Πώς να κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών μου;

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
καλησπερα σε ολους!
φετος ξεκινησα να παραδιδω μαθηματα αγγλικων σε φροντιστηριο και προσπαθω να βρω τροπους να κεντρισω το ενδιαφερον των μαθητων για να ασχοληθουν με το μαθημα..εχω ενα τμημα με εφτα μαθητες με τεραααααααστια κενα!!το κακο ειναι οτι μονο δυο ασχολουνται και προσπαθουν πραγματικα.ενω στο μαθημα συμμετεχουν ολοι εκτος απο δυο οι αλλοι δε διαβαζουν καθολου στο σπιτι.αν δεν μαθεις θεωρια ή δεν διαβασεις γραμματικη-κανονες πως στο καλο θα το παρεις το ρημαδοπτυχιο;πως να τους πεισω να διαβαζουν ορθογραφια;ή καποιον τροπο που να τους βοηθήσει πανω σ'αυτο ωστε να τους μενουν αυτα που διαβαζουν;σημερα διορθωναμε μαζι ενα τεστ που ειχαν για σ/κ στο σπιτι-που τους ειχα πει να ψαξουν στο κεφαλαιο που καναμε τις απαντησεις κ στο copanion την ορθογραφια-κ παρολο που σχεδον ολα ηταν μεσα στο βιβλιο κ σε ασκησεις που ειχαμε ηδη κανει (πολλες ερωταπαντησεις ηταν πανομοιοτυπες) ειχανε παρα πολλα λαθη.αρα δεν ασχοληθηκαν αρκετα.πως να τους καταφερω να ασχοληθουν λιγο παραπανω;τον μαιο θα δωσουν για κρατικο..ειναι ολοι παρα πολυ καλα παιδια κ στεναχωριεμαι..θελω να τα καταφερουν γιατι αξιζουν πραγματικα..καταλαβαινω οτι ζοριζονται κ λογω ηλικιας κ λογω της καταστασης που τους θελει ολη την ωρα με ενα βιβλιο αλλα κατι πρεπει να κανω..τι ομως;;καμμια ιδεα;κανουμε 4 ωρες την εβδομαδα κ εχω να καλυψω εκτος απο το βιβλιο, την γραμματικη,εκθεση,speaking,listening,reading και τεραστια κενα σε ολα αυτα..ειδικά στο λεξιλογιο..μεγαλο προβλημα!ουφ!!για πειτε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Πως κάνεις το μάθημα σου;

Προσπαθείς να είσαι ευχάριστη στο μάθημα για να μην θεωρούν οι μαθητές ότι κάνουν αγγαρεία; Ξέρεις, είναι καλό που και που να λέτε και κάτι εκτός μαθήματος, δεν θα χαλαρώσουν οι μαθητές έτσι αλλά όταν γίνεται μάθημα να γίνεται μάθημα.

Έχεις αποκτήσει καλή σχέση με τους μαθητές σου;

Μπράβο σου που το ψάχνεις! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Chiyo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 949 μηνύματα.
δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει καθόλου αλλά θυμάμαι ότι εμάς η δασκάλα των αγγλικών μας, μας έβαζε να μιλάμε αγγλικά μέσα στην τάξη. να ρωτάμε ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ να συζητάμε ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ κλπ. εμένα προσωπικά μ' αρεζε. είχαμε μια πιο άμεση επαφή με τη γλώσσα πέρα απο τις εξετάσεις.

τα θέματα του listening και του reading ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα (προβλήματα των εφήβων, κινητό, θέματα που έχουν να κάνουν με το περιβάλλον...).

ααα ναι, επίσης μας έδινε τα lyrics τραγουδιού της επιλογής μας το οποίο είχε κενά και εμείς το ακούγαμε και συμπληρώναμε τις λέξεις ή πολλές φορές και ολόκληρο το ρεφρέν. μετά ακολουθούσε μετάφραση και τραγούδι φυσικά :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Η Chiyo έδωσε όμορφη ιδέα πράγματι! :D Αυτό με τα τραγούδια νομίζω είναι πολύ καλό κι ενδιαφέρον, αρκεί καθένας να επιλέξει κάποιο που να του αρέσει, ώστε να μην το βαρεθεί και τελικά πάλι δεν ασχοληθεί.

