Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τι σχέση έχει η αύξηση της ζήτησης για Σπουδές με τον Covid 19;
Αυξήθηκε η ζήτηση για σπουδές στο ΕΑΠ, όχι γενικά, λόγω της Πανδημίας. Ένας βασικός παράγοντας είναι η αδυναμία να συντηρείς ένα σπίτι έξτρα, σε άλλη περιοχή συν του φόβου και της αβεβαιότητας, που επικρατεί λόγω του ιού. Ο κόσμος, δεν πάεει με τον ίδιο ρυθμό φέτος έξω για σπουδές. Αρκετοί στρέφονται σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά (από φέτος μπορείς μόλις τελειώσεις το Λύκειο να αρχίσεις στο ΕΑΠ, κάτι που ηύξησε τους φοιτητές στο εν λόγω πανεπιστήμιο άρα και το ποσοστό), στην χώρα μας.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Να αναφέρουμε εδώ ότι η κατάταξη webometrics μετράει με διάφορους τρόπους την online παρουσία του ιδρύματος οπότε και δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης της βαρύτητάς της σε σχέση με άλλες «μεγάλες» κατατάξεις που γίνονται - π.χ. της Σαγκάης.

Μια χαρά βαρύτητα έχει.Γιατί πάντα θα πρέπει να βρίσκουμε λόγους να ρίξουμε την αξία του ΕΑΠ ;

Εμένα δεν μου προξένησε καμία εντύπωση πως είναι τρίτο στην παγκόσμια κατάταξη μεταξύ των ιδρυμάτων ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πάντα.

Βέβαια αν έχεις υπόψην άλλες κατατάξεις για τα ιδρύματα ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπου το ΕΑΠ βρίσκεται χαμηλότερα ευχαρίστως να τις διαβάσω.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το ΕΑΠ έβγαλε ανακοίνωση ότι οι εξετάσεις θα γίνουν Ιούνιο-Ιούλιο εξ αποστάσεως.
Δεδομένης της κατάστασης, θεωρώ, οι διαδικτυακές εξετάσεις είναι η πλέον βέλτιστη λύση και από υγιεινομικής πλευράς. Το ΕΑΠ θα δείξει το δρόμο, όσο οι υπόλοιποι θα μιλάμε για πτώση του ρεύματος και αντιγραφές.
Το ΕΑΠ έδειξε πολύ καλή στάση από πλευράς οργάνωσης και διοίκησης εν μέσω του κορονοϊού. Τα μεταπτυχιακά του προγράμματα είναι ισάξια με των δημόσιων πανεπιστημίων.

Το ΕΑΠ βρήκε μια εξαιρετική ευκαιρία με τον κορονοϊό και την αξιοποίησε. Την περίοδο που τα άλλα πανεπιστήμια έχωναν το κεφάλι τους στην άμμο και στρουθοκαμήλιζαν, το ΕΑΠ βγήκε μπροστά και ανέλαβε πρωτοβουλίες. Προφανώς, αντιμετωπίστηκαν δυσκολίες, καθώς ούτε αυτοί είχαν τρέξει εξ αποστάσεως εξετάσεις στο παρελθόν, αλλά η συνολική εικόνα που έδειξαν ήταν αισθήτα καλύτερη από την ανοργάνωτη διδασκαλία και εξέταση των υπόλοιπων ιδρυμάτων.
Και με δεδομένο ότι το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να σεβαστεί το αυτοδιοίκητο και να αφήσει τα πανεπιστήμια να επιλέξουν μόνα τους τι και πώς θα το κάνουνε, η κατάσταση θα γίνει ακόμα καλύτερη φέτος.

Και, όλα αυτά, αποτυπώνονται στις αυξημένες εγγραφές που διαφημίζει τις τελευταίες μέρες.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Μια χαρά βαρύτητα έχει.Γιατί πάντα θα πρέπει να βρίσκουμε λόγους να ρίξουμε την αξία του ΕΑΠ ;

Εμένα δεν μου προξένησε καμία εντύπωση πως είναι τρίτο στην παγκόσμια κατάταξη μεταξύ των ιδρυμάτων ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πάντα.

