Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών (ΠΑ.Δ.Α.)

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
παιδια ειναι λιγο ασχετο κ λιγο αργα αυτο που κανω τωρα αλλα ελπιζω να γινει κατι....εγω πριν λιγο καιρο αποφασισα σε ποια σχολη θελω να περασω κ ειδα οτι εχει σχεδιο , αν και ειναι ΑΚΥΡΟ γιαυτην τη σχολη...(Τμημα Φωτογραφιας κ Οπτικοαουστικων Τεχνων)...Γτ ειμαστε υποχρεωμενοι εμεις να δινουμε 20 ευρω την ωρα σε ιδιαιτερα ή
φροντηστηρια αντι να τα διδασκομαστε στο σχολειο???αυτη ειναι η δωρεαν παιδεια????:mad:τεσπα...οποιος θελει να μου στειλει γιατι ψηνομαι να μαζευτουμε κ να στελουμε στο Υπ. Παιδειας μηπως κ κερδισουμε τπτ??αν κ δυσκολο γτ ουτε που θα μας δψσουν σημασια!!!!!ΠεΡιΜεΝωΩωΩω!!!!!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Η δωρεαν παιδεια μονο απο το σχεδιο φαινεται?

Εμεις δηλαδη που δινουμε για μαθ,χημεια,βιολογια,φυσικη και εκθεση να παμε να το καψουμε το υπουργειο?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
To σχέδιο το δίνετε για να αποδείξετε ότι έχετε κάποια αίσθηση του χώρου. (και καλά, γιατί το σχέδιο αυτού του είδους και επιπέδου που ζητείται είναι ασ' τα να πάνε).
Επίσης σχέδιο υπάρχει στο λύκειο ως επιλογής.
Στη Β' λυκείου ελεύθερο και στη Γ' γραμμικό αν θυμάμαι καλά. Απλά η μόνιμη δικαιολογία είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετά παιδιά για τμήμα... Στο υπουργείο δεν πρόκειται να εισακουστείς. Μπορούσατε όμως εσύ και οι συμμαθητές σου που πιθανώς να στοχεύατε σε μια σχολή όπου απαιτείται σχέδιο να έχετε μιλήσει στο διευθυντή σας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
συμφωνω αλλα για το σχεδιο σε αναγκαζει να τα δωσεις κ πολλα κιολας σε σχεσ με τα αλλα αθηματα...Α, κ οσο για την Β' λυκειου παπατζηλικια ειναι ......δεν κανουν μαθημα , λες κ εχουμε γυμναστικη ηταν...Στην Γ' δεν υπαρχει σχεδιο....Και το υπουργειο φυσικα κ θελει καψιμο.......αν περασω δεν θα το χαρισω...:P
Τι να κανω ομως με το σχεδιο??ειδικα το ελευθερο δεν το'χω καθολουυυυ........:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν είναι και πολλά αυτά που ζητούνται. Στη Γ' λυκείου έχει σχέδιο, το είδες υποθέτω στο άλλο θέμα.
Το ότι το μάθημα που γίνεται στο σχολείο είναι της πλάκας (σε όλα τα σχολεία σχεδόν έτσι γίνεται) δεν είναι θέμα του υπουργείου τόσο, όσο των διευθυντών και των γραφείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αν θέλεις τόσο πολύ να μπεις στη σχολή κάνε εντατικά και ξεκίνα γρήγορα, αλλιώς δώσε του χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peter Punk

Νεοφερμένος

Ο Peter Punk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
στην τριτη λυκειου δεν υπαρχει σχεδιο.......το εχω ψαξει!!!!!
μονο ενισχυτικη ειχε αλλα την σταματησε το ΜΠΑΤΣΟΚ!!!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Κι αυτά εδώ τι είναι?

Άρθρο 43

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Τεχνικό (Επιλογής των Β΄ και Γ΄ τάξεων Ενιαίου Λυκείου).

Α. Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Με τη διδασκαλία του μαθήματος επιδιώκεται η ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στον κόσμο των μορφών και των σχέσεών τους και η ανάπτυξη της ικανότητας γραφικής επικοινωνίας και έκφρασης. Η επιδίωξη αυτή αναλύεται στους εξής εκπαιδευτικούς σκοπούς:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές εικαστικές μορφές που να χαρακτηρίζονται από λειτουργικότητα, δυνατότητα εφαρμογής και αισθητική και να εξοικειωθούν με την ανάλυση των επιμέρους στοιχείων τους παρατηρώντας φυσικά πρότυπα.
• Να γνωρίσουν τα μέσα και τις μεθόδους του Τεχνικού Σχεδίου και να εξοικειωθούν με τις χρήσεις τους
• Να γνωρίσουν τα είδη του Τεχνικού Σχεδίου, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους κανόνες του κάθε είδους και να εξοικειωθούν με τις χρήσεις τους.
• Να αποκτήσουν την ικανότητα ανάγνωσης, αντίληψης και ερμηνείας σχεδίων, διαγραμμάτων και γραφημάτων διάφορων ειδών.
• Να αποκτήσουν τη δεξιότητα σχεδίασης σκίτσων και σκαριφημάτων με ελεύθερο χέρι.
• Να αποκτήσουν τη δεξιότητα σχεδίασης με τη χρήση των οργάνων και μέσων του Τεχνικού Σχεδίου.
• Να γνωρίσουν τις δυνατότητες του Η/Υ ως σύγχρονου σχεδιαστικού μέσου και να κάνουν απλές εισαγωγικές σχεδιαστικές εφαρμογές με τη χρήση του.

