Covid-19: Πότε θα ανοίξουν τα Πανεπιστήμια;

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,625 μηνύματα.
Σε εμάς αναμένεται μέχρι την Δευτέρα το πρόγραμμα όπου δίπλα θα αναγράφει το πώς θα γίνει το κάθε μάθημα.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ πιστεύω ότι θέλουν να πάνε να δουν πόσοι θα γραφτούν και τότε θα πάρουν αποφάσεις. Για τη θεσσαλονίκη που ρώτησα, ΔΕΝ σκοπεύουν να ανοίξουν πάντως
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι θέλουν να πάνε να δουν πόσοι θα γραφτούν και τότε θα πάρουν αποφάσεις. Για τη θεσσαλονίκη που ρώτησα, ΔΕΝ σκοπεύουν να ανοίξουν πάντως
εδω δεν θα ανοίξουν τμηματα στην Κοζάνη σιγα μην ανοιξουν αθηνα και Θεσσαλονίκη
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Τα 50 άτομα είναι απαγορευτικά νούμερα για να γίνουν διαλέξεις τουλάχιστον στα πρώτα έτη. Τι πρέπει να γίνει.
1) Πλατφόρμα όπου οι φοιτητές θα δηλώνουν ότι θέλουν να παρακολουθήσουν και μέσω κλήρωσης σε κάθε διάλεξη να επιλέγονται 50.
2) Στους υπόλοιπους να δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουν μέσω elearning.


Σε κάθε περίπτωση ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι υποχρεωμένος να δίνει τις πληροφορίες που δίνει μέσα στο αμφιθέατρο και στους φοιτητές που δεν είναι στην αίθουσα. Όχι μόνο φέτος αλλά κάθε χρόνο. Το φαινόμενο που πρέπει να παρακολουθείς τις διαλέξεις και να ζητιανεύεις σημειώσεις από τους φοιτητές που παρακολουθούν πρέπει να σταματήσει.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τα 50 άτομα είναι απαγορευτικά νούμερα για να γίνουν διαλέξεις τουλάχιστον στα πρώτα έτη. Τι πρέπει να γίνει.
1) Πλατφόρμα όπου οι φοιτητές θα δηλώνουν ότι θέλουν να παρακολουθήσουν και μέσω κλήρωσης σε κάθε διάλεξη να επιλέγονται 50.
2) Στους υπόλοιπους να δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσουν μέσω elearning.


Σε κάθε περίπτωση ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι υποχρεωμένος να δίνει τις πληροφορίες που δίνει μέσα στο αμφιθέατρο και στους φοιτητές που δεν είναι στην αίθουσα. Όχι μόνο φέτος αλλά κάθε χρόνο. Το φαινόμενο που πρέπει να παρακολουθείς τις διαλέξεις και να ζητιανεύεις σημειώσεις από τους φοιτητές που παρακολουθούν πρέπει να σταματήσει.

Νομίζω ότι η κλήρωση από μόνη της είναι άδικη, γιατί πολλά παιδιά πατάνε στη σχολή τις πρώτες 2-3 εβδομάδες για να δουν τι παίζει, αν το μάθημα δεν είναι υψηλής ζήτησης. Το να ανεβαίνουν σημειώσεις κ.λπ. στις διάφορες e-classes θα έπρεπε να είναι αυτονόητο χρόνια τώρα, αλλά δε βλέπω ιδιαίτερη προθυμία από ορισμένα άτομα, είναι η αλήθεια...
 

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Πόσες πιθανότητες δίνετε να ανοίξουν τα πανεπιστήμια το 2ο εξάμηνο?
Το λεω δεδομένου ότι η σχολή μου έβγαλε ανακοίνωση ότι όλα τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά(1ο εξάμηνο).
Επίσης,τι συμβουλές θα δίνατε σε έναν πρωτοετή με το θέμα του διαβάσματος?Και γενικότερα για να περνάει μαθήματα με καλό βαθμό(εφόσον δεν θα ανοίξουν και θα υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος για διάβασμα)


