Πρόβλημα με το διάβασμα των Πανελλαδικών

Απροσάρμοστη

Νεοφερμένος

Η Απροσάρμοστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους !

Είναι η πρώτη φορά που παίρνω το θάρρος να γράψω σε forum και ο λόγος αυτού είναι το ότι αντιμετωπίζω θέμα με τις πανελλήνιες. Έτσι λοιπόν ενώ σε όλη την μαθητική μου πορεία υπήρξα μια πολύ καλή μαθήτρια ,τώρα δυστυχώς κάθε άλλο από αυτό το γνώρισμα δεν θα μπορούσε να μου αποδοθεί μιας που οι βαθμοί μου είναι χαμηλοί και αντιμετωπίζω προβλήματα ως προς το διάβασμα(έλλειψη συγκέντρωσης) ενώ επίσης δεν αποδίδω:'(:'(.Παράλληλα έχω αφήσει κενά στα αρχαία όπου και δυσκολεύομαι αρκετά αλλα και στην έκθεση(θεωρητική κατεύθυνση).Επίσης, σαν να μην έφθανε αυτό βιώνω και την αποδοκιμασία του φροντιστηρίου μου ,που πλέον με κατατάσσει (σε αντίθεση με το παρελθόν) σε χαμηλόβαθμες σχολές που δεν με ενδιαφέρουν κιόλας . Γενικά, νιώθω απογοήτευση με τον εαυτό μου και φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρω να καλύψω τα κενά που έχω και έτσι θα αποτύχω στις πανελλήνιες . Οποιαδήποτε συμβουλή σας είναι χρήσιμη.
 

Ameliak

Νεοφερμένος

Η Ameliak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Πρώτα απ' όλα δεν πρέπει να αγχώνεσαι τόσο πολύ. Να εστιάζεις σε αυτά που καταφέρνεις και να επιβραβεύεις τον εαυτό σου σε οποιαδήποτε επιτυχία. Μέσω της αποδοκιμασίας του φροντιστηριου πείσμωσε και προσπάθησε να τους διαψεύσεις. Αφιέρωσε τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να καλύψεις τα κενά σου και να κάνεις επαναλήψεις. Κάνε συχνότερα διαλείμματα για να εισαι πιο συγκεντρωμενη. Θα σε βοηθήσει και μια σωστή διατροφή, κυρίως φρούτα και λαχανικά για να σου δώσουν περισσότερες βιταμίνες και περισσότερη ενέργεια. Να μην απογοητευεσαι και να πιστεύεις στον εαυτό σου. Συζήτησε με τους καθηγητές σου είτε φροντιστηριου είτε του σχολείου τα κενά που έχεις και ζητά βοήθεια εκεί που δυσκολεύεσαι στην έκθεση. Προσπάθησε στην έκθεση να ακολουθείς όσο το δυνατόν περισσότερο την θεωρία σου. Εάν ξέρεις τη θεωρία έχεις λύσει το μισό πρόβλημά σου. Μετά οι ιδέες και ο τρόπος που θα τις συνδέσεις οφείλεται εξ ολοκλήρου σε σένα. Και όπως είπα και πριν πίστεψε στον εαυτό σου
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Θα σου πω κατι, σαν ατομο που απο ημουν στο 0 στα αρχαια, κι ειχα πληρη επιγνωση αυτου, εχω νιωσει τον πανικο, εβλεπα να μην μπορω να καλυψω τα κενα μου, να θεωρω πως οτι μαθαινω, διαγραφεται απο το μυαλο μου κτλ., Π ρ ο σ ε χ ε, τι σκεφτεσαι γιατι μπορει πολυ ευκολα να γινει φαύλος κύκλος. Σκέψου πως δεν μπορουμε να προδικασουμε καταστασεις, ωραια ειναι χαος; τελεια, αρα εχεις κατι να διορθώσεις. Το χαος μαζεύεται. Φαντασου να ηταν κατι δεν μπορεις να αλλαξεις. Βρες τροπο να σκεφτεις Ψ υ χ ρ α ι μ α, για αρχή

Οσο για την απογοητευση, ισως ειναι τιμημα και οχι ριζα προβλήματος. Δε θα σταματησεις να αισθανεσαι ετσι αν δεν σε δεις να τα πηγαινεις καλυτερα, και το καταλαβαινω, αλλα δεν θα τα πας καλυτερα αν απλα δεν το κανεις. Αυθυποβολή και γκάζι.