Βέβαια αν έχεις υπόψην άλλες κατατάξεις για τα ιδρύματα ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπου το ΕΑΠ βρίσκεται χαμηλότερα ευχαρίστως να τις διαβάσω.

Ως εφαλτήριο για αναζήτηση, δες αυτό. Σε σχέση με τη βαρύτητα της webometrics, εξήγησα πολύ συνοπτικά την άποψή μου, δεν παρέθεσες κάποιο αντεπιχείρημα, οπότε δεν κρίνω σκόπιμο να πω κάτι παραπέρα.

Τώρα, για το ΕΑΠ - όπως και για το ΑΠΚυ και για τα περισσότερα ανοικτά πανεπιστήμια - το επίπεδο των σπουδών είναι συνήθως μία ταχύτητα πίσω. Αυτό δε συμβαίνει γιατί είναι αδύναμο το διδακτικό προσωπικό - αντιθέτως, από όσα άτομα γνωρίζω από το ΕΑΠ και το ΑΠΚυ έχω ακριβώς την αντίθετη εικόνα. Ωστόσο, για διάφορους λόγους - π.χ. ότι πολλά άτομα φοιτούν και εργάζονται παράλληλα (δε μας αφορά αυτήν τη στιγμή βαθύτερη ανάλυση) - αυτά τα ιδρύματα συγκεντρώνουν πολύ πιο μέτριο κοινό από ότι άλλα (όχι όλα) ιδρύματα. Αυτό μπορώ να το πω με δεδομένα οικείο πρόσωπο που φοιτά σε προπτυχιακό του ΕΑΠ, τη δική μου εμπειρία (και από τους δύο τύπους σπουδών) και γνώμες ατόμων που εργάζονται σε τέτοια ιδρύματα.

Προφανώς τα παραπάνω δεν εμποδίζουν άτομα που θέλουν να ανεβάσουν ταχύτητα στις σπουδές τους να το κάνουν, αλλά αυτό ισχύει ούτως ή άλλως σε σχεδόν κάθε πανεπιστήμιο.

Το ΕΑΠ βρήκε μια εξαιρετική ευκαιρία με τον κορονοϊό και την αξιοποίησε. Την περίοδο που τα άλλα πανεπιστήμια έχωναν το κεφάλι τους στην άμμο και στρουθοκαμήλιζαν, το ΕΑΠ βγήκε μπροστά και ανέλαβε πρωτοβουλίες. Προφανώς, αντιμετωπίστηκαν δυσκολίες, καθώς ούτε αυτοί είχαν τρέξει εξ αποστάσεως εξετάσεις στο παρελθόν, αλλά η συνολική εικόνα που έδειξαν ήταν αισθήτα καλύτερη από την ανοργάνωτη διδασκαλία και εξέταση των υπόλοιπων ιδρυμάτων.
Και με δεδομένο ότι το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να σεβαστεί το αυτοδιοίκητο και να αφήσει τα πανεπιστήμια να επιλέξουν μόνα τους τι και πώς θα το κάνουνε, η κατάσταση θα γίνει ακόμα καλύτερη φέτος.

Και, όλα αυτά, αποτυπώνονται στις αυξημένες εγγραφές που διαφημίζει τις τελευταίες μέρες.

