Σχολές Πληροφορικής - για προγραμματιστής, όχι δάσκαλος

123τινκ

Νεοφερμένος

Ο 123τινκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 92 μηνύματα.

greeklover13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο greeklover13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 221 μηνύματα.
για τμηματα πληροφορικης μιλαμε.. σε κανενα ΑΕΙ δεν μπαινει κανεις με βαθμο κατω απο 10
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
για τμηματα πληροφορικης μιλαμε.. σε κανενα ΑΕΙ δεν μπαινει κανεις με βαθμο κατω απο 10

Πληροφορικής Πειραιά '11 Πολύτεκνοι- 3326
Πληροφορικής Κέρκυρα '11 Πολύτεκνοι- 6076
Πληροφορικής ΚΑΙ Τηλεματικής Χαροκόπειο '11 Πολύτεκνοι- 3334

Βαριέμαι να κοιτάω άλλα, βαριέμαι να γράψω και για Μουσουλμάνους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

123τινκ

Νεοφερμένος

Ο 123τινκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Εμ, ανάλογα το τμήμα που σε ενδιαφέρει. Παίζει ρόλο το πρόγραμμα σπουδών. Πάντως τα μαθηματικά (απ'όσο ξέρω) δεν τα γλυτώνεις. ;)

Βασικα εννοω με τ μπορει να ασχοληθεί κάποιος μετα μάλλον..ειναι κ το hardware τομέας της πληροφορικής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
Παιδιά μια ερώτηση..ο προγραμματισμός ειναι ένα κομμάτι της πληροφορικής έτσι;ποια αλλα κομμάτια περιλαμβάνει η πληροφορικη;

Μπορείς να ασχοληθείς με δίκτυα/τηλεπικοινωνίες, πληροφορικακά συστήματα, θεωρητική πληροφορική κ.ά. Μπορείς να δείς προγράμματα σπουδών σχολών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Βασικα εννοω με τ μπορει να ασχοληθεί κάποιος μετα μάλλον..ειναι κ το hardware τομέας της πληροφορικής;

Προφανως.

Βέβαια, στις περισσότερες σχολές με τίτλο "Πληροφορική" κάνουν περισσότερο software. (όχι ότι δεν κάνουν hardware, απλά υπάρχει μια μεγάλη φήμη ότι το hardware είναι τόσο πολύ δύσκολο, που οι περισσότεροι αποφεύγουν τα σχετικά μαθήματα. :P )

Βέβαια, από ότι ακούω τα τμήματα με τίτλο "Μηχανικός Υπολογιστών" εστιάζουν περισσότερο στο hardware.


Επίσης τομέας της πληροφορικής είναι η Βιοπληροφορική ή η Ρομποτική ή η Τεχνητή Νοημοσύνη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

123τινκ

Νεοφερμένος

Ο 123τινκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Προφανως.

Βέβαια, στις περισσότερες σχολές με τίτλο "Πληροφορική" κάνουν περισσότερο software. (όχι ότι δεν κάνουν hardware, απλά υπάρχει μια μεγάλη φήμη ότι το hardware είναι τόσο πολύ δύσκολο, που οι περισσότεροι αποφεύγουν τα σχετικά μαθήματα. :P )

Βέβαια, από ότι ακούω τα τμήματα με τίτλο "Μηχανικός Υπολογιστών" εστιάζουν περισσότερο στο hardware.


Επίσης τομέας της πληροφορικής είναι η Βιοπληροφορική ή η Ρομποτική ή η Τεχνητή Νοημοσύνη.


Btw, να αναφέρω ότι δεν έχει και πολύ σημασία τα μόρια που έβγαλες για να μπεις σε μια σχολή, αλλά τι θα κάνεις αφού μπεις. :P
Ούτε η φήμη του πανεπιστημίου έχει σημασία, γιατί αν πας σε μια συνέντευξη και δε μπορείς να κάνεις ένα απλο πρόγραμμα, δε νομίζω ότι θα τους νοιάζει πως αποφοίτησες από το Χ πανεπιστήμιο. Just sayin'.:P

