Σενάρια και υποθέσεις

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους, έχω την εξής απορία: αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για το νέο σχολείο, ένα λύκειο χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις, τότε τι θα γίνει με τους καθηγητές φροντιστηρίων και τα φροντιστήρια γενικότερα; Δεν γνωρίζω τι γίνεται στους υπόλοιπους κλάδους, αλλά αυτοί που ακολουθούν τον κλάδο της φιλολογίας είναι σε πληθώρα, ωστόσο το μεγαλύτερο ποσοστό απ' αυτούς απασχολείται ενεργά στην παράλληλη παιδεία (γνωστή και ως παραπαιδεία..)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Το ότι θα καταργηθούν οι πανελλήνιες (μάλλον θα αλλάξει το σύστημα) δε σημαίνει πως όλοι οι εκπαιδευτικοί θα είναι ικανοί να μεταδώσουν γνώσεις στους μαθητές. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
τα φροντιστήρια πολύ πιθανόν να συνεχίσουν να λειτουργούν καθώς οι καθηγητές θα παραμείνουν οι ίδιοι που τις περισσότερες φορες είναι μεγάλης ηλικίας και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις αλλαγές! συνεπώς θα εξακολουθούν για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα τα σχολεια να είναι σε άσχημη κατάσταση!!! Πάντως μια φορα πιστεύω ότι θα είναι καλύτερη από την τωρινή!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
[ quote = όαση ? 2397624 ] Καλησπέρα σε όλους , έχω την εξής απορία : αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για το νέο σχολείο , ένα λύκειο χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις , τότε τι θα γίνει με τους καθηγητές φροντιστηρίων και τα φροντιστήρια γενικότερα ? Δεν γνωρίζω τι γίνεται στους υπόλοιπους κλάδους , αλλά αυτοί που ακολουθούν τον κλάδο της φιλολογίας είναι σε πληθώρα , αυτούς ωστόσο το μεγαλύτερο ποσοστό απ ' απασχολείται ενεργά στην παράλληλη παιδεία ( γνωστή και ως παραπαιδεία quote] ..)[/

Απ οτι εχω ακουσει η κυβερνηση θελει να καταργησει την παραπαιδεια με τον εξης τροπο : τις απογευματινες ωρες οι μαθητες θα πηγαινουν στο σχολειο για να παρακολουθουν εκει τα μαθηματα στα οποια δυσκολευονται και μαλιστα λενε οτι θα ειναι και υποχρεωτικο . Τι θα απογινουν ομως τοσα φροντιστηρια και τοσοι καθηγητες δε ξερω.Ζορικα τα πραγματα ! Βλεπω να φευγουμε εξω ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Απ οτι εχω ακουσει η κυβερνηση θελει να καταργησει την παραπαιδεια με τον εξης τροπο : τις απογευματινες ωρες οι μαθητες θα πηγαινουν στο σχολειο για να παρακολουθουν εκει τα μαθηματα στα οποια δυσκολευονται και μαλιστα λενε οτι θα ειναι και υποχρεωτικο . Τι θα απογινουν ομως τοσα φροντιστηρια και τοσοι καθηγητες δε ξερω.Ζορικα τα πραγματα ! Βλεπω να φευγουμε εξω ...
Δεν το νομίζω. Δηλαδή πόσες ώρες θα είναι το υποχρεωτικό σχολείο; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Και γιατί να κάνει άραγε κάτι τόσο παρακινδυνευμένο μια κυβέρνηση; Γιατί αν ακολουθήσουν αυτή την τακτική τους βλέπω γρήγορα να παίρνουν δρόμο..:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Εννοω οτι οι μαθητες θα πηγαινουν το πρωι στο σχολειο και το απογευμα θα λειτουργει ως φροντιστηριο, οπως στο εξωτερικο που δεν εχουν να διαβαζουν πολλα στο σπιτι! Κατι τετοιο εχω ακουσει τωρα αν κανω λαθως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Έχουμε τόσο πολύ υποτιμήσει το δημόσιο σχολείο, όπου κάθε προσπάθεια αναβάθμισής του μας φαίνεται αστεία.
Λέμε, καλά αν το δημόσιο σχολείο λειτουργήσει και απόγευμα, πότε θα πηγαίνουμε φροντιστήριο? !! Ακούγεται όντως αστείο να λειτουργεί και απόγευμα το δημόσιο σχολείο, αφού κανείς δεν το παίρνει στα σοβαρα!!

Έχω αναφερθεί και σε προηγούμενά μου posts, για το που υστερεί βασικά το δημόσιο σχολείο σε σχέση με το φροντιστήριο. Το πρόβλημα είναι το μεγάλο χάσιμο διδακτικών ωρών, κατι που δεν συμβαίνει με τα φροντιστήρια: συνελεύσεις μαθητών, συνελεύσεις καθηγητών, μονοήμερες-τριήμερες-5ήμερες εκδρομές, απεργίες, καταλήψεις, πρόβες για παρελάσεις-χωροδίες κλπ, σχολικές εορτές, παρανομές σχολικών εορτών, προπαραμονές σχολικών εορτών, επισκέψεις σε μουσεία, περιβαλλοντικές, ώρες για τον εορατσμό ένα σωρό παγκόσμιων ημερων (κατά του ρατσισμού, κατά του καπνίσματος κλπ) και ούτε εγώ ξέρω τι άλλο. Φυσικά και όλα αυτά είναι χρήσιμα και πολύ σπουδαία αλλά δεν μπορούν να συνηπάρχουν με το μεγάλο μέγεθος της ύλης σήμερα. Τίποτα από τα παραπάνω δεν γίνεται φυσικά στα φροντιστήρια! (ή αν γίνεται δεν θα γίνει εις βάρος των διδακτικών ωρών) και αν σκεφτεί κανείς ότι όχι μόνο στα φροντιστήρια δεν χάνεται ούτε 1 λεπτό μαθήματος (ακόμα και τα διαγωνίσματα τα βάζουν Κυριακές ώστε να μην επιβαρυνθουν οι διδακτικές ώρες!!!), αλλά ξεκινάνε την προετοιμασία από καλοκαίρι και συνεχίζουν και Χριστούγεννα και Πάσχα, ε τότε καταλαβαίνει κανείς το χάσμα μεταξύ του δημόσιου σχολείου και του φροντιστηρίου.
Πως λοιπόν το έρμαιο το δημόσιο σχολείο να συναγωνιστεί το φροντιστήριο όταν στο φροντιστήριο γίνονται τουλάχιστον οι 3πλάσιες διδακτικές ώρες;

