ΕΠΑΛ ή ΓΕΛ με απόφαση καθηγητών

g_i_a_n_n_i_s_

Νεοφερμένος

Ο g_i_a_n_n_i_s_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Γεια σε όλους! Πιστεύετε ότι η απόφαση για το αν ένας μαθητής θα φοιτήσει ή όχι σε ένα Επαγγελματικό Λύκειο θα πρέπει να παίρνεται από τους καθηγητές ανάλογα με την επίδοση και τις ικανότητες ενός μαθητή; Φυσικά ένας του ΓΕΛ θα μπορούσε αμέσως να πάρει μεταγραφή για ΕΠΑΛ με δίκη του απόφαση.
 

fearless

Νεοφερμένος

Ο fearless αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Κατα την άποψη μου όχι.Η επιλογή πρέπει να γίνεται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του μαθητή και τον επαγγελματικό του προσανατολισμό.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Κατα την άποψη μου όχι.Η επιλογή πρέπει να γίνεται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του μαθητή και τον επαγγελματικό του προσανατολισμό.
Μακάρι να ήταν έτσι. Πλέον η επιλογή Γελ ή επαλ έχει απλα να κάνει με το αν κάποιος επιθυμεί να δυσκολευτεί στις πανελληνιες ή στο πανεπιστήμιο.
( Φυσικά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάποιος που θα εισαχθεί από το επαλ θα είναι χειρότερος απο κάποιον που πέρασε από Γελ Αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα πρεπει να καταβαλει μεγαλυτερη προσπαθεια στην αρχη των σπουδών.)
Το επαγγελματικό Λύκειο στις συνειδήσεις τον μαθητών του δεν έχει τεχνικό προσανατολισμό.
Τώρα όσον αφορά την επιλογή Γελ ή επαλ , αυτή γίνεται από το μαθητή μετα απο συζήτηση με γονείς και καθηγητές.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Μακάρι να ήταν έτσι. Πλέον η επιλογή Γελ ή επαλ έχει απλα να κάνει με το αν κάποιος επιθυμεί να δυσκολευτεί στις πανελληνιες ή στο πανεπιστήμιο.
( Φυσικά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάποιος που θα εισαχθεί από το επαλ θα είναι χειρότερος απο κάποιον που πέρασε από Γελ Αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα πρεπει να καταβαλει μεγαλυτερη προσπαθεια στην αρχη των σπουδών.)
Το επαγγελματικό Λύκειο στις συνειδήσεις τον μαθητών του δεν έχει τεχνικό προσανατολισμό.
Τώρα όσον αφορά την επιλογή Γελ ή επαλ , αυτή γίνεται από το μαθητή μετα απο συζήτηση με γονείς και καθηγητές.
ο ευκολος δρομος για πολλους επιμελεις μαθητες και φανηκε το 18 ο κοσμος το πηρε χαμπαρι και μειωσαν το ποσοστό..
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,747 μηνύματα.
Καταστροφική κίνηση. Τσατιζομαι εδώ και καιρό με αυτή την υποτίμηση των ΕΠΑΛ ( και ας είμαι απόφοιτος από ΓΕΛ ). Αυτά τα discriminations πρεπει κάποτε να τελειώσουν. Τα ΕΠΑΛ ΔΕΝ είναι άχρηστα ούτε για αυτούς με μειωμένη νοητική ικανότητα ή απλά απείθαρχους μαθητές.

Οι τέχνες που διδάσκει και μπορεί κάποιος να μάθει από τα ΕΠΑΛ είναι εξίσου χρήσιμες με τους επιστήμονες για την ορθή λειτουργία μιας κοινωνίας.

Ο υδραυλικός, ο ηλεκτρολόγος, ο μηχανικός κλπ. ΔΕΝ είναι κατώτεροι από τους ιατρούς ή τους καθηγητές πανεπιστημίου ας πούμε..

Κάποτε ας τελειώσει αυτό το γελοίο πράγμα. Οι καλοί στα ΓΕΛ οι κακοί στα ΕΠΑΛ.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Καταστροφική κίνηση. Τσατιζομαι εδώ και καιρό με αυτή την υποτίμηση των ΕΠΑΛ ( και ας είμαι απόφοιτος από ΓΕΛ ). Αυτά τα discriminations πρεπει κάποτε να τελειώσουν. Τα ΕΠΑΛ ΔΕΝ είναι άχρηστα ούτε για αυτούς με μειωμένη νοητική ικανότητα ή απλά απείθαρχους μαθητές.