Τα περισσότερα ελληνικά πανεπιστήμια πράγματι έχασαν αδικαιολόγητα πολύ χρόνο, ωστόσο το ΕΑΠ δεν είναι ότι έκανε κάτι τρομερό. Τις υποδομές τις είχε. Το προσωπικό ήταν εξοικειωμένο. Τα άτομα που φοιτούν στο ΕΑΠ, επίσης. Και αν είναι να πούμε ότι ήταν καινοτόμο να έχει 5ωρες εξετάσεις σε κάποια προγράμματα σπουδών, θα είναι σαν να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Μένει να δούμε φέτος τι θα γίνει σε όλα τα ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένου και του ΕΑΠ.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Τα περισσότερα ελληνικά πανεπιστήμια πράγματι έχασαν αδικαιολόγητα πολύ χρόνο, ωστόσο το ΕΑΠ δεν είναι ότι έκανε κάτι τρομερό. Τις υποδομές τις είχε. Το προσωπικό ήταν εξοικειωμένο. Τα άτομα που φοιτούν στο ΕΑΠ, επίσης. Και αν είναι να πούμε ότι ήταν καινοτόμο να έχει 5ωρες εξετάσεις σε κάποια προγράμματα σπουδών, θα είναι σαν να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας. Μένει να δούμε φέτος τι θα γίνει σε όλα τα ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένου και του ΕΑΠ.
Το ΕΑΠ έτρεχε πάντα τις εξετάσεις του δια ζώσης. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Πάτρα και 2-3 ακόμα πόλεις ήταν τα εξεταστικά του κέντρα, όπου "νοίκιαζε" αίθουσες πανεπιστήμιων, κυρίως Σαββατοκύριακα.
Για να τρέξει διαδικτυακές εξετάσεις ανακοίνωσε από τον Απρίλιο ότι συνεργάζεται με εταιρία του εξωτερικού που θα διασφαλίσει το αδιάβλητο. Εκείνη την περίοδο έφαγε μεγάλη κατακραυγή, γιατί οι φοιτητές του ήθελαν απαλλακτική εργασία, που θα μπορούσαν να τη δώσουν έξω, και όχι εξετάσεις.
Το ΕΑΠ δεν έτρεξε την εξεταστική του τόσο καλά επειδή ήξερε. Την έτρεξε γιατί ξεκίνησε νωρίς να το οργανώνει. Εμείς δώσαμε διαδικτυακά μεν, μέχρι τα μέσα Ιουνίου όμως δεν ξέραμε τι και πώς θα γίνει. Έχει διαφορά να στήνεις ένα σύστημα για 2 εβδομάδες αντί για 3 μήνες.
Πέραν αυτού, αρκετά ήταν τα μαθήματα στα υπόλοιπα πανεπιστήμια που μετά την 3ώρη εξετάση σε περνούσαν προφορικά και περίμενες να περάσει και προφορικά. Το πρώτο μάθημα που έδωσα στο μεταπτυχιακό είχε 3ώρη γραπτή εξετάση και καπάκι προφορικά. Ήμασταν 15 άτομα και μας πήρε 2 ώρες να τελειώσουμε τα προφορικά. Σε μαθήματα του προπτυχιακού η εξέταση δέσμευε, πρακτικά, όλη τη μέρα.
 

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν μπορεί να συγκριθεί ο όγκος προετοιμασίας του ΕΑΠ με αυτόν ένα συμβατικού πανεπιστημίου, καθώς το ΕΑΠ είχε ήδη λυμένο το θέμα των μαθημάτων. Τα συμβατικά πανεπιστήμια είχαν να λύσουν πρώτα το θέμα των διαλέξεων και μετά να πάνε στις εξετάσεις.

Επίσης, για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, so what που η εξέταση πήρε όλη τη μέρα;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.

Στις πρώτες μέρες κυβέρνησης των Σανέλ, υπήρχε έντονο πρόβλημα να κλείσει το ίδρυμα επειδή οι υπάλληλοι κινδύνευαν με στάση πληρωμών. Έχω γνωστούς εκεί που εργάζονται στη γραμματειακή υποστήριξη και δεν μου λένε τόσο ευχάριστα πράγματα. Μην πιστεύεις και πολύ ότι "πλασάρεται" εκ των έσω όσο με το τι ισχύει κανονικά. Τώρα λόγω κορονοϊού θα μας βγάλουν καλύτερο Τμήμα στον κόσμο και εκεί που διδάσκει ο πανελίστας γιατρός Σύψας να το περιμένεις. Στην Ελλάδα όπως έχω ξαναπει, λίγο να γίνει διαφήμιση η αγέλη θα πάει. Δεν μου κάνει εντύπωση. Μόνο κάποιοι ψαγμένοι πάντα πετυχαίνουν και δεν ακολουθούν την μαζική ζήτηση.