Οι λύσεις είναι οι εξής:
Λύση 1: να μειωθεί η ύλη στο 1/5 ώστε και το σχολείο να μπορεί να ανταπεξέλθει σωστά μαζί με όλα τα άλλα (γιορτές, εκδηλώσεις κλπ)

Λύση 2: Το σχολείο να γίνει όπως και το φροντιστήριο!! να δουλέψει τις ίδιες διδακτικές ώρες (προετοιμασία από Ιούλιο όπως τα φροντιστήρια, μάθημα και Χριστούγεννα όπως τα φροντιστήρια, τα διαγωνίσματα Κυριακές μόνο όπως στα φροντιστήρια κλπ). Επίσης θα μπορούσε το δημόσιο σχολείο να γίνει groupάδικο με τμήματα των 5 ατόμων!! Αυτό φυσικά απαιτεί πάρα πολλές προσλήψεις. Υπάρχει λύση και για αυτό: αντί οι γονείς να τα σκάνε στα φροντιστήρια, ας πληρώσουν το 50% αυτών των εξόδων για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, αφού το κράτος δεν μπορεί. Κερδισμένοι θα βγαίναμε

Τότε θα αναρωτιόταν ένας μαθητής, γιατί να πάει φροντιστήριο και να πληρώσει αφου το σχολείο τον καλύπτει και με το μισό κόστος!! σήμερα δεν μπορεί να το πει αυτό κακά τα ψέματα.

Όσον αφορά το τί θα γίνουν όλοι αυτοί που δουλεύουν στα φροντιστήρια, είναι απλό: αν γίνουν όλα αυτά (προετοιμασία απο καλοκαίρι, επιπλέον απογευματινές ώρες κλπ) αυτό θα σημαίνει πολλές μα πάρα πολλές επιπλέον προσλήψεις στο δημόσιο σχολείο!!

Όμως αυτό δεν το συμφέρει το κράτος που προτιμά να μην ξοδεύεται! άσε τους γονείς να ξοδεύονται στα φροντιστήρια σου λέει, εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα; γιατί να το αναβαθμίσω το δημόσιο σχολείο. Άσε να δουλεύουν και τα φροντιστήρια και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, αλλιώς ο καθένας θα θέλει να διοριστεί και να τον πληρώνω εγώ! Έτσι έχει την πίτα αφάγωτη και το σκλυί χορτάτο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Καλό χειμώνα και σχολική χρονιά σε όλους. Διακοπές τέλος. Τώρα αρχίζει το μεγάλο παιχνίδι.
2) Δεν ξέρω τα νέα μέτρα. Προσπαθούσα να μην μαθαίνω τίποτα. Αλλά σιγά, από λόγια χορτάσαμε. Και πριν 3 χρόνια δεν λέγανε για αλλαγές που θα μας πιάνανε και μας? Θα αλλάξουν υπουργοί, κυβερνήσεις, έχουμε καιρό ακόμα. Οι αλλαγές θα γίνουν του αγίου ανήμερα. Θα σχολιάσω μόνο μερικά που γράψατε.
3) Σωστά στο σχολείο γίνονται όλα τα άλλα που έγραψε ο killbill και μόνο καιρός για μάθημα δεν υπάρχει. Πιστεύω όσο και να μπορεί και θέλει να κάνει τη δουλειά του σωστά ένας καθηγητής, σιγά μην προλαβαίνει.
4) Έλεος γιαυτό με την ύλη και τη μείωση της. Σιγά την πολλή ύλη. Τι να πούνε τότε με τις δέσμες? Τώρα επειδή είναι λίγη η ύλη ψυρίζουμε μαϊμούδες για να τη φουσκώσουμε.
5) Για νέους και γέρους καθηγητές που γράψατε. Δεν ξέρω τι σας έχει τύχει, αλλά σε μένα οι νέοι που έτυχαν στο σχολέιο ήταν όλοι για τα μπάζα. Ούτε την τάξη μπορούσαν να κρατήσουν, ούτε ξέρανε να μας εξηγήσουν κάτι, όλο λάθη κάνανε, όλο μας έκαναν φιγούρα για τις σχολές και τα μεταπτυχιακά τους, μια παράδοση της προκοπής δεν κάνανε, διαρκώς προοσπαθούσαν να το παίξουν κάπως. Ενώ οι μεγάλοι που είχα πάνω από 40 και 50 ήταν πραγματικοί καθηγητές. Όχι όλοι εντάξει, και φυσικά βγάζω έναν μαθηματικό της ηλικίας του Κολοκοτρώνη που λέγαμε "τώρα θα πεθάνει καθώς γράφει στον πίνακα". Αλλά όλοι οι καλοί καθηγητές που είχα ως τώρα που φαινόταν ότι αγαπάνε τη δουλειά τους, ήταν πάνω από 40 και 50. Δεν ξέρω, ίσως έτυχε σε μένα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.

4) Έλεος γιαυτό με την ύλη και τη μείωση της. Σιγά την πολλή ύλη. Τι να πούνε τότε με τις δέσμες? Τώρα επειδή είναι λίγη η ύλη ψυρίζουμε μαϊμούδες για να τη φουσκώσουμε.

