Πανεπιστήμιο Κρήτης

psy1951

Νεοφερμένος

Ο psy1951 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Τι πιστεύετε για το Πανεπιστήμιο Κρήτης όσον αφορά στην οργάνωση και την ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών;Είναι στην πραγματικότητα τόσο υψηλό το επίπεδο όσο ακούγεται;Σε τι υστερεί;(αναφέρομαι πάντοτε στο ζήτημα των σπουδών-αναφορικά με τη φοιτητική ζωή στην Κρήτη,υπάρχουν παρόμοιες συζητήσεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Κάτι που ισχύει για τα τμήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας και νομίζω ότι ισχύει γενικότερα στο πανεπιστήμιο της Κρήτης είναι ότι δεν έχουν πολύ δυνατό πρόγραμμα σπουδών (πσ). Υστερεί το πσ τους σε σύγκριση με τα αντίστοιχα τμήματα των τμημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αν πάρεις, δηλαδή, έναν καλό φοιτητή (καλός φοιτητής := διαβάζει και καταλαβαίνει ό,τι διδαχθεί) από το Φυσικό της Κρήτης και έναν καλό φοιτητή από το Φυσικό της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, τότε είναι βέβαιο ότι αυτός της Αθήνας/Θεσσαλονίκης θα έχει πολύ περισσότερες γνώσεις-δεξιότητες. Αυτό, όμως, ίσως διαφέρει για τον μέτριο προς κάτω φοιτητή: επειδή ακριβώς κάνουν κάπως λιγότερα πράγματα, μπορεί αυτού του είδους ο φοιτητής των τμημάτων της Κρήτης να έχει καταλάβει καλύτερα κάποια πράγματα από τον αντίστοιχο των τμημάτων της Αθήνας/Θεσσαλονίκης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Για τις θεωρητικες σχολές δεν μπορώ να εκφερω αποψη.
οσον αφορά τις θετικες ομως,εφοσον εχω δει και το πως λειτουργουν τα αλλα πανεπιστημια(κυριως της Αθηνας),μπορώ να πω οτι η Κρήτη βρίσκεται ενα επιπεδο πάνω οσον αφορά πρώτον τις εγκαταστάσεις (πανεπιστημιουπολη και τμήματα),τα συγγράματα (χειρόγραφες σημειωσεις σ'εμας χημικός δε νοείται να δώσει),τριτον,ττην επικοινωνια καθηγητη φοιτητη(ανα πασα στιγμη χτυπαω την πορτα του καθηγητη και λεω ο,τι θελω,η στελνω mail και το πολυ την επομενη μερα εχω απαντηση),τεταρτον(επειδη ειναι πολυ λιγοτερα τα παιδια)τη σχεση των φοιτητων μεταξυ τους.Αυτό το κλιμα βεβαια προυποθετει οτι η λεξη καταληψη,στο τμημα μας τουλαχιστον,ειναι το συντομοτερο ανεκδοτο που μπορει να πει καποιος.Βεβαια δεν ειναι ολα παραδεισενια,ο οδηγος σπουδων μας ειναι δυσκολος και γενικα το τμημα μας πολυ απαιτητικο,αλλα...επιλογη του καθενος ειναι.Αρχικα ηθελα να περασω Αθηνα,για λογους εκτος της σχολης.Τελικα δεν εγινε,αλλα οσον αφορα τη σχολη παντα,δεν το εχω μετανιωσει ουτε στο ελαχιστο.Για περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με το τμημα που σπουδαζω,μπορει κανεις να πατησει την υπογραφη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VakocNE

