήγαιναν για 18+στα μαθηματικά και έγραψαν από 8-12(ειδικά στις φετινές και του 13 καθόλου παράξενο δεν είναι).Για να γράψεις άριστα χρειάζεσαι 1) διάβασμα 2)όχι άγχος και 3) ΤΥΧΗ(δηλαδή να μην σου βάλουν κάτι που δεν έχεις ξαναδεί στη ζωή σου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mary.Usalove

Νεοφερμένος

Η Mary.Usalove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
μην θυμώνετε με την γίδα παιδιά.. 7 μηνυματάκια έχει γράψει όλα και όλα, δημιούργησε τον λογαριασμό τώρα για να σπάει τα νεύρα όσων δίνουν. γι΄αυτό υπάρχει το ιντερνετ, για να έρχεται ο καθένας και να βγάζει τα ψυχολογικά του ανώνυμα προσπαθώντας να μεταβιβάσει τις δικές του αποτυχίες στους άλλους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8,900 μηνύματα.
Δεν έχει άδικο η Γίδα. Με δεδομένο ότι συμψηφίζονται και οι προφορικοι βαθμοί όποιος δεν μπορεί να συγκεντρώσει τη βάση σε κάποιο μάθημα δεν πρέπει να παίρνει καν απολυτήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Η Γίδα

Νεοφερμένος

Ο Η Γίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Με αυτά που λες περιμένεις να σε πάρει κανείς στα σοβαρά??Όποιος δεν γράφει καλά στις πανελλήνιες (κάτω από 10 όπως λες)σημαίνει ότι δεν κάνει για πανεπιστήμιο??Ο παράγοντας άγχος και ψυχολογική κατάσταση είναι το 40% του συνολικού αποτελέσματος .Μπορώ να σου παραθέσω πολλά παραδείγματα παιδιών ,γνωστών μου και μη που πήγαιναν για 18+στα μαθηματικά και έγραψαν από 8-12(ειδικά στις φετινές και του 13 καθόλου παράξενο δεν είναι).Για να γράψεις άριστα χρειάζεσαι 1) διάβασμα 2)όχι άγχος και 3) ΤΥΧΗ(δηλαδή να μην σου βάλουν κάτι που δεν έχεις ξαναδεί στη ζωή σου)

Kαποιος που γραφει κατω απο 10 δεν μπορει να παρακολουθησει μαθηματα τμηματος που εχει αντικειμενο τα μαθηματικα.Ειναι απλα τα πραγματα.Και εγω ειχα αγχος πανελληνιες αλλα ηξερα οτι με την προετοιμασια που εχω κανει και να μην διαβασω τιποτα εναν μηνα δεν εγραφα κατω απο 15.
Αν καποιος διαβαζει και δεν καθεται να γραφει στο αι σχουλ ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματικα,δεν γραφει κατω απο 12 οτι θεμα και να πεσει.Αν θελετε να σας χαιδευουν τα αυτια οκ.
Γενικα οτι χειροτερο ειστε,νομιζετε οτι οι πανελληνιες ειναι οτι πιο δυσκολο και τραγικοποιειτε καταστασεις.Συνεχιστε ετσι και θα εχετε καταθλιψη μεχρι τα 30.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Geosmi

Νεοφερμένος

Ο Geosmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Kαποιος που γραφει κατω απο 10 δεν μπορει να παρακολουθησει μαθηματα τμηματος που εχει αντικειμενο τα μαθηματικα.Ειναι απλα τα πραγματα.Και εγω ειχα αγχος πανελληνιες αλλα ηξερα οτι με την προετοιμασια που εχω κανει και να μην διαβασω τιποτα εναν μηνα δεν εγραφα κατω απο 15.
Αν καποιος διαβαζει και δεν καθεται να γραφει στο αι σχουλ ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματικα,δεν γραφει κατω απο 12 οτι θεμα και να πεσει.Αν θελετε να σας χαιδευουν τα αυτια οκ.
Γενικα οτι χειροτερο ειστε,νομιζετε οτι οι πανελληνιες ειναι οτι πιο δυσκολο και τραγικοποιειτε καταστασεις.Συνεχιστε ετσι και θα εχετε καταθλιψη μεχρι τα 30.

top bm 11/10
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
Kαποιος που γραφει κατω απο 10 δεν μπορει να παρακολουθησει μαθηματα τμηματος που εχει αντικειμενο τα μαθηματικα.Ειναι απλα τα πραγματα.Και εγω ειχα αγχος πανελληνιες αλλα ηξερα οτι με την προετοιμασια που εχω κανει και να μην διαβασω τιποτα εναν μηνα δεν εγραφα κατω απο 15.
Αν καποιος διαβαζει και δεν καθεται να γραφει στο αι σχουλ ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματικα,δεν γραφει κατω απο 12 οτι θεμα και να πεσει.Αν θελετε να σας χαιδευουν τα αυτια οκ.
Γενικα οτι χειροτερο ειστε,νομιζετε οτι οι πανελληνιες ειναι οτι πιο δυσκολο και τραγικοποιειτε καταστασεις.Συνεχιστε ετσι και θα εχετε καταθλιψη μεχρι τα 30.