Η ύλη όντως δεν είναι πολύ μεγάλη, όμως για να διδαχθεί στο επίπεδο που βρίσκονται σήμερα οι πανελλαδικές εξετάσεις, χρειάζεται πολύς χρόνος που δεν υπάρχει διαθέσιμος στο δημόσιο σχολείο. Δεν είναι τυχαίο που τα φροντιστήρια ξεκινάνε την προετοιμασία από Ιούλιο και δεν σταματάνε ούτε Χριστούγεννα και Πάσχα και δεν χάνουν ούτε μια ώρα μέσα στη χρονιά. Δεν φτάνεις διαφορετικά σε αυτό το επίπεδο. Το θεμα δεν είναι να βγει η ύλη. Αυτή βγαίνει και σε 2 μήνες. Το θέμα είναι να έχεις φτάσει στο απαιτούμενο επίπεδο.
Παλιά με τις δέσμες τα μαθήματα ήταν 4 και όχι 6 (ή 7) που είναι σήμερα. Άρα και περισσότερη ύλη. Ουσιαστικά ήταν 3 τα μαθήματα γιατί τότε η έκθεση δεν είχε κάποια ύλη να διαβάσεις. Σου έδιναν ένα θέμα και σου έλεγαν γράψε ότι νομίζεις. Δεν είχε ασκήσεις και την σημερινή μορφή όπου είναι κάπως πιο κατευθυνόμενο το μάθημα. Δεν απαιτούσε δηλαδή χρόνο από διάβασμά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Εγώ απ' την πλευρά μου δεν απαξιώνω το δημόσιο σχολείο. Γνώρισα καθηγητές που χαρακτηρίζω κορυφές και που θα ήθελα να μπορούσαν να με αναλάβουν σε ιδιαίτερο. Αντιθέτως με τους καθηγητές του φροντιστηρίου δεν ήμουν ευχαριστημένη, μετά από καιρό θεωρώ ότι μάλλον άδικα οι γονείς μου έδωσαν εκεί τόσα χρήματα (προσωπική εκτίμηση και για συγκεκριμένα πρόσωπα).

Το θέμα είναι ότι είμαστε στην Ευρώπη και πρέπει να γίνουμε τάχα μου δήθεν Ευρωπαίοι. Ξεχνούν όμως ότι η παιδεία κάθε χωράς θα πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες και τα δεδομένα της. Αν θέλουν να εφαρμόσουν συστήματα Γερμανίας και Σουηδίας, να βάλουν το χέρι βαθιά στην (άδεια) τσέπη. Όχι να εφαρμόζουν συστήματα από μίμηση. Συμφώνω ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη οργάνωση στο σχολείο, οι μαθητές θα κέρδιζαν πολλά περισσότερα από αυτό, αλλά θα πρέπει ληφθούν υπόψιν και οι λοιποί παράγοντες. Νομίζετε δηλαδή ότι όσοι δουλεύουν στα φροντιστήρια το θέλουν; Όλοι προσπαθούν να δώσουν ΑΣΕΠ παράλληλα. Απλά οι άνθρωποι προσπαθούν να βγάλουν κι αυτοί με κάποιο τρόπο το ψωμί τους. Ποτέ μου δεν κατάλαβα την ανταγωνιστικότητα καθηγητών σχολείου - καθηγητών φροντιστηρίου, μόνο θυμάμαι ότι πάντα μας κατηγορούσαν οι μεν τους δε και αντίστροφα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

domenico

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο domenico αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
[ quote = όαση ? 2397624 ] Καλησπέρα σε όλους , έχω την εξής απορία : αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για το νέο σχολείο , ένα λύκειο χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις , τότε τι θα γίνει με τους καθηγητές φροντιστηρίων και τα φροντιστήρια γενικότερα ? Δεν γνωρίζω τι γίνεται στους υπόλοιπους κλάδους , αλλά αυτοί που ακολουθούν τον κλάδο της φιλολογίας είναι σε πληθώρα , αυτούς ωστόσο το μεγαλύτερο ποσοστό απ ' απασχολείται ενεργά στην παράλληλη παιδεία ( γνωστή και ως παραπαιδεία quote] ..)[/

Απ οτι εχω ακουσει η κυβερνηση θελει να καταργησει την παραπαιδεια με τον εξης τροπο : τις απογευματινες ωρες οι μαθητες θα πηγαινουν στο σχολειο για να παρακολουθουν εκει τα μαθηματα στα οποια δυσκολευονται και μαλιστα λενε οτι θα ειναι και υποχρεωτικο . Τι θα απογινουν ομως τοσα φροντιστηρια και τοσοι καθηγητες δε ξερω.Ζορικα τα πραγματα ! Βλεπω να φευγουμε εξω ...

μα αν γίνει έτσι τότε δε θα υπάρχει και μεγαλύτερη απορρόφηση καθηγητών??? Δε νομίζω να έχουν τους ίδιους πρωι-απογευμα... Άρα είναι θετικό και για τους μαθητές που δε θα χρειάζεται να ξοδεύουν οι γονείς τους τόσα λεφτά για φροντιστήρια αλλά και για τους καθηγητές αφού θα υπάρχουν περισσότεροι διορισμοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Και ποιος μου εγγυαται οτι η ποιοτητα του "απογευματινου" θα ειναι ιδια με αυτη του φροντιστηριου αν οχι καλυτερη;

Στο λυκειο πηγα φετος ενισχυτικη στα αρχαια και ο καθηγητης μας εδινε απο ενα φυλλαδιο να γραψουμε και απλως περιμενε να τελειωσουμε. (μετα τη δευτερη φορα σταματησαμε ολοι την ενισχυτικη και διαλυθηκε το τμημα)
Αντιθετα τα παιδια που πηγαιναν φροντιστηριο στα αρχαια (εγω δεν πηγαινα) ξεχωριζαν στην ταξη και ηταν οι καλυτεροι μαθητες, οχι μονο βαθμολογικα (που τους αδικουσε κιολας ο καθηγητης) αλλα και ουσιαστικα, αντικειμενικα.

Το ιδιο και στην "ενισχυτικη" αλγεβρας. Εκει πολλοι (κι εγω μεσα σ' αυτους) δεν τολμησαν καν να πατησουν ποδι επειδη ο καθηγητης ειναι πασιγνωστο στο σχολειο οτι ειναι αφασια κυριολεκτικα. Εγω προτιμησα να παω φροντιστηριο και σε συγκριση με το σχολειο καναμε πολυ περισσοτερα πραγματα. Στο σχολειο συνηθως μονο ασκησεις λυναμε και μαλιστα οχι αυτες που ειχαμε απο την προηγουμενη φορα, αλλα καινουριες. Για τις προηγουμενες δεν εδινε μια ο μαθηματυφλος. Αναθεμα την ωρα που ξημεροβραδιαζομουν για να του ετοιμασω τις ασκησεις για να δω την αλλη μερα να λεει απλως ενα βαριεστημενο "παμε παρακατω".