Β. Διδακτέα ΄Υλη

Τάξη Β΄

1. Εισαγωγικά στοιχεία
2. Μέσα και όργανα σχεδίασης
• Τεχνικές και μέθοδοι σχεδίασης
• Ασκήσεις γραμμογραφίας και απλών γεωμετρικών κατασκευών
3. Γραμμές - γράμματα - αριθμοί
• Ασκήσεις ανάγνωσης - ερμηνείας
4. Το σχέδιο των εφαρμοσμένων Τεχνών
Το σκαρίφημα (σκίτσο)
• Ορισμός και χρήσεις
• Μεθοδολογία και μέσα
• Ασκήσεις Ελεύθερου Σχεδίου και σχεδίασης σκαριφημάτων
5. Το σχέδιο ορθών προβολών (όψεων)
• Προοπτικό - αξονομετρικό σχέδιο
6. Το μηχανολογικό σχέδιο
7. Το οικοδομικό σχέδιο
8. Το ηλεκτρολογικό και το ηλεκτρονικό σχέδιο
9. Ο υπολογιστής και το Τεχνικό Σχέδιο


Τάξη Γ΄

Το Μηχανολογικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Όψεις και τομές
 Διαστασιολόγηση
 Συμβολισμοί και σημάνσεις
 Υπομνήματα

2. Το Οικοδομικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Όψεις - Κατόψεις - Τομές
 Συμβολισμοί - Διαστασιολόγηση
 Υπομνήματα - Τυποποίηση
 Σχέδια λεπτομερειών

3. Ηλεκτρολογικό και Ηλεκτρονικό Σχέδιο
 Γενικά στοιχεία
 Είδη ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού σχεδίου
 Συμβολισμοί και σημάνσεις
 Υπομνήματα

4. Οι εφαρμογές του υπολογιστή στο Σχέδιο
 Ο υπολογιστής και το Τεχνικό Σχέδιο
 Χρήση του υπολογιστή στη σχεδίαση


5. Πρακτικές Ασκήσεις
• Ανάγνωσης - ερμηνείας
• Σχεδίασης σκαριφημάτων
• Σχεδίασης με όργανα
• Σχεδίασης με υπολογιστή

Άρθρο 44

Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα Σχέδιο Αρχιτεκτονικό (Επιλογής της Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου).

Α. Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος

Όπως και τα άλλα είδη τα Τεχνικού Σχεδίου, έτσι και το Αρχιτεκτονικό Σχέδιο αποσκοπεί στο να δώσει, με συστηματικότητα και πληρότητα, σαφείς και ακριβείς πληροφορίες για την ύπαρξη ή την πραγματοποίηση μιας τρισδιάστατης κατασκευής και, συγκεκριμένα, μιας αρχιτεκτονικής κατασκευής. Επομένως, ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές την ικανότητα να αντιλαμβάνονται και να αναπαριστούν, με τη βοήθεια της συγκεκριμένης «γλώσσας» του Αρχιτεκτονικού Σχεδίου, κτίρια απλής μορφής και διαμορφωμένους υπαίθριους χώρους, σύμφωνα με τις ισχύουσες συμβάσεις και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα όργανα, μέσα και υλικά.
Στόχος του μαθήματος είναι, επίσης, να γίνει κατανοητό ότι η δυνατότητα ορθής σχεδίασης για την αναπαράσταση ή την κατασκευή ενός αρχιτεκτονήματος προϋποθέτει στοιχειώδεις γνώσεις ορισμένων βασικών στοιχείων της δομής του και των υλικών κατασκευής του.
Τέλος, το μάθημα αποσκοπεί στο να συνειδητοποιήσει ο μαθητής ότι τα Αρχιτεκτονικά Σχέδια συνδυάζουν τον πληροφοριακό με τον εικαστικό χαρακτήρα και απαιτούν από εκείνον που τα δημιουργεί τόσο τεχνικές γνώσεις όσο και ευαισθησία και καλαισθησία.


Β. Διδακτέα ΄Υλη

1. Το αντικείμενο της Αρχιτεκτονικής
• Στοιχεία μορφολογίας και ρυθμολογίας
• Λειτουργία

2. Το Αρχιτεκτονικό Σχέδιο ως τμήμα της αρχιτεκτονικής μελέτης και ως συσχετισμός με τα λοιπά είδη του Τεχνικού Σχεδίου

3. Κτίριο, υπαίθριοι χώροι
• Είδη κτιρίων και κτιριακών συγκροτημάτων
• Κλίμακα και ανθρωπομετρικά στοιχεία
• Κάνναβος
• Φέρων οργανισμός, στοιχεία πληρώσεως