Νεοφερμένος

Ο Κωστάκης ;) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νεάπολης (Λασιθίου). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Γενικά, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, έχει πολύ καλή φήμη!
Η Φιλοσοφική έχει πολύ καλό επίπεδο σπουδών, με μία από τις μεγαλύτερες πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες πανελληνίως! Και το διδακτικό προσωπικό, έχει πολλές διακρίσεις.!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Κάτι που ισχύει για τα τμήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας και νομίζω ότι ισχύει γενικότερα στο πανεπιστήμιο της Κρήτης είναι ότι δεν έχουν πολύ δυνατό πρόγραμμα σπουδών (πσ). Υστερεί το πσ τους σε σύγκριση με τα αντίστοιχα τμήματα των τμημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αν πάρεις, δηλαδή, έναν καλό φοιτητή (καλός φοιτητής := διαβάζει και καταλαβαίνει ό,τι διδαχθεί) από το Φυσικό της Κρήτης και έναν καλό φοιτητή από το Φυσικό της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, τότε είναι βέβαιο ότι αυτός της Αθήνας/Θεσσαλονίκης θα έχει πολύ περισσότερες γνώσεις-δεξιότητες. Αυτό, όμως, ίσως διαφέρει για τον μέτριο προς κάτω φοιτητή: επειδή ακριβώς κάνουν κάπως λιγότερα πράγματα, μπορεί αυτού του είδους ο φοιτητής των τμημάτων της Κρήτης να έχει καταλάβει καλύτερα κάποια πράγματα από τον αντίστοιχο των τμημάτων της Αθήνας/Θεσσαλονίκης.

νομιζω πως πρεπει να αναθεωρησεις τουλαχιστον σε θεμα Βιολογίας,Χημείας,μη σου πω και Ιατρικής.Στη φυσική δεν εχω ιδεα τι ισχυει,αλλα για τα τμηματα που ανεφερα μαλλον δεν εχεις ιδέα...?ΕΙΔΙΚΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ειναι ανεκδοτο να συγκρινεις το UOC με το UOA.Ρωτα και τους βιολογους τους ιδιους.
Κι οσον αφορα αυτα που σημειωσα κοκκινα...εχεις κανει ερευνα μηπως?Πιστεψε με εμεις κανουμε πολλες περισσοτερες ωρες μαθημα που σε αλλα Ιδρυματα χανονται εν μεσω καταληψεων κι απεργιων.Κι εκτος αυτου,εχεις δει τη βιβλιογραφια του UOC?(ΙΤΕ σου λεει κατι?)Οκ μαθηματικα δεν ξερω τι παιζει με την ΚΡητη,οπως και Υπολογιστες,ειναι μερικα τμηματα που εχουν μεινει στην παλια Πανεπιστημιουπολη και θα ενσωματωθουν σε εμας σταδιακα,αλλα είδα και το τμημα μου μεσα στα λεγομενα σου κι εβγαλα σπυρια.Και για του λογου το αληθες εχω μιλησει εκτενως με φοιτητες ΟΛΩΝ των τμηματων Χημειας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Καταρχάς η σύγκρισή μου περιελάμβανε ΜΟΝΟ τα τμήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας. Δεν μίλησα για το Βιολογικό ή για άλλο τμήμα, γιατί πολύ απλά δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα τμήματα.
Επίσης, η Ιατρική της Αθήνας είναι καλύτερη, αυτό είναι σίγουρο, αλλά αυτό δε σημαίνει κιόλας ότι της Κρήτης δεν είναι πολύ καλή.

