Συμφωνείτε με την κατηγοριοποίηση των μαθημάτων;

Συμφωνειτε με την κατηγοριοποιηση των μαθηματων επιλογης;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 25)
  • ΝΑΙ

    Ψήφοι: 5 20.0%
  • ΟΧΙ

    Ψήφοι: 20 80.0%

D3xt3r_th3_Tr3ck

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Η σκεψη:hmm: αυτη (της κατηγοριοποιησης των μαθηματων επιλογησ), μου ηρθε οταν μας εδωσαν καποια χαρτια σχετικα με την κατευθυνση και το μαθημα επιλογης που θελουμε, κατ'αρχας γιατι το μαθημα που επελεξα δεν θα γινει:eek: και κατα δευτερον γιατι ενω πολλοι μαθητες διαλεγαν μαθηματα που δεν τεριαζουν με την κατευθυνση τους:confused: (θελω να πω πως, ενας μαθητης θεωρητικης κατευθυνσης, δεν μπορει να παιρνει αστρονομια, ως μαθημα επιλογησ).


1η Κατηγορία: Θεωρητική Κατεύθυνση :hmm: : Κοιν. και Πολ. Οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα,Νεότερη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία,Θέματα Ιστορίας,Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών.

2η Κατηγορία: Θετική Κατεύθυνση: Στοιχεία Αστρονομίας & Διαστιμικής,Βιολογία,Διαχείριση Φυσικών Πόρων,Χημεία Τεχνολογικής.

3η Κατηγορία: Τεχνολογική Κατεύθυνση: Γραμμικό Σχέδιο,Τεχνικό Σχέδιο,Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών,Διαχείριση Φυσικών Πόρων,Χημεία Τεχνολογικής.

Συμφωνείτε :clapup: :clapup: :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Καλησπερα αν καταλαβα καλα καποιος που ειναι πχ τεχνολογικη δεν μπορει να παρει βιολογια?Παντως αυτο το σκεπτηκο ειναι μεγαλη πατατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Οχι....
αν σε καποιον αρέσει δηλαδή ξέρω γω η πληροφορική και να ασχολείται με τους υπολογιστές και πάει θεωρητική γιατί δεν μπορεί την φυσική ή γιατί του αρέσουν τα θεωρητικά τι θα κάνει?
με άλλα λογία το μάθημα επιλογής δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει με βάσει την κατεύθυνση......αν ήταν ετσι τα πράγματα θα έπρεπε να πηγαίνουν και τα γενικής παιδείας και στο τέλος τα παιδεία της θετικής να μην κανουν ιστορία.....
το μάθημα επιλογής είναι μια ευκαιρία τα παιδιά να διαλέξουν επιτέλους να κανουν ενα μάθημα που θα το χαίρονται και δεν θα τους αναγκάζουν να το κανουν όποτε δεν μπορούμε να περιορίσουμε τις επιλογές! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Οχι....
αν σε καποιον αρέσει δηλαδή ξέρω γω η πληροφορική και να ασχολείται με τους υπολογιστές και πάει θεωρητική γιατί δεν μπορεί την φυσική ή γιατί του αρέσουν τα θεωρητικά τι θα κάνει?
