"Διαχωρισμός" μαθητών

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Ομολογώ ότι δεν μου κατέβηκε η επιφοίτηση [ ο petros θα συμφωνήσει μαζί μου σίγουρα :) ] αλλά είναι ένα θέμα που με έχει απασχολήσει στο παρελθόν και ακόμα όταν "πέφτει" στο τραπέζι με απασχολεί. Έχει δύο σκέλη

Η -βασική- ερώτηση είναι: θεωρείται σωστό να υπάρχει κάποιου είδους "κατάταξη" των μαθητών? Δλδ πχ στην Α' γυμνασίου να δίνουν κάποιες -στοιχειώδεις- εξετάσεις και τα τμήματα, αντί να είναι αλφαβητικά να είναι βάση επίδοσης? Ακολούθως στις επόμενες τάξεις τα τμήματα να μεταβάλλονται βάση των αποτελεσμάτων της προηγούμενης χρονιάς. Θεωρείται ότι θα βοήθησει την ευγενή άμιλλα μεταξύ των μαθητών αυτό? Θα αποτελέσει βοηθητικό μέσο τόσο για το μαθητή (πχ ο αδύνατος, ανάμεσα σε αντίστοιχους μαθητές θα "ντρέπεται" λιγότερο να κάνει ερωτήσεις) όσο και τον καθηγητή (θα μπορεί να "χάσει" το χρόνο να ξαναεξηγήσει κάποια προαπαιτούμενη γνώση αφού θα τη ζητά πιθανότατα μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης)

ή

απλώς θα ενισχύσει τις κόντρες, και κακά αισθήματα (κόμπλεξ από τους πιο αδύνατους μαθητές, κακώς εννοούμενη περηφάνια από τους καλούς).

Οι γονείς πως θα αντιδρούσαν σε αυτό? ΕΣΕΙΣ ως γονείς/μαθητές πως θα αντιδορύσατε/νιώθατε?

Δευτερεύον ερώτημα: Με αφορμή διάφορα παιδιά - "φαινόμενα" που ακούγονται να τελειώνουν το πανεπιστήμιο στα 20 πχ κτλ. Η' να βάλω ένα προσωπικό παράδειγμα. Στον Αρχιμήδη (τελικός πανελλήνιος διαγωνισμός μαθηματικής εταιρίας) όταν ήμουν 3η γυμνασίου διαγωνιζόμουν μαζί με έναν μαθητή ΣΤ' Δημοτικού [στα ίδια θέματα] στα οποία μάλιστα οφείλω να πω ότι πήγε και πολύ καλύτερα από εμένα [και πολλούς άλλους από τους ~150 επίσης :)]. Θεωρείται ότι τέτοια "χαρισματικά" παιδιά θα έπρεπε να προχωράνε πιο γρήγορα?

Με άλλα λόγια και πιο γενικά. Κρίνετε ως σωστό το μοναδικό κριτήριο ανά τάξη να είναι το πρώτο γράμμα του επωνύμου και το μοναδικό κριτήριο ως προς το χρόνο αποφοίτησης από το σχολείο/εισαγωγής στην 3ο-βάθμια εκπαίδευση να είναι το πιστοποιητικό γέννησης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
θα απαντησω απλα λεγοντας...οτι αυτου του τυπου οι διαχωρισμοι δε μου αρεσουν και δε θα τους υποστηριζα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Όχι. Είμαι υπερ των διαχωρισμών και υπέρ του να μπορεί ένας χαρισματικός μαθητής να προχωράει γρηγορότερα τις τάξεις.
Άλλωστε και τώρα γίνεται απο τους ίδιους τους μαθητές και τους καθηγητές τους ένας άτυπος διαχωρισμός, και δεν βοηθάει και πουθενά έτσι όπως γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
θα απαντησω απλα λεγοντας...οτι αυτου του τυπου οι διαχωρισμοι δε μου αρεσουν και δε θα τους υποστηριζα...

