Συμβουλές για ΗΜΜΥ

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Καλησπέρα, σπουδάζω ημμυ και φέτος τελείωσα το δεύτερο έτος σπουδών. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ καλά στις απαιτήσεις της σχολής. Φέτος συγκεκριμένα δεν κατάφερα να περάσω παραπάνω από τα μισά μαθηματα της σχολής. Κάποια από αυτά δεν τα πέρασα γιατί δεν τα παρακολούθησα καλά μες την χρόνια και μετά δεν ήξερα από που να τα πιάσω στο τέλος και έτσι δεν τα έδωσα. Αλλα παλι ενώ τα κατάλαβα και τα διάβασα πολύ στο τέλος δεν κατάφερα και πολλά. Είτε τα πέρασα με χαμηλούς βαθμούς είτε κόπηκα. Υπήρχαν κάποια μαθήματα στα οποία πηρα καλούς βαθμούς αλλα αυτο ήταν σε βάρος των άλλων μαθημάτων. Η σχολή σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει αλλα θέμα μου είναι πως θα καταφέρω να έχω καλύτερες επιδόσεις;
Πως θα καταφέρω να καταλάβω ένα μάθημα από το μηδέν; Και πως στα μαθήματα τα οποία στην πράξη τα έχω καταλάβει καλά και εχω αφιερώσει χρόνο για αυτά θα καταφέρω να πάρω βαθμούς που ανταποκρινονρια στην κατανόηση αυτή;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,239 μηνύματα.
Καλησπέρα, σπουδάζω ημμυ και φέτος τελείωσα το δεύτερο έτος σπουδών. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ καλά στις απαιτήσεις της σχολής. Φέτος συγκεκριμένα δεν κατάφερα να περάσω παραπάνω από τα μισά μαθηματα της σχολής. Κάποια από αυτά δεν τα πέρασα γιατί δεν τα παρακολούθησα καλά μες την χρόνια και μετά δεν ήξερα από που να τα πιάσω στο τέλος και έτσι δεν τα έδωσα. Αλλα παλι ενώ τα κατάλαβα και τα διάβασα πολύ στο τέλος δεν κατάφερα και πολλά. Είτε τα πέρασα με χαμηλούς βαθμούς είτε κόπηκα. Υπήρχαν κάποια μαθήματα στα οποία πηρα καλούς βαθμούς αλλα αυτο ήταν σε βάρος των άλλων μαθημάτων. Η σχολή σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει αλλα θέμα μου είναι πως θα καταφέρω να έχω καλύτερες επιδόσεις;
Πως θα καταφέρω να καταλάβω ένα μάθημα από το μηδέν; Και πως στα μαθήματα τα οποία στην πράξη τα έχω καταλάβει καλά και εχω αφιερώσει χρόνο για αυτά θα καταφέρω να πάρω βαθμούς που ανταποκρινονρια στην κατανόηση αυτή;
Η παρακολούθηση σε μερικά μαθήματα είναι σημαντική, όπως τα κυκλώματα ας πούμε. Θυμάμαι όταν έδινα ΨΕΣ λόγου μία απουσία αρκούσε για να μην καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα στην επόμενη διάλεξη.

Γενικά είναι σημαντική σε όλα τα μαθήματα, απλά σε ορισμένα κάθε απουσία μπορεί να σε ρίξει στο τέλος κατά 1 ή ακόμα και 2 μονάδες. Οπότε πρακτικά 3 απουσίες μπορούν να είναι αρκετές για να μην είσαι σε θέση να περάσεις ένα μάθημα.