με άλλα λογία το μάθημα επιλογής δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει με βάσει την κατεύθυνση......αν ήταν ετσι τα πράγματα θα έπρεπε να πηγαίνουν και τα γενικής παιδείας και στο τέλος τα παιδεία της θετικής να μην κανουν ιστορία.....
το μάθημα επιλογής είναι μια ευκαιρία τα παιδιά να διαλέξουν επιτέλους να κανουν ενα μάθημα που θα το χαίρονται και δεν θα τους αναγκάζουν να το κανουν όποτε δεν μπορούμε να περιορίσουμε τις επιλογές! :D
Πολλη σωστη σε βρισκω μονο αν γινοταν να μην καναμε αρχαια η ιστορια παλευετε.Φετος εμεις δεν θα κανουμε χημεια γεν δεν θα επρεπε σε ενδιξει καλης θελησεως τα θεωριτικα μυαλα που περνουν τετοιες αποφασης να εβγαζαν τα αρχαια που ειναι περιττα(τοσα χρονια αρχαια οτι ειναι να μαθουμε το μαθαμε);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Πολλη σωστη σε βρισκω μονο αν γινοταν να μην καναμε αρχαια η ιστορια παλευετε.Φετος εμεις δεν θα κανουμε χημεια γεν δεν θα επρεπε σε ενδιξει καλης θελησεως τα θεωριτικα μυαλα που περνουν τετοιες αποφασης να εβγαζαν τα αρχαια που ειναι περιττα(τοσα χρονια αρχαια οτι ειναι να μαθουμε το μαθαμε);)
να σου πω ότι κατάλαβα τι εννοείς ψέματα θα είναι.....:/::worry: :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
να σου πω ότι κατάλαβα τι εννοείς ψέματα θα είναι.....:/::worry: :P
Απλα να μην κανουμε αρχαια φετος στη γ λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Με την κατηγοριοποιηση θα υπαρχει μονομερια στη μαθηση. Αν καποιος απο την θεωρητικη το 'χει μερακι να κανει αστρονομια τοτε γιατι να μην του επιτρεπεται; Ή αν καποιος απο τη θετικη θελει να κανει ιστορια κοινωνικων επιστημων ή γραμμικο σχεδιο; Δεν συμφωνω με την κατηγοριοποιηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Το θεωρω περιττο μαθημα το κανουμε απο α γυμνασιου και οτι ειναι να μαθουν τα παιδεια που θα πανε τεχνολογικη η θετικη το εμαθαν δεν πιστευω να ασχολητε κανεις πολλη στα σοβαρα αντε καμια μεταφρασει και αυτη βαρια βαρια στη β λυκειου (πολλη δυσκολο το κειμενο) στη γ τουρισμο( αρα γιατι να περιλαμβανετε στη γ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Η κατηγοριοποίηση δεν θα βόλευε. Όσο παράξενο και αν ακούγεται σε μερικούς, μπορεί κάποιος που πάει θεωρητική π.χ. να θέλει να ξεσκάσει λίγο, να αφήσει τις φιλολογίες και να ασχοληθεί και με κάτι άλλο. For their sanity.
Υπάρχουν βέβαια πάντα και αυτοί που όταν αγαπάνε κάτι, το θέλουν στο φουλ... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
αστρονομία κλπ ? τι είναι αυτά? έχω χάσει κανένα επεισόδιο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πότε άλλαξε αυτό το σύστημα ρε παιδιά;