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
Πόσες πιθανότητες δίνετε να ανοίξουν τα πανεπιστήμια το 2ο εξάμηνο?
Το λεω δεδομένου ότι η σχολή μου έβγαλε ανακοίνωση ότι όλα τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά(1ο εξάμηνο).
Επίσης,τι συμβουλές θα δίνατε σε έναν πρωτοετή με το θέμα του διαβάσματος?Και γενικότερα για να περνάει μαθήματα με καλό βαθμό(εφόσον δεν θα ανοίξουν και θα υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος για διάβασμα)


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

Όχι πολλές. Δυστυχώς μέχρι να βγει εμβόλιο η κατάσταση θα είναι άσχημη.
Η Αττική είναι ήδη στα πρόθυρα του λοκνταουν οπότε δεν νομίζω να ανοίξουν τα πανεπιστήμια εδώ για κανένα λόγο, πλην ίσως εργαστηρίων.

Τώρα όσον αφορά στο διάβασμα, εξαρτάται σε τι σχολή είσαι.
Ο γενικός κανόνας είναι οτι παρακολουθείς όλες τις διαλέξεις, ασχολείσαι με τις εργασίες και μελετάς τις σημειώσεις μετά την διάλεξη και ξανά πριν την επόμενη. Το διάβασμα λίγες εβδομάδες πριν την εξεταστική συνήθως έχει ως αποτέλεσμα πολύ χαμηλούς βαθμούς(5-6). Αντίθετα με λίγη συνέπεια ένα 8 δεν είναι πολύ δύσκολο να πιαστεί. Για 9 και 10 θα πρέπει να κάνεις πάρα πολύ καλό διάβασμα, με ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια και ίσως λίγο έξτρα διάβασμα πέρα απο το υλικό που δίνεται. Όταν ο καθηγητής παραλείπει κάτι,ή δεν το εξηγεί επαρκώς ή λέει να το ελέγξουν οι φοιτητές μόνοι τους αργότερα, πρέπει να το κάνεις, ειδάλλως δημιουργούνται κενά και η ψευδαίσθηση οτι έχεις κατανόηση, χωρίς να έχεις στην ουσία(και στην εξεταστική φαίνεται) .

Για τους πρωτοετείς συγκεκριμένα, έμφαση πρέπει να δοθεί στο :

1) Το πανεπιστήμιο δεν νοιάζεται εαν κουράστηκες απο τις πανελλήνιες ούτε θα σε περιμένει 1 χρόνο να ηρεμήσεις. Ξεκινάει κατευθείαν, και οι μέρες θα περνάνε. Εάν δεν συμβαδίζεις μαζί του θα μείνεις πίσω και μπορεί και να κοπείς.

2) Ο πρώτος χρόνος, είναι προσαρμογή. Εαν κάποιος δεν μπει στο κλίμα απο την αρχή γιατί δεν θέλει να ασχοληθεί... και να θέλει μετά, θα του είναι αδύνατο ,γιατί οι καθηγητές περιμένουν οτι γνωρίζεις πως λειτουργούν τα πράγματα πλέον, και δεν πρόκειται να ασχοληθούν με το να σε βοηθήσουν.

3) Καλύτερα να σκιστείς στο διάβασμα στο 1ο έτος παρά να τα φορτώσεις στον κόκκορα.
Στα επόμενα μπορείς να είσαι πιο χαλαρός αλλά όπως είπα και στο 2) , πρέπει οπωσδήποτε να ασχοληθείς στο 1ο έτος για να προσαρμοστείς. Εκτός αυτού τα μαθήματα των πρώτων εξαμήνων είναι απολύτως βασικά συνήθως σε όλα τα μετέπειτα μαθήματα. Κακή απόδοση σε αυτά μπορεί να προκαλέσει αλυσιδωτή αποτυχία και στα υπόλοιπα :P .
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για το πρώτο σου ερώτημα, ακούγεται ότι θα ανοίξουν το 2ο Εξάμηνο έντονα αλλά τι να πω με αυτα που γίνονται ...

Τώρα με το θέμα το διαβάσματος είναι ανάλογα τη σχολή. Αν είσαι πρωτοετής, το 1ο εξάμηνο ανέκαθεν ήταν αρκετά χαλαρό αλλά τους πήγαινε όλους πίσω. Οπότε θα συμφωνήσω με το Σάμαελ. Αν δεν στρωθείς από πρώτο έτος, μετά θα τα βρεις μπαστούνια. Καλύτερα να πιεστείς στο 1ο να δουν ότι ενδιαφέρεσαι και όλα θα πάνε ρολόι.

Επίσης μη πας στο Πανεπιστήμιο με τη νοοτροπία του Λυκείου. Το Λύκειο πάει τελείωσε-έφυγε. Θα δεις καθηγητές που ΟΥΤΕ θα σε θυμούνται. Δεν είναι Λύκειο.
 

mourinho776

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mourinho776 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Καμια άποψη για το οικονομικό εκπα υπάρχει θεωρείται εύκολη σχολή?
 

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Όχι πολλές. Δυστυχώς μέχρι να βγει εμβόλιο η κατάσταση θα είναι άσχημη.
Η Αττική είναι ήδη στα πρόθυρα του λοκνταουν οπότε δεν νομίζω να ανοίξουν τα πανεπιστήμια εδώ για κανένα λόγο, πλην ίσως εργαστηρίων.

Τώρα όσον αφορά στο διάβασμα, εξαρτάται σε τι σχολή είσαι.
Ο γενικός κανόνας είναι οτι παρακολουθείς όλες τις διαλέξεις, ασχολείσαι με τις εργασίες και μελετάς τις σημειώσεις μετά την διάλεξη και ξανά πριν την επόμενη. Το διάβασμα λίγες εβδομάδες πριν την εξεταστική συνήθως έχει ως αποτέλεσμα πολύ χαμηλούς βαθμούς(5-6). Αντίθετα με λίγη συνέπεια ένα 8 δεν είναι πολύ δύσκολο να πιαστεί. Για 9 και 10 θα πρέπει να κάνεις πάρα πολύ καλό διάβασμα, με ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια και ίσως λίγο έξτρα διάβασμα πέρα απο το υλικό που δίνεται. Όταν ο καθηγητής παραλείπει κάτι,ή δεν το εξηγεί επαρκώς ή λέει να το ελέγξουν οι φοιτητές μόνοι τους αργότερα, πρέπει να το κάνεις, ειδάλλως δημιουργούνται κενά και η ψευδαίσθηση οτι έχεις κατανόηση, χωρίς να έχεις στην ουσία(και στην εξεταστική φαίνεται) .

Για τους πρωτοετείς συγκεκριμένα, έμφαση πρέπει να δοθεί στο :

1) Το πανεπιστήμιο δεν νοιάζεται εαν κουράστηκες απο τις πανελλήνιες ούτε θα σε περιμένει 1 χρόνο να ηρεμήσεις. Ξεκινάει κατευθείαν, και οι μέρες θα περνάνε. Εάν δεν συμβαδίζεις μαζί του θα μείνεις πίσω και μπορεί και να κοπείς.

2) Ο πρώτος χρόνος, είναι προσαρμογή. Εαν κάποιος δεν μπει στο κλίμα απο την αρχή γιατί δεν θέλει να ασχοληθεί... και να θέλει μετά, θα του είναι αδύνατο ,γιατί οι καθηγητές περιμένουν οτι γνωρίζεις πως λειτουργούν τα πράγματα πλέον, και δεν πρόκειται να ασχοληθούν με το να σε βοηθήσουν.

3) Καλύτερα να σκιστείς στο διάβασμα στο 1ο έτος παρά να τα φορτώσεις στον κόκκορα.
Στα επόμενα μπορείς να είσαι πιο χαλαρός αλλά όπως είπα και στο 2) , πρέπει οπωσδήποτε να ασχοληθείς στο 1ο έτος για να προσαρμοστείς. Εκτός αυτού τα μαθήματα των πρώτων εξαμήνων είναι απολύτως βασικά συνήθως σε όλα τα μετέπειτα μαθήματα. Κακή απόδοση σε αυτά μπορεί να προκαλέσει αλυσιδωτή αποτυχία και στα υπόλοιπα :P .
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες!Εκτιμώ ιδιαίτερα το εύρος τησ απάντησης σου!Κατάλαβα ότι χρειάζεται αρκετό διάβασμα!Αυτό σκοπεύω να κάνω!Εκεί που θα ήθελα να εστιάσω είναι στην εξεταστική.Πως ακριβώς είναι η διαδικαδια?Είναι σαν διαγώνισμα?Εγώ θα σπουδάσω φιλοσοφική.Τίθεται θέμα παπαγαλίας?Έχω ακούσει ότι η εξεταστική δεν είναι παπαγαλία.Εστιαζω σε αυτό γιατί σε λίγο καιρό θα αρχίσουν και τα διαδικτυακά μαθήματα και θέλω να γνωρίζω τον τροπο που θα τα διαχειριστώ .Θελω να περάσω τα μαθήματα με 8+ καθώς θεωρώ ότι είναι μια καλή ευκαιρία εφόσον δεν θα υπάρχει "φοιτητική ζωή,εξοδοι κτλ." λόγω τησ συγκεκριμένης κατάστασης.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για το πρώτο σου ερώτημα, ακούγεται ότι θα ανοίξουν το 2ο Εξάμηνο έντονα αλλά τι να πω με αυτα που γίνονται ...