Εγώ έφυγα απο το φροντ, θυμαμαι πηγα ιδιαιτερο, ηταν η πρωτη σωστη κινηση που εκανα, διοτι ετρεμα απο φοβο.
Μήπως αρχαια χρειαζεται να πορευτεις ως μονάδα; Σκεφτεσαι για ιδιαιτερο καλυτερα αντι για φροντ; ή εστω ιδιαιτερο στο φροντ; Ειναι αλυσίδα το μαθημα, ισως δυσκολευεσαι να ακολουθήσεις ρυθμούς άλλων
 

Απροσάρμοστη

Νεοφερμένος

Η Απροσάρμοστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Θα σου πω κατι, σαν ατομο που απο ημουν στο 0 στα αρχαια, κι ειχα πληρη επιγνωση αυτου, εχω νιωσει τον πανικο, εβλεπα να μην μπορω να καλυψω τα κενα μου, να θεωρω πως οτι μαθαινω, διαγραφεται απο το μυαλο μου κτλ., Π ρ ο σ ε χ ε, τι σκεφτεσαι γιατι μπορει πολυ ευκολα να γινει φαύλος κύκλος. Σκέψου πως δεν μπορουμε να προδικασουμε καταστασεις, ωραια ειναι χαος; τελεια, αρα εχεις κατι να διορθώσεις. Το χαος μαζεύεται. Φαντασου να ηταν κατι δεν μπορεις να αλλαξεις. Βρες τροπο να σκεφτεις Ψ υ χ ρ α ι μ α, για αρχή

Οσο για την απογοητευση, ισως ειναι τιμημα και οχι ριζα προβλήματος. Δε θα σταματησεις να αισθανεσαι ετσι αν δεν σε δεις να τα πηγαινεις καλυτερα, και το καταλαβαινω, αλλα δεν θα τα πας καλυτερα αν απλα δεν το κανεις. Αυθυποβολή και γκάζι.

Εγώ έφυγα απο το φροντ, θυμαμαι πηγα ιδιαιτερο, ηταν η πρωτη σωστη κινηση που εκανα, διοτι ετρεμα απο φοβο.
Μήπως αρχαια χρειαζεται να πορευτεις ως μονάδα; Σκεφτεσαι για ιδιαιτερο καλυτερα αντι για φροντ; ή εστω ιδιαιτερο στο φροντ; Ειναι αλυσίδα το μαθημα, ισως δυσκολευεσαι να ακολουθήσεις ρυθμούς άλλων
Έχω κάνει αίτημα για αλλαγή τμήματος στο φροντιστήριο αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό μιας και οι καθηγητές θεώρησαν ότι θα είναι λάθος κίνηση από μέρους μου και ότι θα χάσω αρκετό χρόνο από την προσαρμογή. Από κει και πέρα δεν σκέφτομαι το ιδιαίτερο αφού δεν παρατηρώ δυσκολία σχετικά με τους ρυθμούς των άλλων(Να αναφέρω όμως ότι και τα άλλα παιδιά του φροντιστηρίου αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα αρχαία)
 