Ok, τώρα είδα πως είναι σκέψη.
Όχι φυσικά! Όταν κάποιος πάει θεωρητική πχ αυτό δε σημαίνει ότι δε θέλει να μάθει αστρεονομία πχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Mα έτσι καταργείτε η ουσία ύπαρξης των μαθημάτων επιλογής,η οποία είναι ο μαθητής να αποκτά σφαιρικές γνώσεις.

Άκυρο
Γιατί η αστρονομία μόνο στη θετική και όχι και στην τεχνολιγκή,αφού δεν έχει να κάνει με επιστήμες υγείας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Άκυρο
Γιατί η αστρονομία μόνο στη θετική και όχι και στην τεχνολιγκή,αφού δεν έχει να κάνει με επιστήμες υγείας;
Μία σκέψη της στιγμής ήταν.;) Από θετική εξάλλου δεν πας μόνο για ιατρική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pennyy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η πεννυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
εγω ημουν θεωρητικη κ στη β λυκειου εκανα αστρονομια κανονικα κ ειχα κ 20 γιατι μου αρεσε κ διαβαζα.διαφωνω με το νεο συστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
γτ εξακολουθώ να μν καταλαβαίνω? σε κανένα πειραματικό μήπως πραγματοποιήθηκε το συγκεκριμένο σύστημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
παιδια δεν ξερω .σε εμας κανονικα ολα τα μαθηματα επιλογης εδωσαν να επιλεξουμε ,χωρια η κατευθυνση αυτο ομως ειναι χαζομαρα που εκαναν με την κατηγοριοποιηση.λες και ενας μαθητης αμα ειναι θεωρητικη δεν μπορει να παρει βιολογια!ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
ρε παιδιά δεν λειτουργεί αυτό το σύστημα....άπλα ηταν μια ιδέα του παιδιού που άνοιξε το θέμα! διαβάζετε πρώτα τι λέει το πρώτο ποστ και μετά γράφετε! :P
Αρχική Δημοσίευση από D3xt3r_th3_Tr3ck;2365604[FONT=Century Gothic:
] [/FONT]Η σκεψη:hmm: αυτη (της κατηγοριοποιησης των μαθηματων επιλογησ), μου ηρθε οταν μας [/font]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Σκοπος της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης ειναι να παρεχει σφαιρικες γνωσεις,οποτε διαφωνω.Το οτι το μαθημα που δηλωσες δε θα γινει,νοου οφενς,αλλα δε συνεπαγεται πως πρεπει να κατηγοριοποιηθει στην κατευθυνση σου και να αποκλειστουν αλλα,ωστε να συμπληρωθει αριθος μαθητων.Συμφωνω οτι πολλοι το χαλανε ολο γιατι διαλεγουν μαθημα με σκοπο το χαβαλε και το βαθμο,αλλα επιλογη τους οπως και η δικη σου ειναι επιλογη.Δεν πιστευω παντως να εχεις προβλημα καποιος απο αλλη κατευθυνση να εχει την επιθυμια να παρει ιδιο μαθημα με εσενα.Κανεις δεν μπορει να στερησει τη γνωση απο κανεναν.Αν θελεις εξειδικευση,μπορεις να περιμενεις το πανεπιστημιο.Μιλαω παντα για Β λυκειου και κατω,οπως τα επιλογης που λες.Αν εγω διαφωνω καθετα με κατι και το λεω,ειναι το οτι η θεωρητικη μπορει και δινει πανελληνιες βιολογια γενικης.Δεν ειμαι υπερ της απαγορευσης,αλλα να γινει κατι,δεν ξερω.
Γιατι αυτη η ελευθερια εχει ως αποτελεσμα αντι Βιολογια καθε χρονο να εξεταζομαστε στην εκθεση και στην παπαγαλια.Ασκηση με πραξεις και λοιπα αν και θα μπορουσε,δεν πεφτει ποτε "ωστε να ειναι επι ισοις οροις"Σορι παιδια,αλλα εμας ειναι κατα μας αυτο,κι ειναι και για το μαθημα.Τζιζους,υπαρχει και η ιστορια ως επιλογη.Απο την αλλη κι εγω αν ημουν θεωρητικη,το ιδιο θα εκανα,Βιολογια θα επαιρνα.Επειδη δε φταιει κανενας αλλος,εκτος απο αυτους που βαζουν θεματα.Και μην πει κανεις οκ εγω μπορω να παρω μαθηματικα αν δε μου αρεσει η Βιολογια,γιατι θα το πειτε σε φοιτητη χημικου που ξερει το ποσο χημεια ειναι η Βιολογια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

din@!!

Δραστήριο μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Η κατηγοριοποίηση των μαθηματων επιλογής δεν θα έκανε τίποτα άλλο από το να μας απομακρύνει όλο και περισσότερο απο την ουσία του "μαθαίνω και αποκτώ σφαιρικες γνώσεις".Σαφως και είναι άδικο για έναν μαθητή πχ της θετικής, να περιορίζεται και να μην μπορει για παράδειγμα να επιλέξει Ευρωπαική λογοτεχνία,ή ένας μαθητης της θεωρητικής αστρονομία,ή ένας της τεχνολογικής βιολογία!!!Μην είστε κολλημένοι τις κατευθύνσεις!!!!!Οι κατευθύνσεις είναι για να επιλέγουμε τα μαθήματα που μας αρέσουν,χωρίς όμως να πρέπει να κολλήσουμε σε αυτά....Σκοπός του λυκείου είναι να μας παρέχει γενικές γνώσεις και όχι να μας καταρτήσει....Κανείς δεν θα βγει από το λύκειο φυσικός,ή ιστορικός,ή γιατρος.....Το θέμα είναι να αποκτήσουμε γνώσεις όχι μόνο σε αντικείμενα που μας αρέσουν και μας ενδιαφέρουν,αλλά και πάνω σε άλλα χρήσιμα για τη ζωή μας.Αλλιώς,θα καταργούσαν και τα μαθήματα γενικης!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top