Ασκήσεις με fun facts και άσχετες, αλλά ενδιαφέρουσες πληροφορίες που έχουν πλάκα κι όχι χαζές προτάσεις που βαριέσαι τη ζωή σου να γράψεις.

Κανένα παιχνίδι ρόλων στα αγγλικά, όπου μπορεί να ζητηθεί μέχρι κι έκθεση να γράψουν π.χ. διαμαρτυρία στον τάδε φορέα, γράψτε ένα γράμμα στον αρμόδιο, άλλος θα κάνει τον αρμόδιο, άλλος θα φτιάξει αιτήματα, για να γίνει πορεία (λέμε τώρα :P).

Κάτι ομαδικό ίσως, debate δύο ομάδων στα αγγλικά σχετικά με κάποιο θέμα. Εκείνος που περισσεύει (κατά προτίμηση κάποιος από αυτούς που είναι καλοί) θα κάνει το referee.

Άλλο παιχνίδι τύπου trivial pursuit στα αγγλικά. Μπορεί να μην κάνει κάποιος άμεσα κάτι, όπως μια λεξιλογική άσκηση που λέει να γράψετε ΑΥΤΟ, αλλά εξοικειώνεται με το λεξιλόγιο, εκφράσεις, ορθογραφία κι επειδή το κάνει με ευχαρίστηση, του μένουν σίγουρα περισσότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Chiyo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 949 μηνύματα.
εμείς παίζαμε και αγγλικό σκραμπλ σε ομάδες!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
να προσθεσω οτι θα ηταν ωραιο να βρεις καποια τεστακια προσωπικοτητας πχ αν η ενοτητα του βιβλιου σχετιζεται με τον αθλητισμο μπορεις να βρεις ενα αναλογο τεστακι προσωπικοτητας (για παραδειγμα : <<Ποσο αθλητικος τυπος εισαι;>> ,στα αγγλικα ενοειται) η ερωτησεις με multiple choise fun facts .. :) ...Επισης παιζαμε και κρεμαλα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exelmi

Νεοφερμένος

Ο exelmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ειναι πολυ σωστη η αποψη να ειναι ευχαριστο το μαθημα για τους μαθητες , και ετσι πρεπει να ειναι

Το θεμα παραλληλα ειναι ομως τα παιδια να καλυψουν κενα και υλη , να νοιωσουν σιγουρα για τον εαυτο τους , να κατεχουν πραγματικα οσα εμαθαν.

Και δεδομενου οτι το διαβασμα στο σπιτι για καποιους μαθητες σηκωνει αρκετα ερωτηματικα , η πολυ δουλεια πιστευω πρεπει να γινεται στην ταξη .

Μια λυση θα ητα νη ποικιλια την ωρα του μαθηματος , δηλάδη μια ισσοροπια μεταξυ γραμματικης , λεξιλογιου , κειμενου , ακουστικου, διορθωσης , εκθεσης κλπ .

Ενας ανεκτιμητος οδηγος που οδηγει σε αυτη την κατευθυνση ειναι να ακολουθουμε το βιβλιο του καθηγητη , και την μεθοδολογια που μας προτεινει αν κεφαλαιο . Παραλληλα μεθοδοι απαρχαιομενες τυπου μετφραζω το κειμενο μεσα στη ταξη , εκτος του οτι κανουν τους μαθητες να βαριουνται , αδυνατιζουν την κριση του μαθητη , μαθαινοντας τον να σκεφτεται ελληνικα , και δεν ευνοει την δημιουργικη μαθηση

Μια καλη επιλογη βιβλιων μεθοδου σιγουρα βοηθα προς αυτη την κατευθυνση , δεν νομιζω ολα τα βιβλια να ειναι ιδια .

