Μείωση εισακτέων στις οικονομικές σχολές;

ChristosSeven

Νεοφερμένος

Ο ChristosSeven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Είμαι μαθητής της Γ λεικύου και όπως είναι φυσικό έχω αγχωθεί αρκετά για το αν θα περάσω εκεί που θέλω. Έχω σαν στόχο οικονομικές σχολές και ειδικότερα τμήματα του ΟΠΑ ( πρώην ΑΣΟΕΕ ). Τον τελευταίο καιρό ακούω για σταδιακή μείωση εισακτέων σε ΤΕΙ και ΑΕΙ, ξέρει κανέναν τι γίνεται με τις οικονομικές σχολές???? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Με τρομαξες ρε φιλε με τον τιτλο σου!Νομισα εβγαλε κανενα δελτιο τυπου η Διαμαντω.:PΜια μικρη μειωση αν θα υπαρξει φετος θα ειναι με την καταργηση του 10%.Δεν νομιζω να υπαρξει καμια τεραστια μειωση στα σκαρια αφου οι εθνοπατερες μας ασχολουνται με τη Σωτηρια της Ελλαδος.Καλα αυτο αστο ασχολιαστο.Και γω για 5ο στοχευω παντως.Οτιδηποτε γινει θα φανει εν καιρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata_Morgana

Νεοφερμένος

Η Fata_Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Ακόμα και αν μειωθούν οι εισακτέοι εσένα να μην σε απασχολεί αυτό, κοίτα πάνω από όλα να είσαι άριστα προετοιμασμένος για τα μαθήματα που θα δώσεις και τα υπόλοιπα έπονται. Γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο θα σε αγχώσει μόνο σε περίπτωση που είσαι στους πιο χαμηλόβαθμους που την στοχεύουν. Φρόντισε καλλίτερα να είσαι όσο πιο υψηλόβαθμος γίνεται και με τα υπόλοιπα θα ασχοληθείς όταν έρθει η ώρα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ChristosSeven

Νεοφερμένος

Ο ChristosSeven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.