[23/5/2011] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πως θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 54)
  • Άριστα

    Ψήφοι: 18 33.3%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 10 18.5%
  • Καλά

    Ψήφοι: 7 13.0%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 4 7.4%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 1 1.9%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 14 25.9%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Το θέμα αυτό δημιουργήθηκε για να σχολιαστούν τα θέματα που έπεσαν, να πείτε πώς σας φάνηκαν, πώς γράψατε κ.λ.π.
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2011, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια... :)

Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.

Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.

Καλή μας επιτυχία, και καλά αποτελέσματα σε όσους τελειώνουν αύριο! :D

Προηγούμενα θέματα:

[12/5/2011] Νεοελληνική Γλώσσα
[14/5/2011] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Φυσική Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Ιστορία Γενικής Παιδείας
[14/5/2011] Βιολογία Γενικής Παιδείας
[16/5/2011] Μαθηματικά Κατεύθυνσης
[16/5/2011] Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Xημεία-Βιοχημεία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Ιστορία Κατεύθυνσης
[18/5/2011] Βιολογία Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Φυσική Κατεύθυνσης
[20/5/2011] Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Κατεύθυνσης

Tα θεματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Το τοπικ ανοιξε!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Βγαζει ακρη κανεις τι εννοει το τεταρτο? τι 1 και 0 λεει?

ακυρω παιδια, το καταλαβα!!

Αν καποιος εχει βρει λυσεις ας δωσει ενα λινκ!!!!

Ξερει κανεις το Α3?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Α.3. Αληθής - Ψευδής - Αληθής - Ψευδής - Αληθής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Α.2 Σ , Λ , Σ , Σ , Λ


Α.1 κανεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sweet_Butterfly

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Sweet_Butterfly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 347 μηνύματα.
Κάποιος που ξέρει να μου πει αν ειναι ευκολα/δυσκολα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavros_ribo

Νεοφερμένος

Ο Σταύρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
A1.
Σ
Σ
Λ
Λ
Λ

Α4.
K<-(X>1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Το λέω από τώρα για να μην φωνάζετε: το 3ο θέμα ΔΕΝ θέλει πίνακες και είναι λάθος να το κάνετε με πίνακες γιατί δεν ξέρετε τον αριθμό των υποψηφίων.

Το Α1 είναι σωστό.
Δομημένα, χαρακτηρίζονται εκείνα τα προβλήματα των οποίων η επίλυση προέρχεται από μια αυτοματοποιημένη διαδικασία. Για παράδειγμα, η επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης αποτελεί ένα δομημένο πρόβλημα, αφού ο τρόπος επίλυσης της εξίσωσης είναι γνωστός και αυτοματοποιημένος.
Άρα είναι και επιλύσιμα.

Α1.1: Σωστό
Α1.2: Σωστό
Α1.3: Λάθος (χρησιμοποιείται κυρίως σε μη-ταξινομημένους)
Α1.4: Λάθος (μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε)
Α1.5: Λάθος (υποχρεωτικά ίδιου τύπου)

Ξερει κανεις το Α3?
Λοιπόν, το Α3 είναι κάτι που εμένα με αιφθνιδίασε ευχάριστα, καθώς ζητάει από τα παιδιά να ασκήσουν και λίγο το ... μυαλό τους.

Βλέπουμε ότι το Δ αρχικοποιείται ως ΑΛΗΘΗΣ και για κάθε επανάληψη του βρόχου αλλάζει η τιμή του.
Έτσι:

  • Ν=1: ΨΕΥΔΗΣ
  • Ν=2: ΑΛΗΘΗΣ
  • Ν=3: ΨΕΥΔΗΣ
  • Ν=4: ΑΛΗΘΗΣ
  • ...
  • Ν=2011: ΨΕΥΔΗΣ
  • ...
  • Ν=8128: ΑΛΗΘΗΣ
Δηλαδή παρατηρούμε ότι υπάρχει ένα pattern που επαναλαμβάνεται. Για άρτια Ν είναι ΑΛΗΘΗΣ, για περιττά Ν είναι ΨΕΥΔΗΣ. Αυτή είναι η εξήγηση, αλλά δεν ήταν απαραίτητο να γράψετε αιτιολόγηση.

