Εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις προτείνει ο Γ. Μπαμπινιώτης

Συμφωνείτε με την κατάργηση των Πανελληνίων έτσι όπως τις ξέρουμε?
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Ναι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Όχι

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δε με νοιάζει/δε με πειράζει ότι κι αν γίνει

    Ψήφοι: 0 0.0%

antara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Καλλιθέα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Προς ένα αυτόνομο Λύκειο
Εθνικό απολυτήριο και εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις προτείνει ο Γ.Μπαμπινιώτης

Eurokinissi
Για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα λαμβάνεται υπόψη η συνολική επίδοση των μαθητών στις τρεις τάξεις του ΛυκείουΑθήνα
Τις προτάσεις του επικεφαλής του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία Γ.Μπαμπινιώτη για την εισαγωγή στα ΑΕΙ παρουσιάζει το Βήμα της Κυριακής.
Τα επτά σημεία της πρότασης του καθηγητή Γιώργου Μπαμπινιώτη είναι τα εξής:
* Θέσπιση Εθνικού Απολυτηρίου με κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στην Γ' Λυκείου
* Οι εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ να διενεργούνται από ειδικό μόνιμο εξεταστικό φορέα που δεν θα συνδέεται με το υπουργείο Παιδείας.
* Οι υποψήφιοι θα προσέρχονται σε αυτόν το φορέα τρεις φορές το χρόνο (Σεπτέμβριο, Ιανουάριο, Ιούνιο). Θα επιτρέπεται η βελτίωση της βαθμολογίας, ενώ κάθε επαναληπτική εξέταση θα υπόκειται σε αφαίρεση μορίων.
* Για την εισαγωγή σε ΑΕΙ θα λαμβάνεται υπόψη σε σημαντικό ποσοστό η συνολική επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.
* Οι εισαγωγικές θα περιλαμβάνουν τέσσερα αντικείμενα με δυνατότητα επιλογής και συνδυασμό περισσότερων αντικειμένων για την εισαγωγή σε παρεμφερείς Σχολές.
* Η εξεταστέα ύλη θα προέρχεται από τα τρία έτη της ύλης που διδάσκεται στο Λύκειο.
* Στον προσδιορισμό της ύλης, καθώς και στα στελέχη του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης, θα συμμετέχουν τα αντίστοιχα τμήματα των ΑΕΙ, τα οποία θα καθορίζουν και το ύψος της βαθμολογίας εισαγωγής των υποψηφίων.
Όπως σημειώνει η εφημερίδα, στα πλεονεκτήματα των προτάσεων είναι η απελευθέρωση του Λυκείου ως αυτόνομης μορφωτικής βαθμίδας.

www.in.gr

To δικό μου σχόλιο είναι το εξής:
Γιατί λένε χωρίς εξετάσεις, αφού σύμφωνα με το άρθρο θα είναι με εξετάσεις που θα γίνονται 3 φορές το χρόνο και η ύλη θα είναι και από τις τρεις τάξεις του Λυκείου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ελα ντε, ειναι καπως αντιφατικο. Απο τη μια λεει δε θα γινονται εξετασεις στην τριτη λυκειου απο την αλλη οτι θα λαμβανεται υποψην η βαθμολογια και στις τρεις ταξεις λυκειου!! Δε νομιζω οτι αυτο το τελευταιο βοηθαει στην αυτονομηση του λυκειου...Βασικα προς τη μεση του αρθρου λεει Ο κ. Μπαμπινιώτης από την πλευρά του έχει δηλώσει ότι στόχος για τα μέλη του Συμβουλίου είναι να προτείνουν την ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας. Ωστόσο, πρόκειται για έναν μακροπρόθεσμο στόχο, που μπορεί να εφαρμοστεί όταν είναι έτοιμα τα πανεπιστήμια να δεχθούν τόσους φοιτητές όσοι και οι υποψήφιοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Αν αλλαξει το συστημα των πανελληνιων θα παμε σε κατι χειροτερο.Αυτη ειναι η αποψη μου.Τουλαχιστον οσοι ειναι στο λυκειο τωρα θα δωσουν πανελληνιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata Morgana

