Οι 13 πρωτοβουλίες Τσίπρα για τα ΑΕΙ

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.

Οι 13 πρωτοβουλίες Τσίπρα για τα ΑΕΙ​

1. Σε βάθος τετραετίας, διπλασιασμός του αριθμού μελών ΔΕΠ ---2000 διορισμοί ανά έτος.
2. Σε βάθος τετραετίας, διπλασιασμός της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων.
3. Αυστηρή τήρηση του νόμου που απαιτεί την προκήρυξη κάθε θέσης που κενούται από συνταξιοδότηση μέλους ΔΕΠ.
4. Διοικητικό προσωπικό: αύξηση τουλάχιστον 15%.
5. Καθιέρωση της δυνατότητας ελεύθερης πρόσβασης σε Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία η ζήτηση και οι προσφερόμενες θέσεις το επιτρέπουν. Πιλοτικό πρόγραμμα ελεύθερης εισαγωγής από το Λύκειο για μία 5ετία, με επαναξιολόγηση του θεσμού.
6. Δωρεάν λειτουργία/φοίτηση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ), κάλυψη με δημόσια δαπάνη (10 εκατομμυρίων ανά έτος) των ανελαστικών τους εξόδων και παράλληλη κατάργηση κάθε επιπλέον αμοιβής των διδασκόντων.
7. Ειδική χρηματοδότηση και στελέχωση των Πανεπιστημιακών Ερευνητικών Κέντρων.
8. Διετή προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης σε όλα τα ΑΕΙ. Σε αυτά θα εισάγονται χωρίς εξετάσεις οι απόφοιτοι των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), θα παρέχουν επαγγελματικό πιστοποιητικό ευρωπαϊκών προδιαγραφών, και θα περιλαμβάνουν αμειβόμενη πρακτική άσκηση σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγικούς φορείς. Η λειτουργία τους θα προϋποθέτει συμφωνίες των Πανεπιστημίων με τοπικούς παραγωγικούς φορείς.
9. Κατάργηση της πανεπιστημιακής αστυνομίας.
10. Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.
11. Αύξηση του φοιτητικού επιδόματος (από τα 1000 στα 1500 ευρώ τον χρόνο για 40.000 φοιτητές).
12. Διαμόρφωση Εθνικού Σχεδίου Φοιτητικής Στέγης
13. Ανασύσταση του υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με παραδείγματα και άλλων ευρωπαϊκών χωρών και ίδρυση Υπουργείου Πανεπιστημίων και Έρευνας.
πηγη alfavita
και

Και η οργισμενη αντιδραση της υπουργου

 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
14. Tα λεφτά δεν αναφέρει που θα τα βρει.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
14. Tα λεφτά δεν αναφέρει που θα τα βρει.
Ετοιμος ημουν να λαικισω λεγοντας να πουληθουν κανα 2 ραφαλ, αλλα μετα τεντωσα την κοντη μνημη μου.