Τώρα με το θέμα το διαβάσματος είναι ανάλογα τη σχολή. Αν είσαι πρωτοετής, το 1ο εξάμηνο ανέκαθεν ήταν αρκετά χαλαρό αλλά τους πήγαινε όλους πίσω. Οπότε θα συμφωνήσω με το Σάμαελ. Αν δεν στρωθείς από πρώτο έτος, μετά θα τα βρεις μπαστούνια. Καλύτερα να πιεστείς στο 1ο να δουν ότι ενδιαφέρεσαι και όλα θα πάνε ρολόι.

Επίσης μη πας στο Πανεπιστήμιο με τη νοοτροπία του Λυκείου. Το Λύκειο πάει τελείωσε-έφυγε. Θα δεις καθηγητές που ΟΥΤΕ θα σε θυμούνται. Δεν είναι Λύκειο.
Κατάλαβα!Και ευχαριστώ για την απάντηση σου!Τι ακριβώς πρέπει να κάνω όσο αφορά το διάβασμα και τισ εργασίες?Κάποιοι λένε ότι οι εργασίες δεν βοηθανε στον βαθμό.Επισης αυτό με την διαφορετική νοοτροπία που αλλάζει στο πανεπιστήμιο μπορείς να μου το εξηγήσεις?Τι διαφορετικό είναι απαραίτητο να κάνω?
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες!Εκτιμώ ιδιαίτερα το εύρος τησ απάντησης σου!Κατάλαβα ότι χρειάζεται αρκετό διάβασμα!Αυτό σκοπεύω να κάνω!Εκεί που θα ήθελα να εστιάσω είναι στην εξεταστική.Πως ακριβώς είναι η διαδικαδια?Είναι σαν διαγώνισμα?Εγώ θα σπουδάσω φιλοσοφική.Τίθεται θέμα παπαγαλίας?Έχω ακούσει ότι η εξεταστική δεν είναι παπαγαλία.Εστιαζω σε αυτό γιατί σε λίγο καιρό θα αρχίσουν και τα διαδικτυακά μαθήματα και θέλω να γνωρίζω τον τροπο που θα τα διαχειριστώ .Θελω να περάσω τα μαθήματα με 8+ καθώς θεωρώ ότι είναι μια καλή ευκαιρία εφόσον δεν θα υπάρχει "φοιτητική ζωή,εξοδοι κτλ." λόγω τησ συγκεκριμένης κατάστασης.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Κατάλαβα!Και ευχαριστώ για την απάντηση σου!Τι ακριβώς πρέπει να κάνω όσο αφορά το διάβασμα και τισ εργασίες?Κάποιοι λένε ότι οι εργασίες δεν βοηθανε στον βαθμό.Επισης αυτό με την διαφορετική νοοτροπία που αλλάζει στο πανεπιστήμιο μπορείς να μου το εξηγήσεις?Τι διαφορετικό είναι απαραίτητο να κάνω?

Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι ότι οι εργασίες παίζουν ρόλο στο βαθμό ως ένα ποσοστό. Για τη διαφορετική νοοτροπία, εννοώ ότι καταρχάς είσαι σε μια τάξη με 30 άτομα στο λύκειο και στο πανεπιστήμιο θα είσαι με 300. Επίσης, να ξέρεις ο καθηγητής του πανεπιστήμιου ΔΕΝ σε ξέρει, και μπορεί να μη σε μάθει και ΠΟΤΕ. Δεν είναι όπως στο λύκειο, που σου έλεγε "Μακένζι στο πίνακα". Επίσης, ( το είδα κάποτε αυτό και γελούσα), δεν είναι λύκειο να πάει ο γονιός σου να μάθει τη προοδό σου ρωτώντας τους καθηγητές κάθε μήνα. Το είχα δει καποτε στη σχολή και με έπιασαν τα γέλια. Για να μη θυμηθώ περιστατικό που πήρε γονιός στη γραμματεία να ζητήσει αναλυτική βαθμολογία για το παιδί του και δεν του έδωσαν γιατί ηταν ενήλικας και ήταν προσωπικό δεδομένο. Και πολύ καλά έκαναν.

Είναι πολύ free το Πανεπιστήμιο. Δεν είστε όπως το λύκειο προσευχή το πρωί μετά στις τάξεις μετά διάλλειμμα να παίξουμε, να φάμε το τοστ. Όποτε θες μπαινεις, οποτε θες βγαινεις, οποτε θες δεν πας. Ελάχιστοι καθηγητές παίρνουν παρουσίες. Γενικά, πρέπει να πεις ότι εισαι πλεον φοιτήτρια και όχι λυκειοπαιδο. Αλλάζει πλεον η ζωή σου
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Στο Ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης η παπαγελοιότητα είναι μέρος της μάθησης. Δεν αλλάζει μια κουλτούρα λαού έτσι στο άψε σβήσε το 2020 όταν από το σχολείο ψάχνουμε για μεθολογικά λυμένα θέματα από το 1071 μΧ.

Από όσο έχω ακούσει από φοιτητές ή πρώην φοιτητές Τμημάτων με κλασικό περιεχόμενο σπουδών (του πρώτου πεδίου), επικρατεί μια δέουσα παπαγαλίαση. Ξέρεις όταν έχεις να διαβάσεις τόμους, κάποια στιγμή για να ξεπετάξεις πολλές φιλοσοφούμπες αρλούμπες που υπάρχουν μόνο και μόνο για παρουσιάσει ύλη για εξεταστική ο καθηγητής και έχεις μόνο 2 μέρες διάβασμα από όλο το εξάμηνο, η παπαγαλία γίνεται παπ-αγαλίαση ψυχής λόγω της ψυχικής πίεσης συνείδησης ότι έκανες μαλακία ένα εξάμηνο και δεν διάβαζες. Έχει σώσει κόσμο που εννοείται ότι έτσι πήραν και πτυχίο αυξάνοντας τον αριθμό "αδιόριστοι φιλόλογ-πρώτο πεδίο".
 

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι ότι οι εργασίες παίζουν ρόλο στο βαθμό ως ένα ποσοστό. Για τη διαφορετική νοοτροπία, εννοώ ότι καταρχάς είσαι σε μια τάξη με 30 άτομα στο λύκειο και στο πανεπιστήμιο θα είσαι με 300. Επίσης, να ξέρεις ο καθηγητής του πανεπιστήμιου ΔΕΝ σε ξέρει, και μπορεί να μη σε μάθει και ΠΟΤΕ. Δεν είναι όπως στο λύκειο, που σου έλεγε "Μακένζι στο πίνακα". Επίσης, ( το είδα κάποτε αυτό και γελούσα), δεν είναι λύκειο να πάει ο γονιός σου να μάθει τη προοδό σου ρωτώντας τους καθηγητές κάθε μήνα. Το είχα δει καποτε στη σχολή και με έπιασαν τα γέλια. Για να μη θυμηθώ περιστατικό που πήρε γονιός στη γραμματεία να ζητήσει αναλυτική βαθμολογία για το παιδί του και δεν του έδωσαν γιατί ηταν ενήλικας και ήταν προσωπικό δεδομένο. Και πολύ καλά έκαναν.