Οι τέχνες που διδάσκει και μπορεί κάποιος να μάθει από τα ΕΠΑΛ είναι εξίσου χρήσιμες με τους επιστήμονες για την ορθή λειτουργία μιας κοινωνίας.

Ο υδραυλικός, ο ηλεκτρολόγος, ο μηχανικός κλπ. ΔΕΝ είναι κατώτεροι από τους ιατρούς ή τους καθηγητές πανεπιστημίου ας πούμε..

Κάποτε ας τελειώσει αυτό το γελοίο πράγμα. Οι καλοί στα ΓΕΛ οι κακοί στα ΕΠΑΛ.
γιατι το υποτιμησε κανεις εδω μεσα ;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,747 μηνύματα.
γιατι το υποτιμησε κανεις εδω μεσα ;

Μόνο που λες ότι οι καθηγητές θα μπορούσαν να κατατάξουν τους μαθητές είναι καθαρά υποτιμητικό. Δύσκολο να το καταλάβεις;
Τα ΕΠΑΛ υποτιμούνται γενικά και συνέχεια. Ακόμα και από την ίδια την κυβέρνηση.
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Καταστροφική κίνηση. Τσατιζομαι εδώ και καιρό με αυτή την υποτίμηση των ΕΠΑΛ ( και ας είμαι απόφοιτος από ΓΕΛ ). Αυτά τα discriminations πρεπει κάποτε να τελειώσουν. Τα ΕΠΑΛ ΔΕΝ είναι άχρηστα ούτε για αυτούς με μειωμένη νοητική ικανότητα ή απλά απείθαρχους μαθητές.

Οι τέχνες που διδάσκει και μπορεί κάποιος να μάθει από τα ΕΠΑΛ είναι εξίσου χρήσιμες με τους επιστήμονες για την ορθή λειτουργία μιας κοινωνίας.

Ο υδραυλικός, ο ηλεκτρολόγος, ο μηχανικός κλπ. ΔΕΝ είναι κατώτεροι από τους ιατρούς ή τους καθηγητές πανεπιστημίου ας πούμε..

Κάποτε ας τελειώσει αυτό το γελοίο πράγμα. Οι καλοί στα ΓΕΛ οι κακοί στα ΕΠΑΛ.
Συμφωνώ απόλυτα το να μάθει κάνεις μια τέχνη ή ενα τεχνικό επάγγελμα είναι ανάλογης σημασίας με το να γίνει κάνεις γιατρός. Το πρόβλημα είναι το να πηγαίνει κάνεις στο επαλ (επαγγελματικό λύκειο) Για να γίνει γιατρός. Για εμενα αυτή είναι η μεγαλύτερη υποβάθμιση των επαλ. Το να εχουν απόφοιτους που η πλειοψηφία τους τα επέλεξε για την ευκολία τους.

Ξέρω παιδιά που πριν καν ξεκινήσουν να φοιτούν στο επαλ ασχολούνταν συστηματικά με την τέχνη τους και φυσικά στο επαλ έλαβαν τα κατάλληλα ερέθισμα και βελτίωσαν τις δεξιότητές τους. Αξία θαυμασμού αυτα τα παιδιά γιατί κάνουν αυτό που πραγματικά αγαπούν και δεν μπήκαν στο επαλ με όνειρο να σπουδάσουν φυσικοί ή χημικοί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Μόνο που λες ότι οι καθηγητές θα μπορούσαν να κατατάξουν τους μαθητές είναι καθαρά υποτιμητικό. Δύσκολο να το καταλάβεις;
Τα ΕΠΑΛ υποτιμούνται γενικά και συνέχεια. Ακόμα και από την ίδια την κυβέρνηση.
ποτε το ειπα εγω αυτο ;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,747 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα το να μάθει κάνεις μια τέχνη ή ενα τεχνικό επάγγελμα είναι ανάλογης σημασίας με το να γίνει κάνεις γιατρός. Το πρόβλημα είναι το να πηγαίνει κάνεις στο επαλ (επαγγελματικό λύκειο) Για να γίνει γιατρός. Για εμενα αυτή είναι η μεγαλύτερη υποβάθμιση των επαλ. Το να εχουν απόφοιτους που η πλειοψηφία τους τα επέλεξε για την ευκολία τους.