Δραστήριο μέλος

Η Fata Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Ελα ντε, ειναι καπως αντιφατικο. Απο τη μια λεει δε θα γινονται εξετασεις στην τριτη λυκειου απο την αλλη οτι θα λαμβανεται υποψην η βαθμολογια και στις τρεις ταξεις λυκειου!! Δε νομιζω οτι αυτο το τελευταιο βοηθαει στην αυτονομηση του λυκειου...Βασικα προς τη μεση του αρθρου λεει Ο κ. Μπαμπινιώτης από την πλευρά του έχει δηλώσει ότι στόχος για τα μέλη του Συμβουλίου είναι να προτείνουν την ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας. Ωστόσο, πρόκειται για έναν μακροπρόθεσμο στόχο, που μπορεί να εφαρμοστεί όταν είναι έτοιμα τα πανεπιστήμια να δεχθούν τόσους φοιτητές όσοι και οι υποψήφιοι.
Eιναι ποτε δυνατο τα πανεπιστημια να μπορουν να δεχονται ολους τους υποψηφιους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Αν αλλαξει το συστημα των πανελληνιων θα παμε σε κατι χειροτερο.Αυτη ειναι η αποψη μου.Τουλαχιστον οσοι ειναι στο λυκειο τωρα θα δωσουν πανελληνιες...

ακριβως ετσι....καλυτερα το τωρινο συστημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Συμφωνώ οτι είναι καλύτερο το τωρινό σύστημα !
Όσο το αλλάζουν , τόσο χειροτερεύει και δυσκολεύει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αφού θέλουν αλλαγές στην κορυφή της πυραμίδας ενώ πρέπει να ξεκινήσουν από κάτω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρινά_Κ

Νεοφερμένος

Η Μαρινά_Κ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παρά το γεγονός οτι το σύστημα σε αυτήν την φάση παράγει στείρα γνώση,γεγονός που δυσχεραίνει την πορεία των αποφοίτων σε σχετικά πανεπιστήμια(βλ.φιλολογία,χημικό,φυσικό,μαθηματικό και όλα τα σχετικά με μαθήματα της δευτεροβάθμιας),θεωρώ(και συμφωνώ μαζί σας) οτι οποιαδήποτε αλλαγή θα στεφθεί με απόλυτη αποτυχία καθώς ούτε τα καταλληλα εκπαιδευτικα ιδρύματα διαθέτουμε σαν χώρα,ούτε τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς. Το παραπάνω προτινόμενο πρόγραμμα εισαγωγής είναι υπερβολικά σύνθετο για την νοοτροπία της Ελλάδας και επίσης φαντάζει σχεδόν ουτοπικό για τα σημερινά δεδομένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Παρά το γεγονός οτι το σύστημα σε αυτήν την φάση παράγει στείρα γνώση,γεγονός που δυσχεραίνει την πορεία των αποφοίτων σε σχετικά πανεπιστήμια(βλ.φιλολογία,χημικό,φυσικό,μαθηματικό και όλα τα σχετικά με μαθήματα της δευτεροβάθμιας),θεωρώ(και συμφωνώ μαζί σας) οτι οποιαδήποτε αλλαγή θα στεφθεί με απόλυτη αποτυχία καθώς ούτε τα καταλληλα εκπαιδευτικα ιδρύματα διαθέτουμε σαν χώρα,ούτε τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς. Το παραπάνω προτινόμενο πρόγραμμα εισαγωγής είναι υπερβολικά σύνθετο για την νοοτροπία της Ελλάδας και επίσης φαντάζει σχεδόν ουτοπικό για τα σημερινά δεδομένα.
δεν εχεις αδικο αλλα και αυτο το συστημα που εχουμε ειναι απανθρωπο και μπαϊλντιστικο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

keymaker

Νεοφερμένος

Ο stefan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ωραία όσα ακούγονται. Ακόμα και για αποφοίτους ΙΕΚ που θα μπαίνουν σε ΤΕΙ. Αλλά τι θα γίνει με αυτούς πχ που έχουν τελειώσει το 2007 [FONT=&quot] το λύκειο [/FONT] άμα θελήσουν να σπουδάσουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρινά_Κ

