Βοήθεια στη γεωμετρία

Αννα Τσιτα

Νεοφερμένος

Η Αννα Τσιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Γεια σας παιδια, ειμαι καινουρια εδω και ζηταω απεγνωσμενα βοηθεια! Ειμαι μια μαθητρια της Γ γυμνασιου και παρολο που ειμαι πολυ καλη στα μαθηματικα και μου αρεσουν πολυ, δυσκολευομαι αρκετα φετος ( ειδικα στη γεωμετρια ), γιατι το πρωτο τετραμηνο ειχαμε μια καθηγητρια, η οποια τουλαχιστον στα μισα μαθηματα ελειπε και οταν ερχοταν καθυστερουσε ρουλαχιστον 20 λεπτα και την υπολοιπη ωρα απλως μας ελεγε καπως την θεωρια ( πιστευω οτι ουτε η ιδια την ξερε καλα )! Το δευτερο τετραμηνο λοιπον ηρθε νεος μαθηματικος, μετα απο τα πολλα παραπονα γονεων και μαθητων, αλλα και αυτος ενω γνωριζε οτι εχουμε μεινει παρα πολυ πισω και δεν ξερουμε τα βασικα, μας προχωρησε πολυ γρηγορα και οσες φορες και αν προσπαθησα να του ζητησω βοηθεια, μου ελεγε οτι δεν δεχεται αποριες, και οτι αυτο σημαινει οτι δεν προσεχω στο μαθημα του! Σημερα λοιπον, μας εβαλε καποιες ασκησεις στην ισοτητα τριγωνων, και πραγματικα δεν καταλαβαινω τιποτα ( αφου δεν μας εδειξε ποτε πως λυνονται αυτες οι ασκησεις )! Σας παρακαλω βοηθηστε με!
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20200423-144512_Word.jpg
    Screenshot_20200423-144512_Word.jpg
    325.2 KB · Εμφανίσεις: 511
  • Screenshot_20200423-144519_Word.jpg
    Screenshot_20200423-144519_Word.jpg
    309 KB · Εμφανίσεις: 299
  • Screenshot_20200423-144523_Word.jpg
    Screenshot_20200423-144523_Word.jpg
    255.8 KB · Εμφανίσεις: 303
  • Screenshot_20200423-144527_Word.jpg
    Screenshot_20200423-144527_Word.jpg
    305.8 KB · Εμφανίσεις: 351
  • Screenshot_20200423-144531_Word.jpg
    Screenshot_20200423-144531_Word.jpg
    259 KB · Εμφανίσεις: 271

