Τί θα θέλατε να αλλάξει στις εξετάσεις ξένων γλωσσών;

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
Ας αρχισει ο διαλογος....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
1/ Επέκταση και υποχρεωτική λήψη Κ.Π.Γ. δωρεάν (η πιστοποίηση των ξένων γλωσσών είναι μέρος της υποχρέωσης της πολιτείας για δωρεάν παιδεία) εντός των σχολείων για δίπλωμα Γ στην Αγγλική, Β1-Β2 σε δεύτερη ή και τρίτη γλώσσα, αυτό θα περιόριζε την δαπάνη των νοικοκυριών για εξετάσεις και πιστοποίηση γνώσεων, θα πίεζε τους ξένους οίκους πιστοποίησης να μειώσουν τιμές, θα έσωζε χρήμα και χρόνο των παιδιών αφού πρόθεση είναι η ενισχυτική διδασκαλία μέσα στο σχολείο, περιορίζοντας τα φροντιστήρια.
2/ Δικαίωση των κόπων των παιδιών με απονομή στους αριστούχους κάθε τάξης Γ Γυμνασίου / Γ Λυκείου ή στους 20-30 πρώτους του Κ.Π.Γ. και στις 5 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά) στο ανώτερο πτυχίο (100-150 άτομα), 15-20 ήμερων καλοκαιρινών εκπαιδευτικών ταξιδιών σε συνεργασία με ξένα πανεπιστήμια (υποτροφίες ξένων γλωσσών).
3/Δημιουργία ειδικού τμήματος της 3ης Λυκείου (παράλληλα με την πιστοποίηση γνώσεων στο επίπεδο Γ) για σπουδαστές που επιθυμούν να συνεχίσουν σε Φιλολογία ξένης γλώσσας που θα δρα προ-παρασκευαστικά για το Πανεπιστήμιο με ειδικά συγγράμματα. Η είσοδος στα πανεπιστήμια να έχει ως προυπόθεση την γνώση της γλώσσας που θα φοιτήσει σε επίπεδο Γ.
4/ Οι 4 γλώσσες δεύτερης επιλογής των μαθητών (Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά) να ξεκινάνε απο την 4η δημοτικού ισάξια και ισότιμα (όχι σε 2 χρονικά επίπεδα όπως τώρα γίνεται - 5η δημοτικού και 1η γυμνασίου) και ο μαθητής να έχει πλήρη ελευθερία στην επιλογή του χωρίς περιορισμούς τύπου δεν υπάρχουν αίθουσες, δεν μας έστειλαν καθηγητή....δεν μπορεί να ζητάει το κράτος απο τον μαθητή να διαλέξει και να γίνεται το αντίθετο απο την βούληση των μαθητών.
Επίσης να έχει την δυνατότητα στο τέλος κάθε τάξης του δημοτικού να αλλάξει την επιλογή του για τον επόμενο χρόνο, (αν δεν του αρέσει η γλώσσα) τα μικρά πτυχία ξένης γλώσσας του Κ.Π.Γ. να εξετάζονται δωρεάν για πρώτη φορά στην 6η δημοτικού ή 1η γυμνασίου.

Θα προσθέσω και τις απόψεις όπως αυτές φαίνονται σε πρόσκληση για ανοικτό διάλογο και που ήδη συζητούνται ή θα συζητηθούν μεταξύ των συλλόγων καθηγητών ξένων γλωσσών και φαίνονται στο https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=49758.
Οι απόψεις αυτές θα βοηθήσουν στην διάδοση της πολυγλωσσίας που μέρος της είναι φυσικά και το σύστημα εξετάσεων και πιστοποίησης του επιπέδου γνώσης μίας γλώσσας.

1. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση με επίπεδα.
2. Επέκταση της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο από τη Δʼ τάξη.
3. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών με παραπάνω ώρες διδασκαλίας στο ολοήμερο σχολείο και στη συνέχεια στην ενισχυτική διδασκαλία του ολοήμερου.
4. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ, όπως συμβαίνει και στα γενικά λύκεια, με τον μαθητή να επιλέγει τη γλώσσα που επιθυμεί.
5. Δημιουργία εργαστηρίου ξένων γλωσσών.
6. Προώθηση ευρέως φάσματος πολυγλωσσίας. Στόχος είναι να βοηθηθούν τα κράτη μέλη να υποστηρίξουν όλους τους Ευρωπαίους πολίτες να επιτύχουν ένα βαθμό επικοινωνιακής ικανότητας σε 2 γλώσσες πέραν της μητρικής.
7. Επιμόρφωση των καθηγητών των ξένων γλωσσών για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
8. Συμμετοχή των ξενόγλωσσων καθηγητών στη διαμόρφωση των προγραμμάτων επιμόρφωσης, αλλά και της επιλογής του διδακτικού υλικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
1/ Επέκταση και υποχρεωτική λήψη Κ.Π.Γ. δωρεάν (η πιστοποίηση των ξένων γλωσσών είναι μέρος της υποχρέωσης της πολιτείας για δωρεάν παιδεία) εντός των σχολείων για δίπλωμα Γ στην Αγγλική, Β1-Β2 σε δεύτερη ή και τρίτη γλώσσα, αυτό θα περιόριζε την δαπάνη των νοικοκυριών για εξετάσεις και πιστοποίηση γνώσεων, θα πίεζε τους ξένους οίκους πιστοποίησης να μειώσουν τιμές, θα έσωζε χρήμα και χρόνο των παιδιών αφού πρόθεση είναι η ενισχυτική διδασκαλία μέσα στο σχολείο, περιορίζοντας τα φροντιστήρια.
2/ Δικαίωση των κόπων των παιδιών με απονομή στους αριστούχους κάθε τάξης Γ Γυμνασίου / Γ Λυκείου ή στους 20-30 πρώτους του Κ.Π.Γ. και στις 5 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά) στο ανώτερο πτυχίο (100-150 άτομα), 15-20 ήμερων καλοκαιρινών εκπαιδευτικών ταξιδιών σε συνεργασία με ξένα πανεπιστήμια (υποτροφίες ξένων γλωσσών).
3/Δημιουργία ειδικού τμήματος της 3ης Λυκείου (παράλληλα με την πιστοποίηση γνώσεων στο επίπεδο Γ) για σπουδαστές που επιθυμούν να συνεχίσουν σε Φιλολογία ξένης γλώσσας που θα δρα προ-παρασκευαστικά για το Πανεπιστήμιο με ειδικά συγγράμματα. Η είσοδος στα πανεπιστήμια να έχει ως προυπόθεση την γνώση της γλώσσας που θα φοιτήσει σε επίπεδο Γ.
4/ Οι 4 γλώσσες δεύτερης επιλογής των μαθητών (Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά) να ξεκινάνε απο την 4η δημοτικού ισάξια και ισότιμα (όχι σε 2 χρονικά επίπεδα όπως τώρα γίνεται - 5η δημοτικού και 1η γυμνασίου) και ο μαθητής να έχει πλήρη ελευθερία στην επιλογή του χωρίς περιορισμούς τύπου δεν υπάρχουν αίθουσες, δεν μας έστειλαν καθηγητή....δεν μπορεί να ζητάει το κράτος απο τον μαθητή να διαλέξει και να γίνεται το αντίθετο απο την βούληση των μαθητών.
Επίσης να έχει την δυνατότητα στο τέλος κάθε τάξης του δημοτικού να αλλάξει την επιλογή του για τον επόμενο χρόνο, (αν δεν του αρέσει η γλώσσα) τα μικρά πτυχία ξένης γλώσσας του Κ.Π.Γ. να εξετάζονται δωρεάν για πρώτη φορά στην 6η δημοτικού ή 1η γυμνασίου.

Θα προσθέσω και τις απόψεις όπως αυτές φαίνονται σε πρόσκληση για ανοικτό διάλογο και που ήδη συζητούνται ή θα συζητηθούν μεταξύ των συλλόγων καθηγητών ξένων γλωσσών και φαίνονται στο https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=49758.
Οι απόψεις αυτές θα βοηθήσουν στην διάδοση της πολυγλωσσίας που μέρος της είναι φυσικά και το σύστημα εξετάσεων και πιστοποίησης του επιπέδου γνώσης μίας γλώσσας.

1. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση με επίπεδα.
2. Επέκταση της διδασκαλίας της δεύτερης ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο από τη Δʼ τάξη.
3. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών με παραπάνω ώρες διδασκαλίας στο ολοήμερο σχολείο και στη συνέχεια στην ενισχυτική διδασκαλία του ολοήμερου.
4. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ, όπως συμβαίνει και στα γενικά λύκεια, με τον μαθητή να επιλέγει τη γλώσσα που επιθυμεί.
5. Δημιουργία εργαστηρίου ξένων γλωσσών.
6. Προώθηση ευρέως φάσματος πολυγλωσσίας. Στόχος είναι να βοηθηθούν τα κράτη μέλη να υποστηρίξουν όλους τους Ευρωπαίους πολίτες να επιτύχουν ένα βαθμό επικοινωνιακής ικανότητας σε 2 γλώσσες πέραν της μητρικής.
7. Επιμόρφωση των καθηγητών των ξένων γλωσσών για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
8. Συμμετοχή των ξενόγλωσσων καθηγητών στη διαμόρφωση των προγραμμάτων επιμόρφωσης, αλλά και της επιλογής του διδακτικού υλικού.
:jumpy::jumpy::thanks::iagree: +1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Wow...:P
Τι αλλο να πω...
Με καλυψε απολυτα ο ole ole!:jumpy::jumpy::no1:
Βεβαια όλα αυτά αν γινουν στην χωρα μας θα ειμαστε σε παρα πολυ καλό δρόμο αλλα δεν βλεπω να πολυεφαρμοζονται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
το 3) ποιο λόγο υπαρξης εχει?φανταζεσαι να ζητησουν κατι τετοιο οι μελλοντες ιατροι,μηχανικοι,δικηγοροι κλπ?το βρισκω τελειως περιττο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
To 3o υπαρχει μάλλον για να μπορεσουν οι μελλοντικοι καθηγητες να αποκτησουν καποιο επιπεδο με καποια τριβη στη γλώσσα!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
και ειναι ικανοι οι σημερινοι καθηγητες του δημοσιου σχολειου να "τριψουν" τους μαθητες τους? ας γελασω τρις. μια χαρα ικανοι ειναι οι μαθητες απο μονοι τους,οσον αφορα αυτους που θα θελουν αγγλικη φιλολογια θα εχουν στανταρ καποιο προφισενσι και θα εχουν φροντισει να διατηρουν τα αγγλικα τους σε καλο επιπεδο.ο ρολος αυτου του ειδικου μαθηματος ειναι τελειως περιττος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Aυτό παντως για την τριβή ούτε και γω το πιστευω.
Btw καποια πραγματα στην Ελλαδα δεν αλλάζουν.
Και το εκπαιδευτικο συστημα το ιδιο σαπιο θα μεινει οτι και να πειραματιστούν να κάνουν!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Ετσι και αλλιώς σύμφωνα με τις προτάσεις Μπαμπινιώτη προς το Υπουργείο υπάρχει αυτή η πρόταση για την τρίτη λυκείου για όλες τις σχολές, και ιατρική κτλ....και είναι σωστή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Κατι βασικο που πρεπει να αλλαξει ειναι να μην ανιτμετωπιζονται οι ξενες γλωσσες σαν ενα βαρος .. να παρω δηλαδη το B2 πριν παω λυκειο για να "ξεμπερδευω". Αυτο φυσικα απαιτει αλλαγη ολου του εκπαιδευτικου συστηματος π.χ. να μην ειναι το λυκειο απλα μια ετοιμασια για πανελληνιες.
Μαθητης που 'ξεμπερδευει' απο τα Αγγλικα και τα παραταει για 3 χρονια εχει ξεχασει τα μισα απο οσα εχει μαθει τελειωνοντας το λυκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
3/Δημιουργία ειδικού τμήματος της 3ης Λυκείου (παράλληλα με την πιστοποίηση γνώσεων στο επίπεδο Γ) για σπουδαστές που επιθυμούν να συνεχίσουν σε Φιλολογία ξένης γλώσσας που θα δρα προ-παρασκευαστικά για το Πανεπιστήμιο με ειδικά συγγράμματα. Η είσοδος στα πανεπιστήμια να έχει ως προυπόθεση την γνώση της γλώσσας που θα φοιτήσει σε επίπεδο Γ.

Συμφωνώ σ' όλα αυτά που είπατε, εκτός απ' αυτό. Δε θα ήταν αδικία αυτό για τα άλλα παιδιά που δε στοχεύουν στην αγγλική φιλολογία; Γιατί να έχουν κάποια ειδική μεταχείριση; :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
επαναλαμβανεσαι Τζιμακο :P αυτο λεω παραπανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
H επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως. Καταλαβού; :xixi:

Αλήθεια, δεν το διάβασα τ' άλλα post, διάβασα αυτό με τις προτάσεις και το σχολίασα :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
H πρόταση αυτή που είναι σωστή, είναι για να υπάρξει μία προ-παρασκευαστική τάξη η Γ Λυκείου για τις βασικές κατευθύνσεις, είναι σωστή στο επίπεδο που την θέτει ο Κος Μπαμπινιώτης διότι καταργεί το άγχος των πανελληνίων και το μεταφέρει το ξεκαθάρισμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που θα γίνεται συνεχώς αξιολόγηση του σπουδαστή. Η τρίτη λυκείου θα χρησιμοποιείται ως χρόνος προετοιμασίας για την εκπαίδευση κάθε μαθητή στην σχολή που επέλεξε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ISI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ISI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
H επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως. Καταλαβού; :xixi:

Αλήθεια, δεν το διάβασα τ' άλλα post, διάβασα αυτό με τις προτάσεις και το σχολίασα :p

o συντονιστης υποτιθεται διαβαζει ολα τα ποστ πριν απαντησει. :no1:

η επαναληψη ειναι για αυτους που δν τα παιρνουν με την πρωτη :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
H πρόταση αυτή που είναι σωστή, είναι για να υπάρξει μία προ-παρασκευαστική τάξη η Γ Λυκείου για τις βασικές κατευθύνσεις, είναι σωστή στο επίπεδο που την θέτει ο Κος Μπαμπινιώτης διότι καταργεί το άγχος των πανελληνίων και το μεταφέρει το ξεκαθάρισμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που θα γίνεται συνεχώς αξιολόγηση του σπουδαστή. Η τρίτη λυκείου θα χρησιμοποιείται ως χρόνος προετοιμασίας για την εκπαίδευση κάθε μαθητή στην σχολή που επέλεξε.

Ερώτηση κρίσεως: Εδώ δε μπορούνε καλά καλά οι μαθητές να αποφασίσουν για το μέλλον τους στα 17, θα τους υποχρεώνουμε να αποφασίζουν τι θα κάνουν τα υπόλοιπα 60 χρόνια της ζωής του από τα 16;

ΙSI, απάντησα αμέσως μόλις το είδα γιατί είχα κάτι να πω, ειδάλλως θα τα διάβαζα όλα, να' σαι σίγουρος :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
H πρόταση που στην βάση της είναι σωστή μένει να αποσαφηνιστεί πως μπορεί να γίνει, και εμένα αν και την κρίνω θετικά μου φαίνετε ανεφάρμοστη διότι δεν υπάρχουν οι τάξεις για όλες αυτές τις κατευθύνσεις, ειδικά στα τμήματα γλωσσών θα πρέπει η 3η λυκείου να σπάσει σε 5 τάξεις (όσες οι γλώσσες / κατευθύνσεις) και αυτό μόνο για αυτούς που ενδιαφέρονται για γλώσσες, οψόμεθα. Μήπως θα έπρεπε να διδάσκεται καλύτερα ο Σ.Ε.Π. ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Όσο καλύτερα και να διδάσκεται, δεν είναι λίγο δύσκολο να ζητάς από παιδιά 16χρονών να αποφασίσουν για το μέλλον τους; Κάποια επιμορφωτικά προγράμματα μπορεί να γίνουν, όπως πχ εκδρομές σε πανεπιστήμια από ομάδες μαθητών που ενδιαφέρονται, αλληλεπίδραση μαθητών-φοιτητών, αλλα ως εκεί. Δεν μπορεί να ζητάς από έναν μαθητή από τα 16 του να έχει σχέση προετοιμασίας (aka να κάνει κάποια βασικά μαθήματα) με το πανεπιστήμιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Τι στα 16 τι στα 17, ένας χρόνος δεν κάνει διαφορά - δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά, άλλωστε το σχέδιο προβλέπει εισαγωγή στην σχολή που του αρέσει.
Επίσης εδώ βλέπω ενα πρόβλημα πχ στην περίπτωση που ένας μαθητής υπερβάλει και μην έχοντας γνώση που μπορεί να φτάσουν τα ποδάρια του επιλέξει πχ Ιατρική και η ίδιες οι απαιτήσεις της σχολής τον αποβάλλουν δεν θα έχει χάσει χρόνο και πιθανότατα και χρήμα και φυσικά θα έχει και κάποιο ψυχικό κόστος (δεν είναι ωραίο να σε απορρίπτουν απο αυτό που σου αρέσει).
Επίσης μπαίνοντας η πλειονότητα των μαθητών στην τριτοβάθμια δεν θα κρασάρει το σύστημα που δεν έχει τόσες πανεπιστημιακές τάξεις ? δεν θα τα παίξουν αυτοί που θα είναι υπεύθυνοι (καθηγητές) για την συνεχή αξιολόγηση τόσων σπουδαστών ? Η πρόταση αυτή θα συζητηθει έχει πολλά ανεφάρμοστα κατά την γνώμη μου στάδια που ήδη έχουν επισημάνει οι σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Με τη φόρα που έχουν πάρει, τους βλέπω να στέλνουν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο για το προ-παρασκευαστικό έτος.

Πάντως, ένα είναι το θέμα, αν δεν ρωτήσουν τα παιδιά τι θέλουν, κάτι καλό δε θα γίνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top