Η χρηση του διαδραστικου πινακα δεν θα πρεπει ( οταν και οπου υπαρχει ) δεν θα πρεπει να παραμελειται , δεδομενου οτι παιζει αυτο τον ρολο , του κεντρισματος της προσοχης , του διαφορετικου , και εχει αποδειχτει καλο εργαλειο . Αρκει βεβαια βα εχει εξεκειωθει και ο καθηγητης στην σωστη χρηση του

Ασφαλως πρακτικες σαν αυτες που αναφερετε , οπως βιντεο κλπ σιγουρα μπορουν να ενταχθουν στην ταξη , νομιζω οχι σ μεγαλη συχνοτητα

Τέλος η ηλικία και το επιπεδο της ταξης διαφοροποιουν την πολιτικη μας πιστευω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sofaki Loony

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Sofaki Loony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Εμάς ο καθηγητής μας, μας έφερε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι από αυτά που έχουν δύο κουμπιά και δύο μαθητές πέρνανε από ένα και αυτός ρωτούσε μία λέξη και όποιος την ήξερε πατούσε το κουμπί του και άναβε το λαμπάκι του παιχνιδιού και απαντούσε... Προσωπικά, ήταν η μόνη χρονιά που έκατσα να ασχοληθώ με το λεξιλόγιο... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exelmi

Νεοφερμένος

Ο exelmi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Πολυ ενδιαφερον ακουγεται

Να φανταστω ομως αυτο εγινε σε μικροτερες ταξεις ...

Φανταζεσαι να φερνουν τετοια κουτια σε ταξη Lower ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
:D παιδιά ωραία αυτά που λέτε αλλά τα παιδιά σε λίγο δίνουν και πρέπει να περάσουν όλα.

Για μένα το καλύτερο που έχει να κάνεις είναι να το παίξεις αυστηρή. Όταν δεν φέρνουν ασκήσεις να μην φωνάζεις γιατί είναι αντιπαιδαγωγικό αλλά να το παίζεις ψυχρή και απόλυτη. Όταν σου φέρνουν ασκήσεις να είσαι χαρούμενη.


Επίσης ο καλύτερος τρόπος για να μάθουν γραμματική είναι να την λες εσύ αυτά να την γράφουν να τα βάζεις 20 λεπτά να την διαβάζουν (χωρίς να φωνάζουν) στο επόμενο μάθημα να λένε απορίες και αν βλέπεις ότι δε διάβασαν θα τους βάλει πάλι το ίδιο την επόμενη φορά και θα έχεις πιο επιθετική συμπεριφορά (χωρίς βία όμως). Κατ εμέ δεν έχει νόημα να έχουν πολλές ασκήσεις για το σπίτι αν δεν έχουν διαβάσει την θεωρία.'



Ο καλύτερος τρόπος να κεντρίσεις το ενδιαφέρον τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι αποστασοποίηση από τα βιβλία. Πάρε ένα αγγλικό κείμενο (Π.χ. review του pes 11) και φόρμαρε το σαν να είναι τεστάκι. Και παράλληλα speaking πάνω σε αυτά (επειδή εσύ μάλλον δε θα τα ξέρεις τα παιδιά θα προσπαθούν στα Αγγλικά να σου το εξηγήσουν έτσι υποσυνείδητα θα μαθαίνουν να μιλανε. Άλλο ωραίο είναι μια κριτική ταινίας (Που είναι δημοφιλής στα παιδια).

Τα κείμενα που έχουν τα βιβλία δεν είναι καθόλου ωραία και τα βρίκσω αδιάφορα.



Για γραμματική αφού δώσουν michigan πολλά τεστάκια από παλιά θέματα (ώστε να είναι τυποιποιημένα), Θα βλέπεις τα λάθη θα τα εξηγείς και μετά θα τους βάζεις να κάνουν πάλι το ίδιο. Πιστεύω πως αν καταφέρουν και μάθουν έτσι τεστάκια θα περάσουν στην γραμματική ακόμα και αν δεν ξέρουν Αγγλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lolarikos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lolarikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 284 μηνύματα.
Μπορεις να μοιρασεις 50ευρα τοτε θα κεντρησεις το ενδιαφερον και καθηγητων του φροντηστηριου. Σοβαρα τορα κατα τη γνωμη μου πρεπει να βρεις εναν τροπο να τους παρακηνησεις ωστε να διαβαζουν πιο πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sofaki Loony

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Sofaki Loony αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Πολυ ενδιαφερον ακουγεται

Να φανταστω ομως αυτο εγινε σε μικροτερες ταξεις ...

