Σχόλια/Βοήθεια/Απορίες σχετικά με τις Κιθάρες

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γεια σε όλους! Σκεφτομαι να αρχίσω να μαθαίνω κιθάρα (μάλλον αυτοδίδακτα) και θέλω να με κατατοπίσετε λίγο, μιας και είμαι παντελός άσχετος πάνω στο θέμα "κιθάρα".

Αρχικά, να σας πω το τι ζητάω.

Θέλω μια κιθάρα που να βγάζει ηλεκτρικό ήχο, δν ξέρω εάν με καταλαβαίνεται....Δηλαδή, δεν θέλω κλασσική! Αλλά θα ήθελα να μην χρειάζομαι πένα για να παίξω. Τι προτείνετε να πάρω: ηλεκτρική, ακουστική, ηλεκτρακουστική ή ηλεκτροκλασσική; Προς το παρόν, κλίνω προς την ηλεκτρική ηλεκτροκλασσική, αλλά περιμένω και τις δικές σας απόψεις! Επίσης, να τονίσω, ότι δε θέλω να γίνω επαγγελματίας ή κάτι τέτοιο (δεν με ενδιαέρει και τόσο να σολάρω, όσο να μπορώ να παίζω τα αγαπημένα μου τραγούδια), απλά μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο όργανο! Και at last, but not least, θέλω κάτι εξαιρετικά φθηνό!!!!


Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
προσωπικα μαθαινω τωρα με μια εφταχορδη ισπανοκλασικη και ειναι γαματη φαση.η κιθαρα ειναι παναρχαια..

σε λιγο καιρο θα αγορασω σιγουρα εξαχορδη και μαλλον ηλεκτρακουστικη...πιστευω ειναι πραγματικα αυτο που ψαχνω..δηλαδη μεταξυ αυτων που αναφερεις (υπαρχουν παραπανω απο τριαντα ειδη κιθαρας) εγω θα επαιρνα ηλεκτρακουστικη λογω ηχητικης κυριως..

p.s. : δεν ειμαι καλος στην κιθαρα...κανονικα παιζω βιολι (ως πρωτο οργανο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bloumis

Νεοφερμένος

Ο bloumis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Βασικά, ποιά είναι η διαφορά ηλεκτρικής/ηλεκτρακουστικής/ηλεκτροκλσσικής ;