Να ξεκινήσω φροντιστήριο;

Zamasu

Νεοφερμένος

Ο Zamasu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια σας. Είμαι μαθητής της Β' Λυκείου, και έχω επιλέξει την θεωρητική κατεύθυνση. Όνειρό μου είναι να καταφέρω να εισαχθώ στη Νομική Σχολή Αθηνών. Έως τώρα ήμουν άριστος μαθητής, από το Γυμνάσιο ακόμη, και συνεχίζοντας στο Λύκειο έχω μια άριστη πορεία (την Α' τάξη την έβγαλα με 19.8, το πρώτο τετράμηνο φέτος με 19.9 κοκ.) Το πρόβλημά μου είναι το εξής: πρέπει να ξεκινήσω το φροντιστήριο; Ποτέ δεν πήγα φροντιστήριο και ούτε το χρειάστηκα για τις επιδόσεις μου. Το σχολείο ήταν κάτι που μου άρεσε και το ευχαριστιόμουν. Στα Αρχαία ήδη έχω αρχίσει ιδιαίτερο αφιλοκερδώς, μετά από πρόταση του καθηγητή μου. Αλλά βλέπω πως δεν μου αρκεί - δεν κάνουμε απολύτως καθόλου γραμματική, παρά μόνο εάν το ζητήσω εγώ στοχευμένα. Και το ότι δεν πληρώνω προφανώς δεν εγγυάται και υψηλού επιπέδου μάθημα. Αυτό μου έχει δημιουργήσει τρομακτική ανασφάλεια. Η Νομική δεν είναι επιπόλαιη επιλογή για εμένα. Από πολύ μικρός αγάπησα τη νομική επιστήμη και αποφάσισα να τη σπουδάσω. Και είμαι τρομερά αποφασισμένος να καταφέρω να μπω στη Νομική. Φανταστείτε ότι έχουμε κάνει μαζί με την οικογένειά μου πολλά βήματα για να έχω μια καλή φοίτηση σε καλό πανεπιστήμιο. Από την άλλη δεν θέλω να επιβαρύνω άσκοπα την οικογένειά μου με οικονομικά έξοδα. Επομένως, είναι απαραίτητο το φροντιστήριο; Αρκεί το σχολείο για έναν καλό μαθητή; Μήπως να αρκεστώ στο ιδιαίτερο; Έχω ήδη χάσει χρόνο; Παρακαλώ δώστε σοβαρές απόψεις. Αυτή η κατάσταση μου δημιουργεί πολλή ανασφάλεια.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.