Είναι το φαγητό της λέσχης ωραίο;

Τι γνώμη έχετε για το φαγητό της λέσχη σας;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 160)
  • Είναι τέλειο ανυπομονώ να ξαναπάω στην σχολή για να φάω

    Ψήφοι: 11 6.9%
  • Είναι αρκετά καλό δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό

    Ψήφοι: 29 18.1%
  • Είναι καλό (δεν είναι και το τέλειο φαγητό αλλά εντάξει)

    Ψήφοι: 35 21.9%
  • Μέτριο προς το καλό άλλοτε μου αρέσει άλλοτε δε μου αρέσει

    Ψήφοι: 29 18.1%
  • Μέτριο προς το κακό (το τρώω μόνο και μόνο επειδή είναι φτηνό)

    Ψήφοι: 18 11.3%
  • Καθόλου ωραίο, το σιχαίνομαι (καλύτερα νηστικός παρά με αυτο το φαγητό)

    Ψήφοι: 11 6.9%
  • Δεν είμαι φοιτητής

    Ψήφοι: 27 16.9%

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
alex απο φετος στο εμπ η σιτιση ειναι δωρεαν για τους φοιτητες με χαμηλά εισοδήματα και πολύ φτηνό για τους υπόλοιπους . η ποιοτητα του φαγητου ομως....
To φαγητό στις λέσχες είναι πολύ καλό και δωρεάν (ή πολυ φτινό). Όποιος δε το τρώεί είναι απλά κακομαθημένος. (Ο λόγος που δεν πάνε τα παιδιά στις λέσχες είναι ότι δεν έχουν οικονομικά προβλήματα ακόμα και αν λένε ότι έχουν).

Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να γίνονται με οικονομικό κριτήριο οι μεταγραφές (μια χαρά τα πήγα τέσσερα χρόνια με το φαγητό της λέσχης, παιδιά που διαμαρτυρόσασταν για την οικονομική τους κατάσταση τρωγανε συνεχώς από τα goodys και σουβλάκια (και τα 2 είνα χειρότερης ποιότητας το φαγητό της λέσχης) ενώ αγόραζαν σε καθημερινή βάση τσιγάρο.

Μήπως οι Έλληνες λάθος διαμαρτύρονται πως δεν έχουν λεφτά ;

Kατά κάποιον τρόπο γίνεται ποινικοποίηση του πλούτου στις μεταγγραφές.
Με λίγα λόγια είναι σαν να επιτρέπεται στους φτωχούς να μπαίνουνε στο Harvard και οι πλούσιοι (που βγάλανε ακριβώς το ίδιο ποσό) να πηγαίνουν σε θεωρητικά κατώτερης ποιότητας (γιατί δεν είναι τα πανεπιστήμια της επαρχίας κατώτερα στην πραγματικότητα είναι καλύτερα ακόμα και αν υποβαθμίζονται από μερικούς) πανεπιστημια.