Κλείσιμο σχολικών βιβλιοθηκών

Geometry4ever

Νεοφερμένος

Ο Geometry4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά,
είμαι μαθητής Γ' γυμνασίου και θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θεμα των βιβλιοθηκών στα σχολεία.Πρόσφατα μάλλον πριν 2-3 χρόνια κατασκευάστηκε στο σχολείο μας μεγάλη βιβλιοθήκη(αρκετές χιλιάδες βιβλία, εγκυκλοπαίδειες 3 υπολογιστές εξοπλισμός παρουσιάσεων τηλεόραση κτλ)Ωστόσο φέτος η βιβλιοθήκη μας δεν λειτουργεί επειδή όπως λένε δεν υπάρχουν κονδύλια για να βάλουν κάποιον υπεύθυνο να την κρατά(ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ) Την ίδια στιγμή ο δήμαρχος κάνει έργα υπέρογκης αξίας και που έχουν εγκατασταθεί σε όλες τις τάξεις διαδραστικοί πίνακες αρκετά μεγάλης αξίας οι οποιοι δυστυχώς χρησιμοποιούνται από ελάχιστους καθηγητές. Στο σχολείο μας υπάρχουν πάρα πολλοί καθηγητές που πολλοί από αυτούς δεν συμπληρώνουν ωράριο. Έτσι σκεφτόμουν να προτείνουμε εγώ και άλλοι συμμαθητές μου να οριστεί ένας ή περισσότεροι υπεύθυνοι καθηγητές(διαφορετικός κάθε μέρα για τη βιβλιοθήκη) την άποψή μου συμμερίζονται άλλοι περίπου 30 μαθητές.Η λειτουργία της βιβλιοθήκης επιβάλεται διότι μας έχουν αναθέσει ερευνητικές εργασίες(project) Η βιβλιοθήκη διαθέτει πολύ χρήσιμο υλικό. Είναι πραγματικά κρίμα να παραμένει κλειστή!:(
Αν προτείνουμε κάτι τέτοιο πιστεύετε πως θα γίνει κάτι ή θα μας αγνοήσουν όπως κάνουν οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι(κάποιοι καθηγητές ίσως να κάνουν μόνο 10 ώρες μάθημα την εβδομάδα!)
ευχαριστώ εκ των προτέρων
δεκτές όλες οι γνώμες:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.