Αναστασία197

Νεοφερμένος

Η Αναστασία197 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Το γεγονός ότι το φροντιστήριο σε κατατάσσει ήδη σε χαμηλοβαθμες σχολές ΠΡΙΝ καν γράψετε πανελληνιες με ξεπερνάει.
Η δουλειά τους στην παρουσα φάση θεωρώ ότι είναι να σε βοηθήσουν να καλύψεις τα όποια κενά και να σε προετοιμασουν (τόσο στα μαθήματα όσο και στο ψυχολογικό κομμάτι για τις πανελλήνιες).
Οι γονείς σου γνωρίζουν το ότι έχεις κενά και το τι συμβαίνει στο φροντιστήριο;
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής φροντιστηριου;
Αν υπάρχει οικονομική δυνατότητα, ρώτησε τους μήπως μπορουν οι γονείς σου να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε αρχαία και έκθεση...
Δουλειά των εκπαιδευτικών ΔΕΝ είναι να ξεχωρίζουν τα παιδιά και να τα "προ-κατατασσουν" στα ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Επίσης, σου είπαν ο, τι σου είπαν, το συζητησες με τους δικούς σου, με κάποιον άλλο καθηγητή του σχολείου πχ να δεις αν όντως ισχύει αυτό;
Πιάσε τον φιλόλογο που σας κάνει τα αντίστοιχα μαθήματα στο σχολείο και ζήτα να σε βοηθήσει στα κενά, να σε κατευθυνει σε στοχευμένο διάβασμα.
Και τέλος, κάτι που λέω σε όσους φίλους/γνωστους κλπ βρίσκονται στην διαδικασία των πανελληνίων: Τα μόρια είναι απλώς αριθμοί, τίποτα παραπανω. Το αν περασες πρωτος σε υψηλοβαθμη σχολή ή τελευταίος σε χαμηλοβαθμη, δεν ενδιαφέρει κανέναν (εκτος απο το φροντιστήριο που νοιάζεται για το "ονομα* του).Σκοπός είναι να είσαι ευτυχισμένη με αυτό που κάνεις, οτιδήποτε και αν είναι αυτό.
Για ο, τι χρειαστείς, εδώ είμαστε!
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 228 μηνύματα.
Έχω κάνει αίτημα για αλλαγή τμήματος στο φροντιστήριο αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό μιας και οι καθηγητές θεώρησαν ότι θα είναι λάθος κίνηση από μέρους μου και ότι θα χάσω αρκετό χρόνο από την προσαρμογή. Από κει και πέρα δεν σκέφτομαι το ιδιαίτερο αφού δεν παρατηρώ δυσκολία σχετικά με τους ρυθμούς των άλλων(Να αναφέρω όμως ότι και τα άλλα παιδιά του φροντιστηρίου αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα αρχαία)

χμ, εισαι με τμημα με παιδια στο ιδιο επιπεδο αρχαιων με σενα; το τμημα που θες να πας τι το διαφορετικο εχει; Και επισης, μην φανω απολυτη σε καταστασεις που δεν συμμετεχω, αλλα γιατι οι καθηγητες θεωρουν οτι ξερουν καλυτερα εσενα απο εσενα; εγω θα επέμενα, για να ζηταω να αλλαξω τμημα προφανως και το εχω επεξεργαστει δεν ειναι καμια συνταρακτική αλλαγή

Τελος παντως, οπως και να εχει, τα αρχαια απο το 0; καλως, απο το 0. αλλά μηπως αν ησουν μονη ειχες διαφορετικους ρυθμους απο οτι εχεις με το τμημα; (ητα ακομη κατι που ειχα δει στον εαυτο μου, για αυτο ) Κυρίως αυτο βασικα επρεπε πρωτα πρωτα να σε ρωτήσω. Με αυτό το κριτήριο να φύγεις, αν φύγεις, όχι απλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιδιά, αλλα με το κατα ποσο λειτουργεις ο εαυτος σου εκει μεσα
 

Απροσάρμοστη

Νεοφερμένος

Η Απροσάρμοστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
χμ, εισαι με τμημα με παιδια στο ιδιο επιπεδο αρχαιων με σενα; το τμημα που θες να πας τι το διαφορετικο εχει; Και επισης, μην φανω απολυτη σε καταστασεις που δεν συμμετεχω, αλλα γιατι οι καθηγητες θεωρουν οτι ξερουν καλυτερα εσενα απο εσενα; εγω θα επέμενα, για να ζηταω να αλλαξω τμημα προφανως και το εχω επεξεργαστει δεν ειναι καμια συνταρακτική αλλαγή

