Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών vs Πληροφορική

Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών vs Πληροφορική
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 81)
  • ΗΜΜΥ

  • Πληροφορική

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Γενικά εγώ σαν ΗΜΜΥ είμαι της άποψης ότι σαν μηχανικοί καλύτερα να μην κάναμε μαθηματικά. Σε όποιο μάθημα χρειαζόμασταν καλό ήταν να τα διδασκόμαστε εκεί. Ακόμα και η αριθμητική ανάλυση δεν χρειάζεται. Ας πούμε εγώ χρησιμοποιώ την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων για την κατασκευή ηλεκτρικών μηχανών ( Finite Element Method Magnetics ) και το ότι έχω περάσει αριθμητική ανάλυση δεν με βοηθάει σε τίποτα.
Τι να τα κάνουμε τα μαθηματικά; τι μας νοιάζει εμάς τους μηχανικούς για τις ασυνεχείς συναρτήσεις. Ρε μαθηματικοί! Δεν σας έχουν πει ότι δεν υπάρχει στη φύση ασυνεχής συνάρτηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Καλά μηχανικός είσαι. Αν δεν ξέρεις εσύ μαθηματικά ποιος ξέρει(δε μιλάω για μαθηματικα τμήματα).
Πάντως μάλλον όποιος συγκρίνει ΗΜΜΥ και Πληροφορική δεν κολλάει τόσο στο ποιος ξέρει καλύτερα μαθηματικά... Hardware σαφώς ξέρουν και πρέπει να ξέρουν καλύτερα οι πολυτεχνίτες. Πληροφορική και Επιστήμη Υπολογιστών όμως μάλλον ξέρουν καλύτερα τα παιδιά απο αυτά τα τμήματα.
Άρα αν κάποιος είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο καλύτερα να καταλάβει τι θέλει να σπουδάσει γιατί ναι μεν έχουν τομή οι δύο σχολές αλλά καμία δεν είναι υποσύνολο της άλλης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Τι να τα κάνουμε τα μαθηματικά; τι μας νοιάζει εμάς τους μηχανικούς για τις ασυνεχείς συναρτήσεις. Ρε μαθηματικοί! Δεν σας έχουν πει ότι δεν υπάρχει στη φύση ασυνεχής συνάρτηση;

να αναστήσουμε τον Gauss να τον ρωτήσουμε; είμαι μέσα.. :D :D :D :lol:

στα μαθηματικά δεν μελετάμε πάντα ότι έχει εφαρμογή στην πραγματικότητα...η επιστήμη των μαθηματικών έχει υποθετικές προεκτάσεις! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
να αναστήσουμε τον Gauss να τον ρωτήσουμε; είμαι μέσα.. :D :D :D :lol:

στα μαθηματικά δεν μελετάμε πάντα ότι έχει εφαρμογή στην πραγματικότητα...η επιστήμη των μαθηματικών έχει υποθετικές προεκτάσεις! :D

Στην επιστήμη των υπολογιστών να δεις που τα περισσότερα είναι ασυνεχή, και διακριτά. Γενικά κάτι που έλεγε ένας καθηγητής μας και συμφωνώ, είναι οτι στο πολυτεχνείο θα πρεπε να διδασκόμαστε μαθηματικά απο μηχανικούς και όχι απο μαθηματικούς, αλλα αυτό είναι λίγο εκτός.