Ποιος, λοιπον, μου εγγυαται οτι το "απογευματινο" σχολειο θα εχει καλυτερη ποιοτητα απο την "ενισχυτικη" και δεν θα ειναι απλως κι αλλο χασιμο χρονου;

Εγω προσωπικα το δημοσιο σχολειο το απαξιωνω και μαλιστα πολυ επειδη ειναι ακριβως αυτο που χαρακτηριζουμε "ελληνικο" με καθε αρνητικη εννοια. Οργναωση μηδεν, υπευθυνοτητα μηδεν, δημιουργικοτητα μηδεν.

Τα σχολεια μοιαζουν πιο πολυ με ψυχιατρικες κλινικες, μονο που αντι να μπεις τρελος και να βγεις υγειης, μπαινεις λογικος και βγαινεις λαλημενος. Κατα τα αλλα ομως τους περισσευουνε λεφτα για να αγοραζουμε φρεγατες.
Αυτη τη στιγμη ακολουθουμε ενα ξεπεσμενο υβριδιο προχειροδοκιμασμενων ξενων μοντελων που δεν μας ταιριαζουν και στην πραξη εχουν αποτυχει παταγοδως, ενω στη θεωρια εχουν προσφερει αμετρητες ψηφους στους "εμπνευστες" τους. Αυτο που προσπαθουνε να κανουν ειναι ενεσεις ζωης σε ετοιμοθανατο μπας και τον κρατησουνε στη ζωη μεχρι τις επομενες εκλογες. Πού πανε;

Το μονο που θαυμαζω στο σχολειο ειναι καποιοι καθηγητες πραγματικα διαμαντια που αναρωτιεμαι πώς αντεχουν οχι μονο το σχολειο, αλλα και τους συναδελφους τους και πολλα απο τα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
μα αν γίνει έτσι τότε δε θα υπάρχει και μεγαλύτερη απορρόφηση καθηγητών??? Δε νομίζω να έχουν τους ίδιους πρωι-απογευμα... Άρα είναι θετικό και για τους μαθητές που δε θα χρειάζεται να ξοδεύουν οι γονείς τους τόσα λεφτά για φροντιστήρια αλλά και για τους καθηγητές αφού θα υπάρχουν περισσότεροι διορισμοί.

Το ταμείο είναι μείον, πώς θα διορίσουν κι άλλους.. Και με τον τρόπο που διαμορφώνουν τον ΑΣΕΠ το φωνάζουν.. Για του λόγου το αληθές στη σελίδα του υπουργείου παιδείας βγήκε δελτίο τύπου που λέει ότι 152 νηπιαγωγεία θα γίνουν ολοήμερα χωρίς να αυξηθεί ο συνολικός αριθμός των οργανικών θέσεων των νηπιαγωγών της χώρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Και ποιος μου εγγυαται οτι η ποιοτητα του "απογευματινου" θα ειναι ιδια με αυτη του φροντιστηριου αν οχι καλυτερη;

Και δυστυχώς δεν αφήνουν και το δικαίωμα της επιλογής, λένε θα το κάνουν υποχρεωτικό το απογευματινό (αυτός ο Μπαμπινιώτης είναι κακή επιρροή..)

Δεν ξέρω από που γράφεις, πάντως είμαι απο επαρχία και δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Το θέμα είναι ότι στο φροντιστήριο πηγαίνουν παιδιά που θέλουν πραγματικά βοήθεια για να πετύχουν έναν στόχο, σε κάποια φροντιστήρια τα τμήματα χωρίζονται σε μαθητές με καλές και λιγότερο καλές επιδόσεις. Αντίθετως σε μια τάξη δημόσιου σχολείου βρίσκεις ό,τι φρούτο ψάχνεις. Μάθημα εν ολίγοις δεν μπορεί να γίνει όταν οι πίσω σου παίζουν τάβλι, οι δίπλα σου στέλνουν μηνύματα με τα κινητά τους και οι μπροστά σου κάνουν κους-κους. Δεν είναι μόνο των καθηγητών το φταίξιμο αλλά και τον μαθητών που δεν παίρνουν στα σοβαρά το δημόσιο σχολείο, γιατί έχουν την λαθεμένη αίσθηση ότι εκεί οι γονείς τους δεν πληρώνουν. Μια λύση θα ήταν το σχολείο δύο ταχυτήτων, κάτι που από πολλούς κρίνεται ρατσιστικό, κι όμως, θα ήταν λειτουργικό υπό προϋποθέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

domenico

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο domenico αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 123 μηνύματα.
τι να πω... απογοητευομαι... αλλα λογικά να αναγκαστουν να κανουν και άλλους διορισμούς... Εδώ οι διορισμένοι έρχονται το πρωι και βαριούνται και που ζούνε...Γκρινιάζουν για το πότε θα σχολάσουν! θα έρθουν και το απόγευμα? δε νομίζω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Και δυστυχώς δεν αφήνουν και το δικαίωμα της επιλογής, λένε θα το κάνουν υποχρεωτικό το απογευματινό (αυτός ο Μπαμπινιώτης είναι κακή επιρροή..)

Δεν ξέρω από που γράφεις, πάντως είμαι απο επαρχία και δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Το θέμα είναι ότι στο φροντιστήριο πηγαίνουν παιδιά που θέλουν πραγματικά βοήθεια για να πετύχουν έναν στόχο, σε κάποια φροντιστήρια τα τμήματα χωρίζονται σε μαθητές με καλές και λιγότερο καλές επιδόσεις. Αντίθετως σε μια τάξη δημόσιου σχολείου βρίσκεις ό,τι φρούτο ψάχνεις. Μάθημα εν ολίγοις δεν μπορεί να γίνει όταν οι πίσω σου παίζουν τάβλι, οι δίπλα σου στέλνουν μηνύματα με τα κινητά τους και οι μπροστά σου κάνουν κους-κους. Δεν είναι μόνο των καθηγητών το φταίξιμο αλλά και τον μαθητών που δεν παίρνουν στα σοβαρά το δημόσιο σχολείο, γιατί έχουν την λαθεμένη αίσθηση ότι εκεί οι γονείς τους δεν πληρώνουν. Μια λύση θα ήταν το σχολείο δύο ταχυτήτων, κάτι που από πολλούς κρίνεται ρατσιστικό, κι όμως, θα ήταν λειτουργικό υπό προϋποθέσεις.

