Πανελλαδικές στο πέρασμα των χρόνων

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πιο δύσκολο σύστημα πανελλαδικών εως και σήμερα;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 57)
  • Δέσμες (-2000)

    Ψήφοι: 20 35.1%
  • Κατευθύνσεις (2000-2002) 12 μαθήματα Β +12 Μαθήματα Γ

    Ψήφοι: 21 36.8%
  • Κατευθύνσεις (2003-2005) (9 μαθήματα Β + 9 μαθήματα Γ)

    Ψήφοι: 3 5.3%
  • Κατευθύνσεις (2006- 2010) 6 Μαθήματα

    Ψήφοι: 13 22.8%

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.

Αυτο το split δημιουργήθηκε από το θέμα Πανελλαδικές 2011


Αυτή είναι η κατάντια του νέου συστήματος να θεωρούμε το ΑΟΔΕ παλούκι μάθημα. Δεν έχω διαβάσει ποτέ ΑΟΔΕ, δε ξέρω τι είναι το ΑΟΔΕ δεν έχω διαβάσει ποτέ αυτό το πράγμα αλλά έλεος δεν είναι δυνατό να το θεωρείτε παλούκι 50 σελίδες είναι και μια άσκηση εφαρμογής των τύπων έπεσε πέρσι και οι οικονομολόγοι σας το βαφτίζουνε παλούκι.

Αυτά τα θέματα και γενικά όλα τα θέματα των Πανελλαδικών τα βλέπουν οι δεσμίτες και γελάνε. Ελπίζω να πέσουν αντιφροντιστηριακά θέματα καποτε να γελάμε χρόνια.


Τα φροντιστήρια θέλουνε να βγάλουν λεφτά εγώ όταν έδινα είχαμε 9 μαθήματα αφιερώναμε πολύ λιγότερο χρόνο στα ίδια ακριβώς μαθήματα (αφού είχαμε περισσότερα και η βδομάδα είχε γεμίσει). Και 1 μάθημα να υπηρχε στις πανελλαδικές οι φροντιστές ήταν ικανοί να βάλουνε 5 φορές την βδομάδα μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Αυτή είναι η κατάντια του νέου συστήματος να θεωρούμε το ΑΟΔΕ παλούκι μάθημα. Δεν έχω διαβάσει ποτέ ΑΟΔΕ, δε ξέρω τι είναι το ΑΟΔΕ δεν έχω διαβάσει ποτέ αυτό το πράγμα αλλά έλεος δεν είναι δυνατό να το θεωρείτε παλούκι 50 σελίδες είναι και μια άσκηση εφαρμογής των τύπων έπεσε πέρσι και οι οικονομολόγοι σας το βαφτίζουνε παλοούκι.

Αυτά τα θέματα και γενικά όλα τα θέματα των Πανελλαδικών τα βλέπουν οι δεσμίτες και γελάνε. Ελπίζω να πέσουν αντιφροντιστηριακά θέματα να γελάμε χρόνια.

Όπως λες δεν το έχεις διαβάσει και προφανώς δεν γνωρίζεις τι πάει να πει να μαθαίνεις 60 σελίδες παπαγαλία με εκφραστικά + συντακτικά λάθη!Μπορεί να είναι + το μοναδικό βιβλίο του ΟΕΔΒ που δεν έχει επιμέλεια απο φιλόλογο.
Δεν είναι παλούκι σαν μάθημα αλλά σαν βιβλίο.

Εγώ δεν ξέρω κανέναν οικονομολόγο που να το έκανε θέμα για την άσκηση που έπεσε πέρσι.Ίσα-ίσα.

Anyway.Φροντιστηριακά+Αντιφροντιστηριακά θέματα δεν υπάρχουν σε κανένα εξεταζόμενο μάθημα!

"Ελπίζω να πέσουν αντιφροντιστηριακά θέματα να γελάμε χρόνια." δεν το κατάλαβα αυτό!Είναι πολύ κρίμα νέοι άνθρωποι που έχουν περάσει απο εξετάσεις + ξέρουν τι επικρατεί να ελπίζουν (+σχεδόν να παρακαλάνε) να γίνει κάτι τέτοιο.:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
αντιφροντιστηριακά θέματα είναι θέματα που δε υπάρχουν σε κανένα βοήθημα που κυκλοφορεί και καλύτερα να μπαίνουν τετοια για να περνάει ο καλύτερος. Τέτοια θέματα πέφτανε στις δέσμες.