εγω φιλε μου που την πρωτη χρονια εγραφα 2 και 3 ενω ημουν μαθηταρας και επαιρνα σε ολα 20 να πεσω να φουνταρω δηλαδη?ασυναρτητη λογικη εχεις και μαλλον βγαζει συμπλεγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Kαποιος που γραφει κατω απο 10 δεν μπορει να παρακολουθησει μαθηματα τμηματος που εχει αντικειμενο τα μαθηματικα.Ειναι απλα τα πραγματα.Και εγω ειχα αγχος πανελληνιες αλλα ηξερα οτι με την προετοιμασια που εχω κανει και να μην διαβασω τιποτα εναν μηνα δεν εγραφα κατω απο 15.
Αν καποιος διαβαζει και δεν καθεται να γραφει στο αι σχουλ ποσο δυσκολα ειναι τα μαθηματικα,δεν γραφει κατω απο 12 οτι θεμα και να πεσει.Αν θελετε να σας χαιδευουν τα αυτια οκ.
Γενικα οτι χειροτερο ειστε,νομιζετε οτι οι πανελληνιες ειναι οτι πιο δυσκολο και τραγικοποιειτε καταστασεις.Συνεχιστε ετσι και θα εχετε καταθλιψη μεχρι τα 30.

1)Δεν δίνω φέτος εγώ έδωσα το '11
2)Συμφωνώ ότι οι πανελλήνιες δεν κρίνουν τη ζωή σου
3)Σίγουρα αν κάποιος γράψει κάτω από 10 δεν ΄θα του είναι εύκολο να παρακολουθήσει μαθήματα στο πανεπιστήμιο αλλά έχει σημασία και σε τι θέματα γράφεις 10 ή σε τι θέματα γράφεις 20 αν μου πεις π.χ. έγραψα 20 στα περυσινά οκ είχες διαβάσει πάρα πολύ σίγουρα αλλά δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσης το ταλέντο σου στα μαθηματικά όλα ήταν τυποποιημένα ,όπως και 14-15 το πήραν άτομα που στόχευαν για 11-12 σε αντίθεση με φέτος που το 15-16 είναι άριστα

Ααα και για να προλαμβάνω καταστάσεις και να μην λες ότι δεν έχω ιδέα από μαθηματικά το '11 έγραψα 84/100
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
1)Δεν δίνω φέτος εγώ έδωσα το '11
2)Συμφωνώ ότι οι πανελλήνιες δεν κρίνουν τη ζωή σου
3)Σίγουρα αν κάποιος γράψει κάτω από 10 δεν ΄θα του είναι εύκολο να παρακολουθήσει μαθήματα στο πανεπιστήμιο αλλά έχει σημασία και σε τι θέματα γράφεις 10 ή σε τι θέματα γράφεις 20 αν μου πεις π.χ. έγραψα 20 στα περυσινά οκ είχες διαβάσει πάρα πολύ σίγουρα αλλά δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσης το ταλέντο σου στα μαθηματικά όλα ήταν τυποποιημένα ,όπως και 14-15 το πήραν άτομα που στόχευαν για 11-12 σε αντίθεση με φέτος που το 15-16 είναι άριστα

Ααα και για να προλαμβάνω καταστάσεις και να μην λες ότι δεν έχω ιδέα από μαθηματικά το '11 έγραψα 84/100

για να φανταστεις οτι ολα αυτα που λετε ειναι σχετικα εγω εχω παει μεχρι και σε ολυμπιαδα μαθηματικων και εδινα το 2007 που οι αριστουχοι 18-20 μαθηματικα ηταν κοντα 30%.ξερεις ποσο πηρα???7,5.και εδωσα μετα το 8 και ανεβηκα στο 15.οποτε οτι να ναι ειναι η ιστορια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
για να φανταστεις οτι ολα αυτα που λετε ειναι σχετικα εγω εχω παει μεχρι και σε ολυμπιαδα μαθηματικων και εδινα το 2007 που οι αριστουχοι 18-20 μαθηματικα ηταν κοντα 30%.ξερεις ποσο πηρα???7,5.και εδωσα μετα το 8 και ανεβηκα στο 15.οποτε οτι να ναι ειναι η ιστορια.

Ο,τι να ναι με μαλλιά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
για να φανταστεις οτι ολα αυτα που λετε ειναι σχετικα εγω εχω παει μεχρι και σε ολυμπιαδα μαθηματικων και εδινα το 2007 που οι αριστουχοι 18-20 μαθηματικα ηταν κοντα 30%.ξερεις ποσο πηρα???7,5.και εδωσα μετα το 8 και ανεβηκα στο 15.οποτε οτι να ναι ειναι η ιστορια.

Αυτό ισχύει κυρίως στα μαθηματικά και λίγο στη φυσική Π.Χ. στη βιολογία,χημεία αν έχεις διαβάσει πάρα πολύ δεν γίνετε να γράψεις κάτω από 15 ότι και αν σου βάλουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,980 μηνύματα.
Υπάρχουν και παιδιά που δούλευαν όλη τη χρονιά για να βγάλουν αυτά τα 10.000-11.000 μόρια, δε χρειάζεται να μαστε τόσο απόλυτοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Η Γίδα

Νεοφερμένος

Ο Η Γίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Υπάρχουν και παιδιά που δούλευαν όλη τη χρονιά για να βγάλουν αυτά τα 10.000-11.000 μόρια, δε χρειάζεται να μαστε τόσο απόλυτοι.

Nαι αυτοι που επρεπε να τους πεις καποιος οτι το να γινονται ολοι γιατροι και δικηγοροι δεν εξασφαλιζει την σωστη κοινωνικη λειτουργια.
Δεν ειναι ολοι προορισμενοι να φοιτησουν σε πανεπιστημιο.Καθε χρονο ακομα και το 13 που κλαψομουνιαζετε το 10 το φτανεις αν ξερεις τα βασικα.Τα μονα θεματα στην ιστορια των πανελληνιων που μπορουσες να γραψεις κατω απο 10 ηταν στη φυσικη του 12.Εκει δεν εφταναν τα βασικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top