Νεοφερμένος

Η Μαρινά_Κ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
δεν εχεις αδικο αλλα και αυτο το συστημα που εχουμε ειναι απανθρωπο και μπαϊλντιστικο..
Εννοείται πως έχεις απόλυτο δίκιο.Δεν έχω περάσει μεγαλύτερη ψυχοσωματική εξουθένωση στα 20 χρόνια ζωής μου. Είναι τραγικό και το μόνο που κάνει έιναι να παραμορφώνει συνειδήσεις.Δυστυχώς στην Ελλάδα το ένα βημα εμπρός σημαίνει 10 βήματα πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να δίνονται αυστηρότερες γραπτές εξετάσεις σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου-λυκείου και στο τέλος η πρόσβαση στα πανεπιστήμια να γίνεται με βάση το βαθμό του απολυτηρίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Και οσοι θελουν να σπουδασουν αλλα εχουν τελειωσει χρονια το λυκειο;
Αυτο που περιγραφεις δεσμευει ολοκληρο το σχολειο με την τριτοβαθμια που σημαινει οτι θα εχουμε ο,τι γινεται στην τριτη λυκειου σε ολες τις ταξεις πλεον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Ε δεν νομίζω ότι συγκρίνεται η ύλη της γ λυκείου με αυτή των άλλων τάξεων... Ίσα ίσα το πρόβλημα με τις πανελλήνιες για όσους αποτυγχάνουν εντοπίζεται σε μεγάλο βαθμό από τα κενά των προηγούμενων τάξεων και όχι από την ίδια τη δυσκολία των εξετάσεων..
Να καταργηθούν πάντως οι εξετάσεις μου φαίνεται άδικο.... Άδικο προς τους καλούς μαθητές οι οποίοι θα αποκτήσουν κοινή μοίρα με τους κακούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ε δεν νομίζω ότι συγκρίνεται η ύλη της γ λυκείου με αυτή των άλλων τάξεων... Ίσα ίσα το πρόβλημα με τις πανελλήνιες για όσους αποτυγχάνουν εντοπίζεται σε μεγάλο βαθμό από τα κενά των προηγούμενων τάξεων και όχι από την ίδια τη δυσκολία των εξετάσεων..
Να καταργηθούν πάντως οι εξετάσεις μου φαίνεται άδικο.... Άδικο προς τους καλούς μαθητές οι οποίοι θα αποκτήσουν κοινή μοίρα με τους κακούς.


Δεν εχει σημασια η υλη αλλα η ανασφαλεια που δημιουργειται, το κλιμα της τριτης λυκειου θα εξαπλωθει σε ολες τις ταξεις.
Στο πανεπιστημιο ετσι κι αλλιως δεν εχει καμια σημασια αν ησουν κακος ή καλος στο σχολειο, η δουλεια που θα κανεις εκει εχει σημασια, επομενως το να λες οτι μπαινουν στην ιδια μοιρα ειναι λαθος. Αν ο κακος μαθητης μπορει να τα καταφερει στο πανεπιστημιο οπως και ο καλος τοτε μια χαρα αξιζει να ειναι στην ιδια μοιρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Δηλαδή μου λες οτι και ο μέτριος μαθητής θα πρέπει να περνάει σε σχολές όπως π.χ ιατρική και να κρίνεται από εκεί η πορεία του ;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Όχι. Σου λέει, αν κατάλαβα καλά, πως η καλύτερη λύση είναι η ανεξαρτητοποίηση του Λυκείου από την Τριτοβάθμια. Ούτως ή άλλως η πορεία ενός μαθητή στο Λύκειο δεν προκαθορίζει απαραίτητα τη σταδιοδρομία του στο Πανεπιστήμιο. Αυτό που χρειαζόμαστε λοιπόν είναι η κατάργηση και όχι η διεύρυνση ενός ''άχρηστου'' συστήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Δεν είναι παντελώς άχρηστο. Το σύστημα αυτό εξυπηρετεί και πρακτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει χώρος για όλους παντού ... Κάπως θα πρέπει να μοιραστούν και οι φοιτητές στα πανεπιστήμια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Όχι. Σου λέει, αν κατάλαβα καλά, πως η καλύτερη λύση είναι η ανεξαρτητοποίηση του Λυκείου από την Τριτοβάθμια. Ούτως ή άλλως η πορεία ενός μαθητή στο Λύκειο δεν προκαθορίζει απαραίτητα τη σταδιοδρομία του στο Πανεπιστήμιο. Αυτό που χρειαζόμαστε λοιπόν είναι η κατάργηση και όχι η διεύρυνση ενός ''άχρηστου'' συστήματος.

Αυτο. Ετσι κι αλλιως αν μπορεις να μπαινεις σε οποια σχολη θελεις χωρις να αναγκαζεσαι να δηλωσεις καποιες αναλογα με τα μορια που θα βγαλεις θα ειναι πολυ πιο συνειδητη η επιλογη και επισης θα δινονται περισσοτερες ευκαιριες σε αυτους που εχουν τελειωσει χρονια το λυκειο να παρουν ενα πτυχιο που θελουν χωρις να μπαινουν στο τρυπακι των εξετασεων του λυκειου.
-----------------------------------------
Δεν είναι παντελώς άχρηστο. Το σύστημα αυτό εξυπηρετεί και πρακτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει χώρος για όλους παντού ... Κάπως θα πρέπει να μοιραστούν και οι φοιτητές στα πανεπιστήμια..

Ναι καπως θα πρεπει αλλα θα πρεπει να ειναι δουλεια του πανεπιστημιου να το κανει αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestes

Δραστήριο μέλος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Και σας ξαναλέω ότι θα υπάρξει υπερκορεσμός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top