Στην ΑΣΟΕΕ γενικά δεν κάνουμε και τα ιδιαίτερα μαθηματικά. Κυρίως κόλλημα με Αριθμητική Ανάλυση, Λογισμό, Γραμμική Άλγεβρα για I.Retrieval, Data Mining,Γραφικά, Διακριτά Μαθηματικά για Γράφους κλπ και Πιθανοστατιστικά. Και πάλι όμως εξαρτάται από τα μαθήματα που θα επιλέξεις στη συνέχεια, δηλαδή μπορείς να διαλέξεις κατευθύνσεις με επιπλέον μαθηματικά. Γενικά όμως μπορείς αν δε σε ενδιαφέρουν να δεις μονο τα βασικά στα πρώτα έτη. Και αυτό είναι ένα μεγάλο μείον για μένα. Στο πρώτο έτος τα μυαλά είναι άλλου, δεν καταλαβαίνεις που χρησιμεύουν τα μαθηματικά, και φτάνεις να διαλέγεις κατευθύνσεις στο 4ο έτος και τα ξαναδιαβάζεις από την αρχή, καλή ώρα.
Αριθμητική Ανάλυση που έχω συγκρίνει με σημειώσεις του ΗΜΜΥ πάνω κάτω τα ίδια κάνουμε, απλά εκεί παίζει να καταλαβαίνουν που θα τους χρησιμεύσουν. Στα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα αλλά γενικά φαντάζομαι πως θα έχουν καλύτερο μαθηματικό υπόβαθρο οι πολυτεχνίτες. Μπορεί στο ΕΚΠΑ να είναι διαφορετικά και στα μαθηματικά και στο hardware.

Μπα ίδια είναι, άντε να διαφέρουν απο σχολή σε σχολή, αλλα γενικά δεν έχουν κάποιο λόγο οι μηχανικοί να κάνουν πιο δύσκολα μαθηματικά. Ίσως πιο πολλά αλλα και πάλι συζητήσιμο είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Καλά μηχανικός είσαι. Αν δεν ξέρεις εσύ μαθηματικά ποιος ξέρει(δε μιλάω για μαθηματικα τμήματα).
Ο φυσικός και ο Σεμφίτης. Εγώ μαθηματικά δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι να εφαρμόζω τα μαθηματικά αυτά και μόνο που μου χρειάζονται σαν μηχανικός.
Πάντως μάλλον όποιος συγκρίνει ΗΜΜΥ και Πληροφορική δεν κολλάει τόσο στο ποιος ξέρει καλύτερα μαθηματικά... Hardware σαφώς ξέρουν και πρέπει να ξέρουν καλύτερα οι πολυτεχνίτες. Πληροφορική και Επιστήμη Υπολογιστών όμως μάλλον ξέρουν καλύτερα τα παιδιά απο αυτά τα τμήματα.
Άρα αν κάποιος είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο καλύτερα να καταλάβει τι θέλει να σπουδάσει γιατί ναι μεν έχουν τομή οι δύο σχολές αλλά καμία δεν είναι υποσύνολο της άλλης.
Θα διαφωνήσω. Εγώ είμαι της άποψης ότι ο ένας συμπληρώνει τον άλλον. Δηλαδή η τομή που λες είναι το κενό σύνολο. Ο μηχανικός υπολογιστών δεν έχει καμία σχέση με τον πληροφορικό. Για την ακρίβεια:
Ο πληροφορικός μπορεί:
α) Να διδάξει πληροφορική στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση
β) Να φτιάξει ένα πρόγραμμα σε μια γλώσσα που να κάνει μια δουλειά
γ) Να δημιουργήσει νέα γλώσσα
δ) Να βελτιώσει τον Η/Υ
ε) Και άλλα (άμα θες συμπλήρωσέ με Αλεξάνδρα).
Ο μηχανικός υπολογιστών είναι πάνω από όλα μηχανικός. Η δουλειά του είναι να μελετάει, να επιβλέπει, να παίρνει αποφάσεις και να υπογράφει. Για την ακρίβεια ο μηχανικός υπολογιστών είναι απαραίτητος:
α) Για την επιλογή του μικροϋπολογιστή που θα ελέγχει μια ηλεκτρική μηχανή καθώς και για την προσαρμογή του πάνω της
β) Για την μελέτη και την υλοποίηση του βέλτιστου υπολογιστικού συστήματος (υπολογιστών - μικροϋπολογιστών-δικτύων) για τον έλεγχο του ενεργειακού συστήματος ενός νησιού
γ) Για τον προγραμματισμό του κεντρικού υπολογιστή ενός αυτοματοποιημένου βιομηχανικού συστήματος.
δ) Για το απαραίτητο λειτουργικό σύστημα ενός πλοίου.
ε) Και άλλα.
Πιστεύω ότι η διαφορά είναι σαφής.
να αναστήσουμε τον Gauss να τον ρωτήσουμε; είμαι μέσα.. :D :D :D :lol:

στα μαθηματικά δεν μελετάμε πάντα ότι έχει εφαρμογή στην πραγματικότητα...η επιστήμη των μαθηματικών έχει υποθετικές προεκτάσεις! :D
Αυτό είναι κατά την γνώμη μου ένα μεγάλο λάθος. Δηλαδή άμα είναι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τι γίνεται όταν έχουμε μια ηλεκτρική μηχανή με έναν πόλο και μία αύλακα η οποία δεν υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί. Και τι κατάφερα; Τίποτα. Θα με κοροϊδεύουν όλοι οι συνάδελφοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Καλά μηχανικός είσαι. Αν δεν ξέρεις εσύ μαθηματικά ποιος ξέρει(δε μιλάω για μαθηματικα τμήματα).
Πάντως μάλλον όποιος συγκρίνει ΗΜΜΥ και Πληροφορική δεν κολλάει τόσο στο ποιος ξέρει καλύτερα μαθηματικά... Hardware σαφώς ξέρουν και πρέπει να ξέρουν καλύτερα οι πολυτεχνίτες. Πληροφορική και Επιστήμη Υπολογιστών όμως μάλλον ξέρουν καλύτερα τα παιδιά απο αυτά τα τμήματα.
Άρα αν κάποιος είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο καλύτερα να καταλάβει τι θέλει να σπουδάσει γιατί ναι μεν έχουν τομή οι δύο σχολές αλλά καμία δεν είναι υποσύνολο της άλλης.

Ξαναλέω οτι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο τμήμα και τους καθηγητές του και όχι με το αν το τμήμα είναι ΗΜΜΥ ή πληροφορικής/επιστήμης υπολογιστών.

Όσον αφορά το τελευταίο, η επιστήμη των υπολογιστών θεωρείται κομμάτι του κλάδου των ΗΜΜΥ (ECE στα αγγλικά). Σύμφωνα με την wikipedia τουλάχιστον:

Electrical and Computer Engineering, a discipline that combines electrical engineering and computer science

https://en.wikipedia.org/wiki/ECE

Αυτό βέβαια δεν συνεπάγεται τίποτα για τις ουσιαστικές γνώσεις των φοιτητών, πέραν του οτι των ΗΜΜΥ ο κλάδος είναι λίγο πιο διευρυμένος.
-----------------------------------------
Ο φυσικός και ο Σεμφίτης. Εγώ μαθηματικά δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι να εφαρμόζω τα μαθηματικά αυτά και μόνο που μου χρειάζονται σαν μηχανικός.

Θα διαφωνήσω. Εγώ είμαι της άποψης ότι ο ένας συμπληρώνει τον άλλον. Δηλαδή η τομή που λες είναι το κενό σύνολο. Ο μηχανικός υπολογιστών δεν έχει καμία σχέση με τον πληροφορικό. Για την ακρίβεια:
Ο πληροφορικός μπορεί:
α) Να διδάξει πληροφορική στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση
β) Να φτιάξει ένα πρόγραμμα σε μια γλώσσα που να κάνει μια δουλειά
γ) Να δημιουργήσει νέα γλώσσα
δ) Να βελτιώσει τον Η/Υ
ε) Και άλλα (άμα θες συμπλήρωσέ με Αλεξάνδρα).
Ο μηχανικός υπολογιστών είναι πάνω από όλα μηχανικός. Η δουλειά του είναι να μελετάει, να επιβλέπει, να παίρνει αποφάσεις και να υπογράφει. Για την ακρίβεια ο μηχανικός υπολογιστών είναι απαραίτητος:
α) Για την επιλογή του μικροϋπολογιστή που θα ελέγχει μια ηλεκτρική μηχανή καθώς και για την προσαρμογή του πάνω της
β) Για την μελέτη και την υλοποίηση του βέλτιστου υπολογιστικού συστήματος (υπολογιστών - μικροϋπολογιστών-δικτύων) για τον έλεγχο του ενεργειακού συστήματος ενός νησιού
γ) Για τον προγραμματισμό του κεντρικού υπολογιστή ενός αυτοματοποιημένου βιομηχανικού συστήματος.
δ) Για το απαραίτητο λειτουργικό σύστημα ενός πλοίου.
ε) Και άλλα.
Πιστεύω ότι η διαφορά είναι σαφής.