Φανταζεσαι να φερνουν τετοια κουτια σε ταξη Lower ?
Βασικά σε τάξη pre-lower :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

granita

Δραστήριο μέλος

Η Φανή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 444 μηνύματα.
βασικά να σου πω την αλήθεια νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο και το βιβλίο, εκτός από όλα τα άλλα που σου είπαν, που btw τα θεωρώ πολύ καλές λύσεις! :) π.χ. εμένα όταν έδινα για τα διπλώματα των αγγλικών μου την έδινε να έχω ασπρόμαυρα βιβλία με ξεπερασμένα θέματα και ελάχιστες εικόνες...μπορείς να ψάξεις και να βρεις, αν ήδη δεν το χεις κάνει, κάποιο πιο ενδιαφέρον, με ποικίλα ήδη ασκήσεων, χρώματα, CD, τεστάκια και τα σχετικά!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatoula14

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Μυρτω!!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,102 μηνύματα.
τι να σου πω...εμας η καθηγητρια μας δεν τοχε και πολυ ουτε με τα παιχνιδια ουτε τπτ τετοιο...απλα οταν δεν διαβαζαμε μας κατσαδιαζε:Pστα σοβαρα ομως...χωρις βεβαια να το προτεινω σα λυση(σιγουρα πιστευω πρεπει να δοκιμασεις καποιες απτισ μεθοδους που ανεφεραν οι προηγουμενοι)αλλα πιστευω οτι πρεπει κι εσυ να μην το παιρνεις τοσο στα χαλαρα το θεμα...δειξ'τους με τον τροπο σου οτι πρεπει να αρχισουν να το παιρνουν στα σοβαρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
dogie εχουμε ήδη πολύ καλή σχεση-κ τα διαλειματα μαζι τα περναμε-
βασιζομαι πολύ σε αυτό,δεν θελω να με βλεπουν σαν μπαμπουλα ή να βαριούνται μόνο που με βλεπουν.
ευτυχώς νομιζω οτι τουλαχιστον σε αυτο τα παμε καλα. ομως πρέπει να είμαι κ η καθηγητρια όχι η "καλή ηλικιωμενη φιλη τους":redface:(οπως με κοροιδευει ένας μαθητης).τουλάχιστον όχι στην τάξη γιατί νομιζω ότι ετσι θα παραχαλαρωσουν κ θα χασουμε την μπαλα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
lolariko οντως θα "σκιζοντουσαν"!!!xaxaxa!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
δεν ξέρω αν αυτό βοηθάει καθόλου αλλά θυμάμαι ότι εμάς η δασκάλα των αγγλικών μας, μας έβαζε να μιλάμε αγγλικά μέσα στην τάξη. να ρωτάμε ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ να συζητάμε ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ κλπ. εμένα προσωπικά μ' αρεζε. είχαμε μια πιο άμεση επαφή με τη γλώσσα πέρα απο τις εξετάσεις.

τα θέματα του listening και του reading ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα (προβλήματα των εφήβων, κινητό, θέματα που έχουν να κάνουν με το περιβάλλον...).