Το ΑΟΔΕ.είναι 50 σελίδες βιβλίο και στα κινέζικα να είναι θα το βγάλει κάποιος . Αν δεν έχετε χρόνο να το βγάλετε φέτος μπορούσατε άνετα να το βγάζατε πέρσι.

Εγώ έδωσα εξετάσεις με το νέο σύστημα (τότε δίναμε 9 μαθήματα β και 9 στην Τρίτη με περισσότερη ύλη) παρόλα αυτά παραδέχομαι πως τα θέματα των δεσμών δε συγκρίνονταν με τα δικιά μας και ως ύλη και ως δυσκολία. Στην περίπτωση των δεσμών ήταν δύσκολα στην δικιά μου χρονιά ήταν εξοντωτικά και στην δικιά σας δεν είναι ούτε δύσκολα ουτε εξοντωτικά.

Δε μπορώ να κρίνω το ΑΟΔΕ αλλά μπορώ να κρίνω τον προγραμματισμό που είμαι αυτοδίδακτος δεν είμαι καλός... μόνος μου τα έμαθα και τα απαντάω... με μια basic που μας έκανε ο καθηγητής μας στην γ γυμνασίου. Για την Βιοχημεία δεν κάνω κάν σχόλιο όλη βιοχημεία που διδάσκεται είναι ένας τύπος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
αντιφροντιστηριακά θέματα είναι θέματα που δε υπάρχουν σε κανένα βοήθημα που κυκλοφορεί και καλύτερα να μπαίνουν τετοια για να περνάει ο καλύτερος. Τέτοια θέματα πέφτανε στις δέσμες.

Το ΑΟΔΕ.είναι 50 σελίδες βιβλίο και στα κινέζικα να είναι θα το βγάλει κάποιος . Αν δεν έχετε χρόνο να το βγάλετε φέτος μπορούσατε άνετα να το βγάζατε πέρσι.

Εγώ έδωσα εξετάσεις με το νέο σύστημα (τότε δίναμε 9 μαθήματα β και 9 στην Τρίτη με περισσότερη ύλη) παρόλα αυτά παραδέχομαι πως τα θέματα των δεσμών δε συγκρίνονταν με τα δικιά μας και ως ύλη και ως δυσκολία. Στην περίπτωση των δεσμών ήταν δύσκολα στην δικιά μου χρονιά ήταν εξοντωτικά και στην δικιά σας δεν είναι ούτε δύσκολα ουτε εξοντωτικά.

Γιατί ποιος αγοράζει βοήθημα για το ΑΟΔΕ; :confused: Όλοι ξέρουν ότι αυτό δεν ωφελεί ιδιαίτερα!

Το οτι μπορουσαμε να το βγαλουμε πέρσι άστο καλύτερα.Είναι μάθημα που θέλει καθοδήγηση + ασε που δεν το έβρισκες το βιβλίο!

+ τέλος μην μου συγκρίνεις δέσμες με κατευθύνσεις! + εγώ αν έδινα 2 μαθήματα φέτος, κρατούσα το βαθμό μου + έδινα άλλα 2 του χρόνου ξέρεις τι ωραίο που θα ήταν;Χάρμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Γενικά τα παιδιά του ετους μου δεν κανανε καθόλου φροντιστήρια στο ΑΟΔΕ (επειδή δεν είχανε χρόνο θέλανε φοντιστήρια για ιστορια, βιολογια, φυσικη και στατιστική. Τώρα που τα μαθήματα λιγόστεψαν άρχισαν και τα φροντιστήρια στο ΑΟΔΕ (η δυσκολία των θεμάτων παραμένει όμως ίδια). Όσο αφορά τα βοηθήματα οι φροντιστές τα αγοράζουνε επίσης δεν βγαινουνε για να κοσμούν τα βιβλιοπωλεία για να βγαίνουν τα αγοράζουν κάποιοι.

Στις δέσμες δεν χρειάζεται να μιλήσω εγώ μιλάνε οι βάσεις από μόνες τους. Σου παραθέτω ένα κειμενάκι που βρήκα στο google.

