Μαθηματικό vs Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών

korineto

Νεοφερμένος

Η Κορίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εδώ και δεκαετίες οι απόφοιτοί του βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις, γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους-φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου τους. Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλαπλά πάρτυ πρωτοετών και είναι όλοι ενθουσιασμένοι για την νέα χρονιά.

Στο ΕΜΠ, πολυθέσιο και ολοήμερο ανώτατο ίδρυμα θα βρεις παιδιά από 18 ετών έως και γέρους καθηγητές. Στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχει ειδική μεταχείριση. Είναι σχεδιασμένο με υποδομή όπου τα πάντα είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις σχολές του, θα έχεις να κάνεις με μαθητές λευκούς, κίτρινους και μαύρους, άτομα με ειδικές ανάγκες, αγόρια και κορίτσια και κάθε είδους διαφορετικότητα να συνυπάρχουν. Θα βρεις πρωτοετείς, να μαθαίνουν από μικροί να συνυπάρχουν με μεγάλους και με άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά. Από τους μεγαλύτερους, διογανώνονται λόγου χάρη σεμινάρια υποδοχής πρωτοετών όπου τους εξηγούν τα βασικά για τους Η/Υ επειδή τα αντίστοιχα μαθήματα το απαιτούν (για όσους δεν έχουν κάποια προηγούμενη επαφή), καθώς υπάρχει και ομάδα Linux (η FOSS.NTUA) που διοργανώνει κάθε εβδομάδα κάποιες ώρες αφιερώματα για εισαγωγή στο Linux.

Στο ΕΜΠ γιορτάζουμε, γιατί βρισκόμαστε πάλι σε ένα ίδρυμα με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με γήπεδα και πράσινο, με πεζόδρομους χωρίς αυτοκίνητα, υποδομή για φοιτητικές ομάδες όπως η θεατρική ή η χορευτική, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά, και η μεγαλύτερη επιστημονική βιβλιοθήκη της Ελλάδας έχει να μας προσφέρει τις εγκαταστάσεις της.

Στο Πολυτεχνείο, οι φοιτητές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν δράση μέσα στο χώρο του. Διοργανώνουν ομάδες ποικίλων ενδιαφερόντων, και δεν είναι χώρος συγκέντρωσης μόνο για μάθημα. Οι ομάδες είναι αθλητικές, όπως η ποδοσφαιρική, η ομάδα μπάσκετ, και η ομάδα βόλεϋ, η μουσική ομάδα, η χορευτική ομάδα, ομάδες που συμμερίζονται παρόμοιες πολιτικές απόψεις, ομάδες αντιομοφοβικές και αντιρατσιστικές, ομάδες φωτογραφίας, θεάτρου, και άλλων τεχνών, ομάδα ελεύθερου λογισμικού.

Τα παιδιά στο Πολυτεχνείο μπορούν ήδη από το πρώτο εξάμηνο, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί του τρίτου εξαμήνου, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα του επόμενου έτους ή ακόμη και του πρώτου εξαμήνου, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Μάλιστα, οι παρακολουθήσεις είναι ελεύθερες για παιδιά και άλλων σχολών, άλλων πανεπιστημίων, ή ακόμα και ατόμων που δεν είναι καν φοιτητές! Επίσης ο καθένας μπορεί να επιλέξει να μην παρακολουθήσει για κάποιο χρονικό διάστημα αν το επιθυμεί, ή και να αρχίσει ένα ή δύο χρόνια αργότερα από τους συμμαθητές του αν δεν νιώθει άτοιμος. Τα παιδιά στο ΕΜΠ, όταν έχουν εξεταστική στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στον προγραμματισμό, επιτρέπεται συχνά να έχουν μαζί τους βοήθημα (όχι απλά βιβλίο με τους τύπους, αλλά όποιο βιβλίο θέλουν και επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές).

Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ' έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

Η διδακτέα ύλη στις σχολές προπτυχιακές σχολές του ΕΜΠ είναι ευρύτερη και καλύτερης ποιότητας από αυτή σε παγκοσμίως γνωστά πανεπιστήμια. Λόγου χάρη η ύλη που διδάσκεται σε μαθηματικά, φυσική, και αλγοριθμική στο προπτυχιακό πρόγραμμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ είναι σαφέστατα ευρύτερη και πιο προχωρημένη, ως σύνολο, από την αντίστοιχη της σχολής Electrical & Computer Engineering του πανεπιστημίου του MIT (με κόστος συχνά πάνω από 50.000? το χρόνο)

Η παρακολούθηση των μαθημάτων δεν είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές ελεύθερα μπαίνουν και βγαίνουν στα αμφιθέατρα όποτε θελήσουν. Οι καθηγητές δεν παρακαλάνε για ησυχία ούτε "βγάζουν" μαθητές έξω, καθώς δεν υπάρχει λόγος. Αν στο ακροατήριο γίνεται υπερβολική φασαρία, οι καθηγητές απλώς αποχωρούν.

Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται, και μπορούν να αποτελούν παρέμβαση ακόμη και στην καθολική λειτουργία κάποιας σχολής. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να είναι το πολυτεχνείο ένας χώρος όπου κυριαρχεί η θέληση των φοιτητών, και όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν εσωτερικά από τους ίδιους.

Πάνω απ' όλα, όλα αυτά είναι δημόσια και δωρεάν...
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο...

τι μλκιες ειναι αυτες? :sick:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Antigoni_18

Νεοφερμένος

Η Antigoni_18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εδώ και δεκαετίες οι απόφοιτοί του βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις, γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους-φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου τους. Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλαπλά πάρτυ πρωτοετών και είναι όλοι ενθουσιασμένοι για την νέα χρονιά.

Στο ΕΜΠ, πολυθέσιο και ολοήμερο ανώτατο ίδρυμα θα βρεις παιδιά από 18 ετών έως και γέρους καθηγητές. Στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχει ειδική μεταχείριση. Είναι σχεδιασμένο με υποδομή όπου τα πάντα είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις σχολές του, θα έχεις να κάνεις με μαθητές λευκούς, κίτρινους και μαύρους, άτομα με ειδικές ανάγκες, αγόρια και κορίτσια και κάθε είδους διαφορετικότητα να συνυπάρχουν. Θα βρεις πρωτοετείς, να μαθαίνουν από μικροί να συνυπάρχουν με μεγάλους και με άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά. Από τους μεγαλύτερους, διογανώνονται λόγου χάρη σεμινάρια υποδοχής πρωτοετών όπου τους εξηγούν τα βασικά για τους Η/Υ επειδή τα αντίστοιχα μαθήματα το απαιτούν (για όσους δεν έχουν κάποια προηγούμενη επαφή), καθώς υπάρχει και ομάδα Linux (η FOSS.NTUA) που διοργανώνει κάθε εβδομάδα κάποιες ώρες αφιερώματα για εισαγωγή στο Linux.

Στο ΕΜΠ γιορτάζουμε, γιατί βρισκόμαστε πάλι σε ένα ίδρυμα με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με γήπεδα και πράσινο, με πεζόδρομους χωρίς αυτοκίνητα, υποδομή για φοιτητικές ομάδες όπως η θεατρική ή η χορευτική, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά, και η μεγαλύτερη επιστημονική βιβλιοθήκη της Ελλάδας έχει να μας προσφέρει τις εγκαταστάσεις της.

Στο Πολυτεχνείο, οι φοιτητές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν δράση μέσα στο χώρο του. Διοργανώνουν ομάδες ποικίλων ενδιαφερόντων, και δεν είναι χώρος συγκέντρωσης μόνο για μάθημα. Οι ομάδες είναι αθλητικές, όπως η ποδοσφαιρική, η ομάδα μπάσκετ, και η ομάδα βόλεϋ, η μουσική ομάδα, η χορευτική ομάδα, ομάδες που συμμερίζονται παρόμοιες πολιτικές απόψεις, ομάδες αντιομοφοβικές και αντιρατσιστικές, ομάδες φωτογραφίας, θεάτρου, και άλλων τεχνών, ομάδα ελεύθερου λογισμικού.

Τα παιδιά στο Πολυτεχνείο μπορούν ήδη από το πρώτο εξάμηνο, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί του τρίτου εξαμήνου, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα του επόμενου έτους ή ακόμη και του πρώτου εξαμήνου, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Μάλιστα, οι παρακολουθήσεις είναι ελεύθερες για παιδιά και άλλων σχολών, άλλων πανεπιστημίων, ή ακόμα και ατόμων που δεν είναι καν φοιτητές! Επίσης ο καθένας μπορεί να επιλέξει να μην παρακολουθήσει για κάποιο χρονικό διάστημα αν το επιθυμεί, ή και να αρχίσει ένα ή δύο χρόνια αργότερα από τους συμμαθητές του αν δεν νιώθει άτοιμος. Τα παιδιά στο ΕΜΠ, όταν έχουν εξεταστική στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στον προγραμματισμό, επιτρέπεται συχνά να έχουν μαζί τους βοήθημα (όχι απλά βιβλίο με τους τύπους, αλλά όποιο βιβλίο θέλουν και επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές).

Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ' έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

Η διδακτέα ύλη στις σχολές προπτυχιακές σχολές του ΕΜΠ είναι ευρύτερη και καλύτερης ποιότητας από αυτή σε παγκοσμίως γνωστά πανεπιστήμια. Λόγου χάρη η ύλη που διδάσκεται σε μαθηματικά, φυσική, και αλγοριθμική στο προπτυχιακό πρόγραμμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ είναι σαφέστατα ευρύτερη και πιο προχωρημένη, ως σύνολο, από την αντίστοιχη της σχολής Electrical & Computer Engineering του πανεπιστημίου του MIT (με κόστος συχνά πάνω από 50.000? το χρόνο)

Η παρακολούθηση των μαθημάτων δεν είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές ελεύθερα μπαίνουν και βγαίνουν στα αμφιθέατρα όποτε θελήσουν. Οι καθηγητές δεν παρακαλάνε για ησυχία ούτε "βγάζουν" μαθητές έξω, καθώς δεν υπάρχει λόγος. Αν στο ακροατήριο γίνεται υπερβολική φασαρία, οι καθηγητές απλώς αποχωρούν.

Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται, και μπορούν να αποτελούν παρέμβαση ακόμη και στην καθολική λειτουργία κάποιας σχολής. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να είναι το πολυτεχνείο ένας χώρος όπου κυριαρχεί η θέληση των φοιτητών, και όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν εσωτερικά από τους ίδιους.

Πάνω απ' όλα, όλα αυτά είναι δημόσια και δωρεάν...
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Όλο αυτό που κολλάει με τον τίτλο "πολυτεχνείο ή μαθηματικά";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

andreas157

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αίγιο (Αχαΐα). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
πουθενά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙΡΙΣ27524

Νεοφερμένος

Η ΙΡΙΣ27524 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Ως άτομο που ταλαντεύτηκα για πολύ μεταξύ μαθηματικών και πολυτεχνείου, θα έπρεπε να μπορώ να δώσω μία καλή συμβουλή, αλλά…

Λοιπόν, πριν λίγους μήνες, όταν έδινα το μηχανογραφικό μου (και αφού είχα περάσει τα χίλια μύρια από τα ταξίδια για να μάθω σχέδιο και να μπορώ να μπω στην αρχιτεκτονική) δεν ήμουν σίγουρη για την επιλογή μου. Βλέπεις, όταν το έδινα, δε δήλωσα πρώτα μαθηματικά μόνο και μόνο επειδή λυπόμουν την ταλαιπωρία που είχα υποστεί. Εγώ ήθελα μαθηματικά, καθαρά θεωρητικά μαθηματικά, όχι εφαρμογές και μ@@@ς, και μάλιστα έρευνα. Όταν έμαθα ότι πέρασα αρχιτεκτονική ήξερα ότι πέρασα εκεί που έπρεπε (έχω και καλλιτεχνικές ευαισθησίες, μη νομίζετε).

Τώρα για εσένα:
Θες να γίνεις καθηγητής; Ναι; Τότε μαθηματικά.
Προτιμάς τις χρηματικές απολαβές και την πράξη; Ναι; Τότε πήγαινε ηλεκτρολόγων.
Πάντως, από τις πολυτεχνικές σχολές έχω την εντύπωση πως το τμήμα των πολιτικών μηχανικών είναι πιο κοντά στα μαθηματικά.
Βέβαια, αν αγαπάς πραγματικά τα μαθηματικά δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kvgreco

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 256 μηνύματα.
Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εδώ και δεκαετίες οι απόφοιτοί του βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις, γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους-φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου τους. Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλαπλά πάρτυ πρωτοετών και είναι όλοι ενθουσιασμένοι για την νέα χρονιά.