Στη φάση που είμαι απλα με νοιαζουν οι γνώσεις και όχι το χαρτί.ο λόγος ειναι το ότι δεν ξέρω τι ακριβώς θέλω να κάνω σαν επάγγελμα αλλα ξέρω ότι μ αρέσει ο προγραμματισμός(έχω ασχοληθεί αρκετά μόνος μ,ανεξάρτητα απο το μάθημα του σχολειου) και η φυσικη και τα μαθηματικα.η σκέψη μου λοιπόν ειναι αφού θέλω μ αρέσει τόσο ο προγραμματισμός να συνεχίσω να ασχολούμαι μόνος μ και να μην ενταχθω σε κάποιο τμήμα πληροφορικής αλλα σε ένα τμήμα μαθηματικών αφου μ αρέσουν καταρχήν τα μαθηματικα αλλα και σκέφτομαι ότι θα ήθελα να μάθω πιο προχωρημένη μαθηματικα
και να γίνω καλύτερος στα μαθηματικα,κάτι που χρειάζεται και στον προγραμματισμο.

Ειναι σωστός ο συλλογισμος μ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Εγώ θα σου πρότεινα να δεις προγράμματα σπουδών σχολών και των δύο επιστημών και να διαλέξεις όποια σου ταιριάζει καλύτερα!

Δεν είναι πάντως πράγματα που δεν συνδυάζονται η πληροφορική και τα μαθηματικά. Άμα πας σε σχολή πληροφορικής θα δεις (πολλά! ) μαθηματικά. Αν πας σε μαθηματικό τμήμα θα δεις (λίγα! :p ) μαθήματα Πληροφορικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ειναι σωστός ο συλλογισμος μ;

Όχι :P

Αφού όπως λες σ' αρέσει ο προγραμματισμός γιατί να μην ασχοληθείς και ακαδημαϊκά με αυτόν; γιατί κάνετε τα πράγματα δύσκολα ενώ δεν είναι; Κάθε τμήμα έχει δικό του site μπες να δεις τι μαθήματα θα κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
μαστερ τιτς μι.

μιλανε ολοι μιλανε και αστοιχειωτοι. Για αυτο σαν χωρα παμε κατα διαολου.

Υπογραφω πως στο μαθημα του προγραμματισμου γινεται πολυ καλυτερη δουλεια απο τι γινεται
στο 95% των τμηματων προγραμματισμου στην ελλαδα.

Top προγραμματιστες μας κανουνε μαθημα, και εχουμε πολλες επιλογες

Γουσταρεις αλγοριθμικο καθηγητη; πηγαινε στον ταδε
γουσταρεις low-level & σκληροπυρηνικο προγραμματιστη; πηγαινε στον ταδε
γουσταρεις μαθηματικοκα*λο παλιας σχολης προγραμματιστη καθηγητη; πηγαινε στον ταδε

(τον τελευταιο δεν τον επελεγαν και πολλοι, οποτε ενωθηκε με τον 2ο και κανουν μαθημα μαζι)

Στο εργαστηριο θα σε βοηθησουν οι βοηθοι και θα σου μεταλαμπαδευσουν γνωσεις δικες τους

Στα πρωτα 2.5 χρονια θα παρεις γενικες γνωσεις και μετα θα φτιαξεις με τις ροες ενα σκληροπυρηνικο
προγραμματιστικο εκπαιδευτικο προγραμμα.

Και μπαινεις κιολας στην λογικη του βελτιστου αλγοριθμου μεσα απο το grader.

Δε θέλω να μειώσω το τμήμα σου, γιατί είναι αξιοπρεπές, αλλά τα παραλές.

Κοίταξα το πρόγραμμα σπουδών σας και έχω να παρατηρήσω τα εξής:

Εισαγωγή στην Πληροφορική. Αλγόριθμοι και δομές δεδομένων, προγράμματα, γλώσσες προγραμματισμού. Προδιαγραφές, σχεδίαση, κωδικοποίηση, επαλήθευση, απόδειξη ορθότητας με αξιωματική σημασιολογία, τεκμηρίωση, συντήρηση προγραμμάτων. Η γλώσσα προγραμματισμού Pascal. Απλοί τύποι δεδομένων, σταθερές και μεταβλητές, εκφράσεις, απλές εντολές. Δομές ελέγχου, συναρτήσεις και διαδικασίες, πέρασμα παραμέτρων, επανάληψη και αναδρομή. Σύνθετες δομές δεδομένων και εφαρμογές: πίνακες, εγγραφές, σύνολα, δείκτες, συνδεδεμένες λίστες, δέντρα. Εργαστήριο: Μια σειρά προβλημάτων που θα λυθούν με προγράμματα Pascal.