ααα ναι, επίσης μας έδινε τα lyrics τραγουδιού της επιλογής μας το οποίο είχε κενά και εμείς το ακούγαμε και συμπληρώναμε τις λέξεις ή πολλές φορές και ολόκληρο το ρεφρέν. μετά ακολουθούσε μετάφραση και τραγούδι φυσικά :Ρ

αυτο με τα τραγουδια το έχω κανει ηδη..τους ζητησα λιστα απο τραγουδια που τους αρεσουν κ τους βαζω να συμπληρωσουν κενα,να βρουν μεταφραση λεξεων ή εκφρασεων που πιστευω οτι θα τους ειναι χρησιμες οπως κ τα παραγωγα απο καποιες λεξεις. μετα μια περιληψη του τραγουδιου ή να γραψουν αν τους αρεσε ή οχι κ γιατι.αλλά καταλαβαινεις οτι αυτο θα τρωει χρονο στην ταξη κ εχω να καλυψω πολλά γι' αυτο τους τα βαζω προαιρετικη ασκηση για το σ/κ.για να δουμε την δευτερα τους εδωσα το πρωτο -θα δουλεψει αραγε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Η Chiyo έδωσε όμορφη ιδέα πράγματι! :D Αυτό με τα τραγούδια νομίζω είναι πολύ καλό κι ενδιαφέρον, αρκεί καθένας να επιλέξει κάποιο που να του αρέσει, ώστε να μην το βαρεθεί και τελικά πάλι δεν ασχοληθεί.

Ασκήσεις με fun facts και άσχετες, αλλά ενδιαφέρουσες πληροφορίες που έχουν πλάκα κι όχι χαζές προτάσεις που βαριέσαι τη ζωή σου να γράψεις.

Κανένα παιχνίδι ρόλων στα αγγλικά, όπου μπορεί να ζητηθεί μέχρι κι έκθεση να γράψουν π.χ. διαμαρτυρία στον τάδε φορέα, γράψτε ένα γράμμα στον αρμόδιο, άλλος θα κάνει τον αρμόδιο, άλλος θα φτιάξει αιτήματα, για να γίνει πορεία (λέμε τώρα :P).

Κάτι ομαδικό ίσως, debate δύο ομάδων στα αγγλικά σχετικά με κάποιο θέμα. Εκείνος που περισσεύει (κατά προτίμηση κάποιος από αυτούς που είναι καλοί) θα κάνει το referee.

Άλλο παιχνίδι τύπου trivial pursuit στα αγγλικά. Μπορεί να μην κάνει κάποιος άμεσα κάτι, όπως μια λεξιλογική άσκηση που λέει να γράψετε ΑΥΤΟ, αλλά εξοικειώνεται με το λεξιλόγιο, εκφράσεις, ορθογραφία κι επειδή το κάνει με ευχαρίστηση, του μένουν σίγουρα περισσότερα.

αυτο με το παιχνιδι ρολων κ το debate μου αρεσε πολύ!σκεφτομαι για καθε θεμα εκθεσης να τους χωριζω σε ομαδες να ερχονται σε αντιπαραθεση-στα αγγλικα πάντα ώστε να κανουμε κ speaking-κ μετα να γραφουν την εκθεση.τουλαχιστον μεχρι να παρουν τον αερα,γιατι την εκθεση την εχουν παρει με πολυ κακο ματι..ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
εμείς παίζαμε και αγγλικό σκραμπλ σε ομάδες!!!!

ωραιο!!!πρεπει να βρω extra ώρες ομως..κλαψ!!λες να τους πεισω να βγαινουμε εξω για σκραμπλ;; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

77solidarity

Νεοφερμένος

Η 77solidarity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
να προσθεσω οτι θα ηταν ωραιο να βρεις καποια τεστακια προσωπικοτητας πχ αν η ενοτητα του βιβλιου σχετιζεται με τον αθλητισμο μπορεις να βρεις ενα αναλογο τεστακι προσωπικοτητας (για παραδειγμα : <<Ποσο αθλητικος τυπος εισαι;>> ,στα αγγλικα ενοειται) η ερωτησεις με multiple choise fun facts .. :) ...Επισης παιζαμε και κρεμαλα :)

:clapup:μου αρεσει η ιδεα με τα τεστ προσωπικοτητας αλλά μάλλον κ αυτο θα ειναι προαιρετικη άσκηση για το σπιτι μεχρι να βγαλουμε καποια υλη τουλαχιστον!!thanks!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top