Ναυπηγός ή Μηχανολόγος Μηχανικός;

Reik

Νεοφερμένος

Ο Reik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Θα ήθελα κάποιος που να γνωρίζει να μου εξηγήσει ποιο τμήμα είναι <<καλύτερο>> και γιατί.Το μηχανολόγων μηχανικών είναι κάτι πιο γενικό ενώ των ναυπηγών πιο εξειδικευμένο;Γενικώς τις διαφορές τους, την ισχύ του πτυχίου και τις δυνατότητες που προσφέρει το κάθε τμημα στον φοιτητή θα ήθελα να μάθω.
 

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Μιλάμε για ΕΜΠ? Αν ναι
Οδηγός σπουδών Ναυπηγών: https://www.naval.ntua.gr/ospdf, Επάγγελμα του ΝΜΜ: https://www.naval.ntua.gr/naval_engineering
Οδηγός σπουδών Μηχανολόγων: https://www.mech.ntua.gr/gr/studies/ugrads/studyguide
Το ΦΕΚ με τα επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών (δεν ξέρω αν είναι το τελευταίο, αλλά ανεξάρτητα από το τι ισχύει ακριβώς νομικά μια εικόνα θα την πάρεις): https://drive.google.com/file/d/1atiutu78e9pBaEWry6JGOXkchztfgLlg/view

Επειδή αναφέρει μόνο ναυπηγούς μηχανικούς κι όχι ναυπηγούς μηχανολόγους μηχανικούς απλά να αναφέρω πως "Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (Ν. 6422/1934), οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί, έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Μηχανολόγους Μηχανικούς σε ό,τι αφορά την χωρίς περιορισμό εκπόνηση και επίβλεψη ηλεκτρολογικών και μηχανολογικών μελετών και την επίβλεψη των αντίστοιχων έργων. "(https://portal.tee.gr/portal/page/portal/PROFESSIONAL_ISSUES/SYXNES_ERWTHSEIS_P/TAB36023/NAYPHGOI MHXANOLOGOI MHXANIKOI_MHXANOLOGOI MHXANIKOI.HTM)

Τώρα από κει και πέρα δεν είναι απλά ζήτημα εξειδίκευσης. Η ναυτική μηχανολογία είναι υποσύνολο ενός τμήματος της μηχανολογίας. Περιλαμβάνει π.χ. ζητήματα στοιχείων μηχανών ή κινητήρων (με το βλέμμα πάντα στις ναυτικές εφαρμογές) όχι όμως θέματα σχετικά με ενεργειακές μελέτες ή βιομηχανική διοίκηση. Η ναυπηγική (ευστάθεια, αντοχή πλοίου κλπ.) είναι αυτούσιος τομέας και σε αρκετές περιπτώσεις είναι πιο κοντά στον πολιτικό μηχανικό παρά στον μηχανολόγο.

Οι Μηχανολόγοι έχουν ευρύτερο γνωστικό πεδίο, άρα έχεις περισσότερες επιλογές ως προς το με τι τελικά θα ασχοληθείς και ίσως περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα. Οι Ναυπηγοί, πάντως, ειδικά στην Ελλάδα βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
μαλλον μηχανολογος
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,551 μηνύματα.
Τα πραγματα ειναι απλα το ΤΕΕ τα μπερδευει
Η ηλεκτρολογος εχει τα ιδια δικαιωματα με τον μηχανολογο (ΠΔ 99) αν και δεν εχει δει ποτε του μηχανη εσωτερικης καυσης.
Ο ναυπηγος εχει τα ιδια δικαιωματα με τον μηχανολογο ασχετα αν εχει κανει πολυ λιγοτερη μηχανολογια.
Ο πολιτικος μηχανικος εχει τα ιδια δικαιωματα με τον γεωλόγο για τα υπογεια υδατα αλλα δεν εχει δει ποτε του πηγαδι και γεωτρηση.
Αυτο το ΤΕΕ ειναι χουντινι.
Επειδη ομως εσυ θα εργαστεις στο Ιδιωτικο τομεα , οι ιδιωτες δεν τα χαβουν αυτα.
Αν θα αποσχοληθεις στην στερια στερια τοτε μηχανολογος
Αν θα εργαστεις στην στερια-θαλασσα τοτε ναυπηγος ( και καλυτερα λευτα και θα γνωρισεις και την κινεζικη κουλτουρα και ραχατικη δουλεια στην ακτη μιαουλη . Υπαρχουν θεσεις ομως??).
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top