Υψηλές βαθμολογίες θα χρειασθούν οι υποψήφιοι του νέου συστήματος για να εισαχθούν στις περιζήτητες σχολές των πανεπιστημίων. Οπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής στοιχεία, καθώς όλο και περισσότερα βαθμολογικά κέντρα ολοκληρώνουν αυτές τις ημέρες τη διόρθωση των γραπτών των μαθητών της Γ' Λυκείου και, παρά το γεγονός, ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο εφέτος να καταλήξει κανείς σε ασφαλείς προβλέψεις, φαίνεται ότι και με το νέο σύστημα τα 18άρια και τα 19άρια θα είναι το εισιτήριο για τις υψηλόβαθμες, περιζήτητες σχολές των ΑΕΙ. Μπορεί βέβαια με τον νέο τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οι αδύναμοι μαθητές να αισθάνονται αισιόδοξοι ότι όλο και κάπου θα περάσουν, αρκεί να βγάλουν ένα 9,5 στο απολυτήριο ίσως και λιγότερο μάλιστα , ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειονότητα υποψηφίων και γονέων ενδιαφέρεται πάντα για τις ίδιες σχολές. Και αυτές δεν είναι άλλες από τις ιατρικές, τις νομικές, τις χρηματοοικονομικές, τις πολυτεχνικές, τα τμήματα πληροφορικής, τις φιλοσοφικές αλλά και τις στρατιωτικές σχολές.

Για παράδειγμα, το 1999 η βάση εισαγωγής για την Ιατρική Αθήνας ήταν 17,8 (με άριστα το 20), για την Ιατρική Θεσσαλονίκης 17,5 και για την Ιατρική Αλεξανδρούπολης 16,9 (έχει τη χαμηλότερη βάση από τις επτά ιατρικές σχολές της χώρας). Για τη Νομική Αθήνας η περυσινή βάση ήταν το 17,8, για τη Νομική Θεσσαλονίκης 17,6 και για τη Νομική Θράκης 17,2. Ο τελευταίος που εισήχθη στη Φιλολογία Αθήνας χρειάστηκε μέσο όρο βαθμολογίας 17,2, για τη Φιλολογία Θεσσαλονίκης 17 και για τη Φιλολογία Ιωαννίνων 16,3. Με 17,2 εισήχθη ο τελευταίος επιτυχών στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ΕΜΠ Αθήνας, με 16,7 στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ Θεσσαλονίκης, με 15,8 στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνικών Η/Υ Πάτρας και με 15,3 στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ Ξάνθης.
[https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=124030&dt=09/07/2000

Δε χρειάζεται να μιλήσω για τις δέσμες μιλάει το κειμενάκι πάνω....Μην κρίνεις τα θέματα που μπαίνουν στα φροντιστήρια αλλά τα θέματα που πέφτουν στις εξετάσεις.

Στις δέσμες ηταν τέσσερα μαθήματα αλλα ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη σε ύλη έκταση και δυσκολία. π.χ. η ύλη της βιολογίας των δεσμών είναι σε έκταση εξαπλάσια από την ύλη της βιολογίας θετικής κατεύθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Αυτή είναι η κατάντια του νέου συστήματος να θεωρούμε το ΑΟΔΕ παλούκι μάθημα. Δεν έχω διαβάσει ποτέ ΑΟΔΕ, δε ξέρω τι είναι το ΑΟΔΕ δεν έχω διαβάσει ποτέ αυτό το πράγμα αλλά έλεος δεν είναι δυνατό να το θεωρείτε παλούκι 50 σελίδες είναι και μια άσκηση εφαρμογής των τύπων έπεσε πέρσι και οι οικονομολόγοι σας το βαφτίζουνε παλούκι.

Αυτά τα θέματα και γενικά όλα τα θέματα των Πανελλαδικών τα βλέπουν οι δεσμίτες και γελάνε. Ελπίζω να πέσουν αντιφροντιστηριακά θέματα καποτε να γελάμε χρόνια.


Τα φροντιστήρια θέλουνε να βγάλουν λεφτά εγώ όταν έδινα είχαμε 9 μαθήματα αφιερώναμε πολύ λιγότερο χρόνο στα ίδια ακριβώς μαθήματα (αφού είχαμε περισσότερα και η βδομάδα είχε γεμίσει). Και 1 μάθημα να υπηρχε στις πανελλαδικές οι φροντιστές ήταν ικανοί να βάλουνε 5 φορές την βδομάδα μάθημα.

