Σχολές Πληροφορικής - για προγραμματιστής, όχι δάσκαλος

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
Μα προφανώς είναι θεμιτά τα projects. Αλλα δεν νοειται το project να πλησιάζει στην δυσκολία τον εβδομαδιαίων ασκήσεων που θα λύσει ένα άτομο.

View attachment 50550

Οι ασκήσεις αυτες είναι στην 7η σειρά η οποία είναι προαιρετική και υπάρχει για εξάσκηση και προετοιμασία για τον εργαστηριακό έλεγχο.

Τωρα μαλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα απο τότε που έφυγες. Ο Φιλος μου που είναι στο dit μιλαει για 15-20 τεστς στα οποια άριστα είναι το 2, και είναι πανευκολο να το πιασεις. Εκεινος μαλιστα τοτε που ειχαμε μιλησει εχει παρει αριστα 2 σε όλα εξ αυτων. Και επειδη τον γνωρίζω, Ελάχιστα ικανός στον προγραμματισμό είναι.

Τωρα περα απο την πλακα προφανως εαν καποιος θελει ατοφιο προγραμματισμο να παει ασοεε πληροφορικης. Εαν θελει περισσοτερη θεωρια απο αυτην που προσφερει το ασοεε (προσφερει ελαχιστη) να παει στο dit. Αλλα εαν δεν ειναι σίγουρος και επιθυμεί να έχει ενα μεγαλο ευρος επιλογων, το ΗΜΜΥ μπορει να τον βγαλει αξιοπρεπη προγραμματιστη. Στον προγραμματισμο γινεται το πιο αποδοτικο μαθημα στην σχολη απο την μεχρις στιγμης μικρη εμπειρια μου.

Συνεχίζω να μην μπορώ να βρω τις ασκήσεις στο site του μαθήματος όμως. Δώσε μου απλά το λινκ.

Είμαι ακόμα βοηθός στην Εισαγωγή στον Προγραμματισμό και στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό και μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως, τουλάχιστον σε αυτά τα δύο μαθήματα, 15-20 τεστ είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Σχετικά με την ΑΣΟΕΕ, δεν έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά το πρόγραμμα σπουδών δίνει τουλάχιστον βάση σε προγραμματιστικά μαθήματα. Το di είχε αρκετή φυσική, ενώ η ΑΣΟΕΕ έχει και μερικά μαθήματα οικονομικών, οπότε μπορεί σε κάποιους να αρέσει περισσότερο. Το θέμα με το ΗΜΜΥ είναι ακριβώς αυτό όμως - δε σε βγάζει "προγραμματιστή" - σε βγάζει ηλεκτρολόγο. Και εγώ είχα μαθήματα φυσικής/ηλεκτρολογίας, αλλά όταν με ρωτάνε τι σπούδασα, δεν λέω "ηλεκτρολόγος", ανεξάρτητα με το πόσο αξιοπρεπής ποιότητας ήταν τα μαθήματα. Τώρα εάν γίνεται στη σχολή σας πιο αποδοτικό μάθημα στον προγραμματισμό, αντί των μαθημάτων του αντικειμένου σας, τι να πω :p

Η άσκηση με το τελευταίο ψηφίο, θα έπρεπε να υπάρχει, αλλά όχι στην τελευταία σειρά ασκήσεων. Εάν τα άτομα που ξέρεις δυσκολεύονται, τότε θα έπρεπε να λύνουν τις προηγούμενες ασκήσεις μέχρι να τις κατανοήσουνε, όχι να πρέπει ο διδάσκοντας να ρίχνει το επίπεδο όλου του μαθήματος για τα άτομα αυτά, είναι counter-productive. Αλλά ξαναλέω, στη δικιά σας σχολή είναι λογικό να το κάνουνε - απλά δεν είναι το αντικείμενό σας και δεν μπορεί όλοι οι φοιτητές να αναγκάζονται να μάθουν κάτι ντε και καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Μα προφανώς είναι θεμιτά τα projects. Αλλα δεν νοειται το project να πλησιάζει στην δυσκολία τον εβδομαδιαίων ασκήσεων που θα λύσει ένα άτομο.

Τωρα μαλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα απο τότε που έφυγες. Ο Φιλος μου που είναι στο dit μιλαει για 15-20 τεστς στα οποια άριστα είναι το 2, και είναι πανευκολο να το πιασεις. Εκεινος μαλιστα τοτε που ειχαμε μιλησει εχει παρει αριστα 2 σε όλα εξ αυτων. Και επειδη τον γνωρίζω, Ελάχιστα ικανός στον προγραμματισμό είναι.