Στο ΕΜΠ, πολυθέσιο και ολοήμερο ανώτατο ίδρυμα θα βρεις παιδιά από 18 ετών έως και γέρους καθηγητές. Στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχει ειδική μεταχείριση. Είναι σχεδιασμένο με υποδομή όπου τα πάντα είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις σχολές του, θα έχεις να κάνεις με μαθητές λευκούς, κίτρινους και μαύρους, άτομα με ειδικές ανάγκες, αγόρια και κορίτσια και κάθε είδους διαφορετικότητα να συνυπάρχουν. Θα βρεις πρωτοετείς, να μαθαίνουν από μικροί να συνυπάρχουν με μεγάλους και με άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά. Από τους μεγαλύτερους, διογανώνονται λόγου χάρη σεμινάρια υποδοχής πρωτοετών όπου τους εξηγούν τα βασικά για τους Η/Υ επειδή τα αντίστοιχα μαθήματα το απαιτούν (για όσους δεν έχουν κάποια προηγούμενη επαφή), καθώς υπάρχει και ομάδα Linux (η FOSS.NTUA) που διοργανώνει κάθε εβδομάδα κάποιες ώρες αφιερώματα για εισαγωγή στο Linux.

Στο ΕΜΠ γιορτάζουμε, γιατί βρισκόμαστε πάλι σε ένα ίδρυμα με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με γήπεδα και πράσινο, με πεζόδρομους χωρίς αυτοκίνητα, υποδομή για φοιτητικές ομάδες όπως η θεατρική ή η χορευτική, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά, και η μεγαλύτερη επιστημονική βιβλιοθήκη της Ελλάδας έχει να μας προσφέρει τις εγκαταστάσεις της.

Στο Πολυτεχνείο, οι φοιτητές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν δράση μέσα στο χώρο του. Διοργανώνουν ομάδες ποικίλων ενδιαφερόντων, και δεν είναι χώρος συγκέντρωσης μόνο για μάθημα. Οι ομάδες είναι αθλητικές, όπως η ποδοσφαιρική, η ομάδα μπάσκετ, και η ομάδα βόλεϋ, η μουσική ομάδα, η χορευτική ομάδα, ομάδες που συμμερίζονται παρόμοιες πολιτικές απόψεις, ομάδες αντιομοφοβικές και αντιρατσιστικές, ομάδες φωτογραφίας, θεάτρου, και άλλων τεχνών, ομάδα ελεύθερου λογισμικού.

Τα παιδιά στο Πολυτεχνείο μπορούν ήδη από το πρώτο εξάμηνο, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί του τρίτου εξαμήνου, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα του επόμενου έτους ή ακόμη και του πρώτου εξαμήνου, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Μάλιστα, οι παρακολουθήσεις είναι ελεύθερες για παιδιά και άλλων σχολών, άλλων πανεπιστημίων, ή ακόμα και ατόμων που δεν είναι καν φοιτητές! Επίσης ο καθένας μπορεί να επιλέξει να μην παρακολουθήσει για κάποιο χρονικό διάστημα αν το επιθυμεί, ή και να αρχίσει ένα ή δύο χρόνια αργότερα από τους συμμαθητές του αν δεν νιώθει άτοιμος. Τα παιδιά στο ΕΜΠ, όταν έχουν εξεταστική στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στον προγραμματισμό, επιτρέπεται συχνά να έχουν μαζί τους βοήθημα (όχι απλά βιβλίο με τους τύπους, αλλά όποιο βιβλίο θέλουν και επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές).

Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ' έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

Η διδακτέα ύλη στις σχολές προπτυχιακές σχολές του ΕΜΠ είναι ευρύτερη και καλύτερης ποιότητας από αυτή σε παγκοσμίως γνωστά πανεπιστήμια. Λόγου χάρη η ύλη που διδάσκεται σε μαθηματικά, φυσική, και αλγοριθμική στο προπτυχιακό πρόγραμμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ είναι σαφέστατα ευρύτερη και πιο προχωρημένη, ως σύνολο, από την αντίστοιχη της σχολής Electrical & Computer Engineering του πανεπιστημίου του MIT (με κόστος συχνά πάνω από 50.000 το χρόνο)

Η παρακολούθηση των μαθημάτων δεν είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές ελεύθερα μπαίνουν και βγαίνουν στα αμφιθέατρα όποτε θελήσουν. Οι καθηγητές δεν παρακαλάνε για ησυχία ούτε "βγάζουν" μαθητές έξω, καθώς δεν υπάρχει λόγος. Αν στο ακροατήριο γίνεται υπερβολική φασαρία, οι καθηγητές απλώς αποχωρούν.

Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται, και μπορούν να αποτελούν παρέμβαση ακόμη και στην καθολική λειτουργία κάποιας σχολής. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να είναι το πολυτεχνείο ένας χώρος όπου κυριαρχεί η θέληση των φοιτητών, και όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν εσωτερικά από τους ίδιους.