Αφου δεν το εχεις διαβασει, δεν μπορεις να ξερεις τον βαθμο δυσκολιας του. Το μαθημα του ΑΟΔΕ ειναι 50 απιστευτα κακογραμμενες σελιδες με εναν τεραστιο βομβαρδισμο απο λεξεις και εκφρασεις, τις οποιες ο μαθητης καλειται να αποστηθισει (ή καλυτερα να τις αποστηθισει ακριβως οπως ειναι γραμμενες στο βιβλιο, δηλαδη αποστηθιση σε σημειο αηδιας). Θα προτιμουσα 1000 φορες να γραψω 2 φορες Μαθ/κα κατευθυνσης παρα να γραψω αυτο το "πραγμα", οπως ακριβως το αναφερεις αλλα και ειναι (και μαλλον συμφωνει και η πλειοψηφια των συνομιλικων μου). Δεν το βαφτισε κανεις παλουκι, ειναι. Δεν ειναι ευκολο να μαθεις 50 σελιδες (που ειναι περισσοτερες) με ποικιλο λεξιλογιο και εκφρασεις και να μπορεις να το πεις απ' εξω οπως λες το "πατερ ημων" ή δεν ξερω εγω τι αλλο.
Και δεν μπορω να καταλαβω τι κολλημα εχετε φαει εσεις οι δεσμιτες. Αμα συγκρινουμε τα θεματα π.χ. των Μαθ/κων ή της Φυσικης κατευθυνσης που πεσαν απο το 2000 μεχρι το 2010, θα δουμε οτι οι ασκησεις δυσκολευουν κατα μαθηματικη προοδο (στα Μαθ/κα γενικης ζητουσαν να βρεις το πεδιο ορισμου της συναρτησης!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Χωρίς να εκφέρω άποψη για τη δυσκολία, θα πω απλά κάτι...
Εσείς το βλέπετε βουνό γιατί το ζείτε και είστε μέσα στο άγχος. Εμείς που έχουμε τελειώσει, έχοντας δώσει και περισσότερα μαθήματα, βλέποντας τα πολύ πιο δύσκολα (στο πανεπιστήμιο, σε άλλου είδους εξετάσεις κλπ) απλά έχουμε απομυθοποιήσει αυτή τη διαδικασία...Μη σας φαίνεται περίεργο, στην πρώτη εξεταστική στη σχολή σας, θα το έχετε κάνει και εσείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Αφου δεν το εχεις διαβασει, δεν μπορεις να ξερεις τον βαθμο δυσκολιας του. Το μαθημα του ΑΟΔΕ ειναι 50 απιστευτα κακογραμμενες σελιδες με εναν τεραστιο βομβαρδισμο απο λεξεις και εκφρασεις, τις οποιες ο μαθητης καλειται να αποστηθισει (ή καλυτερα να τις αποστηθισει ακριβως οπως ειναι γραμμενες στο βιβλιο, δηλαδη αποστηθιση σε σημειο αηδιας). Θα προτιμουσα 1000 φορες να γραψω 2 φορες Μαθ/κα κατευθυνσης παρα να γραψω αυτο το "πραγμα", οπως ακριβως το αναφερεις αλλα και ειναι (και μαλλον συμφωνει και η πλειοψηφια των συνομιλικων μου). Δεν το βαφτισε κανεις παλουκι, ειναι. Δεν ειναι ευκολο να μαθεις 50 σελιδες (που ειναι περισσοτερες) με ποικιλο λεξιλογιο και εκφρασεις και να μπορεις να το πεις απ' εξω οπως λες το "πατερ ημων" ή δεν ξερω εγω τι αλλο.
Και δεν μπορω να καταλαβω τι κολλημα εχετε φαει εσεις οι δεσμιτες. Αμα συγκρινουμε τα θεματα π.χ. των Μαθ/κων ή της Φυσικης κατευθυνσης που πεσαν απο το 2000 μεχρι το 2010, θα δουμε οτι οι ασκησεις δυσκολευουν κατα μαθηματικη προοδο (στα Μαθ/κα γενικης ζητουσαν να βρεις το πεδιο ορισμου της συναρτησης!!!)

