[25/5/2011] Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Μάθημα Επιλογής)

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 33)
  • Άριστα

    Ψήφοι: 14 42.4%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 8 24.2%
  • Καλά

    Ψήφοι: 1 3.0%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 10 30.3%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Το θέμα αυτό δημιουργήθηκε για να σχολιαστούν τα θέματα που έπεσαν, να πείτε πώς σας φάνηκαν, πώς γράψατε κ.λ.π.
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2011, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια... :)

Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.

Καλή επιτυχία, και καλά αποτελέσματα να έχουμε! :D

Προηγούμενα θέματα:

[12/5/2011] Νεοελληνική Γλώσσα
[14/5/2011] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Φυσική Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[16/5/2011] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[16/5/2011] Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Xημεία-Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Ιστορία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Βιολογία Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Φυσική Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Ηλεκτρολογία Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Ανάπτυξη Εφαρομγών σε Προγραμματιστικόο Περιβάλλον Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Χημεία Κατεύθυνσης
[23/5/2011] Λατινικά Κατεύθυνσης

Τα θέματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Το θέμα άνοιξε! Θέματα στο 1ο post.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jonathannnnnnn

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
βαζω στοιχημα οτι βαλανε δυσκολα γιατι ειναι βαρυτητας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Προσωπικό σχόλιο για τα σημερινά θέματα:
Πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ καλό σετ θεμάτων, ικανό να ξεχωρίσει τον καλά προετοιμασμένο μαθητή από τους υπόλοιπους.
Ένας καλά διαβασμένος και κυρίως προσεκτικός μαθητής θα μπορούσε να γράψει σχετικά εύκολα 100. Αυτό είναι η απάντηση σε όλους όσοι κινδυνολογούσαν και τρομοκρατούσαν τα παιδιά όλο αυτόν τον καιρό λέγοντας ότι θα "σφάξουν" τα παιδιά στο μάθημα της ΑΟΘ (δεν αναφέρομαι σε αυτό το φόρουμ όπου δεν αναφέρθηκε κάτι από τα μέλη του).
Θα ήθελα να παρατηρήσω ότι το θέμα Δ είχε πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο των εξετάσεων του 2004, όπου εγώ το χρησιμοποιούσα για να τεκμηριώσω στους μαθητές την άποψή μου ότι στην ΑΟΘ δεν βάζουν δύσκολα θέματα αλλά θέματα για προσεκτικούς και διαβασμένους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Α1α) ΛΑΘΟΣ
Α1β) ΛΑΘΟΣ
Α1γ) ΛΑΘΟΣ
Α1δ) ΣΩΣΤΟ
Α1ε )ΣΩΣΤΟ

Α2) α
Α3) γ

Β1) Σελίδες 83 – 84 σχολικού βιβλίου

Γ1) ΑΡ3 = ΜΡ3 Και κάνοντας πράξεις προκύπτει ότι Q3 = 12.

Γ2) Χρησιμοποιώντας τον τύπο του MC, προκύπτει ότι VC1 = 168 και AVC1 = 84.

Γ3α) Από τον τύπο του AVC, προκύπτει ότι VC2 = 504.

Γ3β) Χρησιμοποιώντας τον τύπο του MC προκύπτει ότι MC3 = 63.

Γ4) Εφαρμόζουμε τον τύπο του AVC και του MC, και καταλήγουμε σε 2 σχέσεις με 2 αγνώστους. Λύνουμε το σύστημα και προκύπτει ότι Q4=14.

Γ5) Με την προσθήκη του 3ου εργάτη, γιατί από κει και πέρα το οριακό προϊόν αρχίζει και μειώνεται.

Δ1α) Ed = -0,5 άρα η ζήτηση είναι ανελαστική.

Δ1β) Εφόσον η ζήτηση είναι ανελαστική και αυξάνεται η τιμή , θα αυξηθεί και η ΣΔ.

Δ2) Εy = 1,2

Δ3) Qd = 60 – 4P

Δ4) P2 – Pανωτ = 5, όπου Ρ2 η τιμή που προκύπτει αν λύσουμε την Qd ως προς Ρ και Ρανωτ αντίστοιχα αν λύσω ως προς Ρ την Qs. Βρίσκω ότι όλο το σκηνικό
γίνεται στις 10 μονάδες προϊόντος και άρα, η Ρανωτ είναι 7,5 χρηματικές μονάδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Τα θεματα ηταν και σε αυτο το μαθημα δυσκολοτερα απο αλλες χρονιες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jonathannnnnnn

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 205 μηνύματα.
πολυ πιο δυσκολα η λιγο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Σχολιασμός των θεμάτων:

Πάρα πολύ καλά θέματα, με συγκεκριμένες ερωτήσεις και εντός της λογικής του βιβλίου. Πολλά ερωτήματα παρουσιάζουν ομοιότητες με θέματα παλαιοτέρων ετών, είτε κανονικών ή επαναληπτικών εξετάσεων. Σαφής η διαβάθμιση των θεμάτων και με βρήκε ιδιαίτερα ευχαριστημένο το γεγονός ότι μπήκαν αρκετά σημεία "κλειδιά" που οι μέτριοι μαθητές συνήθως παραλείπουν (όπως το πότε χρησιμοποιούμε τους τύπους των ελαστικοτήτων). Τα υπόλοιπα, στην συζήτηση που θα ακολουθήσει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Σχολιασμός των θεμάτων:

Πάρα πολύ καλά θέματα, με συγκεκριμένες ερωτήσεις και εντός της λογικής του βιβλίου. Πολλά ερωτήματα παρουσιάζουν ομοιότητες με θέματα παλαιοτέρων ετών, είτε κανονικών ή επαναληπτικών εξετάσεων. Σαφής η διαβάθμιση των θεμάτων και με βρήκε ιδιαίτερα ευχαριστημένο το γεγονός ότι μπήκαν αρκετά σημεία "κλειδιά" που οι μέτριοι μαθητές συνήθως παραλείπουν (όπως το πότε χρησιμοποιούμε τους τύπους των ελαστικοτήτων). Τα υπόλοιπα, στην συζήτηση που θα ακολουθήσει :)
Δυο ηταν τα κλειδια στο φετινο ΑΟΘ.
1)Το ΑPμεγ.=MP .....
2)Αυτο που ειπες και πιο πανω,ποτε δηλαδη χρησιμοποιουμε τους τυπους των ελαστικοτητων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefterisg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο lefterisg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
To A2 δεν βγαίνει 0.2? Δηλαδη: -0.5=-10%/(ΔΡ/Ρ)*100 και λύνοντας βγαίνει : ΔΡ/Ρ= 10%/0.5= 0.2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
To A2 δεν βγαίνει 0.2? Δηλαδη: -0.5=-10%/(ΔΡ/Ρ)*100 και λύνοντας βγαίνει : ΔΡ/Ρ= 10%/0.5= 0.2?

0,2 βγαίνει το ΔΡ/Ρ, δηλαδή η ποσοστιαία μεταβολή της τιμής. Όμως, στις πιθανές απαντήσεις έχουμε ευρώ, άρα εφόσον η ποσοστιαία μεταβολή είναι 0,2 (δηλαδή 20% αύξηση), η μεταβολή της τιμής θα είναι 0,4€.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Μια χαρα τα πηγα εγω. Μετριας δυσκολιας τα θεματα, αλλα ειχα δουλεψει πολυ παρομοιες ασκησεις. Μπορει και 20 (αν και δεν νομιζω, μαλλον θα μου κοψουν κατι απο την ομαδα Β.

(δεν ξερω γιατι, αλλα προς το τελος και αφου εφυγα μου κολησε το τραγουδι "Beat it" του Michael Jackson... :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefterisg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο lefterisg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Δεν εννοεί δλδ πόσο πρέπει να αυξηθεί η τιμή? Ζητάει τη μεταβολή? Εγω το κατάλαβα πόσο πρέπει να αυξηθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Η ερώτηση ρωτάει πόσο θα είναι η πρόσθετη φορολογία επί της τιμής. Όταν μπαίνει πρόσθετος φόρος πάνω σε μια τιμή, την μεταβάλλει προς τα πάνω. Άρα στην ουσία ρωτάει πόση είναι η αύξηση της τιμής. Οι απαντήσεις που δίνει είναι σε ευρώ. Άρα θέλουμε το ΔΡ και όχι το ΔΡ/Ρ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefterisg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο lefterisg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Οκ ευχαριστώ.Τσάμπα μόρια και δω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Πλήρης επιβεβαίωση των απαντήσεων που δόθηκαν παραπάνω από το alfavita.gr

https://www.alfavita.gr/artro.php?id=33684
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Νομίζω οτι αντικειμενικά η πιό δύσκολη ομάδα ήταν η Β:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dragonver

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dragonver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Soutotiri πώς τα κρίνεις από άποψη δυσκολίας; Το Α2 ψαρωτικό σίγουρα για θεωρητικούς :) Πρόσθετη φορολογία :Ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μια χαρά ήταν τα θέματα. Εύκολα εκεί που έπρεπε, πονηρά εκεί που έπρεπε, χωρίς πολλές και δύσκολες πράξεις ή ασαφείς εκφωνήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Νομίζω οτι αντικειμενικά η πιό δύσκολή ομάδα ήταν η Β:P
Θα συμφωνήσω. :P

Πάνω-κάτω είμαι στον περσινό μου βαθμό (12,3). Ικανοποιημένος είμαι γενικά, ωστόσο θα ήθελα να τα πήγαινα κάπως καλύτερα φέτος... Επίσης, δεν μου έφτασε το 3ωρο. :(

Τέλος πάντων, δεν πειράζει, το πολύ-πολύ να ενισχύσω την τοπική οικονομία στο επαρχιακό ΤΕΙ όπου θα περάσω. :P

Και τώρα, ήρθε η στιγμή να πω την λέξη που ήθελα να πω τόοοοσο καιρό:

ΤΕΛΟΣ

:clapup::clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top