Γραπτές δοκιμασίες

lazmoisiades

Νεοφερμένος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ξεκινώ το θέμα για να διερευνήσω την άποψη των μαθητών της Β' (θεωρητική κατεύθυνση) για την χρησιμότητα των γραπτών δοκιμασιών (τεστ) στα Αρχαία κατεύθυνσης. Πιστεύετε ότι πρέπει να δοκιμάζεστε συχνά; Πώς αντιμετωπίζετε τις γραπτές δοκιμασίες, ως απλό εργαλείο αξιολόγησης ή ως κάτι παραπάνω /διαφορετικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
δν ειμαι β λυκειου ουτε θεωρητικη αλλα πιστευω (αν και εμενα δν μ πλ αρεσει αυτο..) οτι θα επρεπε να υπαρχουν τα τεστακια στο μαθημα της ημερας για να μν επαναπαυονται οι μαθητες...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
+φωνώ με τον ηλία.....άλλωστε εκεί φαίνεται ο πραγματικά καλός μαθητής όχι στα προειδοποιημένα.και να τους βάζετε πολλά ναχουν ευκαιρίες επανόρθωσης και βελτίωσης βαθμού....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasha_k

Νεοφερμένος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
εγω (που παρεπιπτωντως ειμαι και μαθητρια σας κυριε Μωυσιαδη!!:) )πιστευω πως αν και δν μας πολυαρεσουν αυτα τα ωραια σας τεστακια που μας βαζετε καθε φορα(!) ειναι πολυ χρησιμα γτ καθομαστε και διαβαζουμε μεταφραση οσο καλυτερα μπορουμε!!!(τουλαχιστον προσπαθουμε!!).και εμενα προσωπικα με εχουν βοηθησει!!αλλα παλι και αυτα που σας λεω μν τα παρετε και πολυ σοβαρα και μας βαζετε τεστ συνεχειαααα!!!:D:D:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giot@ki..!!

Νεοφερμένος

Η Γιώτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Στα αρχαία ναι.. και στα λατινικά μην σας πω..:D γιατί εφόσον είναι μαθήματα κατεύθυνσης πρέπει και να είμαστε πάντα τέλεια προετοιμασμένοι και να αποτελούν ένα μέσο αξιολόγησης..
Ε, τώρα για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θέλω ούτε να ακούω για απροειδοποίητα 10λεπτα τεστάκια..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!...mary...!

Νεοφερμένος

Η !...mary...! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 36 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Θα πρέπει να μπαίνουν τεστ στα Αρχαία κατεύθυνσης αλλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος να είναι απροειδοποίητα γιατί σκοπός δεν είναι να πιάσει ο καθηγητής τους μαθητές αδιάβαστους αλλά να τους κάνει να διαβάσουν. Ποιό το νόημα να βάλει ο καθηγητής τεστ στη γραμματική και τα παιδιά να μην έχουν κάνει επανάληψη;
Οκ στο γνωστό μπορεί να μπει και κανά απροειδοποίητο για να μην επαναπαυόμαστε και τα βρούμε στο τέλος βουνό αλλά πραγματικά πιστευώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν τεστ σε βαρύτονα, συνηρημένα, ουσιαστικά κτλ μόνο και μόνο για να δει ποιοι είναι οι καλοί και ποιοι οι κακοί μαθητές. Άλλωστε ένας καθηγητής θα πρέπει να έχει τέτοια κρίση που να μπορεί να καταλάβει ποιοι αξίζουν μεγάλους βαθμούς και ποιοι όχι, λαμβάνοντας φυσικά υπ' όψη τα τεστ και το διαγώνισμα.
Πάντως χαίρομαι που ρωτάτε την άποψη των μαθητών. Πρέπει να είστε από τους λίγους καθηγητές που το κάνουν. Μπράβο σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Εγώ πάντως είμαι υπέρ των τεστ ειδικά στα Αρχαία Κατεύθυνσης για να υπάρχει εξοικείωση.Όσο για τα αρχαία της Γ' το θεωρώ αυτονόητο να μπαίνουν τεστ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lazmoisiades

Νεοφερμένος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Θα πρέπει να μπαίνουν τεστ στα Αρχαία κατεύθυνσης αλλά δεν υπάρχει κάποιος λόγος να είναι απροειδοποίητα γιατί σκοπός δεν είναι να πιάσει ο καθηγητής τους μαθητές αδιάβαστους αλλά να τους κάνει να διαβάσουν. Ποιό το νόημα να βάλει ο καθηγητής τεστ στη γραμματική και τα παιδιά να μην έχουν κάνει επανάληψη;
Οκ στο γνωστό μπορεί να μπει και κανά απροειδοποίητο για να μην επαναπαυόμαστε και τα βρούμε στο τέλος βουνό αλλά πραγματικά πιστευώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν τεστ σε βαρύτονα, συνηρημένα, ουσιαστικά κτλ μόνο και μόνο για να δει ποιοι είναι οι καλοί και ποιοι οι κακοί μαθητές. Άλλωστε ένας καθηγητής θα πρέπει να έχει τέτοια κρίση που να μπορεί να καταλάβει ποιοι αξίζουν μεγάλους βαθμούς και ποιοι όχι, λαμβάνοντας φυσικά υπ' όψη τα τεστ και το διαγώνισμα.
Πάντως χαίρομαι που ρωτάτε την άποψη των μαθητών. Πρέπει να είστε από τους λίγους καθηγητές που το κάνουν. Μπράβο σας!

Σε καμία περίπτωση δεν αναφερόμουν στα διαγωνίσματα ως "παγίδες", στις οποίες θα "πέσουν"οι μαθητές, προς θεού! Απλώς θεωρώ ωφέλιμο, και ξεκίνησα ήδη να το εφαρμόζω, σε κάθε νοηματική ενότητα (π.χ. προοίμιο, παράγραφοι 4-6 κτλ) να γράφουν τα παιδιά μου ένα τεστάκι σε μετάφραση και μια ερώτηση κατανόησης, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή επαφή και εγγρήγορση. Ως προς την αξιολόγηση, έχεις δίκιο, δεν θα περιμένω να αθροίσω τους βαθμούς από αυτές τις δοκιμασίες για να καταλήξω... αν είναι δυνατόν! Πάντως, αυτό που παρατήρησα είναι πως μέσα από αυτά τα τεστάκια αναδείχθηκαν και ορισμένα άτομα που μέσα στην τάξη συμμετείχαν μετά από πολλή παρότρυνση (και αν...). Όσο για αυτό που λες, εννοείται πως θα ζητήσω την άποψη των μαθητών... η μάθηση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και όχι επιβολής!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top