Εάν το έχεις αυτό, και με την προϋπόθεση ότι διαβάζεις η ίδια (που από ότι καταλαβαίνω το κάνεις), το επόμενο στάδιο είναι και η πρακτική ενασχόληση. Είτε αυτό σημαίνει λύνω ασκήσεις, είτε κάνω προσομοιώσεις, είτε βλέπω γραφήματα και βίντεο για καλύτερη κατανόηση. Δυστυχώς το κομμάτι των ασκήσεων δεν είναι πάντα εύκολο και έχω εξηγήσει τους λόγους αλλού και σίγουρα καταλαβαίνεις και η ίδια από την εμπειρία σου ως τώρα τι παίζει εδώ.

Σε αυτό που θέλω να εστιάσω την προσοχή σου όμως είναι ότι ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει πάντα τις γνώσεις σου και το επίπεδο σου. Μην απογοητεύεσαι επομένως από έναν χαμηλό βαθμό. Ομοίως ένας καλός βαθμός δεν σημαίνει επουδενί ότι πετάς σε ένα αντικείμενο ή ότι έχεις βαθιά γνώση από το 0 σε αυτό,ούτε για αυτό πρέπει να πετάς από την χαρά σου λοιπόν. Χρειάζεται μια μέση έκφραση και δουλειά συνεχώς. Εσύ κοίτα να εστιάζεις στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν καταρχάς(χωρίς να αγνοείς βέβαια εντελώς και τα άλλα), και κατά δεύτερον προσπάθησε από το καθένα να αντλήσεις την ουσία του στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Διότι αυτή θα μείνει, τα υπόλοιπα θα τα ξεχάσεις. Εφόσον τα κατέχεις αυτά τα δύο, έρχεται και το θέμα του βαθμού.

Επίσης καλό είναι να αποφεύγονται οι λυκειακές νοοτροπίες. Όπως έχεις καταλάβει το σύστημα λειτουργεί διαφορετικά. Πας στις διαλέξεις και ο καθηγητής πρακτικά κάνει συζήτηση. Δεν διδάσκει με την κλασσική έννοια. Για αυτό τον λόγο δεν υπάρχουν πάντα ασκήσεις και θέματα προς επίλυση. Η δουλειά σου εσένα είναι να δουλεύεις σε καθημερινό επίπεδο(όσο γίνεται) τι κάνατε σε κάθε διάλεξη, και να προβληματίζεται επί αυτών.

Εάν δηλαδή δεις κάτι και πεις "α το κατάλαβα" και δεν το δουλέψεις στο μυαλό σου...την πάτησες. Διότι όταν έρθει η στιγμή που θα σου βάλουν ένα πρόβλημα θα φανεί η αδυναμία να το επεξεργαστείς, διότι δεν θα το έχεις δουλέψει. Μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές εξέταση σε μάθημα που οι εκφωνήσεις των θεμάτων ήταν τόσο περίεργες που ενώ είχα διαβάσει πάρα πολύ και είχα πάρα πολύ καλή κατανόηση, μου φαινόντουσαν εντελώς εξωγήινες.

Εν τέλει όμως με λογική σκέψη και κριτική ικανότητα μπορούσα να συνδέσω μετά από λίγη ώρα διαβάζοντας ξανά και ξανά αυτά που έβλεπα μπροστά μου, με αυτά που ήξερα. Άρα είναι πολύ σημαντικό όταν μαθαίνεις κάτι να το "τεστάρεις". Να σκέφτεσαι πράγματα όπως : γιατί αυτό λειτουργεί έτσι ; Εάν αυτό άλλαζε ως εξής, τι επίδραση θα είχε ; Τι συνέπειες έχει αυτό το γεγονός ; Γιατί αυτό το κάναμε έτσι και όχι έτσι ; Τι κερδίζω από αυτή την μέθοδο ; Τι χάνω από αυτή την μέθοδο ; Τι πρόβλημα μου λειτουργεί αυτό ; Τι λύση υπάρχει ; Τι νέα προβλήματα δημιουργεί αυτή η λύση ; Είναι πιο διαχείρισημα από το αρχικό πρόβλημα κτλπ.