Είναι πολύ free το Πανεπιστήμιο. Δεν είστε όπως το λύκειο προσευχή το πρωί μετά στις τάξεις μετά διάλλειμμα να παίξουμε, να φάμε το τοστ. Όποτε θες μπαινεις, οποτε θες βγαινεις, οποτε θες δεν πας. Ελάχιστοι καθηγητές παίρνουν παρουσίες. Γενικά, πρέπει να πεις ότι εισαι πλεον φοιτήτρια και όχι λυκειοπαιδο. Αλλάζει πλεον η ζωή σου
κατάλαβα.Μεσω διαδικτυακών μαθημάτων πωσ ασ πούμε θα γίνονται εργασίες?Θα λέει ένα θέμα και οποίο θέλει την κάνει?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στο Ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης η παπαγελοιότητα είναι μέρος της μάθησης. Δεν αλλάζει μια κουλτούρα λαού έτσι στο άψε σβήσε το 2020 όταν από το σχολείο ψάχνουμε για μεθολογικά λυμένα θέματα από το 1071 μΧ.

Από όσο έχω ακούσει από φοιτητές ή πρώην φοιτητές Τμημάτων με κλασικό περιεχόμενο σπουδών (του πρώτου πεδίου), επικρατεί μια δέουσα παπαγαλίαση. Ξέρεις όταν έχεις να διαβάσεις τόμους, κάποια στιγμή για να ξεπετάξεις πολλές φιλοσοφούμπες αρλούμπες που υπάρχουν μόνο και μόνο για παρουσιάσει ύλη για εξεταστική ο καθηγητής και έχεις μόνο 2 μέρες διάβασμα από όλο το εξάμηνο, η παπαγαλία γίνεται παπ-αγαλίαση ψυχής λόγω της ψυχικής πίεσης συνείδησης ότι έκανες μαλακία ένα εξάμηνο και δεν διάβαζες. Έχει σώσει κόσμο που εννοείται ότι έτσι πήραν και πτυχίο αυξάνοντας τον αριθμό "αδιόριστοι φιλόλογ-πρώτο πεδίο".
Κατάλαβα.Αρα εκτός από παγαλια χρειάζεται μια γενικότερη γνώση.Επισης πέρα από τισ σημειώσεις διαβάζεις και από το αντίστοιχο βιβλίο έτσι?
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κατάλαβα.Μεσω διαδικτυακών μαθημάτων πωσ ασ πούμε θα γίνονται εργασίες?Θα λέει ένα θέμα και οποίο θέλει την κάνει?

Υποψιάζομαι κάπως έτσι... Τώρα τι να σου πω. Δεν μου έτυχε ποτε στα προπτυχιακά να κάνω διαδικτυακά μαθήματα λόγω κορωναιού. Στο μεταπτυιχακό ΝΑΙ. Η πρώτη μου συμβουλή είναι, ένα καλό λαπτοπ, μια καλή σύνδεση στο ίντερνετ, ένα ups για να μη πέσει το ρεύμα και να κάνεις το σταυρό σου
 

marakiloveee

Δραστήριο μέλος

Η marakiloveee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 533 μηνύματα.
Υποψιάζομαι κάπως έτσι... Τώρα τι να σου πω. Δεν μου έτυχε ποτε στα προπτυχιακά να κάνω διαδικτυακά μαθήματα λόγω κορωναιού. Στο μεταπτυιχακό ΝΑΙ. Η πρώτη μου συμβουλή είναι, ένα καλό λαπτοπ, μια καλή σύνδεση στο ίντερνετ, ένα ups για να μη πέσει το ρεύμα και να κάνεις το σταυρό σου
το ups τι ακριβωσ ειναι?Οσο αφορα το λαπτοπ εχω MacBook
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Κατάλαβα.Αρα εκτός από παγαλια χρειάζεται μια γενικότερη γνώση.Επισης πέρα από τισ σημειώσεις διαβάζεις και από το αντίστοιχο βιβλίο έτσι?

Aυτό αφήνεται σε σένα πόσο θα το ψάξεις και θα ξεφύγεις από την μάζα των γενικών φοιτητών που ψάχνουν για εύκολες λύσεις. Διατίθενται βιβλία και σημειώσεις, ανάλογα το μάθημα και τον καθηγητή. Τις περισσότερες φορές το βιβλίο του καθηγητή είναι για τα σκουπίδια.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
το ups τι ακριβωσ ειναι?Οσο αφορα το λαπτοπ εχω MacBook

Σε περίπτωση που σου πέσει το ρεύμα και η καμπίνα ή το αστικο κεντρο που παίρνεις ιντερντετ, να κρατησει τη συνδεση για να κανεις το μάθημα. Πάρε ένα καλό να σου βγάλει κάποιες ώρες
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top