Τωρα περα απο την πλακα προφανως εαν καποιος θελει ατοφιο προγραμματισμο να παει ασοεε πληροφορικης. Εαν θελει περισσοτερη θεωρια απο αυτην που προσφερει το ασοεε (προσφερει ελαχιστη) να παει στο dit. Αλλα εαν δεν ειναι σίγουρος και επιθυμεί να έχει ενα μεγαλο ευρος επιλογων, το ΗΜΜΥ μπορει να τον βγαλει αξιοπρεπη προγραμματιστη. Στον προγραμματισμο γινεται το πιο αποδοτικο μαθημα στην σχολη απο την μεχρις στιγμης μικρη εμπειρια μου.

Συγκρίνεις το project που σου έβαλε με τέτοιου είδους εκφωνήσεις; :P Πόσο είναι το μέγιστο που χεις αφιερώσει σε προγραμματιστική άσκηση;

Από περιέργεια καθαρά, για ποιο μάθημα μιλάμε; Μόνο τα διακριτά μαθηματικά του πρώτου εξαμήνου ξέρω να είχαν τέτοια εβδομαδιαία τεστάκια με μικρό μπόνους στο τελικό βαθμό, καμία σχέση με προγραμματισμό ωστόσο.

Όσον αφορά τη σύφκριση με ΟΠΑ αν και έχω αναφερθεί πολλές φορές θεωρώ ότι όσο προγραμματισμό κάνει το ένα άλλο τόσο κάνει και το άλλο. Η διαφορά είναι ότι εκεί που το ΕΚΠΑ κάνει φυσικές το ΟΠΑ κάνει μανατζερίστικα και εκεί που το ΕΚΠΑ κάνει C/C++ το ΟΠΑ κάνει java, και μάλιστα με ένα πιο προσανατολισμένο χαρακτήρα. Γενικά στο ΟΠΑ υπάρχει μια γενικότερη τάση να προσανατολίζεται στον εφαρμοσμένο τομέα δεν είναι τόσο απλό όσο το δίλλημα "θες μόνο προγραμματισμό άρα ΟΠΑ αλλιώς ΕΚΠΑ".
Το ΕΜΠ ξεφεύγει κατά πολύ σε αυτό.

Καλησπέρα! θα με ενδιέφερε να κάνω μαθήματα για το πτυχίο πληροφορικής ecdl...ξέρει κάποιος/-α μήπως πόσο περίπου κυμαίνεται το κόστος για την εγγραφή και για τα δίδακτρα;;;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! :);)

Μια διευκρίνηση, αυτά δεν είναι πτυχία, είναι μια απλή πιστοποίηση ότι ξέρεις να χειρίζεσαι επαρκώς 5-6 εφαρμογές της microsoft.

Οι εξετάσεις επειδή έχω δώσει όλα τα βασικού επιπέδου, είναι αρκετά εύκολες, σε βαθμό που πιστεύω πως δε χρειάζεται κανείς μαθήματα για να πάει να δώσει, πάρε ένα βιλβίο ή κάνα tutorial στο net και άρχισε το διάβασμα. Αν απ' την άλλη θες μαθήματα συνήθως είναι αρκετά φθηνά για τον παραπάνω λόγο, τώρα συγκεκριμένα θα σε γελάσω.

Μεταφέρτε το όμως αλλού αυτό είναι off topic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Συνεχίζω να μην μπορώ να βρω τις ασκήσεις στο site του μαθήματος όμως. Δώσε μου απλά το λινκ.

Είμαι ακόμα βοηθός στην Εισαγωγή στον Προγραμματισμό και στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό και μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως, τουλάχιστον σε αυτά τα δύο μαθήματα, 15-20 τεστ είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Σχετικά με την ΑΣΟΕΕ, δεν έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά το πρόγραμμα σπουδών δίνει τουλάχιστον βάση σε προγραμματιστικά μαθήματα. Το di είχε αρκετή φυσική, ενώ η ΑΣΟΕΕ έχει και μερικά μαθήματα οικονομικών, οπότε μπορεί σε κάποιους να αρέσει περισσότερο. Το θέμα με το ΗΜΜΥ είναι ακριβώς αυτό όμως - δε σε βγάζει "προγραμματιστή" - σε βγάζει ηλεκτρολόγο. Και εγώ είχα μαθήματα φυσικής/ηλεκτρολογίας, αλλά όταν με ρωτάνε τι σπούδασα, δεν λέω "ηλεκτρολόγος", ανεξάρτητα με το πόσο αξιοπρεπής ποιότητας ήταν τα μαθήματα. Τώρα εάν γίνεται στη σχολή σας πιο αποδοτικό μάθημα στον προγραμματισμό, αντί των μαθημάτων του αντικειμένου σας, τι να πω :p

Η άσκηση με το τελευταίο ψηφίο, θα έπρεπε να υπάρχει, αλλά όχι στην τελευταία σειρά ασκήσεων. Εάν τα άτομα που ξέρεις δυσκολεύονται, τότε θα έπρεπε να λύνουν τις προηγούμενες ασκήσεις μέχρι να τις κατανοήσουνε, όχι να πρέπει ο διδάσκοντας να ρίχνει το επίπεδο όλου του μαθήματος για τα άτομα αυτά, είναι counter-productive. Αλλά ξαναλέω, στη δικιά σας σχολή είναι λογικό να το κάνουνε - απλά δεν είναι το αντικείμενό σας και δεν μπορεί όλοι οι φοιτητές να αναγκάζονται να μάθουν κάτι ντε και καλά.
απο την στιγμη που το 1/3 των ροων αφορα προγραμματισμο, σε βγαζει και προγραμματιστη. Η σχολη εχει πολλες επιλογες. Δεν είσαι ηλεκτρολογος στο τει.

πρεπει να εχεις username και password για να τις δεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
απο την στιγμη που το 1/3 των ροων αφορα προγραμματισμο, σε βγαζει και προγραμματιστη. Η σχολη εχει πολλες επιλογες. Δεν είσαι ηλεκτρολογος στο τει.

πρεπει να εχεις username και password για να τις δεις

Πoιο ΤΕΙ :P?

Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά είναι δυνατόν να υπάρχουν άτομα στο ΗΜΜΥ ή σε κάποια σχολή πληροφορικής που να μην είναι σε θέση να λύσουν μια τόσο απλή άσκηση; :confused:

Αυτό είναι το θέμα :P αυτή η άσκηση είναι από το τελευταίο πακέτο της εισαγωγής στον προγραμματισμό του ΗΜΜΥ :p

Μπορείς να μου παραθέσεις κάποιο σύνδεσμο να δω κι'άλλες ασκήσεις; :P

https://courses.softlab.ntua.gr/progintro/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Κοίταξα όλες τις ασκήσεις που βρίσκονταν στη σελίδα του μαθήματος για αυτό το έτος. Μάλιστα άρχισα από το τέλος και βρήκα κάτι ασκήσεις στο στυλ:

Code:
Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν > 10 και να εκτυπώνει το προτελευταίο
ψηφίο του.

Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά είναι δυνατόν να υπάρχουν άτομα στο ΗΜΜΥ ή σε κάποια σχολή πληροφορικής που να μην είναι σε θέση να λύσουν μια τόσο απλή άσκηση; :confused:

Αυτό είναι το θέμα :P αυτή η άσκηση είναι από το τελευταίο πακέτο της εισαγωγής στον προγραμματισμό του ΗΜΜΥ :p

Μπορείς να μου παραθέσεις κάποιο σύνδεσμο να δω κι'άλλες ασκήσεις; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

mitsolas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mitsolas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέο Ψυχικό (Αττική). Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Λοιπον επειδη εχει παρατραβηξει το θεμα με τους ΗΜΜΥ... μια χαρα computer scientist βγαινεις με τις καταλληλες επιλογες ροων. Το θεμα ειναι οτι για να την βγαλεις πρεπει να χασεις χρονο σε πολλα αλλα δυσκολα και πιθανως ανουσια μαθηματα. Ολα τα υπολοιπα ειναι κουβεντα να γινεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Αυτό είναι το θέμα :P αυτή η άσκηση είναι από το τελευταίο πακέτο της εισαγωγής στον προγραμματισμό του ΗΜΜΥ :p

δεν είναι σειρα ασκήσεων αυτή
αυτη ειναι η τελευταια σειρα ασκησεων που θα εξετασθει:
https://courses.softlab.ntua.gr/progintro/exercises/exer06p.pdf
η σειρα 7 ειναι προαιρετικη σειρα εξασκησης , και περα απο αυτες τις δυο που βλεπεις υπαρχουν αλλες 30 στο grader.softlab.ntua.gr στο οποιο δεν εχετε προσβαση. Πολλες απο αυτες τις 30 είναι αρκετα απαιτητικές στο χρονικο όριο που ζητούν (1 sec). Μερικές στο τελος έχουν και όριο μνήμης. Ιδου μερικες εκφωνησεις

Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν και να εκτυπώνει το πλήθος των πρώτων αριθμών που δεν υπερβαίνουν το N.

Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν και να εκτυπώνει το πλήθος των θετικών φυσικών αριθμών που δεν υπερβαίνουν το Ν και έχουν μη τετριμμένους κοινούς διαιρέτες με το Ν. (Οι μη τετριμμένοι διαιρέτες είναι μεγαλύτεροι του 1.)
Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν και να εκτυπώνει το πλήθος των φυσικών αριθμών που δεν υπερβαίνουν το Ν και μπορούν να γραφούν ως άθροισμα μιας δύναμης του 2, μιας δύναμης του 3 και μιας δύναμης του 5 (π.χ. 42 = 16 + 1 + 25 = 2^4 + 3^0 + 5^2).

Δίνεται μία ακολουθία αποτελούμενη από Ν ακέραιους αριθμούς, διάφορους του μηδέν. Ξεκινάμε να παίζουμε το εξής παιχνίδι: Σε κάθε βήμα του παιχνιδιού, βρίσκουμε όλα τα ζεύγη γειτονικών αριθμών της ακολουθίας, για τα οποία ο αριστερός αριθμός είναι θετικός και ο δεξιός αριθμός είναι αρνητικός. Για κάθε ένα τέτοιο ζεύγος, αντιμεταθέτουμε τους δύο αριθμούς. Στη συνέχεια προχωρούμε στο επόμενο βήμα. Επαναλαμβάνουμε με όσα βήματα χρειαστούν, μέχρι που να μην μπορούν να γίνουν άλλες αντιμεταθέσεις.

Γράψτε ένα πρόγραμμα που να υπολογίζει: πόσες αντιμεταθέσεις θα γίνουν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ποιος θα είναι ο πρώτος και ποιος ο τελευταίος αριθμός της ακολουθίας μετά το τελευταίο βήμα.

Ο μικρός Λουκάς παίζει με το πατίνι του. Κουράζεται όμως εύκολα κι έτσι βασίζεται αποκλειστικά στην κλίση του δρόμου. Έστω ότι ο δρόμος όπου κάνει πατίνι ο Λουκάς χωρίζεται σε Ν μικρά τμήματα και ότι η κλίση καθενός από αυτά παριστάνεται με έναν ακέραιο αριθμό. Αν, για παράδειγμα, ο αριθμός που αντιστοιχεί σε κάποιο τμήμα είναι 3, τότε το τμήμα αυτό είναι κατηφορικό και η ταχύτητα του πατινιού θα αυξηθεί κατά 3 όταν περάσει από εκεί. Αντίθετα, αν ο αριθμός είναι -4, τότε το τμήμα αυτό είναι ανηφορικό και η ταχύτητα του πατινιού θα μειωθεί κατά 4 όταν περάσει από εκεί. Τα επίπεδα τμήματα παριστάνονται με μηδέν.

Ο Λουκάς μπορεί να διαλέξει από ποιο σημείο του δρόμου θα ξεκινήσει με το πατίνι του. Η αρχική του ταχύτητα είναι μηδενική και θέλει να φτάσει στο τέλος του δρόμου με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα.

Να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα βρίσκει τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα στο τέλος του δρόμου.

Δίνεται ακολουθία a_1, ..., a_N αποτελούμενη από N θετικούς ακέραιους αριθμούς. Ζητείται να διαπιστωθεί αν υπάρχουν θέσεις i, j, με i < j, τέτοιες ώστε a_i + a_j = a_{i+1} + ... + a_{j-1}, δηλαδή το άθροισμα των αριθμών στις θέσεις i και j της ακολουθίας να ισούται με το άθροισμα των αριθμών στις θέσεις από i+1 μέχρι και j-1. Αν υπάρχουν πολλά τέτοια ζεύγη θέσεων i, j στην ακολουθία, ζητείται να υπολογισθεί η μέγιστη θέση j για την οποία ισχύει η παραπάνω σχέση.