Εγώ θα το χαρακτήριζα ως "δύσκολο" το Α3 για αυτούς που μαθαίνουν παπαγαλία πέντε πράγματα και δεν ξέρουν να σκέφτονται. Αλλά κατά τα άλλα δεν είναι τίποτα όπως βλέπετε. Απλώς να παρατηρήσεις ότι για ζυγά είναι ΑΛΗΘΗΣ και για περιττά είναι ΨΕΥΔΗΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Εβγαλε κανεις τις τιμες που θα εμφανιζει στο Β2 το z?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Λύσεις στο https://netrino.edu.gr/download.php?view.54
Δεν έχουν ανεβάσει 4ο ακόμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Α.2 Σ , Λ , Σ , Σ , Λ


Α.1 κανεις?

Α2 ειναι Σ,Σ,Σ,Λ,Λ

Α1 ειναι Σ,Σ,Λ,Λ,Λ

Δεν καταλαβα ποιο ρολο επαιζε η διευκρινηση που μας εδωσαν... :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostaspotter

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά δεν είχα την γλωσσομάθεια και το έλυσα το 4ο στη Fortran!!!!Δεν έχει μεγάλες διαφορές!!!
Έκανα 2-3 παραδείγματα και δουλεύει σωστα!!!Ελέγξε το και εσείς!!
Υ.Γ. Το .eq. σημαίνει equal και είναι το = (ίσον)
Το .gt. σημαίνει greather than και είναι το >= (Μεγαλύτερο ίσο)

program thema4
dimension In(22,22),Io(22),Io1(22)
do i=1,22
do j=1,22
read*, In(i,j)
enddo
enddo
k=0
l=0
do i=1,22
suma=0
do j=1,22
suma=suma+In(i,j)
if (i.eq.j) then
if (In(i,j).eq.1) then
l=l+1
endif
endif
enddo
if (suma.eq.0) then
k=k+1
endif
enddo
print*, "aytoi pu den psifisan kanena einai",k
print*, "aytoi pu psifisan ton eayto tus einai",l
do j=1,22
suma=0
do i=1,22
suma=suma+In(i,j)
enddo
Io(j)=suma
enddo
do i=1,22
Io1(i)=i
enddo
do i=1,22
do j=22,i+1,-1
if (Io(j).gt.Io(j-1)) then
itmp=Io(j)
Io(j)=Io(j-1)
Io(j-1)=itmp
itmp=Io1(j)
Io1(j)=Io1(j-1)
Io1(j-1)=itmp
endif
enddo
enddo
do i=1,3
print*, "Paiktis numero",Io1(i),"Psifoi:",Io(i)
enddo
stop
end
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Δε μου άρεσαν οι παραπάνω λύσεις..Το 3ο λύνεται και πιο απλά!;)
Το 1ο το έπιασα όλο εκτός από όλη σχεδόν την θεωρία γιατί αυτούς τους ορισμούς δεν τους είχα διαβάσει σχεδόν καθόλου,στο Β2 έκανα μαλακία στην αρχή και μπέρδεψα το z με τον w,αλλά στη συνέχεια το έκανα σωστά(πόσο παίζει να μου κόψουν για ένα λάθος στην αρχή;),το 3ο νομίζω το έκανα σωστά!Τώρα για το 4ο δεν ξέρω..Με μπέρδεψε πολύ το Δ4 γιατί δεν φανταζόμουν πώς μπορούν να εμφανιστούν και οι αριθμοί τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Και για το Γ' Θέμα μία λύση. Λέω από τώρα ότι:

  • Δεν είναι η μοναδική λύση. Δεκτό είναι οτιδήποτε δουλεύει.
  • Είναι ΛΑΘΟΣ η χρήση πίνακα για τον αριθμό των υποψηφίων, γιατί δεν είναι γνωστός. Κόβονται μονάδες απ' αυτό.
  • Αντίθετα, είναι ΣΩΣΤΗ η χρήση πίνακα 1x3 για να κρατήσετε τις βαθμολογίες στις τρεις βαθμολογικές ενότητες του κάθε υποψηφίου. Είναι σωστό είτε το λύσετε με πίνακα είτε χωρίς για τους βαθμούς.
  • Η λύση που ακολουθεί είναι χωρίς καθόλου πίνακες.
  • Για μένα ήταν το πιο δύσκολο ερώτημα.

Code:
[B]ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ[/B] Θέμα_3
[B]ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ[/B]
  [B]ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:[/B] ΒΑΘΜΟΣ, SUM, ΜΟ, MAX, MIN
  [B]ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:[/B] ΟΝΟΜΑ, ΟΝΟΜΑ_MIN

[B]AΡΧΗ[/B]
  MIN <- 101
  ΟΝΟΜΑ_MIN <- '[I][COLOR=#ed1c24]Κανένας[/COLOR][/I]'
 
[B]  ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Δώσε το όνομα του υποψηφίου : [/I][/COLOR]'
[B]  ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΟΝΟΜΑ

[B]  ΟΣΟ[/B] ΟΝΟΜΑ <> '[I][COLOR=#ed1c24]ΤΕΛΟΣ[/COLOR][/I]' [B]ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ[/B]
    ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΑΛΗΘΗΣ
    SUM <- 0
    MAX <- 0

    [B]ΓΙΑ[/B] i [B]ΑΠΟ[/B] 1 [B]ΜΕΧΡΙ[/B] 3
      [B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Δώσε βαθμολογία της θεματικής ενότητας [/I][/COLOR]', i, '[I][COLOR=#ed1c24] : [/COLOR][/I]'
      [B]ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΒΑΘΜΟΣ

      SUM <- SUM + ΒΑΘΜΟΣ

      [B]ΑΝ[/B] ΒΑΘΜΟΣ > MAX [B]ΤΟΤΕ[/B]
        MAX <- ΒΑΘΜΟΣ
      [B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]

      [B]ΑΝ[/B] ΒΑΘΜΟΣ < 50 [B]ΤΟΤΕ[/B]
        ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΨΕΥΔΗΣ
      [B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]
    [B]ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ[/B]

    [B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Ο μεγαλύτερος βαθμός είναι : [/COLOR][/I]', MAX

    ΜΟ <- SUM / 3
    [B]ΑΝ[/B] ΜΟ < 55 [B]ΤΟΤΕ[/B]
      ΕΠΙΤΥΧΩΝ <- ΨΕΥΔΗΣ
    [B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]

    [B]ΑΝ[/B] (ΜΟ < MIN) [B]ΚΑΙ[/B] (ΕΠΙΤΥΧΩΝ = ΑΛΗΘΗΣ) [B]ΤΟΤΕ[/B]
      MIN <- ΜΟ
      ΟΝΟΜΑ_MIN <- ΟΝΟΜΑ
    [B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]

    [B]ΑΝ[/B] ΕΠΙΤΥΧΩΝ = ΑΛΗΘΗΣ [B]ΤΟΤΕ[/B]
      [B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Όνομα υποψηφίου : [/I][/COLOR]', ΟΝΟΜΑ
      [B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Συνολική βαθμολογία : [/COLOR][/I]', ΜΟ
    [B]ΤΕΛΟΣ_ΑΝ[/B]

[B]    ΓΡΑΨΕ[/B] '[I][COLOR=#ed1c24]Δώσε το όνομα του υποψηφίου : [/COLOR][/I]'
[B]    ΔΙΑΒΑΣΕ[/B] ΟΝΟΜΑ
  [B]ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ[/B]

  [B]ΓΡΑΨΕ[/B] '[COLOR=#ed1c24][I]Ο επιτυχών με την μικρότερη συνολική βαθμολογία ήταν ο/η : [/I][/COLOR]', ΟΝΟΜΑ_MIN

[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

kostaspotter

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Τώρα για το 4ο δεν ξέρω..Με μπέρδεψε πολύ το Δ4 γιατί δεν φανταζόμουν πώς μπορούν να εμφανιστούν και οι αριθμοί τους!