ναι... αλλά γιατί?

Κ επίσης...στο δεύτερο ερώτημα [κυρίως]... γιατί κάποιο πραγματικά χαρισματικό παιδί να πρέπει να μείνει καθηλωμένο σε ένα -κατά γενική ομολογία- δυσλειτουργικό σχολείο μέχρι τα 18 του όταν αποδεδειγμένα μπορεί να αποφοιτήσει πχ στα 16 του?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Πολύ ενδιαφέρον θέμα πράγματι.
Ως προς το πρώτο σκέλος, το θεωρώ εξαιρετικά πρωτοποριακό και ριζοσπαστικό και πιστεύω οτι θεωρητικά θα είχε θετικά αποτελέσματα αν μπορούσε να εφαρμοστεί. Δυστυχώς όμως, τουλάχιστον η κρατική παιδεία, είναι τόσο γραφειοκρατική και τόσο σκουριασμένη που ακόμα κι αν μπορούσε να δεχτεί κάτι τέτοιο, δεν θα μπορούσε να το εφαρμόσει. Μπορώ να σκεφτώ πλήθος αποριών που θα ανακάλυπταν ξαφνικά οι αρμόδιοι του υπουργείου, αλλά και μερικοί καρεκλοκαθηγητάδες - συνδικαλιστές.
Προσωπικά πιστεύω πως ένας τέτοιος συναγωνισμός θα είχε θετική επίδραση στην επίδοση των μαθητών, πολύ φοβάμαι όμως οτι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.
Σχετικά με το δεύτερο σκέλος, δεν μπορώ να δώσω μια γενική απάντηση. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ανάλογα με το συγκεκριμένο παιδί, ίσως να μπορούσε να αποφοιτήσει σε μια ηλικία των 20, ίσως και όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αντιπαιδαγωγικό μέτρο κατά τη γνώμη μου, όσον αφορά τα σχολεία. Ζούμε σε μια κοινωνία και δεν μπορούμε στην τάξη (μία κοινωνία) να επιβάλλουμε τους δικούς μας ρυθμούς εις βάρος άλλων. Όσοι τα πιάνουν λίγο πιο εύκολα θα πρέπει να συμβαδίζουν με τους ρυθμούς της τάξης. Όπως κι οι πιο αδύναμοι θα πρέπει να κάνουν λίγο μεγαλύτερες προσπάθειες. :)


Για τα φροντηστήρια δεν θα σχολιάσω, μιας και ο κάθε ιδιώτης μπορεί να εφαρμόσει όποιο σύστημα θέλει - κι άλλωστε άλλος είναι ο "σκοπός" του φροντηστηρίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Αντιπαιδαγωγικό μέτρο κατά τη γνώμη μου, όσον αφορά τα σχολεία. Ζούμε σε μια κοινωνία και δεν μπορούμε στην τάξη (μία κοινωνία) να επιβάλλουμε τους δικούς μας ρυθμούς εις βάρος άλλων. Όσοι τα πιάνουν λίγο πιο εύκολα θα πρέπει να συμβαδίζουν με τους ρυθμούς της τάξης. Όπως κι οι πιο αδύναμοι θα πρέπει να κάνουν λίγο μεγαλύτερες προσπάθειες. :)


Για τα φροντηστήρια δεν θα σχολιάσω, μιας και ο κάθε ιδιώτης μπορεί να εφαρμόσει όποιο σύστημα θέλει - κι άλλωστε άλλος είναι ο "σκοπός" του φροντηστηρίου.