Δεν είμαι δεσμίτης το 2004 εδωσα με το ίδιο σύστημα με εσάς αλλά με 3 περισσότερα μαθήματα (+9 Β Λυκείου) (ένα από αυτά η ιστορία γενικής που ήταν το δυσκολότερο μάθημα) και είμαι αντικειμενικός. Το 2000-2001 έπεφταν γελοία θέματα δεν τα κοιτάω καθόλου αλλά ήταν εξοντωτικά (24 μαθήματα δίνανε τα παιδιά). Το 2002 - 2010 το επίπεδο είναι πάνω κάτω το ίδιο κατά γενικό σύνολο. Δυο φορές βάλανε δύσκολα φυσική κατ δύσκολα και μια χρονιά (2002) βιολογία. Τα τελευταία χρόνια ανέβηκαν οι βάσεις. Αυτό δεν έγινε επειδή έγιναν πιο γελοία τα θέματα (όπως το 2000-2001) αλλά γιατί έφυγε η ιστορία γενικής (με διαφορά το πιο βαρβάτο μάθημα). Όταν έδινα εγώ μας έριχναν 2 μαθήματα (έκθεση - ιστορία) τώρα σας ρίχνει μόνο η έκθεση. Όπως και να ναι τα θέματα των κατευθύνσεων δεν συγκρίνονται σε δυσκολία με τα θέματα των Δεσμών.... Τα δεύτερα είναι πολύ δυσκολότερα.

Για το ΑΟΔΕ δεν έχω δει ούτε το εξώφυλλο αλλά κατά γενική ομολογία είναι πιο εύκολο από την ιστορία γενικής που έπρεπε να μάθεις πάνω από 100 ημερομηνίες απέξω και είχε σύνολο 200 σελίδες. Όσο δύσκολο και να είναι το ΑΟΔΕ παραμένει 50 σελίδες.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
"Ελπίζω να πέσουν αντιφροντιστηριακά θέματα να γελάμε χρόνια." δεν το κατάλαβα αυτό!Είναι πολύ κρίμα νέοι άνθρωποι που έχουν περάσει απο εξετάσεις + ξέρουν τι επικρατεί να ελπίζουν (+σχεδόν να παρακαλάνε) να γίνει κάτι τέτοιο.:confused:

Aντιφροντηστηριακά θέματα έπεσαν το 2005, σε Μαθηματικά και Φυσική Κατεύθυνσης. Δεν γίναμε φοιτητές με την πρώτη; Μας σταμάτησε το σύστημα; :confused:

Αυτή η επανάπαυση στην φροντιστηριακή τσίχλα κάνει κακό. Εισάγεσαι μετά σε κάποιο Πανεπιστήμιο και νιώθεις ότι έπεσες σε ωκεανό, γιατί η φροντιστηριακή πλύση εγκεφάλου έχει κάνει ζημιά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Aντιφροντηστηριακά θέματα έπεσαν το 2005, σε Μαθηματικά και Φυσική Κατεύθυνσης. Δεν γίναμε φοιτητές με την πρώτη; Μας σταμάτησε το σύστημα; :confused:

Αυτή η επανάπαυση στην φροντιστηριακή τσίχλα κάνει κακό. Εισάγεσαι μετά σε κάποιο Πανεπιστήμιο και νιώθεις ότι έπεσες σε ωκεανό, γιατί η φροντιστηριακή πλύση εγκεφάλου έχει κάνει ζημιά!

+100!!!
Είπες πολύ μεγάλη αλήθεια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Παιδια, ελεος με τις δεσμες και τις περσινες χρονιες! Η γενια που δινει φετος πανελληνιες ειναι του 2010. Απο το 2000 ή δεν ξερω εγω ποτε εχουν αλλαξει παρα πολλα πραγματα. Μην συγκρινετε εποχες και βαθμους δυσκολιας, μου θυμιζετε παππουδες που συγκρινουν την γενια τους με την σημερινη!