Πάνω απ' όλα, όλα αυτά είναι δημόσια και δωρεάν...
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Καλά όλα αυτά αλλά γιατί τώρα κανένα Ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν είναι ανάμεσα στα 300 κορυφαία στον κόσμο είναι ένα ερώτημα δεν συμφωνείς?
Αλλά γιατί τόσο λιβάνισμα γιά ένα ανώτατο ίδρυμα όταν μάλιστα είσαι μόλις Β' Γυμνασίου?Τι παραστάσεις και γνώσεις μπορείς να έχεις εσύ από αυτούς τούς χώρους για να μπορείς να γράφεις αυτά?
Αν έχεις προβληματισμό γιά το πού θάθελες να σπουδάσεις το συζητάμε όλοι εδώ να σε βοηθήσουμε.Αλλά όλα αυτά που λες γιατί?
Αλλά αυτό που έχει πολύ γέλιο είναι που τόλμησες να αναφέρεις στη σύγκριση το ΜΙΤ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elsolar

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Ως άτομο που ταλαντεύτηκα για πολύ μεταξύ μαθηματικών και πολυτεχνείου, θα έπρεπε να μπορώ να δώσω μία καλή συμβουλή, αλλά…

Λοιπόν, πριν λίγους μήνες, όταν έδινα το μηχανογραφικό μου (και αφού είχα περάσει τα χίλια μύρια από τα ταξίδια για να μάθω σχέδιο και να μπορώ να μπω στην αρχιτεκτονική) δεν ήμουν σίγουρη για την επιλογή μου. Βλέπεις, όταν το έδινα, δε δήλωσα πρώτα μαθηματικά μόνο και μόνο επειδή λυπόμουν την ταλαιπωρία που είχα υποστεί. Εγώ ήθελα μαθηματικά, καθαρά θεωρητικά μαθηματικά, όχι εφαρμογές και μ@@@ς, και μάλιστα έρευνα. Όταν έμαθα ότι πέρασα αρχιτεκτονική ήξερα ότι πέρασα εκεί που έπρεπε (έχω και καλλιτεχνικές ευαισθησίες, μη νομίζετε).

Τώρα για εσένα:
Θες να γίνεις καθηγητής; Ναι; Τότε μαθηματικά.
Προτιμάς τις χρηματικές απολαβές και την πράξη; Ναι; Τότε πήγαινε ηλεκτρολόγων.
Πάντως, από τις πολυτεχνικές σχολές έχω την εντύπωση πως το τμήμα των πολιτικών μηχανικών είναι πιο κοντά στα μαθηματικά.
Βέβαια, αν αγαπάς πραγματικά τα μαθηματικά δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.

Κοίτα
εγω βασικα δεν θα ελεγα πως τρελενομαι για μαθηματικα αλλα πως μου αρεσουν αρκετα και επειδη θεωρουσα πως ηταν μια πολυ καλη επιλογη για σχολη η οποια σου δινει περισσοτερες, σε σχεση με αλλες σχολες, μετεπειτα επιλογες (μεταπτυχειακα κτλ) ειχα απο σχετικα νωρις αυτην τη σχολη στο μυαλο μου πρωτη. Παραλληλα ομως ειμαι και ατομο που μου αρεσουν οι υπολογιστες πολυ (γενικα η τεχνολογια) χωρις ομως να εχω ασχοληθει ποτε σοβαρα με αυτο.
Το θεμα που προεκειψε λοιπον ηταν πως (αφου διαβασω καποια πραγματα για το ΗΜΜΥ -απο εδω κυριως) πορωθηκα ειλικρινα, με την γνωση που μπορουσε να μου προσφερει η σχολη αυτη, αν τελικα την επελεγα και περνουσα. Σκεφτηκα ομως πως μπορει ο υπερβολικος ενθουσιασμος που ειχα να μου γυρνουσε μπουμερανγκ και ετσι τελικα να μετανοιωσω που επελεξα πολυτεχνειο ( με λιγα λογια να βγω κατι απο αυτην την σχολη που δεν ειναι ευκολο να ελιχθω επαγελματικα). Με πτυχιο ομως μαθηματικων ειναι αλλιως-ετσι δεν ειναι; Οποτε αυτην την στιγμη ειμαι ακριβως στην μεση και δεν ξερω τι να κανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙΡΙΣ27524

Νεοφερμένος

Η ΙΡΙΣ27524 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Αρχικά μαθηματικά και στη συνέχεια μεταπτυχιακό στους υπολογιστές είναι μία καλή επιλογή με πολλές προοπτικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Σε μία μακρινή πολυτεχνειούπολη, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εδώ και δεκαετίες οι απόφοιτοί του βγαίνουν πρώτοι σε όλες τις διεθνείς αξιολογήσεις, γιορτάζουν τις μέρες αυτές. Γιορτάζουν, γιατί μετά από δύο μήνες διακοπών βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και δασκάλους-φίλους τους, στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου τους. Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλαπλά πάρτυ πρωτοετών και είναι όλοι ενθουσιασμένοι για την νέα χρονιά.

