Επαλ για Ιατρική

giannist_

New member

Ο giannist_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών . Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Γεια σε όλους!
Είμαι μαθητής που θα πάω στην Α’Λυκειου. Θέλω να περάσω στην Ιατρική Ιωαννίνων και σκέφτομαι να πάω από του χρόνου στο ΕΠΑΛ, γιατί πιστεύω πως η επίτευξη του στόχου μου είναι άκρως ευκολότερη.
1. Σε ποια μαθήματα εξετάζεται κανείς στις Πανελλήνιες, που θέλει να περάσει στην ιατρική από τα ΕΠΑΛ (εκτός από της ειδικότητας);
2. Να πάω στα ΕΠΑΛ του χρόνου;
3. Γιατί ναι; Γιατί όχι;

ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

roudama77

Member

Η roudama77 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών . Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Γεια σε όλους!
Είμαι μαθητής που θα πάω στην Α’Λυκειου. Θέλω να περάσω στην Ιατρική Ιωαννίνων και σκέφτομαι να πάω από του χρόνου στο ΕΠΑΛ, γιατί πιστεύω πως η επίτευξη του στόχου μου είναι άκρως ευκολότερη.
1. Σε ποια μαθήματα εξετάζεται κανείς στις Πανελλήνιες, που θέλει να περάσει στην ιατρική από τα ΕΠΑΛ (εκτός από της ειδικότητας);
2. Να πάω στα ΕΠΑΛ του χρόνου;
3. Γιατί ναι; Γιατί όχι;

ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
1. Θα δωσεις Εκθεση και Αλγεβρα (δλδ της γενικης παιδειας στα ΓΕΛ) και τα δυο ειδηκοτητας ανατομια , υγιεινη
2. Ναι εγω θα σου προτεινα να πας του χρονου
3. Ναι γιατι θα περασεις πολυ πιο ευκολα απο οτι αμα εδινες απο γελ απλα σημαντικο ειναι να μην παρασυρθεις απο τους συμμαθητες σου και να εχεις τον στοχο σου παντα στο μυαλο σου

Αμα εχεις καποια αλλη ερωτηση να μου πεις , βρισκομουν στην ιδια θεση περσυ και τωρα θα παω Γ' ΕΠΑΛ :)) και δεν το μετανιωνω!

giannist_

New member

Ο giannist_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών . Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση ανταποκριση.
Γιατί όμως πολλοί πηγαίνουν με μεταγραφή από το ΓΕΛ στη β’ Λυκείου;
(Αν ξέρεις)
Τα βλέπουν δύσκολα στο γελ;

roudama77

Member