Κοιταξε εγω προσωπικα πιστευω οτι και χωρις φροντιστηριο πανω-κατω θα τα καταφερνα στο σχολειο. Αλλα το θεμα ειναι οι πανελληνιες... Στο φροντιστηριο (που παω εγω τουλαχιστον) δινουν πολυ βαση σε αυτο, ενω στο σχολειο οι περισσοτεροι σε προετοιμαζουν για το επομενο διαγωνισμα. Γενικα στο φροντιστηριο εμβαθυνουν περισσοτερο θα ελεγα.

Γραφω απο γερμανια και τα παιδια εδω δεν πιστευω οτι το αντιμετωπιζουν ετσι το σχολειο... Και αυτο σιγουρα δεν οφειλεται ουτε σε γονιδια ουτε στο οτι "αυτοι γερμανοι-εμεις ελληνες". Πιστευω οτι η συμπεριφορα των εδω παιδιων οφειλεται κυριως στο οτι θεωρουνται ανθρωποι-μαθητες και οχι "παιδακια" και "αλητες".

Σε εμας πρωτη μερα μπηκε μια καθηγητρια στην ταξη και ειπε τα εξης: "Εδω θα σας αντιμετωπιζουμε σαν ωριμους ανθρωπους"... Το αποτελεσμα; Μετα απο μερικους μηνες ενας καθηγητης φωναζε "Ειστε κακομαθημενα και χρειαζεστε καποιον συνεχως πανω απο το κεφαλι σας για να σας κανει ρεζιλι!!!!!"
(πραγματικα γεγονοτα τα παραπανω)

Επισης παιζει ρολο και η οικογενεια:
Αν δεις γερμανους γονεις θα παθεις πλακα απο το ποσο χυμα τα εχουν τα παιδια τους, κι ομως αυτα τις περισσοτερες φορες ξερουν απο ορια. Στην ελλαδα οι περισσοτεροι γονεις ειναι κολλητηρια στη ζωη του παιδιου κι αυτο περναει ενα κλιμα ελλειψης εμπιστοσυνης απο τη μερια των γονιων, οποτε το παιδι απλως αποδεχεται το ρολο που του φορτωνουν υποσυνειδητα και καταντα ανωριμο και ανευθυνο.

Σαφως δεν πρεπει να γινουμε σαν τους γερμανους, αλλα και λιγη εμπιστοσυνη στους μαθητες δε βλαπτει... Δεν ειμαστε μονο για να διοργανωνουμε εκδρομες, μπορουμε να κανουμε πολλα περισσοτερα για να βελτιωσουμε το σχολειο μας.

Επισης δεν νομιζω να ειναι ολοι προκατειλημενοι στο θεμα του λυκειου ωστε να αντιδρουν απαξιωνοντας το απο την αρχη.
Εγω προσωπικα το ξεκινησα με μεγαλη χαρα και ανυπομονησια και μεσα σε ενα χρονο το εχω σιχαθει αφανταστα.

Οσο αφορα το σχολειο δυο ταχυτητων στη θεωρια δεν ειναι ρατσιστικο, ειναι απλως διαχωριστικο-ιεραρχικο, με την εννοια του οτι ρατσισμος ειναι ο διαχωρισμος των ανθρωπων αναλογα με χαρακτηριστικα που δεν αλλαζουν (φυλη, χρωμα κλπ). Η ορεξη για μαθηση δεν ειναι κατι που δεν αλλαζει, αρα δεν μιλαμε για ρατσισμο, αλλα ιεραρχηση-διαχωρισμο (οχι οτι και αυτο ειναι καλο).:/:

Αλλα θα σου πω το εξης:
Το γερμανικο εκπαιδευτικο συστημα χωριζεται σε χαουπτσουλε, ρεαλσουλε και γκιμναζιουμ. Το πρωτο ειναι το κατωτερο και πανε τουρκοι, ιρακινοι, αφγανοι, καποιοι ελληνες, καποιοι ιταλοι κλπ. Το ρεαλσουλε ειναι το μετριο και πανε μπολικοι ελληνες και ιταλοι, καποια τουρκοι, ιρακινοι κλπ και πολλοι γερμανοι. Και το γκιμναζιουμ ειναι το ανωτερο στο οποιο φοιτουν ελαχιστοι αλλοδαποι και παρα πολλοι γερμανοι. Αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι ρατσιστικο (ασχετα απο το πως ξεκινησε) και ετσι θα καταληξει και το σχολειο δυο ταχυτητων αν εφαρμοστει στην ελλαδα. Μη σου πω οτι τα ελληνακια θα στρωνουν τον κ*λο τους μονο και μονο για να μην ειναι στο ιδιο σχολειο με τους "ξενους".

Μια λυση θα μπρουσαν να αποτελουν οι ταξεις πολυ λιγων μαθητων (ΣΤΟΠ! ΔΑΠΑΝΕΣ!) και η αλληλοδιδασκαλια. Δεν υπαρχει ωραιοτερο συναισθημα σαν μαθητης πιστευω απο αυτο που νιωθεις οταν εχεις βοηθησει καποιον χρησιμοποιωντας τις γνωσεις και τις δυναμεις σου. Κατι τετοιο περα απο την προωθηση της συνεργασιας (που τη χρειαζομαστε οσο τιποτε αλλο σαν λαος, αφου απο παντα σφαζομαστε) θα δειξει στους μαθητες οτι οντως αυτα που μαθαινουν εχουν εφαρμογη στην πραξη. Ασε που θα αναγκαστουν και οι "μαθηταρες" να αφησουν για λιγο το καλαμι... ;)






