Bachelor και σπουδές στην Σουηδία

winterflame

Νεοφερμένος

Ο winterflame αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Καλησπέρα είμαι μαθητής τρίτης λυκείου και σκέφτομαι τι να κάνω με τις σπουδές μου
Πρώτα απ'όλα λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι το bachelor ? Είναι το πτυχίο που πέρνεις μόλις τελιόσεισ μια σχολή ?
Και δεύτερον θα ηθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το τμήμα software engineering and management του πανεπιστημιου το Γκέτεμποργκ στην Σουηδία συγκριτικά με το το τμήμα Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών σε οποιοδήποτε Ελληνικό πανεπιστήμιο.Την ερώτηση αυτή την κάνω γιατί για προσωπικούς λόγους επιθυμώ να σπουδάσω στην Σουηδία και γιαυτό
αν τα δυο αυτά τμήματα είναι εξίσου καλά να προτιμήσω την Σουηδία

Ευχαριστώ προκαταβολικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Δε ξέρω, πάντως έχω πολλούς συγγενείς στη Σουηδία που σπουδάζουν και μου χουν πει πως περνάνε καλά και πως οι σπουδές ειναι καλές επίσης. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

winterflame

Νεοφερμένος

Ο winterflame αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Οκ φίλε, ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ό,τι και να κάνεις πάντως, μη ξεχνάς και τον οικονομικό παράγοντα. Μπορεί εδώ να υπάρχει κρίση αλλά και εκεί μου έχουν πει οτι ψιλοίδιες είναι οι τιμές... Και επειδή δεν είναι και κάτι το απλό, σκέψου καλα πριν μετακινηθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

winterflame

Νεοφερμένος