Δίνεται ακολουθία a_1, ..., a_N αποτελούμενη από N θετικούς ακέραιους αριθμούς. Ζητείται να υπολογισθεί το εύρος του μεγαλύτερου διαστήματος στην ακολουθία στο οποίο το πλήθος των άρτιων είναι ίσο με το πλήθος των περιττών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Λοιπον επειδη εχει παρατραβηξει το θεμα με τους ΗΜΜΥ... μια χαρα computer scientist βγαινεις με τις καταλληλες επιλογες ροων. Το θεμα ειναι οτι για να την βγαλεις πρεπει να χασεις χρονο σε πολλα αλλα δυσκολα και πιθανως ανουσια μαθηματα. Ολα τα υπολοιπα ειναι κουβεντα να γινεται.

Συμφωνώ και από CS μπορείς να βγεις Ηλεκτρολόγος, θέληση για μάθηση να υπάρχει και όλα γίνονται.

δεν είναι σειρα ασκήσεων αυτή
αυτη ειναι η τελευταια σειρα ασκησεων που θα εξετασθει:
Δεν έχει νόημα να αποδείξεις κάτι, ούτε δηλαδή πρόκειται να το καταφέρεις αυτό.
Το αν βγαίνεις ή όχι προγραμματιστής εξαρτάται από εσένα και όχι από τη σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το θέμα με το ΗΜΜΥ είναι ακριβώς αυτό όμως - δε σε βγάζει "προγραμματιστή" - σε βγάζει ηλεκτρολόγο. Και εγώ είχα μαθήματα φυσικής/ηλεκτρολογίας, αλλά όταν με ρωτάνε τι σπούδασα, δεν λέω "ηλεκτρολόγος", ανεξάρτητα με το πόσο αξιοπρεπής ποιότητας ήταν τα μαθήματα. Τώρα εάν γίνεται στη σχολή σας πιο αποδοτικό μάθημα στον προγραμματισμό, αντί των μαθημάτων του αντικειμένου σας, τι να πω :p.

Η σχολή σε βγάζει Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και Μηχανικών Υπολογιστών ανεξάρτητα από τις ροές που θα επιλέξεις. Δυστυχώς το πρόγραμμα σπουδών θέλει εκσυγχρονισμό. Δεν μπορεί να τελειώνει κάποιος μηχανικός υπολογιστών και να μην έχει διδαχθεί στη σχολή τι σημαίνει κλάση, να δουλεύεις κάποια βασικά Framework, html, css, php, javascript, json (μερικά από αυτά δεν τα διδάσκεται ακόμα και αν έχει ολόκληρες τις ροές Υ, Λ, Δ).

Σε κοπανάνε με ατέλειωτα project, τα οποία αρκετές φορές χρειάζονται προαπαιτούμενες γνώσεις που δεν έχεις διδαχθεί ποτέ.

Αυτό που κάνει την ΗΜΜΥ ΕΜΠ να ξεχωρίζει από τις άλλες σχολές πληροφορικής, μηχανικών υπολογιστών είναι το επίπεδο των φοιτητών της. Η σχολή έχει την ικανότητα να τραβά τους καλύτερους σαν μαγνήτης.

Κάποιος που θέλει να ασχοληθεί αποκλειστικά με πληροφορική θα του έλεγα να μη διαλέξει πολυτεχνειακή σχολή εξαιτίας του ΤΕΕ που έχει χεσμένους τους μηχανικούς υπολογιστών. Υποχρεώνεσαι να πληρώνεις εισφορές κάθε εξάμηνο (1000 ευρώ/εξάμηνο τη πρώτη πενταετία) προς το ΤΣΕΜΔΕ ανεξάρτητα αν έχεις δουλειά ή όχι. Αρκετοί απόφοιτοι δεν γράφονται καθόλου στο ΤΕΕ για αυτό το λόγο και ουσιαστικά δεν ανήκουν σε κανέναν επαγγελματικό σύλλογο. Τουλάχιστον οι πληροφορικάριοι έχουν δικαίωμα να γραφτούν στον ΟΑΕΔ και παράλληλα να είναι εγγεγραμένοι στο συλλογό τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
@Demlogic : Ωραίες οι ασκήσεις που ανέβασες, αλλά περιττό να σου πω πως οι περισσότερες λύνονται με ευκολία με την ψευδογλώσσα γ λυκείου από λυκειόπαιδα. :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
@Demlogic : Ωραίες οι ασκήσεις που ανέβασες, αλλά περιττό να σου πω πως οι περισσότερες λύνονται με ευκολία με την ψευδογλώσσα γ λυκείου από λυκειόπαιδα. :hehe:

περιμενω τις λυσεις σου.
και εγω στα λογια τετραγωνιζω τον κυκλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Αυτό που κάνει την ΗΜΜΥ ΕΜΠ να ξεχωρίζει από τις άλλες σχολές πληροφορικής, μηχανικών υπολογιστών είναι το επίπεδο των φοιτητών της. Η σχολή έχει την ικανότητα να τραβά τους καλύτερους σαν μαγνήτης.

Τραβάει τους <καλύτερους> μαθητές σχολείου όχι προγραμματιστές όχι πληροφορικούς. Αυτό πρέπει να καταλάβετε κάποιοι εκεί στο ΕΜΠ. Επίσεις μην συγκρίνεις την ΗΜΜΥ με σχολές πληροφορικής και μηχανικών άλλο σκοπό έχει η πρώτη άλλο οι άλλες.

Εννοείτε αν κάποιος θέλει προγραμματιμό τελευταία επιλογή ΗΜΜΥ. Για μένα καλύτερο σε αυτά είναι το ceid.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τραβάει τους <καλύτερους> μαθητές σχολείου όχι προγραμματιστές όχι πληροφορικούς. Αυτό πρέπει να καταλάβετε κάποιοι εκεί στο ΕΜΠ. Επίσεις μην συγκρίνεις την ΗΜΜΥ με σχολές πληροφορικής και μηχανικών άλλο σκοπό έχει η πρώτη άλλο οι άλλες.

Εννοείτε αν κάποιος θέλει προγραμματιμό τελευταία επιλογή ΗΜΜΥ. Για μένα καλύτερο σε αυτά είναι το ceid.

Όταν λέω τους καλύτερους εννοώ τα μεγαλύτερα μυαλά. Άτομα που ανεξάρτητα από πια σχολή θα επιλέξουν είναι προορισμένα να γίνουν οι καλύτεροι στο τομέα τους, ένα από τους οποίους είναι και η πληροφορική/προγραμματισμός. Επειδή παραδέχομαι ότι πρόγραμμα σπουδών του ΕΜΠ είναι ελλειπές δεν σημαίνει ότι των υπόλοιπων σχολών είναι καλύτερο. Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί πληροφορικάριοι και μηχανικοί υπολογιστών πανελληνίως από ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά λίγοι γνωρίζουν το αντικειμενό τους.

Όπως είπα ceid δεν θα πρότεινα σε κάποιον να πάει καθώς κουβαλά τα αρνητικά του ΤΕΕ και δεν έχει κανένα θετικό του (επαγγελματικά δικαιώματα).

Η ΗΜΜΥ είναι ιδανική επιλογή καθώς δεν περιοριορίζονται όχι μόνο επαγγελματικά αλλά και σε γνώσεις. Σε όποιον επιλέξει ΗΜΜΥ θα τον συμβούλευα να εξειδικευτεί σε κάποια άλλη κατεύθυνση (π.χ. τηλεπικοινωνίες, ενέργεια) από πληροφορική που είναι η πιο πιασάρικη. Ο λόγος είναι ότι την πληροφορική κουτσά στραβά μπορείς να την μάθεις μόνος σου καθώς κυκλοφορεί αρκετό υλικό στο διαδίκτυο και ο εξοπλισμός που χρειάζεσαι είναι φθηνός. Αντίθετα στις υπόλοιπιες κατευθύνσεις οι γνώσεις είναι πιο κλειστές και ο εξοπλισμό πιο ακριβός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Όταν λέω τους καλύτερους εννοώ τα μεγαλύτερα μυαλά.

Διφωνώ. Επειδή κάποιος έβγαλε 19800 δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι μεγάλο μυαλό. Βασικά καμία σχέση. Ένας με 16500 μπορεί να είναι και πιο έξυπνος.

Άτομα που ανεξάρτητα από πια σχολή θα επιλέξουν είναι προορισμένα να γίνουν οι καλύτεροι στο τομέα τους, ένα από τους οποίους είναι και η πληροφορική/προγραμματισμός.