Εάν φτάσεις στο σημείο να κάνεις ερωτήσεις που ξεφεύγουν κάπως από την ύλη, πιθανότατα θα είσαι σε ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο και θα έχεις μια πολύ καλή αντίληψη του αντίστοιχου μαθήματος. Θέλω να πω δηλαδή πως ο μόνος τρόπος να τα πας καλά, είναι να γίνονται αντιληπτές με φυσικό τρόπο και αβίαστα οι έννοιες. Δεν λέω να σου φαίνονται εύκολες ή δύσκολες, απλά ότι πρέπει όσα συζητάτε μέσα στις διαλέξεις, το μεγαλύτερο μέρος τους τουλάχιστον, να συνυπάρχουν αρμονικά και να είναι συνδεδεμένα λογικά στο μυαλό σου.

Ξεκινά από το πιο βασικό όμως : Παρακολουθήσεις. Οι καθηγητές έχουν μεγάλη εμπειρία και κατευθύνουν το μάθημα. Οπότε επωφελείσαι γιατί σου λένε σε 5 λεπτά ότι μπορεί να ήθελες 3 ώρες διάβασμα να καταλάβεις μόνη, αλλά και πας στοχευμένα γιατί ξέρεις τι πράγματα έχουν σκοπό να πουν. Διοτι εάν τα πιάσεις μόνη σου...άστα να πάνε, η γνώση είναι άπειρη.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Η παρακολούθηση σε μερικά μαθήματα είναι σημαντική, όπως τα κυκλώματα ας πούμε. Θυμάμαι όταν έδινα ΨΕΣ λόγου μία απουσία αρκούσε για να μην καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα στην επόμενη διάλεξη.

Γενικά είναι σημαντική σε όλα τα μαθήματα, απλά σε ορισμένα κάθε απουσία μπορεί να σε ρίξει στο τέλος κατά 1 ή ακόμα και 2 μονάδες. Οπότε πρακτικά 3 απουσίες μπορούν να είναι αρκετές για να μην είσαι σε θέση να περάσεις ένα μάθημα.

Εάν το έχεις αυτό, και με την προϋπόθεση ότι διαβάζεις η ίδια (που από ότι καταλαβαίνω το κάνεις), το επόμενο στάδιο είναι και η πρακτική ενασχόληση. Είτε αυτό σημαίνει λύνω ασκήσεις, είτε κάνω προσομοιώσεις, είτε βλέπω γραφήματα και βίντεο για καλύτερη κατανόηση. Δυστυχώς το κομμάτι των ασκήσεων δεν είναι πάντα εύκολο και έχω εξηγήσει τους λόγους αλλού και σίγουρα καταλαβαίνεις και η ίδια από την εμπειρία σου ως τώρα τι παίζει εδώ.

Σε αυτό που θέλω να εστιάσω την προσοχή σου όμως είναι ότι ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει πάντα τις γνώσεις σου και το επίπεδο σου. Μην απογοητεύεσαι επομένως από έναν χαμηλό βαθμό. Ομοίως ένας καλός βαθμός δεν σημαίνει επουδενί ότι πετάς σε ένα αντικείμενο ή ότι έχεις βαθιά γνώση από το 0 σε αυτό,ούτε για αυτό πρέπει να πετάς από την χαρά σου λοιπόν. Χρειάζεται μια μέση έκφραση και δουλειά συνεχώς. Εσύ κοίτα να εστιάζεις στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν καταρχάς(χωρίς να αγνοείς βέβαια εντελώς και τα άλλα), και κατά δεύτερον προσπάθησε από το καθένα να αντλήσεις την ουσία του στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Διότι αυτή θα μείνει, τα υπόλοιπα θα τα ξεχάσεις. Εφόσον τα κατέχεις αυτά τα δύο, έρχεται και το θέμα του βαθμού.

