Επίσκεψη σε Πανεπιστήμια

69lover

Νεοφερμένος

Ο 69lover αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Καλησπέρα

Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και όπως καταλαβαίνετε αναλογίζομαι σιγά σιγά τις επιλογές των σχολών που θα επιθυμούσα. Έχω ρωτήσει και μερικούς καθηγητές μου και μου λένε να πάω στις σχολές και να δω πως είναι μέσα το κλίμα. Τώρα όμως με την κατάσταση που επικρατεί κάτι τέτοιο δεν είναι λίγο δύσκολο? Τα τμήματα δεν είναι κλειστά?
Τι θα επισκεφτώ άμα πάω οι χώροι δεν θα είναι κλειστοί? Το με συμβούλευσε να κάνω?

Ευχαριστώ πολύ
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Καλησπέρα

Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και όπως καταλαβαίνετε αναλογίζομαι σιγά σιγά τις επιλογές των σχολών που θα επιθυμούσα. Έχω ρωτήσει και μερικούς καθηγητές μου και μου λένε να πάω στις σχολές και να δω πως είναι μέσα το κλίμα. Τώρα όμως με την κατάσταση που επικρατεί κάτι τέτοιο δεν είναι λίγο δύσκολο? Τα τμήματα δεν είναι κλειστά?
Τι θα επισκεφτώ άμα πάω οι χώροι δεν θα είναι κλειστοί? Το με συμβούλευσε να κάνω?

Ευχαριστώ πολύ

Kαλύτερα να γνωρίσεις την πραγματικότητα αφού γίνεις πρωτοετό γιατί αν δεις από πριν πως είναι το "κλίμα" από πριν μπορεί να ξενερώσεις. Το ροζ συννεφάκι καμιά φορά κάνει καλό. Υπάρχει Άγιος Βασίλης με δώρα. :dance2: Θα ήταν καλό αν υπήρχε δυνατότητα εικονικής ξενάγησης μέσω google map για να τηρήσεις και τα μέτρα αυτοπροστασίας για τον covid.

:welcome:
 

Asha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Asha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Καλησπέρα

Είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και όπως καταλαβαίνετε αναλογίζομαι σιγά σιγά τις επιλογές των σχολών που θα επιθυμούσα. Έχω ρωτήσει και μερικούς καθηγητές μου και μου λένε να πάω στις σχολές και να δω πως είναι μέσα το κλίμα. Τώρα όμως με την κατάσταση που επικρατεί κάτι τέτοιο δεν είναι λίγο δύσκολο? Τα τμήματα δεν είναι κλειστά?