H pascal μια χαρά γλώσσα είναι, αλλά ο σκληροπυρηνικός καθηγητής σου θα δεις ότι θα έχει προβλήματα να κάνει το μάθημά του, διότι η καημένη η γλώσσα δεν έχει low-level capabilities. Επίσης δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά του μαθηματικού - αλγοριθμικού καθηγητή, εφόσον στο μάθημα της εισαγωγής στον προγραμματισμό μαθαίνεις συνήθως το imperative programming paradigm (όπως θα έπρεπε δηλαδή), επομένως το μάθημα στο κάνουν αλγοριθμικά.

Το δεύτερο μάθημα που βρήκα στο πρώτο έτος του προγράμματος σπουδών σας ήταν οι προγραμματιστικές τεχνικές:

Η γλώσσα προγραμματισμού C. Απλοί τύποι δεδομένων, σταθερές και μεταβλητές, εκφράσεις, απλές εντολές. Δομές ελέγχου, συναρτήσεις και διαδικασίες, πέρασμα παραμέτρων, επανάληψη και αναδρομή. Σύνθετες δομές δεδομένων και εφαρμογές: πίνακες, δομές, ενώσεις, δείκτες, δυναμική παραχώρηση μνήμης, συναρτήσεις βιβλιοθήκης. Συγκεκριμένοι και αφηρημένοι τύποι δεδομένων, στατικός και δυναμικός τρόπος υλοποίησης. Απόδοση αλγορίθμων και δομών δεδομένων. Πίνακες, ειδικές μορφές πινάκων, αλγόριθμοι αναζήτησης και ταξινόμησης. Γραμμικές λίστες: απλά και διπλά συνδεδεμένες λίστες, στοίβες, ουρές, κυκλικές λίστες, ταξινομημένες λίστες. Δυαδικά δέντρα, αλγόριθμοι διάσχισης, ισοζυγισμένα δέντρα, δέντρα αναζήτησης, δέντρα AVL. Γράφοι και αλγόριθμοι διάσχισης γράφων. Εργαστήριο: Μια σειρά προβλημάτων που θα λυθούν με προγράμματα C.

Δεν ξέρω πως γίνεται το μάθημά σας εκεί στο ΗΜΜΥ, εκεί που σπούδασα εγώ πάντως, όταν κάναμε ένα μάθημα (από αυτά που παρακολούθησα τουλάχιστον) δεν το ξανακάναμε. Μπορεί κάποιος να πει ότι στο ένα είναι c, στο άλλο pascal, αλλά η αλήθεια είναι πως εάν μάθεις την προγραμματιστική τεχνική, μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις σε οποιαδήποτε γλώσσα που ακολουθεί/μπορεί να ακολουθήσει την τεχνική. Για να είμαι δίκαιος όμως, η ύλη περιλαμβάνει αρκετά από δομές δεδομένων.

Το βασικότερο λάθος όμως του προγράμματος σπουδών, είναι πως ολόκληρο το δεύτερο έτος (με εξαίρεση του μαθήματος Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, το οποίο ωστόσο είναι θεωρητικό), ο φοιτητής δεν έχει καμμία επαφή με προγραμματισμό. Αυτό το γεγονός έχει σημαντικό βάρος, καθώς ο φοιτητής θα πρέπει είτε να ασχοληθεί μόνος του για να μη χάσει επαφή, είτε να περιμένει τις ροές και να χάσει πολύτιμο χρόνο (π.χ. η πρώτη επαφή με τον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό είναι στο 6ο εξάμηνο, εξαιρετικά σημαντική προγραμματιστική τακτική στις μέρες μας, ενώ σε άλλα τμήματα αμιγώς προγραμματιστικά διδάσκεται στο 2ο-3ο εξάμηνο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.

χωρίς να είμαι και πολύ σίγουρος, νομίζω οτι δεν κάνουν pascal, αλλά pazcal, μια δικής τους επινόησης παραλλαγή της C φτιαγμένη και προσανατολισμένη για εκμαθηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
ναι από φέτος είναι αυτό, δεν πρέπει να χουν ανανεώσει το site
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
χωρίς να είμαι και πολύ σίγουρος, νομίζω οτι δεν κάνουν pascal, αλλά pazcal, μια δικής τους επινόησης παραλλαγή της C φτιαγμένη και προσανατολισμένη για εκμαθηση