Αλλα ξεχασα... :hmm: οι μαθητες θεωρουνται ανωριμοι και ανευθυνοι απο τους μεγαλυτερους τους και (υποτιθεται οτι) ειναι ανικανοι για κατι τετοιο... :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Να σου πω, δεν ξέρω, αν είναι ο άνθρωπος που αλλάζει ή οι περιστάσεις, αλλά θα σου φέρω κι εγώ παράδειγμα καθηγήτριας φροντιστηρίου. Την εν λόγω κυρία την είχα β' και γ' λυκείου, και την δεύτερη χρονιά καθώς μας μιλούσε για την άθλια ζωή της, μας είπε: "Κι εγώ να διοριστώ θέλω αλλά με το παιδί δεν προλαβαίνω να διαβάσω. Όταν όμως μεγαλώσει κι άλλο, θα το κάνω, να μπω και μετά να μην με νοιάζει τίποτα, μ' έναν φραπέ θα είμαι στην τάξη". Ε λοιπόν μη σώσει και περάσει.. Μετά από αυτό κατάλαβα ότι στα φροντιστήρια δεν είναι ότι βρίσκονται οι αφρόκρεμες ή οι κορυφές, βρίσκονται άνθρωποι που πρέπει να είναι συνεπείς απλά και μόνο για να μην χάσουν την δουλίτσα τους. Επειδή όμως το νόμισμα έχει δύο πλευρές, να πω και την καλή, δηλαδή ξέρω και καθηγητές με δικό τους γραφείο, φοβερούς και με γνώσεις, που θα μπορούσαν άνετα να πετύχουν στον ΑΣΕΠ αλλά δεν θέλουν. Έχουν όνομα και γραφείο για 20ετία με πολλούς μαθητές, και δεν θέλουν να το χάσουν αυτό, το να μπαίνουν σε μια αίθουσα και να είναι δημιουργικοί, μεταδοτικοί, να μην περιορίζονται, να έχουν με τον μαθητή φιλική επαφή.

Τώρα για την Γερμανία, σαφώς και ξέρεις καλύτερα τα πράγματα, αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι απαραίτητα κακό να γίνονται κολλητάρια οι γονείς στις ζωές των παιδιών τους. Ή τουλάχιστον ξέρω πολλά παιδιά που θα είχαν ανάγκη να ήταν όντως έτσι.. Εδώ λέμε ότι λόγω της εργασίας οι γονείς δεν βρίσκονται κοντά στα παιδιά, δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν γνωρίζουν την ψυχολογία τους και τι συμβαίνει στη ζωή τους, άλλοι τα έχουν σαν ξέφραγο αμπέλι.. Οπωσδήποτε είμαι υπέρ του να βρίσκονται οι γονείς δίπλα στο παιδί, όχι με τρόπο υπερπροστατευτικό αλλά με προστατευτικό, ναι. Και αν μου αρέσει μια φράση πολύ, είναι αυτή της ελληνίδας μαμάς και το τι εικόνες δημιουργούνται στο μυαλό μου όταν την προφέρω..

Όμως πραγματικά μερικές φορές δεν ξέρω αν είναι η παιδεία που τους κάνει "ανώτερους" ή οι νόμοι. Π.χ αν εκεί πετάξουν ένα σκουπίδι κάτω θα πέσει γερό πρόστιμο, ενώ εδώ ο καθείς κάνει ό,τι θέλει. Αν είχαν όμως κι εκεί την παιδεία που θα τους έκανε να σέβονται το περιβάλλον, δεν θα χρειάζονταν τέτοιους νόμους, τους οποίους φοβούνται.

Εκεί που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο ότι δεν θα λειτουργήσει το σχολείο δύο ταχυτήτων αν το δουν με τέτοιο μάτι τα Ελληνόπουλα. Αν όμως στρωθούν στο διάβασμα μόνο και μόνο για να μην μπουν σ' ένα κατώτερο σχολείο, τότε πάλι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Αν και γνώμη μου είναι ότι τα ξένα παιδιά θα έπρεπε να πηγαίνουν σε ειδικά γι αυτά διαμορφωμένα σχολεία. Δεν είναι δυνατόν ένα ξένο παιδί να μπορεί να παρακολουθήσει στην ίδια ταχύτητα την ίδια ποσότητα ύλης μ' ένα ντόπιο, και δεν είναι δίκαιο γι αυτό να κρίνεται υπό άνισους όρους.

Τέλος για την αλληλοδιδασκαλία, αν και είναι πολύ δημιουργική σαν ιδέα και προάγει την άμιλλα, παρόλα αυτά δεν ξέρω πόσο σύμφωνη θα ήμουν με κάτι τέτοιο, και σαν μαθήτρια και σαν καθηγήτρια. Προσωπικά δεν θα αισθανόμουν καλά να μου μαθαίνει πράγματα ένας στην ουσία "όμοιός" μου γιατί αυτό είναι δουλειά του καθηγητή που έχει τις κατάλληλες γνώσεις, και γιατί όλοι πηγαίνουμε σχολείο για να μάθουμε. Άσε που θυμάμαι τον απουσιολόγο του τμήματος μου να βοηθάει 1-2 παιδιά στα μαθηματικά και μετά να το κοκορεύεται και να την βλέπει θεός και δημιουργός του σύμπαντος :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Να σου πω, δεν ξέρω, αν είναι ο άνθρωπος που αλλάζει ή οι περιστάσεις, αλλά θα σου φέρω κι εγώ παράδειγμα καθηγήτριας φροντιστηρίου. Την εν λόγω κυρία την είχα β' και γ' λυκείου, και την δεύτερη χρονιά καθώς μας μιλούσε για την άθλια ζωή της, μας είπε: "Κι εγώ να διοριστώ θέλω αλλά με το παιδί δεν προλαβαίνω να διαβάσω. Όταν όμως μεγαλώσει κι άλλο, θα το κάνω, να μπω και μετά να μην με νοιάζει τίποτα, μ' έναν φραπέ θα είμαι στην τάξη". Ε λοιπόν μη σώσει και περάσει.. Μετά από αυτό κατάλαβα ότι στα φροντιστήρια δεν είναι ότι βρίσκονται οι αφρόκρεμες ή οι κορυφές, βρίσκονται άνθρωποι που πρέπει να είναι συνεπείς απλά και μόνο για να μην χάσουν την δουλίτσα τους. Επειδή όμως το νόμισμα έχει δύο πλευρές, να πω και την καλή, δηλαδή ξέρω και καθηγητές με δικό τους γραφείο, φοβερούς και με γνώσεις, που θα μπορούσαν άνετα να πετύχουν στον ΑΣΕΠ αλλά δεν θέλουν. Έχουν όνομα και γραφείο για 20ετία με πολλούς μαθητές, και δεν θέλουν να το χάσουν αυτό, το να μπαίνουν σε μια αίθουσα και να είναι δημιουργικοί, μεταδοτικοί, να μην περιορίζονται, να έχουν με τον μαθητή φιλική επαφή.

