VideoGames : Νεκρός χρόνος... ή μήπως όχι;

stefanos22

Νεοφερμένος

Ο stefanos22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Τι είναι τελικά τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ? Δημιουργική απασχόληση ή σπατάλη ελέυθερου χρόνου ?
Σε τι ωφελεί και ποια είναι τα μειονεκτήματα της μεγαλύτερης "μάστιγας" της νεολαίας ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τα παιχνίδια τα τελευταία χρόνια αποτελούν την νέα τάση στην εκπαίδευση... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Δε μπορείς να τραβάς γραμμές έτσι, γενικά χωρίς να το βλέπεις κάπως πολύπλευρα. Το gaming είναι απλά μια μορφή απασχόλησης, όπως είναι τα πάντα σχεδόν γύρω. Και το ischool μέσο απασχόλησης είναι, και το ποδήλατο, και το internet συνολικά, και ο χρόνος που περνάς με τους φίλους σου, και η βιολογία, οι γλώσσες, τα ταξίδια, η φωτογραφία, και και και.

Από εκεί και πέρα ο καθένας ορίζει τα πράγματα διαφορετικά και γι' αυτό οι διακυμάνσεις σε χρησιμότητα/αχρηστία είναι προσωπική υπόθεση. Γενικά κανόνας δεν υπάρχει, κι ούτε θα βγει ποτέ. Για οτιδήποτε, ξανά, όχι μόνο για το gaming.

Τώρα αν εγώ προσωπικά θα έλεγα κάτι για την πορεία που παίρνουν τα παιχνίδια είναι ότι πλέον αρχίζει να φαίνεται πολύ πιο καθαρά πόσο ηλίθιος κι ελιτιστικός είναι ο διαχωρισμός ταινιών/gaming σε επίπεδο νοημάτων κι επικοινωνίας θεματολογιών γενικά, κι ότι από ένα σημείο και μετά οι εμπειρίες πια --που μπορεί και κάλλιστα να σταματήσουν να λέγονται παιχνίδια-- απλά θα ξεπεράσουν τις ταινίες σε όλα αυτά που τις έκαναν επιτυχημένες.

Τίποτα για μένα αν τα βάλω δίπλα, σύγχρονα παιχνίδια και ταινίες, τα πρώτα έχουν πολύ πολύ πολύ πιο σπουδαίο μέλλον και περιθώριο ανάπτυξης. Η διαδραστικότητα των παιχνιδιών, η ιδιότητά τους να σε κάνουν να ζεις την εμπειρία κι όχι να τη δέχεσαι παθητικά, είναι και αυτό που τους δίνει πλεονέκτημα και που για μένα θα κάνει τη διαφορά στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Τα παιχνίδια τα τελευταία χρόνια αποτελούν την νέα τάση στην εκπαίδευση... :)
Παρεμπιπτόντως υπάρχει ένα ξεχασμένο θέμα στο iSchool με τίτλο «Μάθηση και Video Games».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι καλό ή κακό από μόνο του. Σημασία έχει πώς θα το χειριστείς εσύ.
Δηλαδή δε γίνεται να ακούω κάτι τρελά από γνωστούς μου που χτυπάνε 8ωρα και βάλε!! Αυτό είναι υπερβολικό και συνεπώς αποτελεί πρόβλημα. Ειδικά αν σε κρατάει πίσω σε άλλα θέματα.
Από εκεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του, να το κρίνει ως κάτι το άχριστο ή το ουσιώδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Παρεμπιπτόντως υπάρχει ένα ξεχασμένο θέμα στο iSchool με τίτλο «Μάθηση και Video Games».

Ωραίος!! Δεν το ήξερα!! :)

Γενικά, ερευνητικά κυκλοφορεί πολύ, ασχολούμαστε στο εργαστήριο που είμαι και εγώ! Ακόμα και τα social games (βλ. παιχνίδια στο Facebook) χρησιμοποιούνται για σκοπούς που ούτε φανταζόμασταν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Ακόμα και τα social games (βλ. παιχνίδια στο Facebook) χρησιμοποιούνται για σκοπούς που ούτε φανταζόμασταν!
όπως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Διαγενεακή μάθηση, κοινωνικοποίηση ατόμων με ειδικές ανάγκες, εκπαίδευση παιδιών για την οικολογία, τα πολιτικά συστήματα, την γεωργία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top