Μα βρε Γιώργο, εννοείς οτι κάποιος που ξέρει όλη την προπαίδεια (σε πάω σε επίπεδο δημοτικού), θα πρέπει να μένει κολλημένος στο πόσο κάνει 1+1, επειδή ο μέσος όρος της τάξης είναι χαμηλός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Αντιπαιδαγωγικό μέτρο κατά τη γνώμη μου, όσον αφορά τα σχολεία. Ζούμε σε μια κοινωνία και δεν μπορούμε στην τάξη (μία κοινωνία) να επιβάλλουμε τους δικούς μας ρυθμούς εις βάρος άλλων. Όσοι τα πιάνουν λίγο πιο εύκολα θα πρέπει να συμβαδίζουν με τους ρυθμούς της τάξης. Όπως κι οι πιο αδύναμοι θα πρέπει να κάνουν λίγο μεγαλύτερες προσπάθειες. :)

Αν Γιώργο μου παρομοιάζεις το σχολείο με την κοινωνία τότε θα σε απογοητέυσω... Το πλέον απλό... ΟΛΟΙ οι διαγωνισμοί για το δημόσιο κινούνται βάση του "μάζεψε μόρια".. όποιος μαζέψει τα πιο πολλά διορίζεται :). Όχι βάση του... "μπείτε όλοι όσοι θέλετε σε μια κληρωτίδα και όποιου το όνομα βγει από την κλήρωση"

Σε μια ιδιωτική εταιρία? Ο παραγωγικός θα πάρει 5% αύξηση ο μη παραγωγικός θα πάρει 3% [στην εταιρία που δούλευα κάποιοι για το 2007 πήραν και 0%] κοκ.

[be back έλλειψη χρόνου αυτή τη στιγμή]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

suspiria

Διάσημο μέλος

Η ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,065 μηνύματα.
Το παιδί μέχρι τα 18 του χρόνια, εκτός από την εκπαίδευση που δέχεται, (υποτίθεται) οτι δέχεται και στοιχειώδης βάσεις παιδείας. Αν οι μαθητές χωρίζοταν σε τμήματα ανάλογα με την επίδοση τους και το επίπεδο της νοημοσύνης τους κατά συνέπεια, θα καταργούταν η έννοια της ανεχτικότητας για τους έξυπνους μαθητές και θα αναπτύσσοταν η έννοια του ρατσισμού για τους λιγότερο έξυπνους μαθητές αντίστοιχα. Νομίζω είναι ευνόητο οτι κάτι τέτοιο δεν υποστηρίζει την παιδεία που (υποτίθεται) ενδέχεται να αποκτήσει ασυνείδητα ο μαθητής αλλά και παράλληλα την εικόνα της κοινωνίας που πρόκειται να βιώσει αργότερα.

Επίσης κατα αυτό τον διαχωρισμό, είναι σα να προωθείται στα παιδιά μια κοινωνία που δεν υπάρχει αγάπη, σεβασμός, ανοχή, αλληλεγγύη μεταξύ των ανθρώπων αλλά ο καθένας ανάλογα με τη νοημοσύνη του κατατάσσεται κατάλληλα ώστε να παράγει το καλύτερο δυνατό. Μιλάμε για μια κοινωνία πλέον που στοχεύει στην παραγωγή. Θέλετε να την πείτε "επιχείρηση"; Θέλετε να την πείτε "ρομποτάκια εν δράσει"; Το ίδιο μου κάνει. Ο μαθητής έχει μοναδικό σκοπό να παράγει το καλύτερο δυνατό χωρίς να λειτουργούν οι "ανθρώπινοι παράγοντες" αφού αποδείχθηκε οτι τον εμποδίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Και πώς θα γίνει αυτός ο διαχωρισμός όταν έχουμε να κουμαντάρουμε κοντά στους 150 μαθητές; Κι από ποια τάξη θα εφαρμόζεται; Από την Α' Δημοτικού που υποτίθεται ότι ξεκινούν όλοι εφ' ίσοις όροις;