4. Αρχιτεκτονικές απεικονίσεις
• Τοπογραφικό, κάτοψη
• Όψεις
• Τομές
• Αξονομετρικό. Προοπτικό
• Απλές αξονομετρικές τομές
• Στοιχεία σκιαγραφίας

5. Κατασκευαστικά δεδομένα
• Σχέδια λεπτομερειών, συμβολισμοί υλικών
• Δάπεδα, επιστρώσεις, επενδύσεις, κουφώματα, στέγες
• Σκάλες, φυσικά στοιχεία
• Εξοπλισμός, είδη υγιεινής, επίπλωση

6. Διατάσεις, ενδείξεις

7. Αρχιτεκτονικό Σχέδιο μέσω υπολογιστή

Anyway, αντί να ψάχνεις το πρόγραμμα σπουδών του λυκείου, εφόσον δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στη μέση της χρονιάς, ψάξε για κανένα καλό φροντιστήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasool

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Γεια σας. Ενδιαφέρομαι για το ΤΕΙ Φωτογραφίας στην Αθήνα. Μήπως κάποιος που γνωρίζει θα μπορούσε να μου δώσει παραπάνω πληροφορίες, 'η έστω αν υπάρχει κάποιο άλλο ΑΕΙ 'η ΤΕΙ όπου όταν αποφοιτήσεις να μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα του φωτογράφου; Σας ευχαριστώ προαιρετικά :)

Σημείωση: Τα μηνύματα 8-9 προήλθαν από την ένωση του θέματος ΤΕΙ φωτογραφίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ΑΕΙ= (πανεπιστήμια & τει)

Εννοείς το τμήμα του Τει Αθήνας φαντάζομαι Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών
Έχω την εντύπωση ότι είναι το μοναδικό τμήμα ΑΕΙ της Ελλάδας που παρέχει αυτές τις σπουδές και κανένα άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasool

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Σιγουρα; Ουτε η σχολη καλων τεχνων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hakuna matata23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η hakuna matata23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 121 μηνύματα.
Απ'οσο ξερω στην αρχιτεκτονικη,στη καλων τεχνων κ στην πλαστικων τεχνων υπαρχουν αρκετα μαθηματα φωτογραφιας(ειδικα στισ καλων τεχνων κ πλαστικων τεχνων)
Νομιζω οτι και στο προγραμμα αλλων σχολων οπως διακοσμητικη,γραφιστικη περιλαμβανεται η διδασκαλια φωτογραφιας και οπτικοακουστικων τεχνων.
Μια επιπλεον σχολη ειναι η κινηματογραφου θεσ/κης(χωρις να μαι σιγουρη)
ααα!υπαρχει και μια σχολη ΤΕχνων ηχου και εικονας καπου στο ιονιο!
αΥτααα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paterasyp

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paterasyp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 243 μηνύματα.
Στις σχολές που αναφέρετε περιλαμβάνεται το μάθημα της φωτογραφίας .
Αλλά στην μοναδική σχολή του τει αθήνας μαθαίνεις διαφορετικά πράγματα .
Η φωτογραφία είναι καλή τέχνη και έχει πολλές ειδικότητες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deest

Νεοφερμένος

Ο deest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Θέλω να μπω στο Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών - ΤΕΙ Αθήνας η Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας απο θεωρητική γίνεται?
τι πρέπει να κάνω

Σημείωση συντονιστή: Τα μηνύματα 13-17 προήλθαν από άλλο νήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θέλω να μπω στο Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών - ΤΕΙ Αθήνας η Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας απο θεωρητική γίνεται?
τι πρέπει να κάνω

Το τμήμα Τεχνών ΄Ηχου και Εικόνας (Κέρκυρα) με βάση εισαγωγής 11002, ανήκει στο 1ο πεδίο (θεωρητική) οπότε δεν έχεις πρόβλημα. Το τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών του ΤΕΙ Αθήνας ανήκει στο 4ο πεδίο. Για να έχεις τη δυνατότητα να το δηλώσεις θα πρέπει να πάρεις οπωσδήποτε ως μάθημα επιλογής τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. Επειδή όμως τα δύο αυτά πεδία δεν είναι σχετικά μεταβάλλονται οι συντελεστές βαρύτητας με συνέπεια να υπάρχει απώλεια μορίων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω να σε επηρεάζει ιδιαίτερα αφού η βάση του τμήματος είναι 9417 μόρια οπότε αν γράψεις λίγο καλά είναι σίγουρο ότι θα το πιάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deest

Νεοφερμένος

Ο deest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστώ παιδιά για της γρήγορες απάντησης
έχω πάρει μαθηματικά επιλογής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μια χαρά τότε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deest

Νεοφερμένος

Ο deest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Το σχέδιο χρειάζετε υποχρεωτικά για αυτή την σχόλη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για το ΄Ηχου και Εικόνας δεν χρειάζεται τίποτα. Για το Φωτογραφίας χρειάζεται και Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deest

Νεοφερμένος

Ο deest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
αρα χωρίς σχέδιο δεν μπαίνεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
΄Οχι βέβαια! Και είναι προαπαιτούμενο να γράψεις τουλάχιστον 10 στο καθένα από τα ειδικά μαθήματα για να περάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top