Για την ιστορία το ΕΑΠ νομίζω είχε ιδρυθεί από καθηγητές του Παν.Πατρών οι οποίοι τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, στις καλές εποχές του Καραμανλή έπαιζαν τις κουμπάρες με λεφτά από τα ΕΣΠΑ. ;) Με ξένα λεφτά πάντα κάνουμε φιέστες χωρίς σχεδιασμό. Έτσι η πλειονότητα των δημοσίων υπαλλήλων για να σκοτώνει την ώρα της και να δει κανα 40ευρω στο μισθό πήγε και έκανε πτυχίο Ελληνικό Πολιτισμό, Φυσική, Πληροφορική, κτλ με το χαλαρό για να πάμε για καφέ και να ρεμουλιάσουμε στο Δημόσιο. Δεν είδα που αυτός ο τύπος σπουδών βοήθησε την Ελληνική οικονομία. Από φάουλ καλοί είμαστε... ;) Διάολε, έχει η Αγγλία Ανοικτό Πανεπιστήμιο αλλά έχει βιομηχανία, έχει εμπορικό ισοζύγιο σε διεθνή βάση, έχει Υπουργείο Εξωτερικών Οικονομικών Θεμάτων για Άλλες χώρες (άκου τίτλο) και έχει ...η Ελλαδίτσα τι;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Το ΕΑΠ έτρεχε πάντα τις εξετάσεις του δια ζώσης. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Πάτρα και 2-3 ακόμα πόλεις ήταν τα εξεταστικά του κέντρα, όπου "νοίκιαζε" αίθουσες πανεπιστήμιων, κυρίως Σαββατοκύριακα.
Για να τρέξει διαδικτυακές εξετάσεις ανακοίνωσε από τον Απρίλιο ότι συνεργάζεται με εταιρία του εξωτερικού που θα διασφαλίσει το αδιάβλητο. Εκείνη την περίοδο έφαγε μεγάλη κατακραυγή, γιατί οι φοιτητές του ήθελαν απαλλακτική εργασία, που θα μπορούσαν να τη δώσουν έξω, και όχι εξετάσεις.
Το ΕΑΠ δεν έτρεξε την εξεταστική του τόσο καλά επειδή ήξερε. Την έτρεξε γιατί ξεκίνησε νωρίς να το οργανώνει. Εμείς δώσαμε διαδικτυακά μεν, μέχρι τα μέσα Ιουνίου όμως δεν ξέραμε τι και πώς θα γίνει. Έχει διαφορά να στήνεις ένα σύστημα για 2 εβδομάδες αντί για 3 μήνες.
Πέραν αυτού, αρκετά ήταν τα μαθήματα στα υπόλοιπα πανεπιστήμια που μετά την 3ώρη εξετάση σε περνούσαν προφορικά και περίμενες να περάσει και προφορικά. Το πρώτο μάθημα που έδωσα στο μεταπτυχιακό είχε 3ώρη γραπτή εξετάση και καπάκι προφορικά. Ήμασταν 15 άτομα και μας πήρε 2 ώρες να τελειώσουμε τα προφορικά. Σε μαθήματα του προπτυχιακού η εξέταση δέσμευε, πρακτικά, όλη τη μέρα.

Οι εξετάσεις σε αρκετά προγράμματα σπουδών του ΕΑΠ είχαν την εξής μορφή - δεν έχω εικόνα αν αυτό έγινε σε όλα:
  1. Έρχεται το πρώτο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  2. Έρχεται το δεύτερο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  3. Έρχεται το τρίτο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  4. κ.ο.κ.
Συνήθως μιλάμε για 5 θέματα είτε για 3-4 θέματα με συνολική διάρκεια ~5 ώρες και βάλε και 40-50 λεπτά αναμονή προηγουμένως για τον έλεγχο, ταυτοποίηση κ.λπ. Επίσης, η επιτήρηση γινόταν με ανοικτές κάμερες είτε μονίμως είτε εκ περιτροπής, οπότε δε βλέπω πώς διαφοροποιήθηκαν από τα άλλα ιδρύματα επί της ουσίας - το ίδιο διαβλητές μου φαίνονται αυτές οι εξετάσεις με άλλες που ψέγουμε τόσον καιρό.

Από την άλλη, η μεθοδολογία της διάσπασης σε κλιμάκια και της μικρότερης διάρκειας εξέτασης που ακολουθήθηκε σε διάφορα τμήματα μου φάνηκε πολύ πιο λογική και βολική, καθώς ούτε πολλές ώρες δεσμεύονταν - εξυπηρετούνται όσα άτομα εργάζονται παράλληλα - ενώ και το επίπεδο των εξετάσεων διατηρείται, σε γενικές γραμμές.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν μπορεί να συγκριθεί ο όγκος προετοιμασίας του ΕΑΠ με αυτόν ένα συμβατικού πανεπιστημίου, καθώς το ΕΑΠ είχε ήδη λυμένο το θέμα των μαθημάτων. Τα συμβατικά πανεπιστήμια είχαν να λύσουν πρώτα το θέμα των διαλέξεων και μετά να πάνε στις εξετάσεις.

Επίσης, για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου, so what που η εξέταση πήρε όλη τη μέρα;
Το πρόβλημα για τα πανεπιστήμια δεν ήταν ο όγκος προετοιμασίας. Το πρόβλημα ήταν η απροθυμία των καθηγητών. Δεν γίνεται σε ένα μάθημα ο καθηγητής να έχει ενημερώσει πώς θα διεξαχθεί η διαδικτυακή εξεταστική από τον Μάιο και σε άλλο μάθημα ο καθηγητής να στέλνει μήνυμα το προηγούμενο βράδυ. Και, ας μην γελιόμαστε, το μοτίβο ήταν, λίγο-πολύ, ίδιο:
Ανέβαζαν θέματα στο elearning, επιτήρηση σε δωμάτια στο zoom με κάμερες και μικρόφωνα, σκάναρες και ανεβάζες τις απαντήσεις στο elearning ή έστελνες με mail. Το ότι το zoom έπεφτε όταν είχε πάνω από 30 άτομα, επειδή ο καθηγητής δεν είχε διαμορφώσει το λογαριασμό του είναι ζήτημα απροθυμίας του ίδιου και όχι κάποιο άλλο πρόβλημα.
Το ΕΑΠ ανακοίνωσε διαδικτυακές εξετάσεις τον Απρίλιο. Τα λοιπά πανεπιστήμια μέχρι και τον Ιούνιο στρουθοκαμήλιζαν. Χρόνο να προσαρμοστούν και να προετοιμαστούν είχαν, συνειδητά επέλεξαν να μην τον αξιοποιήσουν.
Οι εξετάσεις σε αρκετά προγράμματα σπουδών του ΕΑΠ είχαν την εξής μορφή - δεν έχω εικόνα αν αυτό έγινε σε όλα:
  1. Έρχεται το πρώτο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  2. Έρχεται το δεύτερο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  3. Έρχεται το τρίτο θέμα, έχεις 45-50 λεπτά, το γράφεις, το ανεβάζεις.
  4. κ.ο.κ.
Συνήθως μιλάμε για 5 θέματα είτε για 3-4 θέματα με συνολική διάρκεια ~5 ώρες και βάλε και 40-50 λεπτά αναμονή προηγουμένως για τον έλεγχο, ταυτοποίηση κ.λπ. Επίσης, η επιτήρηση γινόταν με ανοικτές κάμερες είτε μονίμως είτε εκ περιτροπής, οπότε δε βλέπω πώς διαφοροποιήθηκαν από τα άλλα ιδρύματα επί της ουσίας - το ίδιο διαβλητές μου φαίνονται αυτές οι εξετάσεις με άλλες που ψέγουμε τόσον καιρό.

