Φροντιστήριο στην Αθήνα (Κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών)

Guest 483433

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι Μαθητής Β' Λυκείου (θα είμαι από μεθαύριο, για την ακρίβεια :D) στην κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών (κοινώς Θεωρητική).
Επειδή στοχεύω σε αρκετά υψηλόβαθμη σχολή, έχω αποφασίσει να ξεκινήσω φροντιστηριακά μαθήματα, καθώς δεν μου αρέσουν τα ιδιαίτερα. Μένω στην Αθήνα και δεν έχω σκοπό να χάνω χρόνο σε άσκοπες μετακινήσεις για να πηγαίνω στο φροντιστήριο. Θα μου πείτε πως υπάρχουν και τα διαδικτυακά μαθήματα, αλλά δεν νομίζω πως είναι εξίσου αποδοτικά με το μάθημα στη φυσική τάξη. Έχω πάει σε τρία φροντιστήρια, σε όλα από σύσταση φίλων ή καθηγητών, και θέλω να επιλέξω ανάμεσα σε αυτά: Νέο, Ανέλιξη και Θεωρητικό.
Θα ήθελα να μάθω εάν κάποιο μέλος του Forum έχει να μου προτείνει κάποιο από αυτά λόγω προσωπικής εμπειρίας ή και να με αποτρέψει από το να επιλέξω κάποιο. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
 

kaaaaate

Νεοφερμένος

Η kaaaaate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Η αδερφή μου είναι στην ηλικία σου και έχει γραφτεί στο θεωρητικό (έχει ήδη κάνει 2-3 μαθήματα και είναι ενθουσιασμένη). Μας το είχαν προτείνει αρκετοί γνωστοί μας που ήταν πολύ ευχαριστημένοι.
 

Guest 483433

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η αδερφή μου είναι στην ηλικία σου και έχει γραφτεί στο θεωρητικό (έχει ήδη κάνει 2-3 μαθήματα και είναι ενθουσιασμένη). Μας το είχαν προτείνει αρκετοί γνωστοί μας που ήταν ευχαριστημένοι.
Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύ άμεση απάντηση! Μου πρότεινε το Θεωρητικό ένας φίλος που έδωσε φέτος Πανελλαδικές και πέρασε Ψυχολογία. Μου έδωσε την εντύπωση πως είναι αρκετά οργανωμένο, αλλά δεν είμαι σε θέση να κρίνω από μία επίσκεψη. Σε ποιο από τα φροντιστήρια είναι η αδερφή σου; Εγώ ενδιαφέρομαι για τα Άνω Πατήσια, αλλά υπάρχει και στην Πλατεία Κάνιγγος, όμως είναι μακριά για εμένα.
 

kaaaaate