Πώς ξέρατε ότι το επάγγελμα που επιλέξατε ήταν το κατάλληλο για εσάς;

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Δεν το έχω βρει ακόμη, αλλά δούλεψα πολύ και σε πολλούς ρόλους.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Δεν το έχω βρει ακόμη, αλλά δούλεψα πολύ και σε πολλούς ρόλους.

Το κακό του Μαθηματικού είναι ότι δεν σε προετοιμάζει επαγγελματικά για τίποτα. Το λέω γενικά. Ακόμη και στο δυτικό κόσμο που έχουν καλύτερη έκθεση και εικόνες οι μαθητές σε νέες τεχνολογίες και θετικές επιστήμες, πάντα το Μαθηματικό μαζεύει ότι δεν πάει Πολυτεχνείο ή Φυσικοπληροφορική και γι' αυτό έχει πάντα κενές θέσεις: τζάμπα σπουδές σε πολλά δημόσια Πανεπιστήμια, και δεν πάει κανείς.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Το κακό του Μαθηματικού είναι ότι δεν σε προετοιμάζει επαγγελματικά για τίποτα. Το λέω γενικά. Ακόμη και στο δυτικό κόσμο που έχουν καλύτερη έκθεση και εικόνες οι μαθητές σε νέες τεχνολογίες και θετικές επιστήμες, πάντα το Μαθηματικό μαζεύει ότι δεν πάει Πολυτεχνείο ή Φυσικοπληροφορική και γι' αυτό έχει πάντα κενές θέσεις: τζάμπα σπουδές σε πολλά δημόσια Πανεπιστήμια, και δεν πάει κανείς.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου επιτίθεσαι επί του προσωπικού για τις σπουδές μου.

Δεν μετάνιωσα που το σπούδασα, και σίγουρα είχα πάρα πολλές προσφορές να διδάξω σε φροντιστήρια. Απλώς εγώ τις απέρριψα γιατί κατάλαβα ότι δεν θα μου πήγαινε σαν χαρακτήρας η διδασκαλία.

Ουδεμία σχέση έχουν όλα αυτά με το μαθηματικό σαν σπουδή.
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι σου επιτίθεται. Απλά παρουσιάζει την πραγματικότητα.
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά, σας παρακαλώ, δεν υπάρχει κανένας λόγος για εντάσεις. Ο npb παρουσίασε τη δική του οπτική πάνω στο θέμα. Τώρα αν πρόκειται για μια οπτική λίγο πιο ζοφερή από ότι στην πραγματικότητα, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Panzerkampfwagen, το μαθηματικό είναι δύσκολο και μπράβο σου που αποφοίτησες από εκεί. Το πτυχίο αυτό δεν υπονομεύεται.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Τώρα αν πρόκειται για μια οπτική λίγο πιο ζοφερή από ότι στην πραγματικότητα, αυτό δεν έχει καμία σημασία
Δεν ειναι τοσο ζοφερη , ειναι οντως η πραγματικοτητα, ειδικα στην Ελλαδα. Δεν το λεει μονο ο npb (ο οποιος μαλιστα εχει δει και κανα 2 πραγματα παραπανω απο εμας - ειδικα στο εξωτερικο), το λενε ποσοι αλλοι που εχουν βγαλει το τμημα , οποτε ναι. Ημουν και εγω μαθηματικο αλλα δυστυχως η αληθεια ειναι αυτη, ειτε σαρεσει σαν φοιτητης/αποφοιτος ειτε οχι, ας μην φοραμε rose tinted glasses
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ειναι τοσο ζοφερη , ειναι οντως η πραγματικοτητα, ειδικα στην Ελλαδα. Δεν το λεει μονο ο npb (ο οποιος μαλιστα εχει δει και κανα 2 πραγματα παραπανω απο εμας - ειδικα στο εξωτερικο), το λενε ποσοι αλλοι που εχουν βγαλει το τμημα , οποτε ναι. Ημουν και εγω μαθηματικο αλλα δυστυχως η αληθεια ειναι αυτη, ειτε σαρεσει σαν φοιτητης/αποφοιτος ειτε οχι, ας μην φοραμε rose tinted glasses

Για να το λέτε όσοι περάσατε από το τμήμα αυτό δίκιο θα έχετε, προφανώς και ξέρετε κάτι παραπάνω.
Αυτό που δυστυχώς δεν εξέφρασα καθόλου σωστά, και συγγνώμη για το όλο μπέρδεμα, είναι ότι η πραγματικότητα διαφέρει για τον κάθε άνθρωπο, στο μέτρο του φυσιολογικού βεβαίως. Μπορεί ο Panzerkampfwagen να μην θεωρεί τόσο άσχημη την κατάσταση, όπως ακριβώς ο npb δεν την θεωρεί τόσο καλή.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Για να λυθεί η παρεξήγηση, προσφέρω μια αγκαλιά να πάνε κάτω τα παλιά. :flowers:

Φίλτατε που αρπάχτηκες μίλησα γενικά. Είναι γνωστό ότι όσο και να λιβανίζουμε το Μαθηματικό Τμήμα άσχετα τι είναι η Μαθηματική επιστήμη, πάλι στον τόπο μένουμε.Τα ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών δεν είναι επαγγελματική δεξιότητα του Τμήματος Μαθηματικών γιατί διαφορετικά θα παρείχαν μαθήματα μόνο για μελλοντικούς πτυχιούχους-καθηγητές ιδιαιτέρων μαθημάτων για μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών έχουν μετασχηματισθεί σε βαριά βιομηχανία για την Ελλάδα για πολλούς λόγους, όπου ένας έξ' αυτών είναι και η βολεμένη νοοτροπία πολλών πτυχιούχων που δεν πάνε ένα βήμα παραπέρα την επιστήμη μέσω επενδύσεων σε μαθηματικά μοντέλα και συνεργασίες με άλλες επιστήμες π.χ. Φυσική, Πολυτεχνείο όπως ενδεχόμενα γίνεται σε πολλές χώρες του δυτικού ημισφαιρίου. Το κράτος (φορείς, πολιτικοί κτλ) βολεύεται από αυτή την αναχρονιστική άποψη για τα Μαθηματικά.

Ναι, είναι γνωστό ότι στην εποχή που διανύουμε τα Μαθηματικά είναι παντού, χρήσιμα όσο ποτέ άλλοτε, για τον αιώνα των δεδομένων, αλλά όχι με την "ασαφή" επαγγελματική προσέγγιση του Τμήματος Μαθηματικών. Πλέον σχεδόν μεγάλη ομάδα άλλων Τμημάτων σε θετικές επιστήμες παίζουν μπάλα με ανώτερα Μαθηματικά και "ρυθμίζουν" την επιστήμη με όρους οικονομίας. Δεν ζούμε στην εποχή των ανταλλαγών προϊόντων αλλά σε μια εποχή όπου η αγορά καθορίζεται από το χρήμα. Τα πάντα αξιολογούνται ως υπηρεσίες και απόδοση. Όσο ρομαντικοί να είμαστε, η εποχή μας ξεπερνάει. Ας μας πουν οι φίλτατοι Μαθηματικοί τι ορίζουμε ως επάγγελμα τον 21ο αιώνα και πώς τόσα Μαθηματικά σχετίζονται με κάποια επαγγελματική δεξιότητα. Ξαναλέω, η ένστασή μου είναι με το μοντέλο σπουδών και όχι με την υπέροχη επιστήμη.

Το Τμήμα Μαθηματικών διδάσκει μαθηματικά αλλά κανένα επάγγελμα που να σχετίζεται με τα μαθηματικά. Λέω ψέματα; Ζω κάποια χρόνια στο εξωτερικό πλέον και μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχω γνωρίσει κανέναν Μαθηματικό με την Ελληνική ερμηνεία: ακόμη και αν είναι πτυχιούχοι Μαθηματικοί συνήθως αυτή η ειδικότητα έχει ατονίσει στο βιογραφικό τους λόγω των πολλών άλλων εξειδικεύσεων και κατευθύνσεων ή δεύτερων ειδικοτήτων που καλύπτουν τη λέξη Μαθηματικά. Βιοπορίζονται με κανονικά επαγγέλματα χρησιμοποιώντας μαθηματικά αλλά όχι με την μορφή σχολικού μαθήματος για τις πανελλήνιες.

Όσο για την δημόσια εκπαίδευση Μαθηματικών, σε όλο τον κόσμο (!) ο καθηγητής σε σχολείο ονομάζεται δάσκαλος μέχρι και την τρίτη λυκείου και έχει κάνει σπουδές Παιδαγωγικού με διπλή ειδικότητα Μαθηματικών. Ο θετικός επιστήμονας πτυχιούχος Μαθηματικών μόνο στην Ελλάδα θεωρείται με ασαφή υπουργικά διατάγματα του 1985, και καθηγητής με 12μηνη παιδαγωγική επάρκεια μέσω τροποποιητικών αποφάσεων μικροκομματικής λογικής. Στη Ρωσία για παράδειγμα, υπάρχει Τμήμα Μαθηματικών και Πληροφορικής ενιαίο και οι απόφοιτοι δεν έχουν δικαίωμα να γίνουν καθηγητές σε σχολείο γιατί το Τμήμα δεν διδάσκει πώς να διδάσκεις μαθηματικά αλλά διδάσκει μόνο ότι σχετίζεται με μαθηματικά και την πληροφορική. Αυτό είναι κατανοητό; Υπάρχει κάποια λογική διαφορά;
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Δεν το ξέραμε ότι θα μας άρεσε ☺️ Δοκιμάσαμε και μείναμε…
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top