Από την άλλη, η μεθοδολογία της διάσπασης σε κλιμάκια και της μικρότερης διάρκειας εξέτασης που ακολουθήθηκε σε διάφορα τμήματα μου φάνηκε πολύ πιο λογική και βολική, καθώς ούτε πολλές ώρες δεσμεύονταν - εξυπηρετούνται όσα άτομα εργάζονται παράλληλα - ενώ και το επίπεδο των εξετάσεων διατηρείται, σε γενικές γραμμές.
Μου είχε μείνει η εντύπωση ότι είχαν ανακοινώσει συνεργασία με εταιρία που θα διασφάλιζε τις εξετάσεις. Εν πάση περιπτώσει, ό,τι και εάν έκαναν, το θέμα παραμένει ότι αναγνώρισαν τα προβλήματα της κατάστασης και προσπάθησαν να τα αντιμετώπισουν όσο νωρίτερα γίνεται. Εμένα, φερ' ειπείν, με ενοχλεί που η εξεταστική του μεταπτυχιακού ξεκινούσε, κανονικά 27/5, επειδή αργήσανε να ξεκινήσουν τα διαδικτυακά μαθήματα έφυγε για 10/6 και, επειδή δεν οργανώθηκε τίποτα ξεκινήσαμε 22/6.
Μας έβαζαν έξτρα διαδικτυακές διαλέξεις, ώστε να γεμίσει το κενό των 2 εβδόμαδων, το οποίο δημιουργήθηκε χωρίς λόγο. Εάν αυτό δεν είναι ένδειξη ανοργανωσιάς και αδιαφορίας, τότε τι είναι;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Ως εφαλτήριο για αναζήτηση, δες αυτό. Σε σχέση με τη βαρύτητα της webometrics, εξήγησα πολύ συνοπτικά την άποψή μου, δεν παρέθεσες κάποιο αντεπιχείρημα, οπότε δεν κρίνω σκόπιμο να πω κάτι παραπέρα.
κή μου εμπειρία (και από τους δύο τύπους σπουδών) και γνώμες ατόμων που εργάζονται σε τέτοια ιδρύματα.

Η κατάταξη του ΕΑΠ ως τρίτο ξαναλέω έγινε μεταξύ των ιδρυμάτων ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δεν συγκρίθηκε με το Harvard ή το Cambridge αλλά με το Open University στην Αγγλία.


Επίσης παρόλο που φοιτούν ενήλικες που εργάζονται κατά πλειοψηφία είναι ένα Πανεπιστήμιο αρκετά απαιτητικό.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Το πρόβλημα για τα πανεπιστήμια δεν ήταν ο όγκος προετοιμασίας. Το πρόβλημα ήταν η απροθυμία των καθηγητών. Δεν γίνεται σε ένα μάθημα ο καθηγητής να έχει ενημερώσει πώς θα διεξαχθεί η διαδικτυακή εξεταστική από τον Μάιο και σε άλλο μάθημα ο καθηγητής να στέλνει μήνυμα το προηγούμενο βράδυ. Και, ας μην γελιόμαστε, το μοτίβο ήταν, λίγο-πολύ, ίδιο:
Ανέβαζαν θέματα στο elearning, επιτήρηση σε δωμάτια στο zoom με κάμερες και μικρόφωνα, σκάναρες και ανεβάζες τις απαντήσεις στο elearning ή έστελνες με mail. Το ότι το zoom έπεφτε όταν είχε πάνω από 30 άτομα, επειδή ο καθηγητής δεν είχε διαμορφώσει το λογαριασμό του είναι ζήτημα απροθυμίας του ίδιου και όχι κάποιο άλλο πρόβλημα.
Το ΕΑΠ ανακοίνωσε διαδικτυακές εξετάσεις τον Απρίλιο. Τα λοιπά πανεπιστήμια μέχρι και τον Ιούνιο στρουθοκαμήλιζαν. Χρόνο να προσαρμοστούν και να προετοιμαστούν είχαν, συνειδητά επέλεξαν να μην τον αξιοποιήσουν.

Μου είχε μείνει η εντύπωση ότι είχαν ανακοινώσει συνεργασία με εταιρία που θα διασφάλιζε τις εξετάσεις. Εν πάση περιπτώσει, ό,τι και εάν έκαναν, το θέμα παραμένει ότι αναγνώρισαν τα προβλήματα της κατάστασης και προσπάθησαν να τα αντιμετώπισουν όσο νωρίτερα γίνεται. Εμένα, φερ' ειπείν, με ενοχλεί που η εξεταστική του μεταπτυχιακού ξεκινούσε, κανονικά 27/5, επειδή αργήσανε να ξεκινήσουν τα διαδικτυακά μαθήματα έφυγε για 10/6 και, επειδή δεν οργανώθηκε τίποτα ξεκινήσαμε 22/6.
Μας έβαζαν έξτρα διαδικτυακές διαλέξεις, ώστε να γεμίσει το κενό των 2 εβδόμαδων, το οποίο δημιουργήθηκε χωρίς λόγο. Εάν αυτό δεν είναι ένδειξη ανοργανωσιάς και αδιαφορίας, τότε τι είναι;