edit: Οριστε! Τωρα που δημιουργηθηκε νεο thread, σχολιαστε οσο θελετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Παιδιά το 2005 για όσους δεν ξέρουν, ήταν η τελευταία χρονιά του συστήματος των πανελληνίων με τα 9 μαθήματα και στην 2α και στην 3η λυκείου. Τα μαθήματα ήταν πολύ περισσότερα και τα αντίστοιχα θέματα πολύ πιο δύσκολα! Είχαμε κουραστεί πάρα πολύ με φροντιστήρια από την 1η λυκείου. Στις δυο τελευταίες τάξεις είχαμε πρόγραμμα 9.00-14.00 σχολείο και 16.00-22.00 φροντιστήριο. Μην λέμε ότι θέλουμε. Θυμάμαι παιδιά το 2006, 2007,..κοκ να λένε ότι μπήκαν πολύ πιο εύκολα θέματα από την περίοδο 2000-2005. Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον focko σε ό,τι αφορά το ΑΟΔΕ.
Πέρυσι έδινα Πανελλαδικές από Τεχνολογική και φέτος από Θετική (δεν ξέρω αν θα παραμείνω σε αυτήν την κατεύθυνση όμως, θα δουμε) και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το ΑΟΔΕ είναι ''δώρο'' για τους μαθητές. Μόνο και μόνο με τα πολλαπλής επιλογής και τα Σ-Λ πιάνει κάποιος περίπου 8/20 στις πανελλαδικές. Η Βιολογία, λόγω των δύσκολων όρων που έχει, αν και θεωρητικό μάθημα, είναι δύσκολο. Το ΑΟΔΕ πραγματικά μού αρέσει πάρα πολύ σαν μάθημα και είναι ιδιαίτερα βατό για εμένα. Λογικό είναι να μου αρέσει πάντως, μιας που στόχος μου είναι το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αν ήθελα Πληροφορική, ίσως και να το αντιπαθούσα, αλλά θα παρέμενε, για εμένα, ένα βατό μάθημα.

Πάντως για τον καθένα το ''δύσκολο'' και το ''εύκολο'', το ''ωραίο'' και το ''χάλια'' είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό, οπότε λογικό και απόλυτα κατανοητό είναι να υπάρχουν άτομα που το βρίσκουν δύσκολο ή απαίσιο.

Τώρα, για να είμαι εντός θέματος, κατά την γνώμη μου το πιο δίκαιο και πιο εύκολο σύστημα εισαγωγής είναι οι δέσμες. Βρίσκω τrομερά άδικο γιατί κάποιος να μην μπορεί να κρατάει την βαθμολογία του. Το πιο απαίσιο και άδικο σύστημα εισαγωγής ήταν αυτό που ίσχυε στην αρχή των Κατευθύνσεων που έδινε κάποιος Θρησκευτικά, κλπ. Έλεος πραγματικά είναι να σου καθορίζουν τέτοια μαθήματα το αν θα μπεις στη σχολή. :P Και τώρα ισχύει αυτό, δηλαδή άσχετα μαθήματα να καθορίζουν το μέλλον σου, αλλά δεν συγκρίνεται με το αρχικό σύστημα (2000-2005). Το καλύτερο, κατά την γνώμη μου σύστημα εισαγωγής είναι να κρατάει κάποιος την βαθμολογία του και τα μαθήματα που δίνει να είναι ΣΧΕΤΙΚΑ με το πεδίο που θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Θα συμφωνήσω με τον focko σε ό,τι αφορά το ΑΟΔΕ.
Πέρυσι έδινα Πανελλαδικές από Τεχνολογική και φέτος από Θετική (δεν ξέρω αν θα παραμείνω σε αυτήν την κατεύθυνση όμως, θα δουμε) και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το ΑΟΔΕ είναι ''δώρο'' για τους μαθητές. Μόνο και μόνο με τα πολλαπλής επιλογής και τα Σ-Λ πιάνει κάποιος περίπου 8/20 στις πανελλαδικές. Η Βιολογία, λόγω των δύσκολων όρων που έχει, αν και θεωρητικό μάθημα, είναι δύσκολο. Το ΑΟΔΕ πραγματικά μού αρέσει πάρα πολύ σαν μάθημα και είναι ιδιαίτερα βατό για εμένα. Βέβαια, λογικό είναι να μου αρέσει, μιας που στόχος μου την δεύτερη φορά που ξαναδίνω είναι το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης. Αν ήθελα Πληροφορική για παράδειγμα, μπορεί και να το αντιπαθούσα...

Πάντως για τον καθένα το ''δύσκολο'' και το ''εύκολο'' είναι υποκειμενικό, οπότε λογικό είναι να υπάρχουν άτομα που το βρίσκουν δύσκολο.
Εισαι ο πρωτος που ξερω να του αρεσει το ΑΟΔΕ... Κατα την γνωμη μου το ΑΟΔΕ ειναι ντροπη για το εκπαιδευτικο μας συστημα απο οποια πλευρα και να το δεις...
1) Για να σχεδιαστει ενα τετοιο μαθημα σημαινει μαλλον οτι το συστημα θελει να βγαλει "παπαγαλακια" παρα σκεπτομενους ανθρωπους.
2) Η παραμικρη παρεκλιση απο το κειμενο του βιβλιου αποτελει κινδυνο για χασιμο μοριων, οποτε οι μαθητες αναγκαζονται να "φωτοτυπισουν" το βιβλιο (αυτο το πραγμα δεν λεγεται απλα αποστηθιση...)
3) Το βιβλιο ειναι απιστευτα κακογραμμενο, με βομβαρδισμο λεξεων, τυπογραφικα-συντακτικα λαθη και προτασεις που δεν βγαζουν νοημα.
Αν εξαιρεσεις αυτα τα ολιγα... ναι, ειναι πολυ ωραιο μαθημα :sarcasm:
Βεβαια αυτοι που εχουν ταλεντο στην αποστηθιση κανουν παρτυ σε αυτο το μαθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Εισαι ο πρωτος που ξερω να του αρεσει το ΑΟΔΕ... Κατα την γνωμη μου το ΑΟΔΕ ειναι ντροπη για το εκπαιδευτικο μας συστημα απο οποια πλευρα και να το δεις...
1) Για να σχεδιαστει ενα τετοιο μαθημα σημαινει μαλλον οτι το συστημα θελει να βγαλει "παπαγαλακια" παρα σκεπτομενους ανθρωπους.
2) Η παραμικρη παρεκλιση απο το κειμενο του βιβλιου αποτελει κινδυνο για χασιμο μοριων, οποτε οι μαθητες αναγκαζονται να "φωτοτυπισουν" το βιβλιο (αυτο το πραγμα δεν λεγεται απλα αποστηθιση...)
3) Το βιβλιο ειναι απιστευτα κακογραμμενο, με βομβαρδισμο λεξεων, τυπογραφικα-συντακτικα λαθη και προτασεις που δεν βγαζουν νοημα.
Αν εξαιρεσεις αυτα τα ολιγα... ναι, ειναι πολυ ωραιο μαθημα :sarcasm:
Βεβαια αυτοι που εχουν ταλεντο στην αποστηθιση κανουν παρτυ σε αυτο το μαθημα...
Το ότι είναι κακογραμμένο θα συμφωνήσω απολύτως, δεν το συζητώ. Πραγματικά, αφού το έγραψαν, δεν το ξαναδιάβασαν μια φορά για να δουν τα λάθη τους. :P
Όχι ότι έχω κάνει δημοσκόπιση, αλλά και εγώ μόνο εμένα ξέρω που να του αρέσει αυτό το μάθημα. Αλλά να σου πω την αλήθεια, δεν γνώρισα και πολλά άτομα που να είναι Τεχνολογική και να ασχολούται ώστε να βγάλω ένα αξιόπιστο συμπέρασμα.
Αναρωτιέμαι, πώς αλλιώς θα μπορούσε να διαδαχτεί το ΑΟΔΕ; Το να καταργηθον τα θεωρητικά μαθήματα δεν είναι λύση. Τι να κάνουμε, υπάρχουν και αυτά (ευτυχώς για εμένα).
Όσο για το χάσιμο μορίων, εφόσον κάποιος γράψει αυτά που λέει το βιβλίο αλλά με άλλα λόγια, δεν το θεωρώ σωστό να κοπούν μονάδες, αλλά εφόσον παρεκκλίνει από αυτό, λογικό είναι να κόβονται μονάδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι, πώς αλλιώς θα μπορούσε να διαδαχτεί το ΑΟΔΕ; Το να καταργηθον τα θεωρητικά μαθήματα δεν είναι λύση. Τι να κάνουμε, υπάρχουν και αυτά (ευτυχώς για εμένα).
Κατα την γνωμη μου θα επρεπε να καταργηθουν τα θεωρητικα μαθηματα απο την Θετικοτεχνολογικη κατευθυνση για τις Πανελληνιες ή τουλαχιστον να τοποθετηθουν ως μαθηματα επιλογης. Η θεωρητικη αν και βαινει σε 1 μονο πεδιο ειναι κατα την γνωμη μου πιο ευνοημενη στις πανελληνιες, καθως ολα τα μαθηματα της ειναι θεωρητικα (εκτος αν επιλεξει π.χ. Μαθ/κα γενικης). Τι γινεται στο θεμα της Εκφρασης-Εκθεσης; Οι θεωρητικοι εχουν σαφως ενα τεραστιο πλεονεκτημα, ενω η θετικοτεχνολογικοι εναν ακομα μπελα! Ξερω εναν αριστο μαθητη που εγραψε σε ολα τα μαθηματα 19-20 και στην Εκθεση εγραψε 8 (και ο μεσος ορος πηρε τον κατηφορο). Και υπαρχουν ουκω λιγα παρομοια παραδειγματα.