Αυτό το γεγονός ενισχύει τον ισχυρισμό μου ακόμα παραπάνω :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Αυτό το γεγονός ενισχύει τον ισχυρισμό μου ακόμα παραπάνω :p

βασικα θα ηθελες. Ομοιας φυσης συστηματα ακολουθουν καποια απο τα μεγαλυτερα πανεπιστημια του κοσμου, και αυθαιρετα υποστηριζεις πως ενισχυει τον ισχυρισμο σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Σαν να κάνεις ΑΕΠΠ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
βασικα θα ηθελες. Ομοιας φυσης συστηματα ακολουθουν καποια απο τα μεγαλυτερα πανεπιστημια του κοσμου, και αυθαιρετα υποστηριζεις πως ενισχυει τον ισχυρισμο σου;
Και στο MIT να σπούδαζες αν δεν στρώσεις κώλο να μάθεις από μόνο σου πράγματα που σε ενδιαφέρουν, διαφορά δεν θα έχει.

Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το επίπεδο γνώσεων του καθενός με το επίπεδο της κάθε σχολής, δεν έχει νόημα απλά είναι
σχεδόν ανεξάρτητα. Ο καλύτερος θα φανεί στην αγορά εργασίας όταν ο ένας θα έχει τελειώσει με 10 και δεν θα βρίσκει δουλειά γιατί απλά τελείωσε μια γαμάτη σχολή με γαμάτο βαθμό αλλά στην τελική ποτέ δεν αγάπησε αυτό που σπούδασε και έτσι δεν έγινε ποτέ καλός σ'αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
βασικα θα ηθελες. Ομοιας φυσης συστηματα ακολουθουν καποια απο τα μεγαλυτερα πανεπιστημια του κοσμου, και αυθαιρετα υποστηριζεις πως ενισχυει τον ισχυρισμο σου;

Σε παρακαλώ να μην μειώνεις τον εαυτό σου.

1) Δεν είπα ότι το πανεπιστήμιό σου δεν είναι καλό. Το πρόγραμμα σπουδών όμως, έτσι όπως είναι, δεν είναι το καλύτερο για computer science. Είναι σα να λες "πάω να γίνω φιλόλογος" και για έναν χρόνο να μαθαίνεις βιολογία.
2) Η δικαιολογία "το κάνουν οι μεγαλύτεροι, άρα το κάνουμε και εμείς" είναι λογικό λάθος.
3) Είπα πως ο "low-level" καθηγητής (όπως εσύ τον αποκάλεσες) θα έχει σοβαρό πρόβλημα με την pascal διότι... δεν έχει low level δυνατότητες. Αυτό δεν είναι αυθαίρετος ισχυρισμός, προκύπτει έπειτα από σύγκριση της γλώσσας με άλλες οι οποίες διαθέτουν τέτοια πράγματα (π.χ. η c). Στη συνέχεια ισχυρίστηκα πως θα σας κάνουν το μάθημα αλγοριθμικά. Μετά με ενημέρωσαν πως το site σας (πράγμα ανεπίτρεπτο για τμήμα eecs παρεμπιπτόντως - αλλά ας το παραβλέψουμε) δεν έχει ανανεωθεί με τη γλώσσα που τώρα διδάσκεται. Ψάχνω πληροφορίες για τη γλώσσα και διαβάζω από εδώ:

Pazcal is an educational subset of the C programming language.

Επίσης, έπειτα από μελέτη του header, έχουν οριστεί πράξεις όπως εκτύπωση, διάβασμα, δομές επιλογής/επανάληψης, εντελώς βασικά πράγματα δηλαδή.

Για αυτούς τους λόγους ενισχύεται ο ισχυρισμός μου.

Να πω και κάτι άλλο, διότι έψαξα λίγο το μάθημα της εισαγωγής - είναι αρκετά lite, έχει αρκετές ασκήσεις, αλλά οι περισσότερες από αυτές είναι εξαιρετικά μικρές σε μέγεθος και καμμία δεν έχει τίποτα πραγματικά δύσκολο. Βεβαίως, το μάθημα απευθύνεται σε ηλεκτρολόγους και όχι μηχανικούς λογισμικού, οπότε δεν κατηγορώ την επιλογή των καθηγητών σας. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα τελευταίας άσκησης που μπαίνει σε άτομα πρώτου εξαμήνου, σε προγραμματιστικό τμήμα - εδώ (αν και παλιότερα έχουν μπει και δυσκολότερες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
Σε παρακαλώ να μην μειώνεις τον εαυτό σου.

