Γιατί να ΜΗΝ σπουδάσει κάποιος Software Engineering

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Γεια σας φίλοι μου.
Παραθέτω το βίντεο αυτό ειδικά προς τους φαντασιόπληκτους 17χρονους που δεν έχουν ιδέα για την επιστήμη της Πληροφορικής αλλά θέλουν από τα 17 τους να κάνουν και μεταπτυχιακές σπουδές μετά την Πληροφορική π.χ. στην Αστροφυσική, στην Ρομποτική και πάει λέγοντας και φυσικά να επιλέξουν ΗΜΜΥ επειδή είναι κάτι που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα, κάτι σαν το αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

1622287134168.png


Αν καταλαβαίνετε αγγλικά, δείτε το παρακάτω βίντεο.

 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Γεια σας φίλοι μου.
Παραθέτω το βίντεο αυτό ειδικά προς τους φαντασιόπληκτους 17χρονους που δεν έχουν ιδέα για την επιστήμη της Πληροφορικής αλλά θέλουν από τα 17 τους να κάνουν και μεταπτυχιακές σπουδές μετά την Πληροφορική π.χ. στην Αστροφυσική, στην Ρομποτική και πάει λέγοντας και φυσικά να επιλέξουν ΗΜΜΥ επειδή είναι κάτι που τα περιλαμβάνει όλα σε ένα, κάτι σαν το αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

View attachment 81738

Αν καταλαβαίνετε αγγλικά, δείτε το παρακάτω βίντεο.


Βασικά καμία επιστήμη μηχανικού δεν είναι όπως την φαντάζεται ο μέσος μαθητής, και αυτό περιλαμβάνει και το software engineering. Σε αυτό φταίει κυρίως το σχολείο, γιατί δεν προσπαθεί να εκθέσει τους μαθητές και σε άλλα πράγματα. Βασικά γενικά το engineering εστιάζει σε όλα αυτά που το σχολείο όχι απλά κάνει την παραδοχή οτι δεν ισχύουν(ενώ στην πραγματικότητα ισχύουν πάντα) αλλά δεν κάνει καν αναφορά σαν να είναι ανύπαρκτα. Οπότε αρκετές φορές οι μαθητές έρχονται αντιμέτωποι σε κάτι εντελώς πρωτόγνωρο.

Λόγου χάρη ένα πρόβλημα, μπορεί μαθηματικά ή φυσικά να έχει μια πολύ απλή απάντηση, που βρίσκει και παιδί γυμνασίου ή λυκείου. Αλλά το πως εν τέλει θα υλοποιηθεί το σύστημα το οποίο θα καταφέρνει να πραγματοποιήσει αυτή την λύση...μπορεί να είναι αντικείμενο ολόκληρου μαθήματος ή σειράς μαθημάτων και προϊόν ετών εξάσκησης και εμπειρίας. Το πιο απλό παράδειγμα, αν πεις σε έναν μαθητή λυκείου να βρει μια παράγωγο, το έχει κάνει σε δευτερόλεπτα. Εαν του πεις όμως, σχεδίασε ένα πραγματικό φυσικό σύστημα που θα δέχεται στην είσοδο του ένα σήμα και θα παράγει στην έξοδο του την παράγωγο αυτού, θα σε κοιτάει σαν ufo. Και αυτό γιατί το σχολείο δεν σε βάζει ποτέ στην σκέψη του πως θα σχεδίαζες κάτι δικό σου. Σε κρατάνε χρόνια ολόκληρα να μαθαίνεις κατορθώματα και νόμους άλλων. Εε καλό είναι αυτό εαν σκοπεύεις να γίνεις μελετητής, αλλά εαν δεν λερώσεις τα χέρια σου, εαν δεν κάνεις θεωρητικούς υπολογισμούς, προσομοιώσεις, πειράματα και δεν φτιάξεις ένα πρωτότυπο με τα χέρια σου δεν μπορείς να γίνεις γενικά engineer. Και φυσικά εαν δεν σου αρέσει κάτι απο τα προηγούμενα, τότε μάλλον δεν κάνεις για αυτό...και εννοείται οτι στην σχολή θα δεινοπαθήσεις . Σε αυτή την περίπτωση, όντως ΔΕΝ πρέπει κάποιος να επιλέξει μια τέτοια σχολή, γιατί απαιτεί πολύ δουλειά και κόπο και άπειρες ώρες ενασχόλησης μέχρι να καταφέρεις αυτό που θες, ή μέχρι να δουλέψει αυτό το οποίο φτιάχνεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top