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Γεια σας παιδια, ειμαι καινουρια εδω και ζηταω απεγνωσμενα βοηθεια! Ειμαι μια μαθητρια της Γ γυμνασιου και παρολο που ειμαι πολυ καλη στα μαθηματικα και μου αρεσουν πολυ, δυσκολευομαι αρκετα φετος ( ειδικα στη γεωμετρια ), γιατι το πρωτο τετραμηνο ειχαμε μια καθηγητρια, η οποια τουλαχιστον στα μισα μαθηματα ελειπε και οταν ερχοταν καθυστερουσε ρουλαχιστον 20 λεπτα και την υπολοιπη ωρα απλως μας ελεγε καπως την θεωρια ( πιστευω οτι ουτε η ιδια την ξερε καλα )! Το δευτερο τετραμηνο λοιπον ηρθε νεος μαθηματικος, μετα απο τα πολλα παραπονα γονεων και μαθητων, αλλα και αυτος ενω γνωριζε οτι εχουμε μεινει παρα πολυ πισω και δεν ξερουμε τα βασικα, μας προχωρησε πολυ γρηγορα και οσες φορες και αν προσπαθησα να του ζητησω βοηθεια, μου ελεγε οτι δεν δεχεται αποριες, και οτι αυτο σημαινει οτι δεν προσεχω στο μαθημα του! Σημερα λοιπον, μας εβαλε καποιες ασκησεις στην ισοτητα τριγωνων, και πραγματικα δεν καταλαβαινω τιποτα ( αφου δεν μας εδειξε ποτε πως λυνονται αυτες οι ασκησεις )! Σας παρακαλω βοηθηστε με!
Δες εδώ, ίσως σε βοηθήσει
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Αντιμετωπίζεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι σε αυτές τις τάξεις (μαζί και γω).Δεν έχεις αναπτύξει ακόμη την μαθηματική σκέψη που λέμε.Η γεωμετρία είναι ό,τι καλύτερο για να το καταφέρεις αυτό και σίγουρα θα σε βοηθήσει και σε άλλα μαθήματα .Θα αποκτήσεις τη σπιρτάδα που λέμε.Για αρχή μαθαίνεις (όχι παπαγαλίζεις) ΤΕΛΕΙΑ τη θεωρία.Στην συνέχεια μπορείς να λύσεις τα λυμμένα παραδείγματα που θα έχει το βιβλίο φαντάζομαι.Να τα λύσεις ξανά όχι απλώς να τα διαβάσεις.Επίσης πολύ σημαντικό .Πρέπει να κάνεις τέλειο σχήμα .Κανονικά με χάρακα , διαβήτη .Το σχήμα είναι η μισή λύση μας έλεγε ένας μαθηματικός.Τέλος πρέπει να λύσεις ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις .Μόνο έτσι θα αποκτήσεις αυτή τη σκέψη που χρειάζεται να έχεις .Συνεχής εξάσκηση.Καλή επιτυχία!

υ.γ δυστυχώς έχουν περάσει πολλά χρόνια για να σε βοηθήσω με τις συγκεκριμένες ασκήσεις.Σίγουρα θα υπάρχουν παιδιά της ηλικίας σου που θα μπορούν να σε βοηθήσουν.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
καλα συγγνωμη τοσο τραγικος ειναι ο καθηγητης σας??αυτες οι ασκησεις που βλεπω ειναι επιεικως της πλακας.δεν χρειαζεται καν να σκεφτεις.παπαγαλιστι εφαρμοζεις τα κριτηρια ισοτητας τριγωνων και βγαινουν ολα τα ζητουμενα.δεν χρειαζεται καποια μαγικη σκεψη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αντιμετωπίζεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι σε αυτές τις τάξεις (μαζί και γω).Δεν έχεις αναπτύξει ακόμη την μαθηματική σκέψη που λέμε.Η γεωμετρία είναι ό,τι καλύτερο για να το καταφέρεις αυτό και σίγουρα θα σε βοηθήσει και σε άλλα μαθήματα .Θα αποκτήσεις τη σπιρτάδα που λέμε.Για αρχή μαθαίνεις (όχι παπαγαλίζεις) ΤΕΛΕΙΑ τη θεωρία.Στην συνέχεια μπορείς να λύσεις τα λυμμένα παραδείγματα που θα έχει το βιβλίο φαντάζομαι.Να τα λύσεις ξανά όχι απλώς να τα διαβάσεις.Επίσης πολύ σημαντικό .Πρέπει να κάνεις τέλειο σχήμα .Κανονικά με χάρακα , διαβήτη .Το σχήμα είναι η μισή λύση μας έλεγε ένας μαθηματικός.Τέλος πρέπει να λύσεις ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις .Μόνο έτσι θα αποκτήσεις αυτή τη σκέψη που χρειάζεται να έχεις .Συνεχής εξάσκηση.Καλή επιτυχία!