Εκει που βρηκε τα λεφτα ο μητσοτακαρος για τους πανεπιστημιομπατσους 😛 (50 μυρια δεν ειναι και λιγα...)
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Διαφωνώ με την κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής και την ελεύθερη πρόσβαση. Θα μπορούσε ίσως, κινούμενοι με περισσότερο παιδαγωγικά κριτήρια, να τροποποιηθούν οι συντελεστές της εβε, δηλαδή από το 80%-120% να πάει για παράδειγμα στο 70-110%. Τα υπόλοιπα είναι θετικά ή τουλάχιστον ακούγονται θετικά. Κατά τη γνώμη μου τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να υλοποιηθούν διότι ο συριζα δεν πρόκειται να έχει αυτοδυναμία. Σε μια κυβέρνηση στην οποία θα συμμετέχει το κιναλ ή η νδ δύσκολα θα επιτευχθεί ομοφωνία για αυτά τα ζητήματα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Το 12 ακομα δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχει μπει σε εφαρμογη εδω και τοσα χρονια και να δημιουργηθει κατι σαν τα campus που υπαρχουν στο εξωτερικο για καθε πανεπιστημιο . Τεσπα , παχια λογια οπως κανει καθε αντιπολιτευση.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
14. Tα λεφτά δεν αναφέρει που θα τα βρει.
Το πρωτο ειναι να δουμε αν ειναι σωστα αυτα που λεει.
Για τα χρηματα .. εδω και πολλα χρονια ολοι οι πολιτικοι λενε για αυξηση δαπανων στην παιδια.
Το πακετο αυτο τσιπρα ειναι της ταξεως των 250 εκατομμυριων το χρονο και αν υπολογισεις οτι οι φοιτητες ειναι 250Κ τοτε εχουμε 1000 € ανα φοιτητη.
Εκθεση της ΑΔΙΠ 2018 δινει οτι η ελλαδα ξοδευει για καθε φοιτητη 2500 € το χρονο ενω στην ευρωπη κυμαινονται απο 7000-9000€ ανα φοιτητη με πρωταθλητρια την αγγλια που ειναι στα 10000€.
Πρεπει λοιπον να γινουν τα 2500€, 3500€? ε πρεπει .
Και πως θα βρεθουν τα χρηματα ? μηπως να κοβαμε καμια μιζα και τα πριμ στα ημετέρα? λεω τωρα.
Οπως και να το κανουμε η πανεπιστημιακη μορφωση ειναι σοβαρη επενδυση , βεβαια τελευταια εμεις την εξαγουμε δωρεαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Mακαρι να γίνει κάποτε πραγματικότητα το 6.
Επίσης πρέπει να ενισχυθεί ειδικά στις οικονομικές σχολές ο θεσμός της πρακτικής και η διασύνδεση με την αγορά εργασίας
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Mακαρι να γίνει κάποτε πραγματικότητα το 6.
Επίσης πρέπει να ενισχυθεί ειδικά στις οικονομικές σχολές ο θεσμός της πρακτικής και η διασύνδεση με την αγορά εργασίας
Δυσκολο να γινει τσαμπα το μαστερ , αντιδρουν οι δασκαλοι. ας το μειωσουν τουλαχιστον οπως καναν το 2016.
Για την πρακτικη ... δωρεαν ειναι το εσπα πληρωνει... αλλα δεν καταλαβαινουν τα πανεπιστημια να κανουν κατι περισσοτερο ή βαριουνται. Ας το δωσουν σε ιδιωτη να ψαξει και να προσελκυσει χρήσιμες επιχειρησεις να πηγαινουμε.
Στην αδελφη μου το πανεπιστήμιο σφύριζε αδιαφορα για την πρακτικη, ο πατερας πηγε και βρηκε επιχείρηση την πιστοποίησε στο πανεπιστημιο και πηγε μετα η κορη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Και πως θα βρεθουν τα χρηματα ? μηπως να κοβαμε καμια μιζα και τα πριμ στα ημετέρα? λεω τωρα.
Εδώ και χρόνια ότι λεφτά για επένδυση έχει η χώρα προσφέρονται από την ΕΕ με τα ΕΣΠΑ και λοιπές χρηματοδοτήσεις. Δεν πρόκειται να δεχθούν το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,046 μηνύματα.
Εδώ και χρόνια ότι λεφτά για επένδυση έχει η χώρα προσφέρονται από την ΕΕ με τα ΕΣΠΑ και λοιπές χρηματοδοτήσεις. Δεν πρόκειται να δεχθούν το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
Κατάλαβα. Να γίνουν όλα τα ΑΕΙ ιδιωτικά με δίδακτρα. Το βρήκα;

αει.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
Εδώ και χρόνια ότι λεφτά για επένδυση έχει η χώρα προσφέρονται από την ΕΕ με τα ΕΣΠΑ και λοιπές χρηματοδοτήσεις. Δεν πρόκειται να δεχθούν το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ.
δεν εχεις αδικο , οι γερμανοι εχουν βαλει ενα μπουρι σομπας και ρουφανε,
Την αναπληρωση των συνταξιουχων μπορει ομως να την κανει , το ειχαν εγκρινει το 2019
οι πανεπιστημικοι ειναι 9000 ,δεν θα μπορεσει να τους κανει 18000 , ουτε αυτος το πιστευει αλλα 12000 ισως
το 500αρικο στο επιδομα ενοικιου μπορει να το δωσει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Ο συριζα έχει αποδείξει οτι όταν παίρνει την εξουσία αποστασιοποιείται από όσα ανακοινώνει προεκλογικά, επομένως μικρό καλάθι. Ας καταργήσει τουλάχιστον την εβε και το ν+2.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τα δίδακτρα πρέπει να μπουν για άλλους λόγους και όχι οικονομικούς.
Ποιοι είναι οι άλλοι λόγοι ?
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,046 μηνύματα.
Τα δίδακτρα πρέπει να μπουν για άλλους λόγους και όχι οικονομικούς.
ΚΟΥΙΖ: Ποιος δικτάτορας είπε: <<Τα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν υψηλά δίδακτρα ώστε να μπορούν να σπουδάζουν σ' αυτά μόνον οι άριστοι και εκλεκτοί>>.
theFile (uoa.gr)