Για τα κόκκινα γράμματα κτλ:
*Φυσικά και το έχω ψάξει. Ό,τι είπα ισχύει σίγουρα και δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση, αλλά και Καθηγητών της Αθήνας που κάποιοι κιόλας ήταν παλαιότερα φοιτητές ή Καθηγητές στο Π της Κρήτης. Είναι και πιο καλό το πρόγραμμα σπουδών μας, αλλά και πολύ δυσκολότερο φυσικά.
Όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμά μου, βέβαια, αυτό είναι καλό για έναν καλό φοιτητή, αλλά κακό για έναν μέτριο. Γενικά θα έλεγε κανείς ότι το Π. Κρήτης έχει φτιάξει το πρόγραμμα σπουδών του βάσει του μέσου φοιτητή, ενώ του ΕΚΠΑ βάσει του καλού φοιτητή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα (όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμά μου) να βγαίνουν από το ΕΚΠΑ 20-30 άτομα που ξέρουν πάρα πολύ καλή Φυσική σε σύκγριση με αυτούς της Κρήτης, αλλά ένας μέτριος φοιτητής να είναι ίσως χειρότερος από αυτόν της Κρήτης γιατί "πελαγώνει" μπροστά στη δυσκολία.
*Οι ώρες των μαθημάτων στο Π.Κρήτης είναι ήδη πολύ λίγες σε σχέση με της Αθήνας/Θεσσαλονίκης, οπότε οι όποιες καταλήψεις δεν επηρεάζουν πολύ την ποιότητα των σπουδών δεδομένου κιόλας ότι τελικά απλώς θα πάρουμε μία μεγάλη παράταση του εξαμήνου και θα καλύψουμε τα πάντα (όπως τώρα που θα γράφω εξετάσεις μέχρι τις 9 του μήνα ή πέρυσι που έγραφα μέχρι τις 17/7 κοκ).
*Όταν λες για βιβλιογραφία του UOC, σε τι αναφέρεσαι; Στα βιβλία που εκδίδουν οι ΠΕΚ (επειδή αναφέρεις και το ΙΤΕ σε σχέση με αυτό...); Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι εντελώς άσχετο με το επίπεδο μαθημάτων, έτσι δεν είναι; (Και αν θέλεις και τη γνώμη μου πολλά από τα βιβλία των ΠΕΚ είναι "βασικής στάθμης" και δεν εμβαθύνουν... Αν θέλεις μπορώ να σου φέρω παραδείγματα.)

ΥΓ: Εκ παραδρομής πολλές φορές έγραψα για το τμήμα Φυσικής... Εννοώ ένα από τα τρία τμήματα που γράφω στην αρχή... Και φυσικά σε σύγκριση Κρήτης-ΕΚΠΑ αναφέρομαι σε σύγκριση Κρήτης-ΕΚΠΑ/ΑΠΘ. Βέβαια, όσον αφορά στα Φυσικά τμήματα (και ειδικά του ΕΚΠΑ) είμαι πιο σίγουρος σε αυτά που λέω.

ΥΓ2: Περιμένω με αγωνία την "κοινωνική κατακραυγή"! :p
Ελπίζω Γιάννη να μη βγάλεις σπυριά, όπως και πριν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Καταρχάς η σύγκρισή μου περιελάμβανε ΜΟΝΟ τα τμήματα Φυσικής, Μαθηματικών και Χημείας. Δεν μίλησα για το Βιολογικό ή για άλλο τμήμα, γιατί πολύ απλά δεν ξέρω τι γίνεται σε άλλα τμήματα.
Επίσης, η Ιατρική της Αθήνας είναι καλύτερη, αυτό είναι σίγουρο, αλλά αυτό δε σημαίνει κιόλας ότι της Κρήτης δεν είναι πολύ καλή.