1) Δεν είπα ότι το πανεπιστήμιό σου δεν είναι καλό. Το πρόγραμμα σπουδών όμως, έτσι όπως είναι, δεν είναι το καλύτερο για computer science. Είναι σα να λες "πάω να γίνω φιλόλογος" και για έναν χρόνο να μαθαίνεις βιολογία.
2) Η δικαιολογία "το κάνουν οι μεγαλύτεροι, άρα το κάνουμε και εμείς" είναι λογικό λάθος.
3) Είπα πως ο "low-level" καθηγητής (όπως εσύ τον αποκάλεσες) θα έχει σοβαρό πρόβλημα με την pascal διότι... δεν έχει low level δυνατότητες. Αυτό δεν είναι αυθαίρετος ισχυρισμός, προκύπτει έπειτα από σύγκριση της γλώσσας με άλλες οι οποίες διαθέτουν τέτοια πράγματα (π.χ. η c). Στη συνέχεια ισχυρίστηκα πως θα σας κάνουν το μάθημα αλγοριθμικά. Μετά με ενημέρωσαν πως το site σας (πράγμα ανεπίτρεπτο για τμήμα eecs παρεμπιπτόντως - αλλά ας το παραβλέψουμε) δεν έχει ανανεωθεί με τη γλώσσα που τώρα διδάσκεται. Ψάχνω πληροφορίες για τη γλώσσα και διαβάζω από εδώ:



Επίσης, έπειτα από μελέτη του header, έχουν οριστεί πράξεις όπως εκτύπωση, διάβασμα, δομές επιλογής/επανάληψης, εντελώς βασικά πράγματα δηλαδή.

Για αυτούς τους λόγους ενισχύεται ο ισχυρισμός μου.

Να πω και κάτι άλλο, διότι έψαξα λίγο το μάθημα της εισαγωγής - είναι αρκετά lite, έχει αρκετές ασκήσεις, αλλά οι περισσότερες από αυτές είναι εξαιρετικά μικρές σε μέγεθος και καμμία δεν έχει τίποτα πραγματικά δύσκολο. Βεβαίως, το μάθημα απευθύνεται σε ηλεκτρολόγους και όχι μηχανικούς λογισμικού, οπότε δεν κατηγορώ την επιλογή των καθηγητών σας. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα τελευταίας άσκησης που μπαίνει σε άτομα πρώτου εξαμήνου, σε προγραμματιστικό τμήμα - εδώ (αν και παλιότερα έχουν μπει και δυσκολότερες).

μην ανησυχεις παρακολουθω στενα τις ασκησεις που βαζουν στο dit.
Η συγκεκριμενη μαλιστα που παρεθεσες δοθηκε με 1+ μηνα περιθωριο. Και την αναλαμβανουν 2 ατομα μαζι. Κατι σαν project. Είναι κατι σαν το φινάλε του εξαμηνου και κατα συνεπεια το μεγαλυτερο ποσοστο των φοιτητων στο dit είτε δεν την λυνουν ειτε τα κανουν μανταρα.
-
Θα μου πεις -> σημασια εχει οτι δοθηκε και αυτοι που θελουν να ασχοληθουν θα τις λυσουν. Yeah sure, αν θες να σου στειλω ασκησεις που μας βαζουν και δεν μπορει να τις λυσει κανεις σε λογικο χρονο και χανει τον μπουσουλα εαν αφιερωσει προσπαθεια στο να τις λυσει, θα κουραστεις.

Και μιας και αναφερθηκες στο dit, δες και λιγο το επιπεδο δυσκολιας των δεκαδων τεστ τους. Θα νομιζεις πως απευθυνονται σε φιλολογους που εξεταζονται στο μαθημα επιλογης για σφαιρικες γνωσεις.

Τωρα μαλλον κοιταξες τις πρωτες εισαγωγικες ασκησεις. Υπαρχει ενα μεγαλο πληθος ασκησεων που μαλλον δε θα εχεις δει, και με αυτες ασχολουνται οσοι ενδιαφερονται για προγραμματισμο.
Screen Shot 2013-01-19 at 7.16.28 PM.png Screen Shot 2013-01-19 at 7.16.07 PM.png
ασκησεις σαν αυτες θεωρω οτι ειναι μια χαρα, αρκετα ικανοποιητικες για το εισαγωγικο μαθημα. Το αρνητικο δεν ειναι η δυσκολια.. το αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν τοσο μορφη project αλλα περισσοτερο quiz που σε καθε περιπτωση σε εξασκει.