1644515738167.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
ΚΟΥΙΖ: Ποιος δικτάτορας είπε: <<Τα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν υψηλά δίδακτρα ώστε να μπορούν να σπουδάζουν σ' αυτά μόνον οι άριστοι και εκλεκτοί>>.
theFile (uoa.gr)


Που πας και τα βρισκεις?
Αληθει ετσι εχει πει ο Ιωαννης?
Δηλαδη τωρα η κολλητη σου η Νικη οταν λεει αριστεια τους φραγκατους κολλεγιατους βλεπει και αυτη?
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ο συριζα έχει αποδείξει οτι όταν παίρνει την εξουσία αποστασιοποιείται από όσα ανακοινώνει προεκλογικά, επομένως μικρό καλάθι. Ας καταργήσει τουλάχιστον την εβε και το ν+2.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ποιοι είναι οι άλλοι λόγοι ?
Αν δεν θυμαμαι λαθος νομιζω ολο το ν4777 ειχε "δεσμευθει" οτι θα τον καταργησει (δια στοματος φιλη; :hmm:)

Γιατι δεν ειναι μονο αυτα τα δυο ειναι και τα πειθαρχικα και αλλα ομορφα...
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
με το να δινεις λεφτα για το πανεπιστημιο υποθετω δειχνεις μεγαλυτερο σεβασμο για τις εγκαταστασεις, τα βιβλια ακομη και τους καθηγητες
εγω θεωρω οτι η καταστροφη της παιδειας στην τριτοβαθμια ηρθε οχι οταν εγινε δωρεαν αλλααπο τοτε που δημιουργηθηκαν πανεπιστημια και σχολες σε ολες τις γωνιες της γης κι ο αριθμος εισακτεων αυξηθηκε δραματικα
προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο αριθμος των εισακτεων επρεπε να ειναι γυρω στις 20.000-25.000 οπως και το 1980
οι πολλοι εισακτεοι-επιστημονες εκτος του οτι δημιουργουν προβληματα μελλοντικα οπως η ανεργιαπτυχιουχων και η αδυναμη αγροτικη οικονομια, δημιουργουν υπερογκες δαπανες για την παιδεια οι οποιες ειναι περιττες
για μια σχολη οικονομικων στην κοζανη η το καρπενησι ποσα ξοδευονται για καθηγητες, εγκαταστασεις βιβλια των φοιτητων και τι προσφερει εν τελει αυτη στην κοινωνια;μηπως το προσχημα για να βολευτουν οι του κομματος ,να τρωγονται λεφτα απο τα κονδυλια για τα ''ερευνητικα ''προγραμματα να εξυπηρετηθει η λαικιστικη πολιτικη και να πραγματοποιησει ( φαινομενικα)το ονειρο της η ελληνιδα μανα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ποιοι είναι οι άλλοι λόγοι ?
Yπάρχει ένα ποσοστό που δεν το λες μικρό που δίνει πανελλήνιες περνά σε μια σχολή που δεν θέλει να παρακολουθήσει. Για να μην χάσει τα προνόμια του φοιτητή γράφεται. Αυτό σημαίνει κόστος για το κράτος. Αν έμπαινε ένα συμβολικό ποσό κανένας δεν θα γινόταν φοιτητής για να έχει μειωμένο εισιτήριο στο λεφωφορίο ή φοιτητικό καρτοκινητά.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,730 μηνύματα.
Yπάρχει ένα ποσοστό που δεν το λες μικρό που δίνει πανελλήνιες περνά σε μια σχολή που δεν θέλει να παρακολουθήσει. Για να μην χάσει τα προνόμια του φοιτητή γράφεται. Αυτό σημαίνει κόστος για το κράτος. Αν έμπαινε ένα συμβολικό ποσό κανένας δεν θα γινόταν φοιτητής για να έχει μειωμένο εισιτήριο στο λεφωφορίο ή φοιτητικό καρτοκινητά.
Το κόστος είναι ελάχιστο. Τα ίδια ''προνόμια'' παρέχονται και σε όσους είναι άνεργοι. Το μόνο που θα καταφέρει να κάνει ένα έστω συμβολικό ποσό για τις σπουδές, θα είναι να επιβαρύνει περισσότερο τους φοιτητές οι οποίοι ζουν σε μια χώρα η οποία έχει μηνιαίους μισθούς 400 ευρώ.
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 814 μηνύματα.
με το να δινεις λεφτα για το πανεπιστημιο υποθετω δειχνεις μεγαλυτερο σεβασμο για τις εγκαταστασεις, τα βιβλια ακομη και τους καθηγητες
εγω θεωρω οτι η καταστροφη της παιδειας στην τριτοβαθμια ηρθε οχι οταν εγινε δωρεαν αλλααπο τοτε που δημιουργηθηκαν πανεπιστημια και σχολες σε ολες τις γωνιες της γης κι ο αριθμος εισακτεων αυξηθηκε δραματικα
προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο αριθμος των εισακτεων επρεπε να ειναι γυρω στις 20.000-25.000 οπως και το 1980
οι πολλοι εισακτεοι-επιστημονες εκτος του οτι δημιουργουν προβληματα μελλοντικα οπως η ανεργιαπτυχιουχων και η αδυναμη αγροτικη οικονομια, δημιουργουν υπερογκες δαπανες για την παιδεια οι οποιες ειναι περιττες
για μια σχολη οικονομικων στην κοζανη η το καρπενησι ποσα ξοδευονται για καθηγητες, εγκαταστασεις βιβλια των φοιτητων και τι προσφερει εν τελει αυτη στην κοινωνια;μηπως το προσχημα για να βολευτουν οι του κομματος ,να τρωγονται λεφτα απο τα κονδυλια για τα ''ερευνητικα ''προγραμματα να εξυπηρετηθει η λαικιστικη πολιτικη και να πραγματοποιησει ( φαινομενικα)το ονειρο της η ελληνιδα μανα;
Συμφωνώ κατά ένα βαθμό.