Όλα τα πρώτα τα κάνει και ο ΗΜΜΥ και όλα τα δεύτερα που δεν έχουν σχέση με ενέργεια μπορεί να τα κάνει και ο πληροφορικός και ο ΗικόςΜΜΥ.
Για το Γ το κάνουν και οι μηχανολόγοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Γενικά κάτι που έλεγε ένας καθηγητής μας και συμφωνώ, είναι οτι στο πολυτεχνείο θα πρεπε να διδασκόμαστε μαθηματικά απο μηχανικούς και όχι απο μαθηματικούς, αλλα αυτό είναι λίγο εκτός.
Αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε. Συμφωνώ με εσένα και τον καθηγητή σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Αυτό είναι κατά την γνώμη μου ένα μεγάλο λάθος. Δηλαδή άμα είναι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τι γίνεται όταν έχουμε μια ηλεκτρική μηχανή με έναν πόλο και μία αύλακα η οποία δεν υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί. Και τι κατάφερα; Τίποτα. Θα με κοροϊδεύουν όλοι οι συνάδελφοι.

Σου εξήγησα παραπάνω γιατί δεν είναι λάθος.
Ο «κόσμος» των υπολογιστών στηρίζεται σε καθαρά «δικά μας» μαθηματικά που δεν έχουν καμία χρησιμότητα στην περιγραφή του φυσικού κόσμου.

Επίσης κάποια πράγματα ως μηχανικοί, τα λαμβάνουμε με απλοποιήσεις. Βάζουμε thresholds για τον θόρυβο, κάνουμε υποθέσεις που δεν στέκουν (αλλα βολεύουν) τους αλλάζουμε τα φώτα κάνοντας τα ψηφιακά γιατί μπορούμε να τα επεξεργαστούμε καλύτερα, κτλ.

Περιέργως, όλα (σχεδόν;) τα μαθηματικά που γίνονται στο πολυτεχνείο, κάπου (αλλα δεν ξέρεις απο την αρχή πού, γι αυτό δεν τους δίνεις και σημασία) χρειάζονται.
-----------------------------------------
Αυτό μπορούμε να το συζητήσουμε. Συμφωνώ με εσένα και τον καθηγητή σου.

Εγώ που το χω δεί στην πράξη πώς δουλεύει, να δεις πώς συμφωνώ :P
Όντως μαθαίνεις να εκτιμάς κάποια πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Όλα τα πρώτα τα κάνει και ο ΗΜΜΥ
Ναι, αλλά σε καλύτερη θέση είναι ο πληροφορικός

και όλα τα δεύτερα που δεν έχουν σχέση με ενέργεια μπορεί να τα κάνει και ο πληροφορικός και ο ΗικόςΜΜΥ.
Δεν νομίζω.
Για το Γ το κάνουν και οι μηχανολόγοι.
Ότι έχει δικαίωμα να το κάνει ναι. Όμως δεν το κάνει. Όπως και εμείς άλλωστε οι Ηλεκτρολόγοι ΜΜΥ έχουμε δικαίωμα για μηχανές εσωτερικής καύσης ωστόσο δεν το κάνουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Αυτό είναι κατά την γνώμη μου ένα μεγάλο λάθος. Δηλαδή άμα είναι και εγώ να αρχίσω να μελετάω τι γίνεται όταν έχουμε μια ηλεκτρική μηχανή με έναν πόλο και μία αύλακα η οποία δεν υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί. Και τι κατάφερα; Τίποτα. Θα με κοροϊδεύουν όλοι οι συνάδελφοι.