υ.γ δυστυχώς έχουν περάσει πολλά χρόνια για να σε βοηθήσω με τις συγκεκριμένες ασκήσεις.Σίγουρα θα υπάρχουν παιδιά της ηλικίας σου που θα μπορούν να σε βοηθήσουν.
ναι μιλαμε τρομερη φαντασια με το να αναγνωριζεις ενα ισοσκελες τριγωνο οτι εχει τις προσκειμενες στη βαση γωνιες ισες.καλα τοσο πολυ εχει πεσει το επιπεδο?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

α ξεχασα σε μια ασκηση με το παραλληλογραμμο πρεπει να αναγνωρισεις 2 κατακορυφην γωνιες οτι ειναι ισες και 2 εντος εναλλαξ.ειναι λιγο δυσκολο αυτο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πα.Κ

Νεοφερμένος

Ο Πα.Κ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Άννα όπως δείχνουν οι τρέχουσες συνθήκες, ο νέος μαθηματικός φαίνεται να παρουσιάζει εξίσου προβληματική συμπεριφορά, σε ένα διαφορετικό βέβαια πλαίσιο. Μου φαίνεται πραγματικά απαράδεκτη η προσέγγιση του "απορία= απροσεξία". Ο συγκεκριμένος διδάσκων όχι μόνο έχει άγνοια βασικών παιδαγωγικών πρακτικών και εκπαιδευτικής ψυχολογίας, αλλά είναι και αγενέστατος. Ελπίζω να βρεις απαντήσεις στις απορίες που σου έχουν δημιουργηθεί από μέλη του φόρουμ. Η γεωμετρία είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον μάθημα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την πάρεις με κακό μάτι, λόγω ενός καθηγητή. Κάνε την προσπάθειά σου και αναζήτησε πιθανή βοήθεια όπου αυτή φαίνεται εφικτή. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί ανάλογης νοοτροπίας.

Κάτι τελευταίο που θέλω να προσθέσω για τα λοιπά μέλη, όταν κάποιος ζητάει τη βοήθειά μας δεν προσπαθούμε να κάνουμε επίδειξη γνώσεων, αλλά να βοηθήσουμε, είτε εξηγώντας και αναλύοντας τους προβληματισμούς που παραθέτονται, είτε δίνοντας μία γενικότερη συμβουλή, αλλιώς προχωράμε αφήνοντας κάποιον άλλο να πάρει το λόγο. Είναι πραγματικά θλιβερό η κοπέλα να αναζητά απαντήσεις και να βρίσκει "καθηγητές του διαδικτύου" έτοιμους να της επιτεθούν σε τόνο ανάλογο του δικού της εκπαιδευτικού. Υποβιβάζοντας τη δυσκολία ενός αντικειμένου, γνωστικά προκλητικού για ένα μαθητή Γ γυμνασίου, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να τον ματαιώσουμε. Δεν προσφέρουμε βοήθεια.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Άννα όπως δείχνουν οι τρέχουσες συνθήκες, ο νέος μαθηματικός φαίνεται να παρουσιάζει εξίσου προβληματική συμπεριφορά, σε ένα διαφορετικό βέβαια πλαίσιο. Μου φαίνεται πραγματικά απαράδεκτη η προσέγγιση του "απορία= απροσεξία". Ο συγκεκριμένος διδάσκων όχι μόνο έχει άγνοια βασικών παιδαγωγικών πρακτικών και εκπαιδευτικής ψυχολογίας, αλλά είναι και αγενέστατος. Ελπίζω να βρεις απαντήσεις στις απορίες που σου έχουν δημιουργηθεί από μέλη του φόρουμ. Η γεωμετρία είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον μάθημα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να την πάρεις με κακό μάτι, λόγω ενός καθηγητή. Κάνε την προσπάθειά σου και αναζήτησε πιθανή βοήθεια όπου αυτή φαίνεται εφικτή. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί ανάλογης νοοτροπίας.