Πολλες ασκησεις λυνονται οριακα και ολες περιπου εχουν 1 δευτερολεπτο οριο χρονου. Δεν ειναι λιγες οι φορες που θα χρειαστει να βρεις εναν καλο αλγοριθμο αλλιως δεν θα περασεις ολα τα testcases.
-

Στην ουσια πλεον γινεται c & pazcal ταυτοχρονα. Οποτε μην ανησυχεις. Στις διαφανειες μας μπορεις να δεις οτι ο παπασπυρου προσπαθει να εκμεταλλευτει τις "βρωμιες" (κατα ζαχο) της C με εκπαιδευτικους σκοπους οποτε περναει & μετραει.

Και στο MIT να σπούδαζες αν δεν στρώσεις κώλο να μάθεις από μόνο σου πράγματα που σε ενδιαφέρουν, διαφορά δεν θα έχει.

Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το επίπεδο γνώσεων του καθενός με το επίπεδο της κάθε σχολής, δεν έχει νόημα απλά είναι
σχεδόν ανεξάρτητα. Ο καλύτερος θα φανεί στην αγορά εργασίας όταν ο ένας θα έχει τελειώσει με 10 και δεν θα βρίσκει δουλειά γιατί απλά τελείωσε μια γαμάτη σχολή με γαμάτο βαθμό αλλά στην τελική ποτέ δεν αγάπησε αυτό που σπούδασε και έτσι δεν έγινε ποτέ καλός σ'αυτό.

σε αυτο δε διαφωνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

theio_vrefos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο theio_vrefos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 823 μηνύματα.
μην ανησυχεις παρακολουθω στενα τις ασκησεις που βαζουν στο dit.
Η συγκεκριμενη μαλιστα που παρεθεσες δοθηκε με 1+ μηνα περιθωριο. Και την αναλαμβανουν 2 ατομα μαζι. Κατι σαν project. Είναι κατι σαν το φινάλε του εξαμηνου και κατα συνεπεια το μεγαλυτερο ποσοστο των φοιτητων στο dit είτε δεν την λυνουν ειτε τα κανουν μανταρα.

1) Δεν ανησυχώ.

2) Εάν νομίζεις ότι θα γίνεις μηχανικός λογισμικού και θα δουλεύεις ολομόναχος, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Τα projects σε μαθαίνουν στα καλά και τα κακά των συνεργασιών και ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρχουν.

Επειδή ήμουν βοηθός στο μάθημα για πάρα πολλά χρόνια όμως, το project είναι αποκλειστικά για τα άτομα που θέλουν 9-10. Αλλά αυτό το ποσοστό δεν ήταν και πάρα πολύ μικρό, ούτως ή άλλως οι βαθμοί ακολουθούν ένα distribution.

Θα μου πεις -> σημασια εχει οτι δοθηκε και αυτοι που θελουν να ασχοληθουν θα τις λυσουν. Yeah sure, αν θες να σου στειλω ασκησεις που μας βαζουν και δεν μπορει να τις λυσει κανεις σε λογικο χρονο και χανει τον μπουσουλα εαν αφιερωσει προσπαθεια στο να τις λυσει, θα κουραστεις.

Συγκρίνω ίδια πράγματα. Εισαγωγή στον προγραμματισμό του τμήματός σας, με εκείνη άλλου τμήματος. Εάν σας βάζουν ξέρω γω δύσκολη άσκηση σε πράγματα τα οποία αφορούν το αντικείμενο της σχολής, ε, προφανώς, καλά κάνουνε.

Ο σκοπός της σύγκρισης όμως είναι να σου δείξω (και προφανώς να πληροφορηθούν και τα άτομα τα οποία θέλουν να ακολουθήσουν τέτοια καριέρα, χωρίς παραπληροφόρηση) ότι τα πράγματα όσον αφορά το προγραμματιστικό background του προγράμματος σπουδών σας, δεν είναι και τόσο ρόδινα όσο υποστηρίζεις.

Και μιας και αναφερθηκες στο dit, δες και λιγο το επιπεδο δυσκολιας των δεκαδων τεστ τους. Θα νομιζεις πως απευθυνονται σε φιλολογους που εξεταζονται στο μαθημα επιλογης για σφαιρικες γνωσεις.

Είμαι απόφοιτος του dit και προσπαθώ να θυμηθώ

α) Τα δεκάδες τεστ.
β) Τις σφαιρικές γνώσεις που ζητούνταν (εκτός εάν θεωρείς φυσική-μαθηματικά-προγραμματισμό σφαιρικές γνώσεις).
γ) Τις εκφωνήσεις που απευθύνονται σε φιλολόγους.

Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι τέτοιο.

Τώρα που το σκέφτομαι το γ) δεν είναι και τόσο τραγικό όμως. Όταν θα πρέπει να φτιάξεις κάτι, αυτός που θα σου ζητάει να το φτιάξεις μάλλον δε θα είναι πληροφορικάριος.

Τωρα μαλλον κοιταξες τις πρωτες εισαγωγικες ασκησεις. Υπαρχει ενα μεγαλο πληθος ασκησεων που μαλλον δε θα εχεις δει, και με αυτες ασχολουνται οσοι ενδιαφερονται για προγραμματισμο.
View attachment 50531 View attachment 50532
ασκησεις σαν αυτες θεωρω οτι ειναι μια χαρα, αρκετα ικανοποιητικες για το εισαγωγικο μαθημα. Το αρνητικο δεν ειναι η δυσκολια.. το αρνητικο ειναι οτι δεν εχουν τοσο μορφη project αλλα περισσοτερο quiz που σε καθε περιπτωση σε εξασκει.

Πολλες ασκησεις λυνονται οριακα και ολες περιπου εχουν 1 δευτερολεπτο οριο χρονου. Δεν ειναι λιγες οι φορες που θα χρειαστει να βρεις εναν καλο αλγοριθμο αλλιως δεν θα περασεις ολα τα testcases.

Κοίταξα όλες τις ασκήσεις που βρίσκονταν στη σελίδα του μαθήματος για αυτό το έτος. Μάλιστα άρχισα από το τέλος και βρήκα κάτι ασκήσεις στο στυλ:

Code:
Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν > 10 και να εκτυπώνει το προτελευταίο
ψηφίο του.

:/:

Οι ασκήσεις που δίνεις είναι πιο περίπλοκες αλγοριθμικά, όντως, πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω. Μπορείς να μου δώσεις link από που είναι;

Στην ουσια πλεον γινεται c & pazcal ταυτοχρονα. Οποτε μην ανησυχεις. Στις διαφανειες μας μπορεις να δεις οτι ο παπασπυρου προσπαθει να εκμεταλλευτει τις "βρωμιες" (κατα ζαχο) της C με εκπαιδευτικους σκοπους οποτε περναει & μετραει.

1) Δεν ανησυχώ.

2) c, pascal, python, c++, java, pazcal και άλλα μύρια. Σε ό,τι γλώσσα και να σας κάνουν το μάθημα (εκτός εάν ακολουθεί εντελώς διαφορετικό paradigm - ξέρω γω functional), ο αλγόριθμος είναι ο ίδιος. Μπορεί να αλλάζουνε κάποια κομμάτια του συντακτικού, αλλά η αλήθεια είναι ότι η λογική του κώδικα είναι ίδια και απαράλαχτη :p

3) Βρωμιές; Σαν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demlogic

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Demlogic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 978 μηνύματα.
1) Δεν ανησυχώ.

2) Εάν νομίζεις ότι θα γίνεις μηχανικός λογισμικού και θα δουλεύεις ολομόναχος, πλανάσαι πλάνην οικτράν. Τα projects σε μαθαίνουν στα καλά και τα κακά των συνεργασιών και ως εκ τούτου θα πρέπει να υπάρχουν.

Επειδή ήμουν βοηθός στο μάθημα για πάρα πολλά χρόνια όμως, το project είναι αποκλειστικά για τα άτομα που θέλουν 9-10. Αλλά αυτό το ποσοστό δεν ήταν και πάρα πολύ μικρό, ούτως ή άλλως οι βαθμοί ακολουθούν ένα distribution.



Συγκρίνω ίδια πράγματα. Εισαγωγή στον προγραμματισμό του τμήματός σας, με εκείνη άλλου τμήματος. Εάν σας βάζουν ξέρω γω δύσκολη άσκηση σε πράγματα τα οποία αφορούν το αντικείμενο της σχολής, ε, προφανώς, καλά κάνουνε.