Επίσης καλό είναι να αποφεύγονται οι λυκειακές νοοτροπίες. Όπως έχεις καταλάβει το σύστημα λειτουργεί διαφορετικά. Πας στις διαλέξεις και ο καθηγητής πρακτικά κάνει συζήτηση. Δεν διδάσκει με την κλασσική έννοια. Για αυτό τον λόγο δεν υπάρχουν πάντα ασκήσεις και θέματα προς επίλυση. Η δουλειά σου εσένα είναι να δουλεύεις σε καθημερινό επίπεδο(όσο γίνεται) τι κάνατε σε κάθε διάλεξη, και να προβληματίζεται επί αυτών.

Εάν δηλαδή δεις κάτι και πεις "α το κατάλαβα" και δεν το δουλέψεις στο μυαλό σου...την πάτησες. Διότι όταν έρθει η στιγμή που θα σου βάλουν ένα πρόβλημα θα φανεί η αδυναμία να το επεξεργαστείς, διότι δεν θα το έχεις δουλέψει. Μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές εξέταση σε μάθημα που οι εκφωνήσεις των θεμάτων ήταν τόσο περίεργες που ενώ είχα διαβάσει πάρα πολύ και είχα πάρα πολύ καλή κατανόηση, μου φαινόντουσαν εντελώς εξωγήινες.

Εν τέλει όμως με λογική σκέψη και κριτική ικανότητα μπορούσα να συνδέσω μετά από λίγη ώρα διαβάζοντας ξανά και ξανά αυτά που έβλεπα μπροστά μου, με αυτά που ήξερα. Άρα είναι πολύ σημαντικό όταν μαθαίνεις κάτι να το "τεστάρεις". Να σκέφτεσαι πράγματα όπως : γιατί αυτό λειτουργεί έτσι ; Εάν αυτό άλλαζε ως εξής, τι επίδραση θα είχε ; Τι συνέπειες έχει αυτό το γεγονός ; Γιατί αυτό το κάναμε έτσι και όχι έτσι ; Τι κερδίζω από αυτή την μέθοδο ; Τι χάνω από αυτή την μέθοδο ; Τι πρόβλημα μου λειτουργεί αυτό ; Τι λύση υπάρχει ; Τι νέα προβλήματα δημιουργεί αυτή η λύση ; Είναι πιο διαχείρισημα από το αρχικό πρόβλημα κτλπ.

Εάν φτάσεις στο σημείο να κάνεις ερωτήσεις που ξεφεύγουν κάπως από την ύλη, πιθανότατα θα είσαι σε ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο και θα έχεις μια πολύ καλή αντίληψη του αντίστοιχου μαθήματος. Θέλω να πω δηλαδή πως ο μόνος τρόπος να τα πας καλά, είναι να γίνονται αντιληπτές με φυσικό τρόπο και αβίαστα οι έννοιες. Δεν λέω να σου φαίνονται εύκολες ή δύσκολες, απλά ότι πρέπει όσα συζητάτε μέσα στις διαλέξεις, το μεγαλύτερο μέρος τους τουλάχιστον, να συνυπάρχουν αρμονικά και να είναι συνδεδεμένα λογικά στο μυαλό σου.

Ξεκινά από το πιο βασικό όμως : Παρακολουθήσεις. Οι καθηγητές έχουν μεγάλη εμπειρία και κατευθύνουν το μάθημα. Οπότε επωφελείσαι γιατί σου λένε σε 5 λεπτά ότι μπορεί να ήθελες 3 ώρες διάβασμα να καταλάβεις μόνη, αλλά και πας στοχευμένα γιατί ξέρεις τι πράγματα έχουν σκοπό να πουν. Διοτι εάν τα πιάσεις μόνη σου...άστα να πάνε, η γνώση είναι άπειρη.
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!!! 🤩🤩
 