Στο ΕΜΠ, πολυθέσιο και ολοήμερο ανώτατο ίδρυμα θα βρεις παιδιά από 18 ετών έως και γέρους καθηγητές. Στη μικρή κοινότητα του πολυτεχνείου θα βρεις παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού, σκοπίμως, δεν υπάρχει ειδική μεταχείριση. Είναι σχεδιασμένο με υποδομή όπου τα πάντα είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ανάγκες. Στις σχολές του, θα έχεις να κάνεις με μαθητές λευκούς, κίτρινους και μαύρους, άτομα με ειδικές ανάγκες, αγόρια και κορίτσια και κάθε είδους διαφορετικότητα να συνυπάρχουν. Θα βρεις πρωτοετείς, να μαθαίνουν από μικροί να συνυπάρχουν με μεγάλους και με άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως στην κοινωνία των μεγάλων, καλλιεργώντας το αίσθημα της ευθύνης και της αλληλεγγύης των μεγάλων παιδιών προς τα μικρότερα και προς τα διαφορετικά. Από τους μεγαλύτερους, διογανώνονται λόγου χάρη σεμινάρια υποδοχής πρωτοετών όπου τους εξηγούν τα βασικά για τους Η/Υ επειδή τα αντίστοιχα μαθήματα το απαιτούν (για όσους δεν έχουν κάποια προηγούμενη επαφή), καθώς υπάρχει και ομάδα Linux (η FOSS.NTUA) που διοργανώνει κάθε εβδομάδα κάποιες ώρες αφιερώματα για εισαγωγή στο Linux.

Στο ΕΜΠ γιορτάζουμε, γιατί βρισκόμαστε πάλι σε ένα ίδρυμα με σύγχρονα εργαστήρια και αμφιθέατρα, με γήπεδα και πράσινο, με πεζόδρομους χωρίς αυτοκίνητα, υποδομή για φοιτητικές ομάδες όπως η θεατρική ή η χορευτική, με εστιατόρια με το δωρεάν φαγητό και το σημαντικότερο, γιατί θα μάθουμε και θα δημιουργήσουμε γνώση με τους δασκάλους-φίλους μας, παίζοντας, συζητώντας και μελετώντας διάφορα βιβλία και όχι ένα υποχρεωτικό σε κάθε μάθημα. Τα συγράμματα είναι πλέον πολλαπλά, και η μεγαλύτερη επιστημονική βιβλιοθήκη της Ελλάδας έχει να μας προσφέρει τις εγκαταστάσεις της.

Στο Πολυτεχνείο, . Διοργανώνουν ομάδες ποικίλων ενδιαφερόντων, και δεν είναι χώρος συγκέντρωσης μόνο για μάθημα. Οι ομάδες είναι αθλητικές, όπως η ποδοσφαιρική, η ομάδα μπάσκετ, και η ομάδα βόλεϋ, η μουσική ομάδα, η χορευτική ομάδα, ομάδες που συμμερίζονται παρόμοιες πολιτικές απόψεις, ομάδες αντιομοφοβικές και αντιρατσιστικές, ομάδες φωτογραφίας, θεάτρου, και άλλων τεχνών, ομάδα ελεύθερου λογισμικού.