Οντως, σε ολα αυτα που λες εχεις απολυτο δικιο. Απλως στο φροντιστηριο τον διαλεγεις τον καθηγητη αμα λαχει, ενω στο σχολειο δυστυχως... ο,τι κατσει. :P

Τώρα για την Γερμανία, σαφώς και ξέρεις καλύτερα τα πράγματα, αλλά θα διαφωνήσω στο ότι είναι απαραίτητα κακό να γίνονται κολλητάρια οι γονείς στις ζωές των παιδιών τους. Ή τουλάχιστον ξέρω πολλά παιδιά που θα είχαν ανάγκη να ήταν όντως έτσι.. Εδώ λέμε ότι λόγω της εργασίας οι γονείς δεν βρίσκονται κοντά στα παιδιά, δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν γνωρίζουν την ψυχολογία τους και τι συμβαίνει στη ζωή τους, άλλοι τα έχουν σαν ξέφραγο αμπέλι.. Οπωσδήποτε είμαι υπέρ του να βρίσκονται οι γονείς δίπλα στο παιδί, όχι με τρόπο υπερπροστατευτικό αλλά με προστατευτικό, ναι. Και αν μου αρέσει μια φράση πολύ, είναι αυτή της ελληνίδας μαμάς και το τι εικόνες δημιουργούνται στο μυαλό μου όταν την προφέρω..

Κοιταξε, οι ελληνες γονεις πιστευω οτι κυριως δεν αποδεχονται οτι μετα απο καποια στιγμη τα παιδια τους πλεον εχουν αρχισει να ωριμαζουν και μπορουν να κανουν καποιες επιλογες απο μονα τους.
Και δεν σου μιλαω για εσενα ή εμενα, αλλα γενικα για αυτο που αποκομιζω σαν εικονα απο την κατασταση φιλων, γνωστων κ.λπ.
Οι περισσοτεροι γονεις θελουν τα παιδια τους να μην παθουν τιποτα απολυτως χωρις να σκεφτουν καν οτι ειδικα στην παιδικη ηλικια οπου τα ρισκα και οι επιπτωσεις δεν ειναι τοσο σοβαρες, το παιδι δεν υπαρχει προβλημα να παθει και κατι (προκειμενου να μαθει). ισα ισα καλυτερα θα 'ναι επειδη τα ιδια παθηματα σε μεγαλυτερη ηλικια θα ειναι πιο σφοδρα.
Δεν σου λεω να ειμαστε ολοι χυμα στο κυμα, απλως υπαρχει στην ελληνικη οικογενεια αυτο το "καπακωμα", ακομα κι αν οι γονεις περνουν 5 λεπτα την εβδομαδα με το παιδι τους (μη σου πω οτι ακριβως αυτο φταιει που οι γονεις "καπακωνουν" το παιδι χωρις να δινουν σημασια στις δικες του επιλογες). :)

Όμως πραγματικά μερικές φορές δεν ξέρω αν είναι η παιδεία που τους κάνει "ανώτερους" ή οι νόμοι. Π.χ αν εκεί πετάξουν ένα σκουπίδι κάτω θα πέσει γερό πρόστιμο, ενώ εδώ ο καθείς κάνει ό,τι θέλει. Αν είχαν όμως κι εκεί την παιδεία που θα τους έκανε να σέβονται το περιβάλλον, δεν θα χρειάζονταν τέτοιους νόμους, τους οποίους φοβούνται.

Κοιταξε, στους γερμανους εχει ανατεθει ο ρολος του "καλου και νομιμου σουπερ-ευρωπαιου" και θελουν δε θελουν τον συντηρουν. Δεν φανταζεσαι για τι καταπιεση μιλαμε... Γι' αυτο και πινουν παρα πολυ φυσικα. Εμεις απο την αλλη εχουμε την ταμπελα του "τεμπελη ανοργανωτου ανατολιτη της ευρωπης" και μας βολευει αυτο κιολας γιατι δεν μας φορτωνει με ευθυνες για αλλαγη. Ισα ισα εμεις οι ιδιοι μας περναμε για τετοιους.
Αυτοι οι ρολοι μας ανατεθηκαν απο τα ΜΜΕ και τις πολιτικες των κρατων μας και ως "καλοι πολιτες" βαδιζουμε συμφωνα με τις οδηγιες.
Στη γερμανια η προπαγανδα περι νομου ξεπερνα τα ορια, εχουν κανει ριαλιτυ δυο μπατσους που κανουν ελεγχο σε κατι ναρκομανεις και αστεγους.
Απο την αλλη στην ελλαδα η προπαγανδα περι τεμπελιας ειναι απιστευτη, αν σκεφτεις τα προτυπα που προβαλλουν οι χαζοσειρες και τα μεσημεριανα.

Εκεί που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο ότι δεν θα λειτουργήσει το σχολείο δύο ταχυτήτων αν το δουν με τέτοιο μάτι τα Ελληνόπουλα. Αν όμως στρωθούν στο διάβασμα μόνο και μόνο για να μην μπουν σ' ένα κατώτερο σχολείο, τότε πάλι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Αν και γνώμη μου είναι ότι τα ξένα παιδιά θα έπρεπε να πηγαίνουν σε ειδικά γι αυτά διαμορφωμένα σχολεία. Δεν είναι δυνατόν ένα ξένο παιδί να μπορεί να παρακολουθήσει στην ίδια ταχύτητα την ίδια ποσότητα ύλης μ' ένα ντόπιο, και δεν είναι δίκαιο γι αυτό να κρίνεται υπό άνισους όρους.

Υπαρχουν "ειδικες ταξεις" αλλα απο οσο ξερω βαρανε μυγες οι περισσοτεροι εκει. :/:
Σε αυτο που λες εχεις δικιο, αν και πιστευω οτι οι αλλοδαποι δευτερης γενιας και επειτα, πρεπει να ενσωματωνονται απο την κοινωνια, αλλιως δεν εχουν πατριδα. Στη χωρα που τους φιλοξενει ειναι ξενοι και το ιδιο ειναι και στην χωρα προελευσης τους.:/:
Σε αυτο τον τομεα πιστευω πατωνει η ελληνικη κοινωνια σαν πλειοψηφια.

