ΕΜΠ και αεροναυπηγική

vasilis_91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Από του χρόνου, κατά πάσα πιθανότητα, θα είμαι φοιτητής στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ, καθώς είμαι 900 μόρια πάνω από την περσινή βάση...Θα ήθελα να μου δώσετε μερικές πληροφορίες σχετικά με τις προοπτικές του Μηχανικού Εναέριων και Επίγειων Μεταφορικών Μέσων στον τομέα της αεροναυπηγικής. Με ενδιαφέρει πολύ ο συγκεκριμένος κλάδος αν και γνωρίζω τις δυσκολίες στην εύρεση εργασίας στην χώρα μας. Συγκεκριμένα θα σας ήμουν ευγνώμων αν έχετε κάποιες πληροφορίες σχετικά:
α) με το πόσο δύσκολα είναι τα μαθήματα της συγκεκριμένης κατεύθυνσης στο ΕΜΠ
β) με το αν το ΕΜΠ συνεργάζεται με αεροπορικές εταιρίες
γ) με την δυνατότητα εύρεσης εργασίας ως αεροναυπηγός στο εξωτερικό από την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ σχολή
*Τονίζω το "ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ" γιατί εφόσον θα είμαι φοιτητής του ΕΜΠ, δεν με ενδιαφέρει μια ανούσια σύγκριση με άλλα τμήματα ή σχολές.
**Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η γνώμη των φοιτητών του τμήματος;)
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!! :thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αναστάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Φίλε μου από όσα έχω ακούσει (δλδ δεν ξέρω σίγουρα), το ΕΜΠ είναι το μόνο τμήμα Μηχ-Μηχ που έχει αυτή τη ροή του αεροναυπηγού...και λογικά θα είναι στα ίδια επίπεδα με τις άλλες ροές,καθώς ξέρω ένα παιδί που είχε πάρει 1-2 μαθήματα από αυτή τη ροή γιατί του καθόταν καλύτερα,άρα λογικα δεν ήταν δύσκολα... (α)

Από την άλλη πολύ καλά λόγια ακούγονται για τους αεοροναυπηγούς της Πάτρας, αφού λέει πολλοί είναι αυτοί που πάνε εξωτερικό και διαπρέπουν...