Ξέρω παιδιά που πριν καν ξεκινήσουν να φοιτούν στο επαλ ασχολούνταν συστηματικά με την τέχνη τους και φυσικά στο επαλ έλαβαν τα κατάλυμα ερέθισμα και απέκτησαν μεγαλύτερες αξιώσεις. Αξία θαυμασμού αυτα τα παιδιά γιατί κάνουν αυτό που πραγματικά αγαπούν και δεν μπήκαν στο επαλ με όνειρο να σπουδάσουν φυσικοί ή χημικοί.

Σε αυτό συμφωνώ, μέχρι και από νέοι οι Έλληνες ψάχνουμε πάντα την εύκολη λύση, αυτό το τρυπάκι που θα μας εξασφαλίσει την ασφάλεια χωρίς πολύ κόπο. Τραγικό. Εννοείται πρέπει να υπάρξει μια κάποια πρόνοια απο το κράτος για αυτό το ζήτημα. Πράγματι δε γίνεται να περνάνε σε τέτοιες σχολές παιδιά του ΕΠΑΛ. Τα ΕΠΑΛ με τα ΓΕΛ είναι ίσα αλλά διαφορετικά. Αλλού προσανατολίζεται το ένα και αλλού το άλλο. Τώρα πάνε να τα μπλέξουν με άσχημες επιπτώσεις.

ποτε το ειπα εγω αυτο ;

Δεν αναφέρθηκα αποκλειστικά σε εσένα εξαρχής. Απλά εσύ απάντησες και έτσι έδειξα προς εσένα. Αναφερομουν καθαρά στην ιδέα που πρότεινε ο δημιουργός του thread και ένα μήνυμα προς όσους θεωρούν τα ΕΠΑΛ υποδεέστερα.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γεια σε όλους! Πιστεύετε ότι η απόφαση για το αν ένας μαθητής θα φοιτήσει ή όχι σε ένα Επαγγελματικό Λύκειο θα πρέπει να παίρνεται από τους καθηγητές ανάλογα με την επίδοση και τις ικανότητες ενός μαθητή; Φυσικά ένας του ΓΕΛ θα μπορούσε αμέσως να πάρει μεταγραφή για ΕΠΑΛ με δίκη του απόφαση.

Το σημαντικό είναι να έχεις λόγο να πας στο ΕΠΑΛ και όχι να έχεις κατάλληλο μέσο όρο. Για παράδειγμα, είχα μαθητή που έδωσε το 2019 από ΕΠΑΛ και πέρασε Μηχανολόγους Μηχανικούς στο ΕΜΠ. Δε συνάντησε καμία δυσκολία στο πρώτο έτος, γιατί απλά διάβαζε και ήταν η πρώτη του επιλογή αυτή η σχολή κ.λπ. κ.λπ.. Ωστόσο, από την πρώτη ΕΠΑΛ ήταν συνειδητοποιημένος σε σχέση και με την ειδικότητά του και με τη σχολή που ήθελε να περάσει.

Μην κοιτάς, λοιπόν, τους βαθμούς που βγάζεις αλλά το αν υπάρχει κάτι στα ΕΠΑΛ που πράγματι να σε ενδιαφέρει. Επίσης, σε σχέση με την «ευκολία» των πανελλαδικών, είδαμε φέτος στα μαθηματικά πιο τσιμπημένα θέματα σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, κάτι που πιθανότατα αποτελεί μια προσπάθεια να εξισορροπηθεί λίγο η κατάσταση που είχε δημιουργηθεί το 2018, με τις πολύ χαμηλές βάσεις εισαγωγής και, το σημαντικότερο, το πολύ χαμηλό υπόβαθρο (κατά μέσο όρο) που είχαν όσα παιδιά έμπαιναν από ΕΠΑΛ. Οπότε, εκτιμώ ότι αυτή η αύξηση της δυσκολίας των θεμάτων θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top