Μπορούσες να φτιαξεις ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) με το άθροισμα των ψήφων!Μετά μπορούσες να φτιάξεις άλλο ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) που σε κάθε θέση θα είχε τον αριθμό της γραμμής!!!Δηλαδή στην γραμμη ένα θα είχε τον αριθμό 1, στη γραμμή 2 τον αριθμό 2 κτλ! Έτσι θα είχες 2 παραλληλους πίνακες και ο ένας θα έιχε σε κάθε θέση το νούμε ρο του παίκτη και ο άλλος τον βαθμό του!
Τέλος θα ταξινομούσες τον πίνακα με τα αθροίσματα των ψήφων (κατά αύξουσα σειρα...μπορεις και φθίνουσα) και παράλληλα θα ταξινομούσες και τον 2ο πίνακα με τους αριθμούς!!!οτι αλλαγή έκανες για τον πίνακα με τα αθροίσματα την ίδια θα έκανες και για τον πίνακα με τους αριθμούς!!!έτσι στις 3 πρώτες θέσεις θα είχες τον αριθμό του παίκτη και στον άλλο πίνακα το βαθμό του!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Γιώργο αλγόριθμο ζητάνε στο Γ όχι πρόγραμμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Γιώργο αλγόριθμο ζητάνε στο Γ όχι πρόγραμμα
Ναι, το είδα. Δεν είναι λάθος αν γράψει κανείς πρόγραμμα πάντως. Είναι πλήρως ισοδύναμο όταν σου ζητάνε αλγόριθμο, σύμφωνα με την εξεταστέα ύλη. Ο αλγόριθμος είναι ίδιος, απλώς δεν βάζεις τις δηλώσεις.

Εγώ btw Πρόγραμμα έγραψα παντού όταν έδινα και δεν μου έκοψαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Μπορούσες να φτιαξεις ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) με το άθροισμα των ψήφων!Μετά μπορούσες να φτιάξεις άλλο ένα πίνακα (μονοδιάστατο 22 θέσεων) που σε κάθε θέση θα είχε τον αριθμό της γραμμής!!!Δηλαδή στην γραμμη ένα θα είχε τον αριθμό 1, στη γραμμή 2 τον αριθμό 2 κτλ! Έτσι θα είχες 2 παραλληλους πίνακες και ο ένας θα έιχε σε κάθε θέση το νούμε ρο του παίκτη και ο άλλος τον βαθμό του!
Τέλος θα ταξινομούσες τον πίνακα με τα αθροίσματα των ψήφων (κατά αύξουσα σειρα...μπορεις και φθίνουσα) και παράλληλα θα ταξινομούσες και τον 2ο πίνακα με τους αριθμούς!!!οτι αλλαγή έκανες για τον πίνακα με τα αθροίσματα την ίδια θα έκανες και για τον πίνακα με τους αριθμούς!!!έτσι στις 3 πρώτες θέσεις θα είχες τον αριθμό του παίκτη και στον άλλο πίνακα το βαθμό του!

Ναι τελικά έτσι το έκανα!Μου ήρθε φλασιά για τα bold και ευτυχώς το έγραψα!

Μπορεί κανείς να μου πει πόσο μπορούν να μου κόψουν που στο Β2 ξεκίνησα λάθος;Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν και τις 10 μονάδες;:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Υπάρχει περίπτωση να μου κόψουν και τις 10 μονάδες;:worry:
Μάλλον όχι. Στις Πανελλήνιες κάθε βήμα είναι και πόντος, οπότε θα πάρεις κάποιο ποσοστό. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ioanna1993

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ποιο άλλο; αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Δηλαδή πόσο θα πάρω περίπου;(έπιανε 10)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top