Τελος παντως, οπως και να εχει, τα αρχαια απο το 0; καλως, απο το 0. αλλά μηπως αν ησουν μονη ειχες διαφορετικους ρυθμους απο οτι εχεις με το τμημα; (ητα ακομη κατι που ειχα δει στον εαυτο μου, για αυτο ) Κυρίως αυτο βασικα επρεπε πρωτα πρωτα να σε ρωτήσω. Με αυτό το κριτήριο να φύγεις, αν φύγεις, όχι απλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιδιά, αλλα με το κατα ποσο λειτουργεις ο εαυτος σου εκει μεσα
Ναι,οι συμμαθητές μου στο φροντιστήριο έχουν πιο χαμηλό επίπεδο από εμένα και γενικα δεν διαβάζουν πολύ.Αυτός ήταν και ο πρώτος λόγος που επιθυμούσα στην αρχή να αλλάξω τμήμα καθώς ένιωθα ότι θα ήταν καλύτερα για εμένα τα πράγματα και πίστευα επίσης ότι θα υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός,κάτι που κατα την γνώμη μου θα μου έκανε καλό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το γεγονός ότι το φροντιστήριο σε κατατάσσει ήδη σε χαμηλοβαθμες σχολές ΠΡΙΝ καν γράψετε πανελληνιες με ξεπερνάει.
Η δουλειά τους στην παρουσα φάση θεωρώ ότι είναι να σε βοηθήσουν να καλύψεις τα όποια κενά και να σε προετοιμασουν (τόσο στα μαθήματα όσο και στο ψυχολογικό κομμάτι για τις πανελλήνιες).
Οι γονείς σου γνωρίζουν το ότι έχεις κενά και το τι συμβαίνει στο φροντιστήριο;
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής φροντιστηριου;
Αν υπάρχει οικονομική δυνατότητα, ρώτησε τους μήπως μπορουν οι γονείς σου να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα σε αρχαία και έκθεση...
Δουλειά των εκπαιδευτικών ΔΕΝ είναι να ξεχωρίζουν τα παιδιά και να τα "προ-κατατασσουν" στα ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Επίσης, σου είπαν ο, τι σου είπαν, το συζητησες με τους δικούς σου, με κάποιον άλλο καθηγητή του σχολείου πχ να δεις αν όντως ισχύει αυτό;
Πιάσε τον φιλόλογο που σας κάνει τα αντίστοιχα μαθήματα στο σχολείο και ζήτα να σε βοηθήσει στα κενά, να σε κατευθυνει σε στοχευμένο διάβασμα.
Και τέλος, κάτι που λέω σε όσους φίλους/γνωστους κλπ βρίσκονται στην διαδικασία των πανελληνίων: Τα μόρια είναι απλώς αριθμοί, τίποτα παραπανω. Το αν περασες πρωτος σε υψηλοβαθμη σχολή ή τελευταίος σε χαμηλοβαθμη, δεν ενδιαφέρει κανέναν (εκτος απο το φροντιστήριο που νοιάζεται για το "ονομα* του).Σκοπός είναι να είσαι ευτυχισμένη με αυτό που κάνεις, οτιδήποτε και αν είναι αυτό.
Για ο, τι χρειαστείς, εδώ είμαστε!
Ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σχόλια !Να αναφέρω ότι οι γονείς μου ξέρουν για την κατάσταση που επικρατεί στο φροντιστήριο και με στηρίζουν.Γενικά τα σχόλια που έγιναν σε μένα απο το φροντιστήριο (και κατα κύριο λόγο απο μια συγκεκριμένη καθηγήτρια ) ,ειπώθηκαν στην μητέρα μου εν την απουσία μου με κάπως αβάσταχτη τεκμηρίωση ,οπότε και οι γονείς μου γνωρίζουν απο πρώτο χέρι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Αναστασία197

Νεοφερμένος

Η Αναστασία197 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Διδακτορικός. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Ναι,οι συμμαθητές μου στο φροντιστήριο έχουν πιο χαμηλό επίπεδο από εμένα και γενικα δεν διαβάζουν πολύ.Αυτός ήταν και ο πρώτος λόγος που επιθυμούσα στην αρχή να αλλάξω τμήμα καθώς ένιωθα ότι θα ήταν καλύτερα για εμένα τα πράγματα και πίστευα επίσης ότι θα υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός,κάτι που κατα την γνώμη μου θα μου έκανε καλό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σχόλια !Να αναφέρω ότι οι γονείς μου ξέρουν για την κατάσταση που επικρατεί στο φροντιστήριο και με στηρίζουν.Γενικά τα σχόλια που έγιναν σε μένα απο το φροντιστήριο (και κατα κύριο λόγο απο μια συγκεκριμένη καθηγήτρια ) ,ειπώθηκαν στην μητέρα μου εν την απουσία μου με κάπως αβάσταχτη τεκμηρίωση ,οπότε και οι γονείς μου γνωρίζουν απο πρώτο χέρι...
Θεωρώ ότι με μία συζήτηση με τους γονείς σου μπορείτε να βρείτε μια λυση είτε αυτό είναι ιδιαίτερα, είτε άλλο φροντιστήριο είτε άλλο τμήμα.
Σημασία έχει η λυση που θα βρεθεί να βοηθήσει εσένα (και στα μαθήματα και ψυχολογικά).
Τι θα σου άρεσε να σπουδάσεις;
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 759 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους !

Είναι η πρώτη φορά που παίρνω το θάρρος να γράψω σε forum και ο λόγος αυτού είναι το ότι αντιμετωπίζω θέμα με τις πανελλήνιες. Έτσι λοιπόν ενώ σε όλη την μαθητική μου πορεία υπήρξα μια πολύ καλή μαθήτρια ,τώρα δυστυχώς κάθε άλλο από αυτό το γνώρισμα δεν θα μπορούσε να μου αποδοθεί μιας που οι βαθμοί μου είναι χαμηλοί και αντιμετωπίζω προβλήματα ως προς το διάβασμα(έλλειψη συγκέντρωσης) ενώ επίσης δεν αποδίδω:'(:'(.Παράλληλα έχω αφήσει κενά στα αρχαία όπου και δυσκολεύομαι αρκετά αλλα και στην έκθεση(θεωρητική κατεύθυνση).Επίσης, σαν να μην έφθανε αυτό βιώνω και την αποδοκιμασία του φροντιστηρίου μου ,που πλέον με κατατάσσει (σε αντίθεση με το παρελθόν) σε χαμηλόβαθμες σχολές που δεν με ενδιαφέρουν κιόλας . Γενικά, νιώθω απογοήτευση με τον εαυτό μου και φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρω να καλύψω τα κενά που έχω και έτσι θα αποτύχω στις πανελλήνιες . Οποιαδήποτε συμβουλή σας είναι χρήσιμη.
Η κόρη μου είναι Τρίτη Λυκειου και θεωρητική κατεύθυνση και λίγο πριν τα Χριστούγεννα ήταν ακριβώς στη θέση που περιγράφεις. Αυτό που έγινε είναι πρώτον από το φροντιστήριο άρχισαν να τη βοηθάνε περισσότερο και να γράφει πιο πολλά τεστ και δεύτερον εγώ άρχισα να κρατάω το βιβλίο να μου λέει τα μαθήματα. Έκτοτε έχει βελτιωθεί αρκετά, αυτό άλλαξε και την ψυχολογία της
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Ναι,οι συμμαθητές μου στο φροντιστήριο έχουν πιο χαμηλό επίπεδο από εμένα και γενικα δεν διαβάζουν πολύ.Αυτός ήταν και ο πρώτος λόγος που επιθυμούσα στην αρχή να αλλάξω τμήμα καθώς ένιωθα ότι θα ήταν καλύτερα για εμένα τα πράγματα και πίστευα επίσης ότι θα υπήρχε περισσότερος ανταγωνισμός,κάτι που κατα την γνώμη μου θα μου έκανε καλό.
Καλά τα λες, αλλά αν εν τέλη λόγω του ότι το άλλο τμήμα είναι πιο ''προχωρημένο'' μείνεις ακόμη πιο πίσω;

Τα αρχαία (δεν ξέρω αν μιλάς για γνωστό ή άγνωστο εγώ για γνωστό θα πω) έχουν μια βάση στο νόημα τους την οποία την βρήσκεις στις εισαγωγές. Ο Αρίστος πχ έχει ορισμένα δικά του, ο Πλάτων το ίδιο. Πρέπει να βρεις το γενικό νοηματικό- σκεπτικό του κάθε ενός και μετά με τις μεταφράσεις και τα ερμηνευτικά θα δεις θα τα πας μια χαρά. Επίσης το νόημα του κάθε κειμένου το λέει στο εισαγωγικό πιο ειδικά. Και μην αγχώνεσαι πάνω από όλα. Ούτε να διαβάζεις 6 ώρες επειδή νομίζεις δεν τα ξέρεις. 3-4 ώρες με διαλλείματα είναι το ιδανικό πιστεύω. Γενικά αντιμετώπισε τις ασκήσεις σαν τις νοηματικές της λογοτεχνίας θέλει λίγο ''σκέψη'' για το τι λέει ο ποιητής. Επίσης θα κάνεις ένα σωρό επαναλήψεις ως το τέλος θα τα μάθεις καλύτερα. Δεδομένου του ότι θα τελειώσετε την ύλη τώρα και όχι τον Απρίλιο αλλά οκ 😁
 
Top