Για τα κόκκινα γράμματα κτλ:
*Φυσικά και το έχω ψάξει. Ό,τι είπα ισχύει σίγουρα και δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση, αλλά και Καθηγητών της Αθήνας που κάποιοι κιόλας ήταν παλαιότερα φοιτητές ή Καθηγητές στο Π της Κρήτης. Είναι και πιο καλό το πρόγραμμα σπουδών μας, αλλά και πολύ δυσκολότερο φυσικά. Επίσης, εμείς δεν έχουμε (παρότι θα το θέλαμε) διευκολύνσεις του τύπου: ξαναδίνω ένα μάθημα που πέρασα τον Ιανουράριο/Ιούνιο, τον Σεπτέμβρη και αν γράψω χειρότερα ή κοπώ μετράει ο προηγούμενος βαθμός.
*Οι ώρες των μαθημάτων στο Π.Κρήτης είναι ήδη πολύ λίγες σε σχέση με της Αθήνας/Θεσσαλονίκης, οπότε οι όποιες καταλήψεις δεν επηρεάζουν πολύ την ποιότητα των σπουδών δεδομένου κιόλας ότι τελικά απλώς θα πάρουμε μία μεγάλη παράταση του εξαμήνου και θα καλύψουμε τα πάντα (όπως τώρα που θα γράφω εξετάσεις μέχρι τις 9 του μήνα ή πέρυσι που έγραφα μέχρι τις 17/7 κοκ).
*Όταν λες για βιβλιογραφία του UOC, σε τι αναφέρεσαι; Στα βιβλία που εκδίδουν οι ΠΕΚ (επειδή αναφέρεις και το ΙΤΕ σε σχέση με αυτό...); Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι εντελώς άσχετο με το επίπεδο μαθημάτων, έτσι δεν είναι; (Και αν θέλεις και τη γνώμη μου πολλά από τα βιβλία των ΠΕΚ είναι "βασικής στάθμης" και δεν εμβαθύνουν... Αν θέλεις μπορώ να σου φέρω παραδείγματα.)
ΓΙα το καφε:Εδω φαινεται οτι δεν εχεις ιδεα απο βιβλια που εχουν να κανουν με Χημεια τουλαχιστον.(Ψαξε ποιο ειναι το καλυτερο συγγραμα Οργανικης στη χωρα και πες μου)Το πρασινο δεν ισχυει πλεον ουτε σε εμας ουτε πουθενα.Στο μοβ,δε θα το ανεφερα αν την επιμελεια στα βιβλια της ΠΕΚ δεν την αναλαμβαναν οι ιδιοι οι καθηγητες οι οποιοι μας εκαναν μαθημα,πραγμα που ναι ανεβαζει το επιπεδο σπουδων κατα πολυ,και κριμα που δεν μπορεις να το δεις ο ιδιος.Στο μπλε...ααααααααα ετσι πες μου,τωρα καταλαβαινω το ποσο αντικειμενικα κριτηρια ειχες.Κοιτα συμπτωση:Τα ιδια λενε και καθηγητες της Κρητης που ηταν φοιτητες στην Αθηνα!(ειχα τετοιους)ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ καποιος να πει οτι ενας ΑΛΛΟΣ ΕΡΓΟΔΩΤΗΣ λειτουργει καλυτερα???Και στην τελικη εχεις παρακολουθησει ποτε αθηματα σε τμημα Χημειας??Απο το φοντιστηριο μου στη Ροδο περσι,απο τα 8 ατομα που καναμε μαθημα,οι 4 που ειμασταν δυνατοι ας πουμε μαθητες κατταληξαμε ως εξης :μια ΑΣΟΕ,μια Χημεια Αθηνων και οι αλλοι δυο Χημεια Κρητης!Ακουσα παρα πολλα για αυτο το τμημα και μπορω να συγκρινω,οπως μπορω να συγκρινω και με Ιωαννινα.Δεν εχεις ιδεα πραγματικα απο την πιεση που περασα στα εργαστηρια του πρωτου ετους,ενω σε αλλα τμηματα το αντιστοιχο μαθημα επιτηρειται απλα απο μεταπτυχιακους!Δεν ειναι τυχαιο οτι ενα τοσο μικρο με βασει την ιστορια και την προσελευση φοιτητων Πανεπιστημιο οπως αυτο της Κρητης,στα rankings των πανεπιστημιων ειναι πανω απο αυτο της Πατρας ακομη!