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Καλησπέρα, σπουδάζω ημμυ και φέτος τελείωσα το δεύτερο έτος σπουδών. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ καλά στις απαιτήσεις της σχολής. Φέτος συγκεκριμένα δεν κατάφερα να περάσω παραπάνω από τα μισά μαθηματα της σχολής. Κάποια από αυτά δεν τα πέρασα γιατί δεν τα παρακολούθησα καλά μες την χρόνια και μετά δεν ήξερα από που να τα πιάσω στο τέλος και έτσι δεν τα έδωσα. Αλλα παλι ενώ τα κατάλαβα και τα διάβασα πολύ στο τέλος δεν κατάφερα και πολλά. Είτε τα πέρασα με χαμηλούς βαθμούς είτε κόπηκα. Υπήρχαν κάποια μαθήματα στα οποία πηρα καλούς βαθμούς αλλα αυτο ήταν σε βάρος των άλλων μαθημάτων. Η σχολή σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει αλλα θέμα μου είναι πως θα καταφέρω να έχω καλύτερες επιδόσεις;
Πως θα καταφέρω να καταλάβω ένα μάθημα από το μηδέν; Και πως στα μαθήματα τα οποία στην πράξη τα έχω καταλάβει καλά και εχω αφιερώσει χρόνο για αυτά θα καταφέρω να πάρω βαθμούς που ανταποκρινονρια στην κατανόηση αυτή;

Γνωριμίες!
Καλώς η κακώς κάποια παιδιά αντιλαμβάνονται καλύτερα κάποια πράγματα. Έχε από κοντά τέτοια άτομα, κάνε ερωτήσεις, ψάξε ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διαβάσεις και να περάσεις ένα μάθημα και μην ακούς αυτούς που λένε για τις παρακολουθήσεις.
Πολλές φορές είναι χαμένος χρόνος. Υπάρχουν ψώνια καθηγητές που ηρθαν από εξωτερικό και βγάζουν τα κόμπλεξ τους πάνω στα παιδιά.
Πήγα πρώτο μάθημα φυσική 1 και μας έκανε για επικαμπυλια ολοκληρώματα.. Δεν μας έβαλε σιγά σιγά στο νόημα και μιλούσε λες και ήταν σε συνέδριο φυσικών, όχι σε τάξη με πρωτοεταα..
Και κάποια μαθήματα είναι για να πάρεις το 5ρι σου και να πεις και ευχαριστώ
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
1) Σημειώσεις, Σημειώσεις, Σημειώσεις.
  • Πας σε όλες τις διαλέξεις, εκτός κι αν είναι πολύ σκουπίδια (σε γελοία συνήθως μαθήματα)
  • Αγοράζεις Care Din A4 χαρτιά (πάκο 100άφυλλο) - Είναι ακριβά
  • Χάρακας, πολυστιλό 4 χρωμάτων, μηχανικό μολύβι-σβήστρα.
  • Πουθενά δεν θα υπάρχει μουτζούρα. Θα πάρεις και ρολό μπλάνκο.
  • Θα σημειώνεις μέχρι και το "και", σχήματα (2D, 3D) πρέπει να τα κάνεις μόνο με χάρακα και όχι με χέρι. Σε αυτό αλλά και στη γενικότερη οργάνωση των σημειώσεων θα σε βοηθήσουν απίστευτα τα φύλλα Care Din. Τετράδια έτοιμα κλπ κράτα τα για ημερολόγιο.
  • Αν δεν σε πονέσει ο δεξής σου πήχης από την ταχύτητα γραψίματος και τον όγκο δεν έχεις κάνει καλή δουλειά για το μάθημα.

2) Παλιά θέματα, Παλιά θέματα, Παλιά θέματα.
  • Ψάχνεις τα πάντα σε Γκρουπ στο Fb και στο φόρουμ του Τημμυ.
  • Αν δεν είσαι γραμμένη στα παραπάνω γράφεσαι
  • Βρίσκεις, ταξινομείς και τέλος εκτυπώνεις όλα τα παλιά θέματα μέχρι 5αετία πίσω. Είναι πολύ πιθανόν να πέσουν αυτούσια.