Και θα βγαίνει τότε διαφορετική ύλη; Ή θα προχωράνε οι καθηγητές πιο γρήγορα και θα κάνουν περισσότερες ασκήσεις;
Κι αν κάποιος μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα σ' ένα μάθημα και λιγότερο σ' άλλο; Πχ αν σε μία τάξη άλλοι είναι σαΐνια στα μαθηματικά, άλλοι στα αρχαία κι άλλοι και στα δύο; Θα γίνεται διαχωρισμός σε κάθε βασικό μάθημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
Το παιδί μέχρι τα 18 του χρόνια, εκτός από την εκπαίδευση που δέχεται, (υποτίθεται) οτι δέχεται και στοιχειώδης βάσεις παιδείας. Αν οι μαθητές χωρίζοταν σε τμήματα ανάλογα με την επίδοση τους και το επίπεδο της νοημοσύνης τους κατά συνέπεια, θα καταργούταν η έννοια της ανεχτικότητας για τους έξυπνους μαθητές και θα αναπτύσσοταν η έννοια του ρατσισμού για τους λιγότερο έξυπνους μαθητές αντίστοιχα. Νομίζω είναι ευνόητο οτι κάτι τέτοιο δεν υποστηρίζει την παιδεία που (υποτίθεται) ενδέχεται να αποκτήσει ασυνείδητα ο μαθητής αλλά και παράλληλα την εικόνα της κοινωνίας που πρόκειται να βιώσει αργότερα.
Αυτό πιστεύω κι εγώ.

Μιλάμε για άτομα μικρής ηλικίας (18 και κάτω), θα αναπτυχθεί ένας ρατσισμός ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά (οι μεν θα θεωρούν κατώτερους τους δε όχι μόνο στις επιδόσεις τους ως μαθητές αλλά και σαν ανθρώπους - ρατσιστική αντίληψη ). :/:

Στο κάτω κάτω αν κάποιοι μαθητές είναι πολύ αδύναμοι τότε απλά μένουν στην ίδια τάξη.



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Και πώς θα γίνει αυτός ο διαχωρισμός όταν έχουμε να κουμαντάρουμε κοντά στους 150 μαθητές; Κι από ποια τάξη θα εφαρμόζεται; Από την Α' Δημοτικού που υποτίθεται ότι ξεκινούν όλοι εφ' ίσοις όροις;

Και θα βγαίνει τότε διαφορετική ύλη; Ή θα προχωράνε οι καθηγητές πιο γρήγορα και θα κάνουν περισσότερες ασκήσεις;
Κι αν κάποιος μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα σ' ένα μάθημα και λιγότερο σ' άλλο; Πχ αν σε μία τάξη άλλοι είναι σαΐνια στα μαθηματικά, άλλοι στα αρχαία κι άλλοι και στα δύο; Θα γίνεται διαχωρισμός σε κάθε βασικό μάθημα;

καταρχην ιδανικά ναι :)

Αν πάρουμε πχ τα μαθηματικά [όχι ότι έχω κάτι με τα άλλα μαθήματα αλλά μου ρχεται πιο βολικό το παράδειγμα], στην τάξη των καλών, θα είχε τη δυνατότητα ο καθηγητής [αφού βγάλει την ύλη] να δώσει -περιμένοντας τα υπόλοιπα τμήματα- πιο tricky ασκήσεις στους μαθητές, εκτός ύλης αλλά εντός (δεν ξέρω αν με πιάνεις, αλλά εννοώ να δώσει πχ ασκήσεις στο ύφος της μαθηματικής εταιρίας, αλλά που να μην χρειάζεται το παιδί του γυμνασίου ... ολοκληρώματα :))

Αν και νομίζω ότι το πάμε πολύ στην πράξη - που έχει και αυτή την αξία της φυσικά- ενώ εγώ θα ήθελα περισσότερο απαντήσεις πχ στο ύφος του πειρατή ή της σουσπ περισσότερο ίσως στο... ηθικό να το πω(?) κομμάτι του πράγματος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Στο κάτω κάτω αν κάποιοι μαθητές είναι πολύ αδύναμοι τότε απλά μένουν στην ίδια τάξη.

δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα πλέον αλλά στα δικά μου χρόνια αυτοί που μέναν στην ίδια τάξη έπρεπε να είχαν μείνει...5 τάξεις νωρίτερα και ήταν χαμηλοτάτου μαθησιακού επιπέδου... [σε κανενός επιπέδου τάξη δεν θα κάναν δλδ]



έντιτ: επίσης όλοι "αποφευγετε" να αναφερθείτε στα παιδιά εκείνα που -κατά τη δική μου γνώμη- ενώ είναι λαμπρά μυαλά και με εξαιρετικές ικανότητες "θάβονται" περιμένοντας να πάνε 18--και ναι μπορεί να είναι 1 κάθε 5 φουρνιές αλλά ... υπάρχει! Καθώς επίσης υπάρχει και μια πληθώρα μαθητών που θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του εκπαιδευτικού συστήματος μας για να πάρουμε απολυτήριο λυκείου τουλάχιστον μια χρονιά νωρίτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Και πώς θα γίνει αυτός ο διαχωρισμός όταν έχουμε να κουμαντάρουμε κοντά στους 150 μαθητές; Κι από ποια τάξη θα εφαρμόζεται; Από την Α' Δημοτικού που υποτίθεται ότι ξεκινούν όλοι εφ' ίσοις όροις;

Και θα βγαίνει τότε διαφορετική ύλη; Ή θα προχωράνε οι καθηγητές πιο γρήγορα και θα κάνουν περισσότερες ασκήσεις;
Κι αν κάποιος μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα σ' ένα μάθημα και λιγότερο σ' άλλο; Πχ αν σε μία τάξη άλλοι είναι σαΐνια στα μαθηματικά, άλλοι στα αρχαία κι άλλοι και στα δύο; Θα γίνεται διαχωρισμός σε κάθε βασικό μάθημα;
Μπορούν να υπάρξουν λύσεις σε όλα αυτά.
Π.χ. Ο διαχωρισμός θα γίνεται από το γυμνάσιο με βάση τις επιδόσεις των παιδιών στην προηγούμενη τάξη. Θα μπορούσαν να χωριστούν σε δυο κατηγορίες επιπέδου Α και επιπέδου Β. Το επίπεδο Α θα προχωρούσε κανονικά στην ύλη, ενώ το επίπεδο Β θα λειτουργούσε περισσότερο υποστηρικτικά, κάτι ανάλογο με την σημερινή ενισχυτική διδασκαλία. Αυτό θα μπορούσε να λειτουργεί ταυτόχρονα για όλα τα μαθήματα, έτσι ώστε να καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες-επιδόσεις των μαθητών σε όλα τα επίπεδα.
Ο στόχος δεν θα είναι να τρέξουμε περισσότερο ή να εμβαθύνουμε από σήμερα, αλλά να ενισχυθούν οι μαθητές του επιπέδου Β χωρίς να καθυστερήτε η πρόοδος των καλύτερων μαθητών.
Ομως, επαναλαμβάνω, οτι αυτό , όπως και κάθε άλλη κίνηση προς τη βελτίωση της δημόσιας παιδείας, δεν μπορεί να έχει καμία εφαρμογή.
Καμιά κυβέρνηση πλέον δεν έχει όφελος στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα πλέον αλλά στα δικά μου χρόνια αυτοί που μέναν στην ίδια τάξη έπρεπε να είχαν μείνει...5 τάξεις νωρίτερα και ήταν χαμηλοτάτου μαθησιακού επιπέδου... [σε κανενός επιπέδου τάξη δεν θα κάναν δλδ]
Έτσι είναι ακόμα (παίρνουν απολυτήριο λυκείου και άτομα που δεν ξέρουν να λύσουν Α' Βάθμια εξίσωση :) ).