Φίλε, δεν φταίω εγώ γι' αυτό το λάθος. :D :D Έχεις δίκιο. Αλλά η επιστήμη είναι καθολική και ο καθένας επιστήμονας παίρνει από ένα κομμάτι που του χρειάζεται για την επιστήμη του. Η παγκόσμια Μαθηματική κοινότητα το έχει δεχθεί έτσι διότι δεν ενδιαφέρθηκε ο Gauss ή ο Cauchy ή ανάλογός του, να έχουν εφαρμογή αυτά που διατύπωνε σε άλλες επιστήμες ή στο Πολυτεχνείο (άγνωστη έννοια τότε). Επίσης, με την λογική σου δεν θα υπήρχε ο λόγος της ύπαρξης αυτής της επιστήμης σαν ξεχωριστή Πανεπιστημιακή Σπουδή. Δεν έχω άποψη γιατί, στην άποψή σου. Καταλαβαίνω μέσα στις άκρες την σκέψη σου...όπως και εγώ έχω απορία γιατί ως Μαθηματικός να μαθαίνω Στατιστική (Θεωρία Δειγματοληψίας) ή Ρευστομηχανική ή Προγραμματισμό. :) ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Φίλε, δεν φταίω εγώ γι' αυτό το λάθος. :D :D Έχεις δίκιο. Αλλά η επιστήμη είναι καθολική και ο καθένας επιστήμονας παίρνει από ένα κομμάτι που του χρειάζεται για την επιστήμη του. Η παγκόσμια Μαθηματική κοινότητα το έχει δεχθεί έτσι διότι δεν ενδιαφέρθηκε ο Gauss ή ο Cauchy ή ανάλογός του, να έχουν εφαρμογή αυτά που διατύπωνε σε άλλες επιστήμες ή στο Πολυτεχνείο (άγνωστη έννοια τότε). Επίσης, με την λογική σου δεν θα υπήρχε ο λόγος της ύπαρξης αυτής της επιστήμης σαν ξεχωριστή Πανεπιστημιακή Σπουδή. Δεν έχω άποψη γιατί, στην άποψή σου. Καταλαβαίνω μέσα στις άκρες την σκέψη σου...όπως και εγώ έχω απορία γιατί ως Μαθηματικός να μαθαίνω Στατιστική (Θεωρία Δειγματοληψίας) ή Ρευστομηχανική ή Προγραμματισμό. :) ;)
Χαχαχα. Δεν είπα ότι φταις εσύ. Οκ. Καταλαβαινόμαστε. Φαντάζεσαι πάντως να τους ενδιέφερε και η εφαρμογή; Ξέρεις πόσο μπροστά θα είμασταν πλέον.
Εσύ πάντως από ότι ξέρω μπορείς να πας στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και να αναζητήσεις κάτι διαφορετικό από την διδασκαλία όταν τελειώσεις τη σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
συμφωνώ (ως ΗΜΜΥ και γω) ότι στα πολυτεχνεία πρέπει να διδάσκονται μαθηματικά απο μηχανικούς και όχι απο μαθηματικούς. Με την εννοιολογική πάντα έννοια, δεν αποκλείω μαθηματικοί να ξέρουν να διδάσκουν εφαρμοσμένα μαθηματικά επαρκώς.

(όπως ούτε και βοσκοί ας πούμε :P).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Χαχαχα. Δεν είπα ότι φταις εσύ. Οκ. Καταλαβαινόμαστε. Φαντάζεσαι πάντως να τους ενδιέφερε και η εφαρμογή; Ξέρεις πόσο μπροστά θα είμασταν πλέον.
Εσύ πάντως από ότι ξέρω μπορείς να πας στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και να αναζητήσεις κάτι διαφορετικό από την διδασκαλία όταν τελειώσεις τη σχολή.