3) Γενικές οδηγίες από εκεί κι ύστερα
  • το 90% των συγγραμμάτων στις πολυτεχνικές είναι σκουπίδια γραμμένα από καθηγητές για τη ματαιοδοξία τους και για να βγάλουν λ7 οπότε δεν ασχολείσαι ούτε 5% του χρόνου σου με το βιβλίο
  • 2 μήνες πριν την εξεταστική θα αρχίσεις να λύνεις όλα τα παλιά θέματα. Με χέρι και μολύβι προφανώς, καθαρογραμμένα και με τάξη.
  • Για κάθε θέμα-είδος άσκησης θα δημιουργείς αλγόριθμο επίλυσης σε βήματα 1-2-3-...-ν
  • Θα κάνεις τυπολόγιο για κάθε είδους άσκηση, αλλά και συνολικό για το τέλος.
  • Αφού συγκεντρώσεις σημειώσεις και παλιά θέματα, πας στα τρυπάνε και για κάθε μάθημα ξεχωριστά τα κάνεις σπιράλ. Τις σημειώσεις και τις λύσεις θα τις έχεις στο σπιράλ και τις εκφωνήσεις των θεμάτων σε κόλες Α4 ξεχωριστά για να μην τρελαθείς από το ξεφύλισμα.
  • 1 μήνα πριν τις εξετάσεις θα ξαναλύσεις ΟΛΑ τα παλιά θέματα (όχι διάβασμα ανάγνωση, λύσιμο κανονικό πάλι!)
  • Στις εξετάσεις εάν σε αφήνει (στα περισσότερα σε αφήνει) να φέρεις το βιβλίο του μαθήματος/σημειώσεις κολλάς ανάμεσα τις δικιές σου και τις ξεφυλλίζεις την ώρα της εξέτασης μέχρι να βρεις το θέμα που μοιάζει
  • Γράφεις όσο πιο γρήγορα μπορείς. Εάν δεν μπορείς να γράψεις τόσο γρήγορα, θα ζοριστείς και θα μάθεις.
4) Εxtra Γενικά
  • Αγοράζεις κομπιουτεράκι που λύνει εξισώσεις (αν έχεις χρήματα αγοράζεις αυτό που βγάζει και γραφικές παραστάσεις) και το μαθαίνεις τοσό καλά σαν 3ο χέρι.
  • Νύχια με Gel και χαζομάρες τα βγάζεις μην πατηθεί λάθος νούμερο στο κομπιουτεράκι.
  • Εάν έχεις εργασίες που είτε δίνουν μπόνους, είτε μαθήματα με απαλλακτικές εργασίες, αποτελούν όλη σου την προτεραιότητα.
  • Εάν κάποιο σημείο της εργασίας δεν βγαίνει, βάζεις ένα νούμερο τάξης μεγέθους κοντά σε αυτό που περιμένεις και προχωράς.
  • Εκτός από λίγες εργασίες που σε ενδιαφέρει το αντικείμενό τους δεν θα κάθεσαι να τις ψειρίζεις παραπάνω από όσο τους αξίζει, πιθανότατα δεν θα διαβαστούν ποτέ από τον καθηγητή και θα χρησιμοποιηθούν ως πρόχειρες σελίδες για τις πράξεις του.
  • Τύποι, εξισώσεις, θεωρία κάνε ό,τι σε φωτίσει (απομνημόνευση, σημείωση στο έδρανο με μολύβι)
Εάν τηρήσεις τα παραπάνω με ευλάβεια, θα σου εξασφαλίσουν περασμένο σχεδόν κάθε μάθημα με την πρώτη και έναν βαθμό γύρω στο 8.
*Δεν ξεχνάς ότι το 9 ανήκει στον καθηγητή.
*Δεν ξεχνάς ότι το 10 ανήκει στον Θεό.

Καλή επιτυχία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top