Για αυτό φταίνε όμως οι καθηγητές γιατί αν ο μαθητής έμενε στην ίδια τάξη, ή θα αναγκαζόταν να διαβάσει ή να παρατήσει το σχολείο επειδή δεν κάνει γι' αυτόν. :)

Είναι ένα μέτρο που δεν εφαρμόζεται. Αν το εφάρμοζαν δε νομίζω να υπήρχε κανένα πρόβλημα αν σε μια τάξη υπήρχαν καλοί και μέτριοι μαθητές. ;)


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Έτσι είναι ακόμα (παίρνουν απολυτήριο λυκείου και άτομα που δεν ξέρουν να λύσουν Α' Βάθμια εξίσωση :) ).

Για αυτό φταίνε όμως οι καθηγητές γιατί αν ο μαθητής έμενε στην ίδια τάξη, ή θα αναγκαζόταν να διαβάσει ή να παρατήσει το σχολείο επειδή δεν κάνει γι' αυτόν. :)

Είναι ένα μέτρο που δεν εφαρμόζεται. Αν το εφάρμοζαν δε νομίζω να υπήρχε κανένα πρόβλημα αν σε μια τάξη υπήρχαν καλοί και μέτριοι μαθητές. ;)


-petros

Αυτό δυστυχώς είναι αλήθεια........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angie_Ann

Διάσημο μέλος

Η Angie_Ann αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,330 μηνύματα.
Πρώτα από όλα αυτή η πρόταση σίγουρα βοηθάει πολύ τους διδάσκοντες οι οποίοι θα έχουν ομοιογενή τμήματα.

Οι μαθητές όμως;

Τα βασικά προβλήματα κατά τη γνώμη μου που προκύπτουν από τον διαχωρισμό είναι κοινωνικά και ψυχολογικά.

Αυτή η ανομοιογένεια θα οδηγήσει στην 'γκετοποίηση' ατόμων με μικρό iq, παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, παιδιών που η οικογένεια τους δεν μπορεί να τους βοηθήσει με την εκπαίδευση τους, παιδιών που οι γονείς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα βοηθήσουν με επιπλέον μαθήματα και παιδιών τα οποία είναι πολύ χαρισματικά αλλά αντιμετωπίζουν προβλήματα προσαρμογής (πολλές ιδιοφυΐες είχαν πολύ κακές επιδόσεις στο σχολείο) Είναι ακριβώς αυτό που λέει και η σουσπίρια σχετικά με τον ρατσισμό. Επίσης δεν είναι μόνο ο διαχωρισμός των τάξεων αλλά και ο αναπόφευκτος διαχωρισμός των παρεών. Αυτό κυρίως είναι που με απασχολεί μιας και τα παιδιά με γονείς χαμηλής μόρφωσης και εισοδήματος που δεν μπορούν να τα βοηθήσουν στο σχολείο παρότι αυτά έχουν ικανότητες ή παιδιά που έχουν χαρίσματα αλλά δυσκολεύονται στην προσαρμογή θα αποκλείονται από το να κάνουν παρέα με τα έξυπνα παιδιά που είχαν την τύχη να γεννηθούν σε μια οικογένεια που μπορεί να τους βοηθήσει. Δηλαδή το πρόβλημα δεν αφορά τόσο τον διαχωρισμό έξυπνων-ηλίθιων αλλά και τις διάφορες κοινωνικές ομάδες. Τέλος ας μη ξεχνάμε και τους μέτριους μαθητές οι οποίο θα εγκλωβιστούν στην μετριότητα και δεν θα μπορούν να βελτιωθούν από τους καλύτερους μαθητές.

Ακόμα και τα έξυπνα παιδιά όμως αυτός ο διαχωρισμός θα τα μεταφέρει σε ένα πλασματικό περιβάλλον το οποίο δεν αντιστοιχεί στην πραγματική κοινωνική δομή. Τα παιδιά αυτά επίσης θα βιώνουν πολύ έντονα τον ανταγωνισμό μεταξύ τους. Φυσικά ο ανταγωνισμός μπορεί να είναι γόνιμος αλλά θεωρώ ένα υπερβολικά ανταγωνιστικό περιβάλλον σε μικρές ηλικίες μάλλον όχι και τόσο υγιές μιας και εκτός των άλλων θα καλλιεργεί το άγχος στα παιδιά.