Αν είχαν ενδιαφερθεί και για τις εφαρμογές...τότε ίσως κάναμε θερινές διακοπές και στον Άρη, κάνοντας καμάκι σε καμία σεξωγήινη! :D :D :lol: :lol: Εξάλλου ο Einstein (ο μια πέτρας) δεν έβλεπε με καλό μάτι τις Πολυτεχνικές Επιστήμες. :P :P

Προς το παρόν δεν με καίει τι θα κάνω μετά, αν και οι καιροί είναι οικονομικώς (αλλά και εργασιακώς) χαλεποί για πρίγκιππες και μπαμπαπλήρωνε...οπότε με καίει πως θα περάσω τα 14 παλούκια με πρόκες που έχω για το πτυχίο! :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Αν είχαν ενδιαφερθεί και για τις εφαρμογές...τότε ίσως κάναμε θερινές διακοπές και στον Άρη, κάνοντας καμάκι σε καμία σεξωγήινη! :D :D :lol: :lol: Εξάλλου ο Einstein (ο μια πέτρας) δεν έβλεπε με καλό μάτι τις Πολυτεχνικές Επιστήμες. :P :P
Γιατί ποιες έβλεπε με καλό μάτι; Τις Φυσικές ή μήπως τις μαθηματικές;

Προς το παρόν δεν με καίει τι θα κάνω μετά, αν και οι καιροί είναι οικονομικώς (αλλά και εργασιακώς) χαλεποί για πρίγκιππες και μπαμπαπλήρωνε...οπότε με καίει πως θα περάσω τα 14 παλούκια με πρόκες που έχω για το πτυχίο! :D :D
Δυστυχώς πρέπει να σκεφτόμαστε και το μετά, αν βέβαια ζούμε. Καλό διάβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι, αλλά σε καλύτερη θέση είναι ο πληροφορικός


Δεν νομίζω.

Ότι έχει δικαίωμα να το κάνει ναι. Όμως δεν το κάνει. Όπως και εμείς άλλωστε οι Ηλεκτρολόγοι ΜΜΥ έχουμε δικαίωμα για μηχανές εσωτερικής καύσης ωστόσο δεν το κάνουμε.


Είναι στο πεδίο επαγγέλματος και έρευνας του πληροφορικού ό,τι έχει σχέση με λειτουργικά, λογισμικό και προγραμματισμό και σε θεωρητικό και σε εφαρμοσμένο επίπεδο. Στο επίπεδο της μηχανής κολλάμε κάπου, αλλά κι αυτό σε προσωπικό επίπεδο μπορεί να ξεπεραστεί. Δεν υπαρχει τμημα του υπολογιστη και των εφαρμογών του στο οποίο να μη μπορεί να δουλέψει ο πληροφορικός, μπορεί να δουλέψει και σε θέματα Αρχιτεκτονικής, αλλά όχι τόσο λεπτομερειακά και εξειδικευμένα όσο πχ. το ν'ασχοληθει με το πως θα κατασκευάσεις ένα flip-flop έχοντας 100 γραμμάρια πυρίτιο και έναν αυτοματο σχεδιαστή κυκλωμάτων, αλλά την έρευνα υλοποιησης πάνω πχ. στο ολοκληρωμένο κύκλωμα μιας υπολογιστικής μηχανής μπορεί να την κάνει, δεν το διδάσκεσαι απαραίτητα στη σχολή, αλλά δεν είναι έξω απ'το επιστημονικό σου πεδίο. Το να σχεδιάσεις, βέβαια, τη μηχανή που θα φτιάχνει τα κυκλώματα είναι περισσότερο δουλειά του ηλεκτρολόγου. Ο πληροφορικός σε έναν υπολογιστή μπορεί, αν το θέλει κι εχει μελετήσει σχετικά, να μπει απ'την έξοδο του τροφοδοτικού και να βγει απ'το output ενος προγράμματος σε C++ , δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αυτό σπουδάζουμε, το σε ποιο υπο-πεδιο θ'ασχοληθεί ο καθένας ειναι δικό του θέμα. Ο ηλεκτρολόγος σαφώς και έχει ευρύτερο πεδίο απ'οτι ο πληροφορικός, αλλά αυτό δε νομίζω οτι αφορά τη δουλειά του με τους υπολογιστές. Απ'την άλλη, βέβαια, ο πληροφορικός έχει κι ένα εύρος προς την πλευρά της Information Science/Information Systems που δεν έχει ο ηλεκτρολόγος αλλά ούτε αυτό σχετίζεται άμεσα με το κομμάτι εκείνο της επιστήμης που αφορά τους υπολογιστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Δυστυχώς πρέπει να σκεφτόμαστε και το μετά, αν βέβαια ζούμε. Καλό διάβασμα.