Ο σκοπός της σύγκρισης όμως είναι να σου δείξω (και προφανώς να πληροφορηθούν και τα άτομα τα οποία θέλουν να ακολουθήσουν τέτοια καριέρα, χωρίς παραπληροφόρηση) ότι τα πράγματα όσον αφορά το προγραμματιστικό background του προγράμματος σπουδών σας, δεν είναι και τόσο ρόδινα όσο υποστηρίζεις.



Είμαι απόφοιτος του dit και προσπαθώ να θυμηθώ

α) Τα δεκάδες τεστ.
β) Τις σφαιρικές γνώσεις που ζητούνταν (εκτός εάν θεωρείς φυσική-μαθηματικά-προγραμματισμό σφαιρικές γνώσεις).
γ) Τις εκφωνήσεις που απευθύνονται σε φιλολόγους.

Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι τέτοιο.

Τώρα που το σκέφτομαι το γ) δεν είναι και τόσο τραγικό όμως. Όταν θα πρέπει να φτιάξεις κάτι, αυτός που θα σου ζητάει να το φτιάξεις μάλλον δε θα είναι πληροφορικάριος.



Κοίταξα όλες τις ασκήσεις που βρίσκονταν στη σελίδα του μαθήματος για αυτό το έτος. Μάλιστα άρχισα από το τέλος και βρήκα κάτι ασκήσεις στο στυλ:

Code:
Να γράψετε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει ένα φυσικό αριθμό Ν > 10 και να εκτυπώνει το προτελευταίο
ψηφίο του.

:/:

Οι ασκήσεις που δίνεις είναι πιο περίπλοκες αλγοριθμικά, όντως, πρέπει να σκεφτείς λίγο παραπάνω. Μπορείς να μου δώσεις link από που είναι;



1) Δεν ανησυχώ.

2) c, pascal, python, c++, java, pazcal και άλλα μύρια. Σε ό,τι γλώσσα και να σας κάνουν το μάθημα (εκτός εάν ακολουθεί εντελώς διαφορετικό paradigm - ξέρω γω functional), ο αλγόριθμος είναι ο ίδιος. Μπορεί να αλλάζουνε κάποια κομμάτια του συντακτικού, αλλά η αλήθεια είναι ότι η λογική του κώδικα είναι ίδια και απαράλαχτη :p

3) Βρωμιές; Σαν;

Μα προφανώς είναι θεμιτά τα projects. Αλλα δεν νοειται το project να πλησιάζει στην δυσκολία τον εβδομαδιαίων ασκήσεων που θα λύσει ένα άτομο.

Screen Shot 2013-01-19 at 7.17.34 PM.png

Οι ασκήσεις αυτες είναι στην 7η σειρά η οποία είναι προαιρετική και υπάρχει για εξάσκηση και προετοιμασία για τον εργαστηριακό έλεγχο.

Τωρα μαλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα απο τότε που έφυγες. Ο Φιλος μου που είναι στο dit μιλαει για 15-20 τεστς στα οποια άριστα είναι το 2, και είναι πανευκολο να το πιασεις. Εκεινος μαλιστα τοτε που ειχαμε μιλησει εχει παρει αριστα 2 σε όλα εξ αυτων. Και επειδη τον γνωρίζω, Ελάχιστα ικανός στον προγραμματισμό είναι.

Τωρα περα απο την πλακα προφανως εαν καποιος θελει ατοφιο προγραμματισμο να παει ασοεε πληροφορικης. Εαν θελει περισσοτερη θεωρια απο αυτην που προσφερει το ασοεε (προσφερει ελαχιστη) να παει στο dit. Αλλα εαν δεν ειναι σίγουρος και επιθυμεί να έχει ενα μεγαλο ευρος επιλογων, το ΗΜΜΥ μπορει να τον βγαλει αξιοπρεπη προγραμματιστη. Στον προγραμματισμο γινεται το πιο αποδοτικο μαθημα στην σχολη απο την μεχρις στιγμης μικρη εμπειρια μου.

και σχετικα με την ασκηση που ανεφερες, με το πρωτελευταιο ψηφιο, για μενα ειναι θετικο που υπαρχει. Πρέπει να υπαρχουν ασκησεις καθε επιπεδου. Εγω προσωπικα ξερω μερικα ατομα απο σχολες προγραμματισμου που δυσκολευονται να λυσουν στοιχειωδεις ασκησεις. απο καπου πρεπει να ξεκινησουν ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Top