Ναι, είχαν πράγματι ανακοινώσει κάτι τέτοιο, αλλά δεν προχώρησε - δεν ξέρω γιατί. Πράγματι, πολλά πανεπιστήμια δε στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, ωστόσο και το ΕΑΠ, αν σκεφτείς ότι ξεκίνησε από πολύ ευνοϊκότερη θέση και κατέληξε να κάνει εξετάσεις με αυτόν τον τρόπο, μάλλον δεν αντέδρασε σωστά - εξαιρώντας την έγκαιρη ενημέρωση που είναι σίγουρα χρήσιμη, αλλά, εντάξει, μέχρι εκεί.

Μένει να δούμε πώς θα πάει φέτος η χρονιά σε όλα τα πανεπιστήμια.

Η κατάταξη του ΕΑΠ ως τρίτο ξαναλέω έγινε μεταξύ των ιδρυμάτων ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δεν συγκρίθηκε με το Harvard ή το Cambridge αλλά με το Open University στην Αγγλία.


Επίσης παρόλο που φοιτούν ενήλικες που εργάζονται κατά πλειοψηφία είναι ένα Πανεπιστήμιο αρκετά απαιτητικό.

Ναι, αλλά και πάλι το το Open University στη Μ. Βρετανία είναι συγκρίσιμο με πολλά άλλα πανεπιστήμια και εμφανίζεται ανταγωνιστικό - τηρουμένων των αναλογιών - σε όλες τις μεγάλες κατατάξεις. Το ΕΑΠ όχι, πράγμα λογικό. Δε λέμε ότι δεν είναι απαιτητικές οι σπουδές για τα άτομα που φοιτούν στο ΕΑΠ, αλλά ότι το ΕΑΠ έχει ακόμα δρόμο μπροστά του - π.χ. στους τομείς της έρευνας και της καινοτομίας.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Πιστεύετε ότι αξίζει το ανοιχτό πανεπιστήμιο Ελλάδας ; Έχει τα ίδια επαγγελματικα δικαιώματα με ένα ΑΕΙ;Κ γενικά θα μπορέσω να βρω δουλειά?Με ενδιαφέρει η δημόσια διοίκηση
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Πιστεύετε ότι αξίζει το ανοιχτό πανεπιστήμιο Ελλάδας ; Έχει τα ίδια επαγγελματικα δικαιώματα με ένα ΑΕΙ;Κ γενικά θα μπορέσω να βρω δουλειά?Με ενδιαφέρει η δημόσια διοίκηση
Το ΕΑΠ ειναι καλο πανεπιστημιο και δυσκολο γιατι διδασκει η αφροκρεμα των καθηγητων για συμπληρωμα εισοδηματος.
Η δημοσια διοικηση δημιουργηθηκε για τους ηδη δημοσιους υπαληλους να παρουν χαρακτηρισμο ΠΕ και να ανεβουν, σιγουρη πελατεια. Πριν πηγαιναν στον ευρωπαικο ή ελληνικο πολιτισμο.
Επαγγελματικα δικαιωματα εχουν οι φυσικες επιστημες ως φυσικοι ΠΕ4.1 για σχολεια ,αν αυτο θεωρειτε επαγγελματικο δικαιωμα και η Διοικηση Επιχειρησεων και οργανισμων να γραφουν στο ΟΕ και να γινουν μεγαλοι λογιστες.
Η δημοσια διοικηση ειτε απο συμβατικο ΑΕΙ ή ΕΑΠ τι δικαιωματα να εχει? Αντε να γραφεται στο ΟΕ ως οικονομοκοθεωρητικη σχολη. Στους διαγωνισμους του δημοσιου αναλογα την προκυρηξη , αυτοι και ολοι οι αλλοι μαζι.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Πάω τρίτη λυκείου κ μας έχουν πει οτι έχει σίγουρη αποκατάσταση στο δημόσιο . Αλλά δεν με απασχολεί τόσο η σχολή όσο το πανεπιστήμιο!Είναι καλό ;Θα έχω επαγγελματικα δικαιώματα θα βρω δουλειά η θα με απορρίψουν επειδή δεν έχω ΠΤΥΧΊΟ ΑΕΙ
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Μαιρη δωσε μια βοηθεια, τι εννοεις με την ρηση ?
''Αλλά δεν με απασχολεί τόσο η σχολή όσο το πανεπιστήμιο!''
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Μάλλον εννοεί αν έχει αναγνώριση γενικώς το ΕΑΠ :hmm:
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Νν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδή έχω τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που φοίτησε στο Παντείο το αντίστοιχο τμήμα ;;; Εφόσον κ αυτό είναι ΑΕΙ
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Νν
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δηλαδή έχω τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που φοίτησε στο Παντείο το αντίστοιχο τμήμα ;;; Εφόσον κ αυτό είναι ΑΕΙ