Επιπλέον θα δημιουργηθούν συναισθήματα κατωτερότητας σε παιδιά που δεν ανήκουν στους 'έξυπνους' αλλά και ανωτερότητας αντίστοιχα σε αυτούς που ανήκουν. Έτσι τα έξυπνα παιδιά κινδυνεύουν να γίνουν αλαζονικά ενώ τα άλλα να νιώθουν κατώτερα σε όλη τους τη ζωή.

Αυτά βέβαια θα συμβούν αν εφαρμοστεί αυτό στο σύστημα στα σχολεία σήμερα. Σίγουρα με προσεκτική μελέτη και ριζική αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος θα μπορούσαν να γίνουν τέτοιες κινήσεις οι οποίες όμως κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να είναι εκτεταμένες και θα αφορούν μεγαλύτερες τάξεις και ειδικά όχι τις 3 πρώτες. Όπως όμως αναφέρθηκε και προηγουμένως ποιος θα χρηματοδοτήσει μια τέτοια αλλαγή;


Τώρα σχετικά με τα χαρισματικά παιδιά, με την μέθοδο αυτή στερούνται παρέες στην ηλικία τους οι οποίες σίγουρα είναι απαραίτητες μιας και όσο χαρισματικά και αν είναι μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες με τους συνομηλίκους τους και όχι με παιδιά που έχουν περάσει αυτή την φάση. Εκτός αυτού, τα περισσότερα (δυστυχώς γνωρίζω ένα που το επιβεβαιώνει ακράδαντα) εξαιτίας του διαχωρισμού τους από τα άλλα αλλά και της συμπεριφοράς που αντιμετωπίζουν από γονείς/εκπαιδευτικούς κτλ παίρνουν τα μυαλά τους αέρα και θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερους από τα υπόλοιπα παιδιά. (γίνονται μεγάλες ψωνάρες δηλαδή...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
ναι... αλλά γιατί?

κατα πρωτης δεν ειμαι υπερ των διαχωρισμων γενικα στη ζωη μου...
πιστευω στην ιδια και ιση μεταχειριση ...
καθε αλλο παρα πρωτοποριακο,προοδευτικο και ριζοσπαστικο μου κανει....κατι απο ρατσισμο μυριζει...εμεις απο εδω και εσεις απο εκει....αυτες τις ιδεες δεν τις ασπαζομαι...μεγαλωσα με αλλες αξιες...
εκτος αυτου δε θεωρω οτι θα εχει και αποτελεσμα θετικο..υποτιθεται ο αδυναμος μαθητης θα παραδειγματιστει απο τον δυνατοτερο και θα προσπαθησει περισσοτερο...για να μην αναφερω τι θα προκαλεσει στην ψυχολογια των μαθητων...ηδη δημιουργουνται πολλα κομπλεξ οταν υπαρχει και γινεται αντιληπτη η συμπαθεια του καθηγητη απεναντι σε συγκεκριμενο μαθητη...πραγμα το οποιο ειναι αντιπαιδαγωγικο...
και σε οτι αφορα το δευτερο point....και εγω που νομιζα οτι μεσα απο το σχολειο αναπτυσσεται κανεις πνευματικα, ηθικα, πολιτισμικα,κοινωνικα κ.ο.κ. και δεν ειναι μονο ενα μεσο μεσα απο το οποιο κανεις αποκτα γνωσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Με κάλυψε απόλυτα η Angie. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Ποια είναι η διαφορά που μπορεί να κάνει το "ρατσισμό" σε σχέση με τη σημερινή βαθμολήγηση;
Δημιουργούνται ρατσιστικές τάσεις όταν ένας μαθητής βαθμολογείται με 19 απέναντι σε κάποιον που βαθμολογείται με 11?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top