Καλά αυτό είναι το μεγαλύτερο ψέμα. Επειδή ο άλλος έβγαλε 19999 θα γίνει καλός επαγγελματίας/επιστήμονας? Αυτό έλλειπε τώρα να μας πεις και τους ημμυτές καλύτερους πληροφορικούς/προγραμματιστές.Οι ημμυτές δεν είναι καν προγραμματιστές/πληροφορικάριοι.

Επειδή παραδέχομαι ότι πρόγραμμα σπουδών του ΕΜΠ είναι ελλειπές δεν σημαίνει ότι των υπόλοιπων σχολών είναι καλύτερο. Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί πληροφορικάριοι και μηχανικοί υπολογιστών πανελληνίως από ΑΕΙ και ΤΕΙ αλλά λίγοι γνωρίζουν το αντικειμενό τους.

Έχεις συγρίνει προγραμματα σπουδών σχολών πληροφορικής και ΗΜΜΥ? Έχουν καμία σχέση όσον αφορά την Πληροφορική??? Αν και απο την τελευταία παράγραφο σου δεν νομίζω να ξέρεις τι είναι Πληροφορική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
@Demlogic : Ωραίες οι ασκήσεις που ανέβασες, αλλά περιττό να σου πω πως οι περισσότερες λύνονται με ευκολία με την ψευδογλώσσα γ λυκείου από λυκειόπαιδα. :hehe:

Λύνονται αλγοριθμικά, αλλά έχουν και χρονικό όριο. Όχι πως αυτό τις κάνει τραγικά δυσκολότερες, αλλά ένα παιδί της τρίτης λυκείου δεν έχει ιδέα (= δεν έχει διδαχθεί) από optimizations.

Όχι πως αυτό τις κάνει καλύτερες για εισαγωγή στον προγραμματισμό, anyway I digress.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Όταν λέω τους καλύτερους εννοώ τα μεγαλύτερα μυαλά. Άτομα που ανεξάρτητα από πια σχολή θα επιλέξουν είναι προορισμένα να γίνουν οι καλύτεροι στο τομέα τους, ένα από τους οποίους είναι και η πληροφορική/προγραμματισμός.

Λυπάμαι που σε προσγειώνω, άγαρμπα ίσως, αλλά απλά, αντικειμενικά και φιλικά
ο καλύτερος στο τομέα σου είσαι ΜΟΝΟ όταν αυτό που κάνεις το αγαπάς!
και δεν νομίζω ότι ο παράγοντας "υψηλή βαθμολογία πανελληνίων εξετάσεων" είναι επαρκής για να αγαπήσεις ένα αντικείμενο.

Μια σχολή είναι και βγάζει απόφοιτους όπως οι υπόλοιπες, με τα καλά και τα κακά τους
Δεν πήρατε νόμπελ φυσικής, ξεκολλάτε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Παιδια καλησπερα σε ολους σας!!!...Καπου ειχα δει εδω στο site ενα αλλο τροπο γραφης της Αρχες Οργανωσης Διοικησης αλλα ψαχνω και δε μπορω να το βρω...μπορειτε να βοηθησετε??.(σε pdf αρχειο ηταν)...ευχαριστω πολυ!

Θα το βρεις στην βιβλιοθήκη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Διφωνώ. Επειδή κάποιος έβγαλε 19800 δεν σημαίνει αυτόματα πως είναι μεγάλο μυαλό. Βασικά καμία σχέση. Ένας με 16500 μπορεί να είναι και πιο έξυπνος.
Δεν αναφέρθηκα καθόλου σε βάσεις. Απλώς οι φροντιστές προτρέπουν αυτά τα άτομα (πολλές φορές εσφαλμένα) να διαλέξουν τη συγκεκριμένη σχολή.

Αυτό που λες δεν στέκει.

Έχεις 2 σύνολα 100 ατόμων. Το πρώτο σύνολο έχει βγάλει 13000 μόνια στις πανελλήνιες και το άλλο σύνολο 17000 μόρια. Ποιο σύνολο πιστεύεις ότι έχει τους εξυπνότερους κατά μέσο όρο;

Καλά αυτό είναι το μεγαλύτερο ψέμα. Επειδή ο άλλος έβγαλε 19999 θα γίνει καλός επαγγελματίας/επιστήμονας? Αυτό έλλειπε τώρα να μας πεις και τους ημμυτές καλύτερους πληροφορικούς/προγραμματιστές.Οι ημμυτές δεν είναι καν προγραμματιστές/πληροφορικάριοι.
Κάποιος που έβγαλε 19999 μόρια έχει περισσότερες προοπτικές. Οι ημμυτες δεν είναι πληροφορικάριοι είναι μηχανικοί υπολογιστών. Φυσικά μπορούν να ασχοληθούν με το προγραμματισμό επαγγελματικά.

