Βιολογία Vs Ιατρική

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλο το ischool! First post!

Ανοίγω το παρόν θέμα ζητώντας απόψεις σε έναν προβληματισμό μου βλέποντας ότι σε αυτό το forum υπάρχουν άτομα που παρέχουν ουσιαστική βοήθεια σε όποιον την ζητάει.

Είμαι μαθητής β λυκείου και θέλω να σπουδάσω έχοντας στο μυαλό μου τους εξής δύο στόχους.

Θέλω να βρω έναν τρόπο ώστε ο άνθρωπος να γίνει πιο έξυπνος. Αυτό γιατί η γνώση δεν έχει τέλος ο ανθρώπινος νους όμως κάπου σταματάει.

Ο δεύτερος στόχος μου είναι η επέκταση της ανθρώπινης ζωής, είτε με μεθόδους κλωνοποίησης (δηλαδή μετάλλαξη) είτε με απλός επιμήκυνση του μέσου όρου ηληκίας.

Όμως επειδή το σχολείο μου δεν έχει αρμόδιο για το μάθημα του ΣΕΠ και δεν ξέρω κανέναν που να ασκεί κάποιο από τα προαναφερθέντα επαγγέλματα δεν ξέρω που να απευθηνθώ για να μάθω συγκεκριμένα το καταλήλότερο εκ των δύο.

Έτσι ρωτώ όσους ξέρουν να μου απαντήσουν ποιες από τις δύο επιστήμες, βιολογία ή ιατρική, είναι οι καταληλότερες για την εκπλήρωση των στόχων μου.

Ίσως να σας φαίνονται λίγο τρελά όλα αυτά αλλά όλα τα μεγάλα κατωρθόματα από μία τρέλα δεν ξεκίνησαν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Για το πρώτο θα μπορούσες να γίνεις πολιτικός και αναδομήσης το εκπαιδευτικό σύστημα του κόσμου. Για το δεύτερο γίνε γεωπόνος έτσι θα δημιουργείς νέες ποικιλίες φυτών,άρα καλύτερη και περισσότερη τροφή οπότε ο κόσμος θα ζεί πιο πολύ. Αν και για το πρώτο θα σου σύστηνα και φιλοσοφία τώρα που το σκέφτομαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης