Τμημάτα Επιστήμης Υλικών και ερώτησεις

overclockerd

Νεοφερμένος

Ο overclockerd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γειά σας! είμαι πρωτοετής φοιτητής στο τμήμα επιστήμης και τεχνολογίας υλικών και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα.Εψάξα και παλαιότερα θέματα και δεν απάντουν σε όλα οσα θέλω να μάθω.Πρώτα απ'όλα, υπάρχει κάνενας απόφοιτος απο οποιόδηποτε τμήμα επιστήμης υλικών που να μπορεί να μάς πεί τι αντιμετώπιση έχουν οι απόφοιτοι αυτών των τμημάτων; γνωρίζω οτι είναι δύσκολη και ενδιαφέρουσα σχολή και δείχνει να με κερδίζει, παρά το γεγονός οτι δεν έχει ακομά τρομερά επαγγελματικά δικαιώματα.Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω για κάποια πράγματα που άκουσα γενικα για αυτές τις σχολές:αληθεύει οτι αν πραγματοποιηθούν οι αλλαγές που σκέφτεται η υπουργός παιδείας, θα γίνουν τα εξής:Το τμήμα επιστήμης υλικών στο Ηράκλειο θα συγχωνευτεί με το αντίστοιχο χημικό και το ίδιο τμήμα στην Πάτρα θα γίνει κλάδος τών μηχανολογών μηχανικών; και αν γίνουν ολά αυτά, οι φοιτητές τι θα απογίνουν; σιγουρά αποκλείω οτι θα μας διώξουν:P ομώς εμείς π.χ θα γίνουμε χημικοί και αυτοί στην Πάτρα μηχανολόγοι; ή θα γίνεται επιλογή μαθηματών που αφορούν τα υλικά μέσα απο τα αντίστοιχα τμήματα;(αυτή είναι και η κυριότερη απορία που έχω).Τέλος, επείδη σκέφτομαι αργότερα να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό και ούτως η άλλως αυτο που μάρεσε σαν επιστήμη ήταν η αστρονομία, μπορώ απο αυτό το τμήμα να κάνω τέτοιου είδους μεταπτυχιακό; αν ναι χρειάζεται να πάρω κάποια μαθήματα επιπλέον απο το φυσικό; και αν υποθέσουμε οτι αργότερα εχώ βλέψεις για διδακτορικό(ποτε δεν ξέρεις) θα μπορέσω να κάνω σε οποιαδήποτε σχετική επιστήμη και θα μπορώ να εργαστώ ως καθηγητής πανεπιστημίου;
Υ.Γ:Ελπίζω να μην έγινα ιδίαιτερα κουραστικός και ευχαριστώ όσους ασχολήθουν και απάντησουν! που φυσικά μπορεί να απαντήσει οποιός γνωρίζει κάτι σχετικό, δεν χρειάζεται να είναι επιστήμονας τών υλικών!:)