Όσο για το χάσιμο μορίων, εφόσον κάποιος γράψει αυτά που λέει το βιβλίο αλλά με άλλα λόγια, δεν το θεωρώ σωστό να κοπούν μονάδες, αλλά εφόσον παρεκκλίνει από αυτό, λογικό είναι να κόβονται μονάδες.
Αμ αυτο ειναι το προβλημα! Δεν επιτρεπεται στον μαθητη να χρησιμοποιησει εστω και στοιχειωδως δικα του λογια, να αλλαξει μια λεξη που δεν θυμαται ή να περιγραψει κατι περιφραστικα βρε αδελφε! Εκει! Παπαγαλια!:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
..... Ξερω εναν αριστο μαθητη που εγραψε σε ολα τα μαθηματα 19-20 και στην Εκθεση εγραψε 8 (και ο μεσος ορος πηρε τον κατηφορο)...
Αυτό σου λέω και εγώ τώρα λόγω της ευκολίας των θεμάτων τα άτομα που ανήκουν στην βαθμίδα 18-20 έχουν αυξηθεί. Αποτέλεσμα είναι να κρίνει ποιος θα πάει στις υψηλόβαθμες σχολές οι απροσεξίες, η έκθεση και στην εποχή μου και η ιστορία. Στις δέσμες ξεχώριζε ο πολύ καλός από τον άριστο στις κατευθύνσεις όχι.

Η θεωρητική είναι η μόνη κατεύθυνση που έχει διατηρήσει τη δυσκολία της και προσωπικά την θεωρώ την δυσκολότερη από όλες τις κατευθύνσεις κι ας τη σνομπάρουν κάποιοι (έδωσα ιστορία γενικής και αρχαία Β Λυκείου και πήρα μια γεύση τη σημαίνει θεωρητική. Η βιολογία/ΑΟΔΕ θέλουν αποστήθιση στην ιστορία και στα αρχαία δεν αρκεί μόνο αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aluteros

Νεοφερμένος

Ο σημαντικος αλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
καρα-κλισε, αλλα, τουλαχιστον σε θεωρητικα μαθηματα, δυσκολα θεματα δεν υπαρχουν, μονο ανεπαρκες διαβασμα. αλλα το δυσκολο ειναι υποκειμενικο. βλεπεις, αλλοι εχουν προβλημα με το ΑΟΔΕ, αλλοι και με τα 6 κι αλλοι με τα 9 των δεσμων. γενικα, αυτο που παρατηρω ειναι πως οταν εισαι μαθητης, το ισιαδι το βλεπεις βουνο. κι οταν ανεβεις λες: καλος μαλακας ημουν.

γιωργο, η συγκριση μαλλον ανεπιτυχης. μπορει να εχεις ολα τα δικια, αλλα αν δεν εχεις περασει απο ολα δεν θα καταλαβεις. αντε να πεισεις σημερινους μαθητες οτι οι δεσμες ηταν πιο δυσκολες. δεν τις περασα. δεν ξερω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν δύσκολα θέματα στη θεωρητική...;
Εδώ δε συμφωνώ...Και μόνο το άγνωστο, μπορεί να κλείσει σπίτια...!!
Δεν συζητώ για συνδυαστικά θέματα σε ιστορία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alex2395

Δραστήριο μέλος

Ο Aλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 600 μηνύματα.
η βιολογια παντως δεν μπορει να αφαιρεθει απο την θετικη και το ξερετε αυτο...
οσο για το ΑΟΔΕ δεν ξερω αλλα ισως θα επρεπε να αναθεωρηθει το βιβλιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top