Θα ζούμε διότι δεν θα φτάσουμε στο 2012 για πτυχίο, αλλά φέτος! Μετά από τούτην την εξεταστική θα έχω μια ξεκάθαρη εικόνα κάποιων πραγμάτων για να σκεφτώ. Βλέπεις, κάποιοι ΔΕΠίτες σε "υπεραγαπάνε" και δεν σε περνούν στο μάθημά τους μόνο και μόνο για να σε βλέπουν συνέχεια...:D :D :D (πονοψυχιάρηδες) Αλλά θα τους πάρει και θα τους σηκώσει τώρα...:D :jumpy:

Καλό διάβασμα και σε σένα...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πάντως οπως ειπε κι ο Μανώλης, στον ψηφιακό κόσμο των υπολογιστών (ειτε εισαι scientist, είτε engineer) ακόμη και τον εξ'ορισμού συνεχή ήχο τον επεξεργαζόμαστε σαν διακριτό binary notation, οπότε μη σνομπάρεις τόσο την ασυνέχεια, είσαι μηχανικός υπολογιστών. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά σαν Πληροφορικός νομίζω πως δε θα μπορώ να κάνω τίποτα από αυτά που λέει για ΗΜΜΥτες.
π.χ.
β) Για την μελέτη και την υλοποίηση του βέλτιστου υπολογιστικού συστήματος (υπολογιστών - μικροϋπολογιστών-δικτύων) για τον έλεγχο του ενεργειακού συστήματος ενός νησιού
Μου φαίνεται πως δεν είναι απλώς γνώσεις Πληροφοριακών Συστημάτων. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι συνδυασμένο έργο βασικά, αμφιβάλλω αν μπορεί να το υλοποιήσει ακόμη κι ένας ηλεκτρολόγος αποκλειστικά μόνος του. Δεν ξέρω αν απαιτεί πληροφορικό, ίσως χρειάζεται έναν στο επίπεδο του λογισμικού, αλλά σίγουρα χρειάζεται και μηχανικούς από άλλες ειδικότητες. Εγώ απλώς λέω ότι δεν υπάρχει κομμάτι στους υπολογιστές με το οποίο να ειναι τεχνικά ανέφικτο ν'ασχοληθεί ο πληροφορικός, προφανώς το παράδειγμα που αναφέρεται παραπάνω εχει να κάνει με πολύ περισσότερα από μια απλή εφαρμογή υπολογιστών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kkantoutsis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζεφύρι (Αττική). Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι συνδυασμένο έργο βασικά, αμφιβάλλω αν μπορεί να το υλοποιήσει ακόμη κι ένας ηλεκτρολόγος αποκλειστικά μόνος του. Δεν ξέρω αν απαιτεί πληροφορικό, ίσως χρειάζεται έναν στο επίπεδο του λογισμικού, αλλά σίγουρα χρειάζεται και μηχανικούς από άλλες ειδικότητες.
Ξέρω συμφοιτή μου που πήρε διπλωματική και δουλεύει πλέον σε αυτό το αντικείμενο αφού βέβαια πέρασε τα μαθήματα κέντρα ελέγχου ενέργειας και εποπτεία και διαχείριση ενεργειακών συστημάτων.
Και όμως έχει δικαίωμα να το κάνει αποκλειστικά μόνος του. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι άμα χρειαστεί δεν θα ζητήσει βοήθεια από άλλες επιστήμες.
Επίσης κοίτα τι έγραψα:
Ρε μαθηματικοί! Δεν σας έχουν πει ότι δεν υπάρχει στη φύση ασυνεχής συνάρτηση;
Μπορείς να μου πεις εσύ στη φύση μια ασυνεχής συνάρτηση; Αυτά που λέτε είναι δημιουργήματα του ανθρώπου. Όλοι οι άνθρωποι κάνουμε λάθη. Ίσως βέβαια να μην έχουμε άλλο τρόπο να τα μελετήσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top