Καταρχάς σωστά αναφέρεις ότι είναι τεράστιο πρόβλημα η ύπαρξη σχολών σε κάθε μέρος της Ελλάδας με το ίδιο επιστημονικό υπόβαθρο. Μιας που δημιουργεί προβλήματα στην εκπαίδευση αλλά και στην επαγγελματική απασχόληση των αποφοίτων.

Όμως δυστυχώς το να κλείσουν οι πολλές σχολές δεν θα επιλύσει προβλήματα αλλά θα δημιουργήσει περισσότερα μιας που είναι στη κορυφή της τεράστιας πυραμίδας προβλημάτων της παιδείας. Θα δημιουργηθούν προβλήματα διότι με το πρόσχημα ότι οι φτωχοί μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση σε φροντιστήρια θα αναγκαστούν να πληρώσουν φροντιστήρια για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τους άλλους φοιτητές που είναι σε μια καλύτερη κατάσταση. Άρα σημαίνει και περισσότερη δύναμη στα φροντιστήρια πράγμα καταστροφικό.

Οπότε για να γίνει αυτό που λες πρέπει να υπάρξει μια μεγάλη αλλαγή στις άλλες βαθμίδες της παιδείας αλλά και στον τρόπο εισαγωγής των φοιτητών. Δηλαδή κατάργηση φροντιστηρίων, χρηματοδότηση σχολείων -> Αναζήτηση και δημιουργία καλύτερου τρόπου εισαγωγής φοιτητών -> Δημιουργία ορθών και πιο αποτελεσματικών τεχνικών "σχολείων" ώστε να πάψουν να γίνονται φοιτητές που δεν θέλουν καν να σπουδάσουν απλά και μόνο να έχουν ένα πτυχίο που θα το έχουν βγάλει μετά από αρκετά χρόνια από την αποφοίτηση των συμφοιτητών τους.

Επειδή αύριο γράφω το τελευταίο μάθημα θα μπορούσα να το αναλύσω περισσότερο όμως σωστός ο τρόπος σκέψεις!
 
Top