Τα δικαιωματα της δημοσιας διοικησης του παντειου ειναι

Οι απόφοιτοι του Τμήματός μας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους αποκτούν όλες τις απαραίτητες γνώσεις που θα τους εξασφαλίσουν επαγγελματικές προοπτικές απασχόλησης σε διάφορα πεδία της οικονομικής δραστηριότητας, τόσο στο δημόσιο όσο και τον ιδιωτικό τομέα της Οικονομίας. Όλοι έχουν δικαίωμα εγγραφής τους στο Οικονομικό Επιμελητήριο ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει. Μπορούν να εγγραφούν μετά από εξετάσεις στη Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, καθώς και στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και στα άλλα τμήματα επιμόρφωσης για διδακτική επάρκεια που λειτουργούν σε διάφορα πανεπιστήμια της χώρας. Να σημειωθεί ότι έκδόθηκε ήδη το Π.Δ. 151, 13/12/2017, σύμφωνα με το οποίο οι απόφοιτοί μας εντάσσονται στους κλάδους εκπαιδευτικών μέσης εκπαίδευσης με κωδικούς ΠΕ 09 και ΠΕ13. Εκτός από τα ανωτέρω, στους πτυχιούχους του Τμήματος δίνεται η δυνατότητα να στελεχώσουν τη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμών, τις Ανεξάρτητες Διοικητικές Αρχές, να ακολουθήσουν καριέρα στο Διπλωματικό Σώμα και να εργαστούν σε ευρωπαϊκούς και άλλους διεθνείς οργανισμούς, να πιστοποιηθούν ως Ορκωτοί Ελεγκτές, να στελεχώσουν τον τραπεζικό τομέα και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Προς αυτόν το σκοπό προσανατολίζεται και το πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης, που λειτουργεί στο Τμήμα μας και που βοηθά τους φοιτητές μας να αποκτήσουν μια πρώτη εμπειρία και επαφή με τους παραπάνω τομείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Επιπλέον, στους αποφοίτους μας δίνεται η δυνατότητα να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους και να εμβαθύνουν στην επιστήμη, επιλέγοντας και συμμετέχοντας, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, σε κάποιο από τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα που λειτουργούν στο Τμήμα μας.

Της δημοσιας διοικησης του ΕΑΠ ειναι τα ιδια εκτος του εκπαιδευτικου δευτεροβαθμιας.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Γενικά αξίζει να σπουδάσω στο ΕΑΠ δημόσια διοίκηση; Έχει δύσκολα μαθηματικά ??? Η αλήθεια είναι ότι δεν με ενδιαφέρει να γίνω εκπαιδευτικός
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Γενικά αξίζει να σπουδάσω στο ΕΑΠ δημόσια διοίκηση; Έχει δύσκολα μαθηματικά ??? Η αλήθεια είναι ότι δεν με ενδιαφέρει να γίνω εκπαιδευτικός
Τα μαθηματικα ειναι λιγα και ευκολα. Η ηλικια σου βεβαια ειναι για συμβατικο πανεπιστημιο.
Αν δεν εχεις προσβαση σε αυτο, το ΕΑΠ ειναι καλυτερο απο κολλεγια αν εχει αυτο που θελεις
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top