Έχεις συγρίνει προγραμματα σπουδών σχολών πληροφορικής και ΗΜΜΥ? Έχουν καμία σχέση όσον αφορά την Πληροφορική??? Αν και απο την τελευταία παράγραφο σου δεν νομίζω να ξέρεις τι είναι Πληροφορική!
Πληροφορική: Επιστήμη της πληροφορίας. Προγραμματισμός είναι ένα έργαλείο/μέσο για να τη διαχειριστείς.

Κοίταξα τώρα το πρόγραμμα σπουδών καθώς δεν τον θυμάμαι. Στις περιγραφές και στους τίτλους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα η Ημμυ από τη πληροφορική. Βέβαια οι περιγραφές και οι τίτλοι δεν μου λένε τίποτα. Εμφανισιακά ο οδηγός σπουδών σας έχει εκσυγχρονιστεί. Δεν ξέρω αν συμβαίνει συμβαίνει το ίδιο και στα μαθήματα.

Το πρώτο σου ποστ με έβρισκε σύμφωνο, γιατί έλεγες τα πράγματα πολύ κοντά στην πραγματικότητα, σε αντίθεση με τον συνάδελφό σου, ο οποίος τα τράβαγε από τα μαλλιά, αλλά σε αυτή την περίπτωση θέλω να ρωτήσω - τι πρόβλημα έχετε εκεί στο ΕΜΠ με τις πρωτιές :P? Είναι γεγονός ότι η σχολή έχει πολύ υψηλή βάση στις πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά αν και η υψηλή βαθμολογία είναι ικανή, δεν είναι επαρκής συνθήκη για να πούμε ότι κάποιος είναι "μυαλό".
Ο Demlogic είναι πρωτοετής. Δεν ξέρει τι τον περιμένει :whistle:

Λυπάμαι που σε προσγειώνω, άγαρμπα ίσως, αλλά απλά, αντικειμενικά και φιλικά
ο καλύτερος στο τομέα σου είσαι ΜΟΝΟ όταν αυτό που κάνεις το αγαπάς!
και δεν νομίζω ότι ο παράγοντας "υψηλή βαθμολογία πανελληνίων εξετάσεων" είναι επαρκής για να αγαπήσεις ένα αντικείμενο.

Μια σχολή είναι και βγάζει απόφοιτους όπως οι υπόλοιπες, με τα καλά και τα κακά τους
Δεν πήρατε νόμπελ φυσικής, ξεκολλάτε!

Φίλε μου ποτέ δεν ήμουν ψηλά για να προσγειωθώ, ούτε καν ως πρωτοετής. Ούτε ο βαθμός των πενελληνίων ούτε ο βαθμός του πτυχίου, δεν σε κάνει να αγαπήσεις ένα αντικείμενο. Δεν είπα ότι όποιος μπαίνει στη σχολή είναι μυαλό αλλά ότι πολλά μυαλά επιλέγουν για διαφορούς λόγους τη σχολή.

Μην μου επιτίθεστε. Όταν αναφέρω ότι η φήμη της σχολής οφείλεται στους φοιτητές της και όχι στο πρόγραμμα σπουδών της και στους καθηγητές της ουσιαστικά την υποβιβάζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Επειδή ενδιαφέρεται ένας γνωστός μου.Ποιά η διαφορά σχολής πληροφορικής με σχολή επιστήμης υπολογιστών;Ποιά θεωρείται καλύτερα επαγγελματικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Έχεις 2 σύνολα 100 ατόμων. Το πρώτο σύνολο έχει βγάλει 13000 μόνια στις πανελλήνιες και το άλλο σύνολο 17000 μόρια. Ποιο σύνολο πιστεύεις ότι έχει τους εξυπνότερους κατά μέσο όρο;

Δεν σχετίζονται αυτά τα δύο πάντα
και αυτό ξεκινά από το γεγονός ότι οι πανελλήνιες δεν είναι εξετάσεις που προωθούν την μάθηση ή την σκέψη
αλλά τη στεγνή αποστήθιση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top