Τέλος για την αλληλοδιδασκαλία, αν και είναι πολύ δημιουργική σαν ιδέα και προάγει την άμιλλα, παρόλα αυτά δεν ξέρω πόσο σύμφωνη θα ήμουν με κάτι τέτοιο, και σαν μαθήτρια και σαν καθηγήτρια. Προσωπικά δεν θα αισθανόμουν καλά να μου μαθαίνει πράγματα ένας στην ουσία "όμοιός" μου γιατί αυτό είναι δουλειά του καθηγητή που έχει τις κατάλληλες γνώσεις, και γιατί όλοι πηγαίνουμε σχολείο για να μάθουμε. Άσε που θυμάμαι τον απουσιολόγο του τμήματος μου να βοηθάει 1-2 παιδιά στα μαθηματικά και μετά να το κοκορεύεται και να την βλέπει θεός και δημιουργός του σύμπαντος :whistle:

Κοιταξε εγω προσωπικα την περασμενη χρονια βρεθηκα πολλες φορες στη θεση του να βοηθησω καποιον και δεν κοκορευομουν :P Αυτο ειναι αναλογα με τον μαθητη, ισα ισα μπορειτε να τον απομονωσετε και να ρωτατε αλλους μπας και παρει χαμπαρι οτι κανει δεν κανει σωστα.;)
Αν εισαι στη θεση αυτου που βοηθα αποκτας αυτοπεποιθηση και τα μαθαινεις κι εσυ καλυτερα, ενω αν εισαι στη θεση αυτου που βοηθιεται μαθαινεις να στηριζεσαι σε αλλους και να ζητας βοηθεια. Ειναι μεγαλο πραγμα το να μην φοβασαι να ζητησεις βοηθεια, το ιδιο μεγαλο με το να αποδεχεσαι οτι οι γυρω σου εχουν περισσοτερο δικιο απο οτι εσυ :D

Και φυσικα μιλωντας για αλληλοδιδασκαλια δεν εννοουμε ωρες ολοκληρες και οχι απαραιτητα 16χρονος σε 16χρονο, αλλα και 18χρονος σε 15χρονο π.χ.
Πλακα θα ειχε πιστευω, θα ενιωθαν πιο πολυ σαν κοινοτητα οι μαθητες και οχι σαν ξεμπαρκες κλικες ατομων που ανταγωνιζονται ποιος εχει τα περισσοτερα κοννε.:)

Επισης κατι εξισου χρησιμο κατα τη γνωμη μου θα ηταν η συστεγαση γυμνασιων-λυκειων, ετσι ωστε ο μαθητης να μην σκεφτεται "ενταξει μωρε, τρια χρονια ειναι θα περασουν" αλλα να νιωθει την ευθυνη οτι τον συγκεκριμενο χωρο πρεπει να τον φροντισει και να τον βελτιωσει οπως μπορει. Καθως επισης προωθειται και η "ανοχη στα νιατα" με αυτον τον τροπο :P




ΥΓ: Το μελλον του σχολειου βρισκεται στους μαθητες, οχι στα υπουργεια :D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Xαίρομαι που άκουσα τις απόψεις σου και έμαθα κάποια καινούργια πράγματα, όσο για τον απουσιολόγο, τωρα είναι πολύ αργά, θα κοκορεύεται μάλλον στο πανεπιστήμιο. :D

Από την πλευρά μου πάντως θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που δεν θα είμαι το πειραματόζωο επόμενων "ιδεατών λύσεων" γιατί προβλέπεται σκοτεινός μεσαίωνας η παιδεία. Όσο δεν υπάρχουν χρήματα, δεν θα υπάρξουν και σημαντικές αλλαγές, γιατι νομίζω ότι συμφωνήσαμε πως η πιο καλή λύση θα ήταν τμήματα λιγότερων ατόμων, κάτι που προϋποθέτει χρήματα για υποδομές και διορισμό καθηγητών. Δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι τουλάχιστον αν υλοποιηθούν τα σενάρια που ακούγονται, θα αποδεσμευτούν από το μαρτύριο των πανελλαδικών εξετάσεων οι μαθητές οι οποίοι δεν φταίνε σε τίποτα. Δεν είναι δυνατόν το μέλλον ενός μαθητή να κρίνεται από 7 μέρες.

Όσο για την συστέγαση γυμνασίων-λυκείων, έχω την αίσθηση ότι αυτό ήδη γίνεται σε κάποιες περιοχές. Πάντως στην δική μου δεν γίνεται κάτι τέτοιο και όταν τελείωσα το γυμνάσιο και πήγα στο λύκειο που ήταν στην άλλη άκρη της πόλης, ένιωσα διαφορετικά γιατί ένιωσα την αναβάθμιση. Το να φεύγεις δηλαδή πλέον από έναν χώρο που σε αντιμετωπίζουν σαν παιδί και να πηγαίνεις σ' εναν χώρο που σε αντιμετωπίζουν σαν έφηβο προς την ενηλικίωση. Δεν ξέρω αν θα ένιωθα στον ίδιο βαθμό την αλλαγή αν πήγαινα για 6 χρόνια στο ίδιο κτίριο απ' τον ίδιο δρόμο με τα παιδιά του γυμνασίου και μοιραζόμουν το προαύλιο μαζί τους..

Όσο για τις ταμπέλες κάθε χώρας και τα ΜΜΕ έχεις απόλυτο δίκιο, εγώ όμως δεν παύω να αισθάνομαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα γιατί πέρα απ' τα κακώς κείμενα της παιδείας, της πολιτικής και της οικονομίας υπάρχουν και τα καλά για τα οποία λίγες φορές κάνουμε λόγο. Είναι η ομορφιά που ακτινοβολεί η χώρα μας, ο ήλιος, τα νησιά, το μπλε. Είναι η πολιτισμική κληρονομιά που κουβαλάμε μέσα μας, η μεγάλη ιστορία, η διατήρηση ηθών-εθίμων και παραδόσεων. Τ' ότι είμαστε ένας λαός ζεστός με έξω καρδιά.. Γενικά με λυπεί το γεγονός ότι οι περισσότεροι έχουν πωρωθεί σε τέτοιο βαθμό μ' αυτά που ακούν ώστε να έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο κύμα υλιστών, μιλάς για κουλτούρα και νομίζουν ότι μιλάς κινέζικα, αλλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του. :rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top