Κάτι τελευταίο που θέλω να προσθέσω για τα λοιπά μέλη, όταν κάποιος ζητάει τη βοήθειά μας δεν προσπαθούμε να κάνουμε επίδειξη γνώσεων, αλλά να βοηθήσουμε, είτε εξηγώντας και αναλύοντας τους προβληματισμούς που παραθέτονται, είτε δίνοντας μία γενικότερη συμβουλή, αλλιώς προχωράμε αφήνοντας κάποιον άλλο να πάρει το λόγο. Είναι πραγματικά θλιβερό η κοπέλα να αναζητά απαντήσεις και να βρίσκει "καθηγητές του διαδικτύου" έτοιμους να της επιτεθούν σε τόνο ανάλογο του δικού της εκπαιδευτικού. Υποβιβάζοντας τη δυσκολία ενός αντικειμένου, γνωστικά προκλητικού για ένα μαθητή Γ γυμνασίου, το μόνο που καταφέρνουμε είναι να τον ματαιώσουμε. Δεν προσφέρουμε βοήθεια.
φιλε μου εγω δεν προσβαλα τη μαθητρια απλα την λεω στον καθηγητη οτι ειναι απαραδεκτο να μην τους κανει σωστη δουλεια.οι ασκησεις αυτες εδω δεν απαιτουν κατι ιδιαιτερο ειναι εφαρμογη των κριτηριων ισοτητας τριγωνων.απλα προφανως δεν τα εχουν διδαχτει σωστα και δεν μπορουν.αν το ειπα λαθος ζητω συγγνωμη
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Σε σχέση με την ισότητα τριγώνων, σε κάθε άσκηση που βλέπεις (κατ' επέκταση και σε αυτές που έχεις αναρτήσει εδώ) μπορείς να κάνεις τα εξής
  1. Πρώτα, σημειώνεις σε ένα χαρτί τα τρία κριτήρια που έχεις για την ισότητα τριγώνων (ΠΠΠ, ΠΓΠ, ΓΠΓ).
  2. Σημειώνεις και στο πρόχειρό σου αλλά, κυρίως, πάνω στο σχήμα, τις ισότητες που σου δίνει η εκφώνηση, ή όποια άλλη σχέση σου δίνει.
  3. Κοιτάς, με βάση τα δεδομένα σου, ποιο/ποια κριτήρια ισότητας μπορεί να σε βολεύουν. Έχεις, ας πούμε, σε δύο τρίγωνα αντίστοιχες γωνίες ίσες; Τότε θα πας με ΓΠΓ ή ΠΓΠ. Βλέπεις ήδη δύο πλευρές ίσες; Τότε θα πας με ΠΠΠ ή ΠΓΠ.
  4. Να θυμάσαι ότι σε κάθε περίπτωση, θες ένα ζευγάρι πλευρών (μία σε κάθε τρίγωνο) ίσες για να μιλήσεις για ισότητα τριγώνων.
Και κάτι ακόμα: η σειρά με την οποία εμφανίζονται τα γράμματα στα ονόματα των κριτηρίων (ΓΠΓ, ΠΓΠ) έχει σημασία. Λέμε ΠΓΠ γιατί η γωνία που θα πάρουμε θέλουμε να είναι ανάμεσα στις πλευρές (περιεχόμενη, όπως λέγεται) και στο ΓΠΓ θέλουμε οι πλευρά να είναι «ανάμεσα» στις δύο γωνίες (οι γωνίες να είναι προσκείμενες, όπως λέγονται).

Τα παραπάνω δεν ισχύουν για ορθογώνια τρίγωνα όπου τα πράγματα είναι απλούστερα. Θες απλώς μία πλευρά και κάτι ακόμα - είτε είναι πλευρά είτε γωνία - χωρίς, φυσικά, να μετράμε την ορθή.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Για να μαι παντως δικαιος τωρα παρατηρησα οτι ειναι γ γυμνασιου αυτα.Νομιζα οτι ηταν α λυκειου.Στην γ γυμνασιου παλαιοτερα δεν διδασκοταν καν ισοτητα τριγωνων οποτε ναι το επιπεδο τελικα δεν ειναι χαμηλο και ελεγα μπουρδες
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top