Τα παιδιά στο Πολυτεχνείο μπορούν ήδη από το πρώτο εξάμηνο, να επιλέξουν ακόμη και το ημερήσιο πρόγραμμά τους. Ένα παιδί του τρίτου εξαμήνου, μπορεί μια ημέρα να επισκεφτεί κάποιο μάθημα του επόμενου έτους ή ακόμη και του πρώτου εξαμήνου, αν νομίζει πως αυτό χρειάζεται περισσότερο. Μάλιστα, οι παρακολουθήσεις είναι ελεύθερες για παιδιά και άλλων σχολών, άλλων πανεπιστημίων, ή ακόμα και ατόμων που δεν είναι καν φοιτητές! Επίσης ο καθένας μπορεί να επιλέξει να μην παρακολουθήσει για κάποιο χρονικό διάστημα αν το επιθυμεί, ή και να αρχίσει ένα ή δύο χρόνια αργότερα από τους συμμαθητές του αν δεν νιώθει άτοιμος. Τα παιδιά στο ΕΜΠ, όταν έχουν εξεταστική στα μαθηματικά, φυσική, χημεία, ακόμη και στον προγραμματισμό, επιτρέπεται συχνά να έχουν μαζί τους βοήθημα (όχι απλά βιβλίο με τους τύπους, αλλά όποιο βιβλίο θέλουν και επιλέγουν οι ίδιοι οι μαθητές).

Οι παιδαγωγοί τους δεν έχουν κανένα λόγο να απαιτήσουν από τα παιδιά να μάθουν απ' έξω πράγματα, που μετά από μερικές εβδομάδες δε θα θυμούνται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να μάθουν τα παιδιά τους να σκέπτονται λογικά, με κριτική αναλυτική σκέψη, κατανοώντας περίπλοκα νοήματα και αλληλοσυσχετισμούς. Με λίγα λόγια, τους ενδιαφέρει να αγαπήσουν τα παιδιά τη μάθηση και το βιβλίο για να συνεχίσουν να μαθαίνουν μόνα τους. Με το ζόρι δε μαθαίνει κανείς. Με το ζόρι μπορείς μόνο να αποστηθίσεις ξένη γνώση, για λίγο καιρό.

Η διδακτέα ύλη στις σχολές προπτυχιακές σχολές του ΕΜΠ είναι ευρύτερη και καλύτερης ποιότητας από αυτή σε παγκοσμίως γνωστά πανεπιστήμια. Λόγου χάρη η ύλη που διδάσκεται σε μαθηματικά, φυσική, και αλγοριθμική στο προπτυχιακό πρόγραμμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ είναι σαφέστατα ευρύτερη και πιο προχωρημένη, ως σύνολο, από την αντίστοιχη της σχολής Electrical & Computer Engineering του πανεπιστημίου του MIT (με κόστος συχνά πάνω από 50.000? το χρόνο)

Η παρακολούθηση των μαθημάτων δεν είναι υποχρεωτική. Οι μαθητές ελεύθερα μπαίνουν και βγαίνουν στα αμφιθέατρα όποτε θελήσουν. Οι καθηγητές δεν παρακαλάνε για ησυχία ούτε "βγάζουν" μαθητές έξω, καθώς δεν υπάρχει λόγος. Αν στο ακροατήριο γίνεται υπερβολική φασαρία, οι καθηγητές απλώς αποχωρούν.

Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται, και μπορούν να αποτελούν παρέμβαση ακόμη και στην καθολική λειτουργία κάποιας σχολής. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να είναι το πολυτεχνείο ένας χώρος όπου κυριαρχεί η θέληση των φοιτητών, και όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν εσωτερικά από τους ίδιους.

Πάνω απ' όλα, όλα αυτά είναι δημόσια και δωρεάν...
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Μικρη κοινοτητα το Πολυτεχνειο; Συγχρονα εργαστηρια και αμφιθεατρα;
Αληθεια το πιστευεις;
οι φοιτητές είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν δράση μέσα στο χώρο του
Τις παραταξεις τις εχει ακουστα κανεις; αναρωτιεμαι...
Στο ΕΜΠ επίσης υπάρχει άσυλο, που σημαίνει μεγάλη πολιτική δύναμη και επιροή των φοιτητών όσων αφορά την εσωτερική λειτουργία του Πολυτεχνείου, με γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις που λαμβάνονται είναι ουσιαστικές και εφαρμόζονται
Γενικες συνελευσεις; μονο συνελευσεις δν μπορει να αποκαλεσει αυτο που συμβαινει (παραταξη αντι παραταξης, οφθαλμος αντι οφθαλμου)

Σαν κομμουνιστικη προπαγανδα περιοδου Σταλιν μου φαινεται αυτο το κειμενο.:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

despondency

Νεοφερμένος

Ο despondency αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Για μία σχετική άποψη, ρίξτε μία ματιά στο προσωπικό μου blog,
https://www.atopo.gr/?p=251
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Sos!!! Μ αρεσουν πολυ τα μαθηματικα και η φυσικη αλλα δεν θελω να σπουδασω μονο ενα απ τα δυο....δηλαδη ή μαθηματικο ή φυσικο..τι να κανω??υπαρχει καποιο πολυτεχνειο που να τα συνδυαζει???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Sos!!! Μ αρεσουν πολυ τα μαθηματικα και η φυσικη αλλα δεν θελω να σπουδασω μονο ενα απ τα δυο....δηλαδη ή μαθηματικο ή φυσικο..τι να κανω??υπαρχει καποιο πολυτεχνειο που να τα συνδυαζει???

ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Δηλαδη???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paokara4ever

Νεοφερμένος

Ο paokara4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Τυχερό (Έβρος). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
ΣΕΜΦΕ ΕΜΠ και είσαι κομπλε. Έχει δύο κατευθύνσεις (η μία του Φυσικού Εφαρμογών και η άλλη του Μαθηματικού Εφαρμογών) από τις οποίες επιλέγεις τη μια, κατα το 3ο έτος, για να αποκτήσεις τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα του Φυσικού ή του Μαθηματικού, εχοντας διδαχθει προηγουμένως εύρος μαθημάτων και από τις δύο επιστήμες.
Από το Μαθηματικό της Αθήνας κάνεις πολύ λίγα μαθήματα φυσικής και, γενικά είναι πιο θεωρητικός ο προσανατολισμός του τμήματος (ως προς τα θεμέλια των μαθηματικών). Στο Φυσικό της Αθήνας έχεις μεγαλύτερο εύρος επιλογών αλλά και πάλι επικεντρώνεσαι στη φυσική σημασία των όποιων μαθηματικών μαθαίνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Υπαρχει αντιστοιχο στη θεσ νικη??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Αντίστοιχη της ΣΕΜΦΕ; Όχι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.

maraki.........

Νεοφερμένος

Η maraki......... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Λαγκαδά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
:confused:Κριμααα..ευχαριστω παντως για τις απαντησεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PantelisK

Νεοφερμένος

Ο PantelisK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
καλησπέρα σας παιδιά!πήρα τα αποτελέσματα και συγκεντρώνω 18.035 Μοριά.έγραψα 19.5 μαθηματικά 18 φυσική(από απροσεξία έχασα το β1 για όσους κοίταξαν τα θέματα)18.5 χημεία και 15.2 έκθεση.το δίλημμα είναι το έξης.όλο τον καιρό ήμουν ανάμεσα σε πολυτεχνείο και μαθηματικό.ενώ πιάνω τα περισσότερα πολυτεχνεία πρέπει να ομολογήσω πως η φυσική και η χημεία δεν μου αρέσουν τόσο,κάτι που θα βλέπω αρκετά νομίζω στο πολυτεχνείο.στο μονό πολυτεχνείο που είδα να υπάρχει μία σχετική καλύτερη προσέγγιση στα μαθηματικά είναι στους ΗΜΜΥ. Ωστόσο, δεν μου αρέσει καθόλου η ηλεκτρολογία τα κυκλώματα τα θυμάμαι από την β λυκείου πολύ βαρετά.το ίδιο ισχύει και με την πληροφορική παρόλο που μου αρέσουν αρκετά οι υπολογιστές. Από την άλλη πλευρά τα μαθηματικά για έμενα είναι διασκέδαση δεν τα προσεγγίζω ως μάθημα. Πιστεύετε θα δικαιωθώ από την άποψή μου να πάω στο μαθηματικό; δεν με ενδιαφέρει τόσο που θα χαθούν τα μόρια έξαλλου δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο άλλα θέλω να σας κάνω 2-3 ερωτήσεις για όσους σπουδάζουν σε κάποιο μαθηματικό στην Ελλάδα. Τα μαθηματικά του λυκείου έχουν σχέση με αυτά των μαθηματικών σχολών:γιατί ένα από τα κριτήρια μου είναι ότι επίσης είμαι κάλος στα μαθηματικά επομένων απευθείας μου αρέσουν.αν δεν ήμουν κάλος στα μαθηματικά δεν ξέρω αν θα μου άρεσαν τόσο πολύ. Επίσης πέρα τον τομέα της εκπαίδευσης υπάρχουν άλλοι τομείς να εργαστεί κάποιος;δεν έχω τόση μεταδοτικότητα...για τον τομέα της έρευνας ας μην σχολιάσω στην Ελλάδα άλλα στο εξωτερικό υπάρχει; Τέλος θέλω να ρωτήσω ποιο κατά την γνώμη σας είναι το καλύτερο μαθηματικό στην Ελλάδα θέλω να πιστεύω ότι τα πιάνω όλα. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top