(Ενταξει κανεις δε θα μπορουσε να φανταστει το uoc,οσο δυνατες θετικες σχολες κι αν εχει,να μπορει να ανεβει πανω κι απο ολοκληρο το uoa,για παραδειγμα πληροφορικη,οικονομικα και λοιπα δεν μπορεις να συγκρινεις καν,η πανω κι απο το απθ-ειδικα στα θεωρητικα εκεινο ειναι απιαστο)αλλα νομιω πως στην πραγματικοτητα δεν εχεις ψαξει και πολλα ο ιδιος οσον αφορα τα τμηματα Χημειας.Ειναι τυχαιο που απο Θεσσαλονικη κι Αθηνα αποφοιτοι αυτων των τμηματων ερχονται ομαδικως Κρητη για μεταπτυχιακο?δε νομιζω?(Ενδεικτικα την προηγουμενη περιοδο ειχαμε 410 προπτυχιακους και 170 περιπου μεταπτυχιακους.Τρελη αναλογια)Και μιας και αναφεραμε το ΙΤΕ πριν,ναι εγω στα επομενα ετη θα εχω προσβαση κι ευκαιριες να κανω ερευνα εκει,ποιος αλλος θα την εχει?Εκτος κι αν αυτο δε μετρα στο προγραμμα σπουδων για σενα.Και ποιος ειπε οτι ΑΝ γινει μια στραβη και χαθουν μαθηματα,εδω δεν υπαρχει παραταση.Και οσο για τις "διευκοληνσεις" που ειπες??Εμ...?Τι εννοεις?Ξερεις κατι που δεν ξερω?Εχεις δει μαθημα στο Χημικο Κρητης που καθε φορα να το περνα ποσοστο μεγαλυτερο του 50% ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
1) Ναι οκ. Το δίτομο του McMurry είναι το καλύτερο για οργανική χημεία και είναι των ΠΕΚ.
Δεν είμαι χημικός, όμως. Εμένα τα βιβλία Φυσικής και Μαθηματικών με ενδιαφέρουν και εκεί βλέπω ότι δεν έχει καλά συγγράμματα.
Επειδή από ό,τι είδα θέλεις θα το ρίξουμε στα παραδείγματα θα κρίνω μερικά από τα βιβλία των ΠΕΚ που έχω διαβάσει:
α)Το δίτομο "Thomas, Απειροστικός Λογισμός": Βιβλίο που είναι στο επίπεδο του λυκείου. Δεν αξίζει για πανεπιστημιακό μάθημα.
β)Μερικές διαφορικές εξισώσεις, Τραχανάς: Αντί να έχει μέσα λίγη παραπάνω μαθηματική θεωρία (χώροι συναρτήσεων, απειροδιάστατοι χώροι, τελεστές) και πιο εξειδικευμένα προβλήματα (κυματική,θερμότητας στις 3-διαστάσεις, λύση D' Αlembert στην κυματική) κ.α., προτιμά να σου βάλει 110 σελίδες "εισαγωγή στη Mathematica"...
γ)Συνήθεις διαφορικές εξισώσεις, Τραχανάς: Ίδιου τύπου με το β.
δ)Ας μη συνεχίσω με τα βιβλία του Τραχανά, γιατί στο τέλος θα θεωρηθεί ότι δεν πάω τον Τραχανά προσωπικά!
ε)Το δίτομο του Griffiths στην Κλασσική ηλεκτροδυναμική: Οκ. Καλό βιβλίο, αλλά θα μπορούσε να είχε γίνει και πολύ καλύτερη μετάφραση.

Και πάλι δε βλέπω πώς μπορεί να ανεβάσει το επίπεδο σπουδών σας η επιμέλεια των βιβλίων των ΠΕΚ (ακόμη και τα καλύτερα βιβλία να έβγαζε).

2)Τα κριτήρια μου είναι αντικειμενικότατα. Επιλέγεις να αναφέρει μόνο ό,τι θέλεις, αλλά εγώ είπα ότι τη γνώμη αυτών των καθηγητών την έχω ως συμπληρωματική της δικής μου άποψης όταν έψαχνα και εγώ πληροφορίες πριν μερικά χρόνια για το ποιό τμήμα Φυσικής είνα καλύτερο.

3)Δυστυχώς οι γνώσεις μου για τι γίνεται στα τμήματα Χημείας είναι περιορισμένες, όπως περιορισμένες είναι και οι δικές σου γνώσεις για το τι γίνεται στα τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών, οπότε μάλλον δε θα μπορέσουμε να μιλήσουμε normal.

4)Όσον αφορά στους μεταπτυχιακούς που σας έρχονται... Το Φυσικό Αθηνών παίρνει συνολικά για όλους τους τομείς γύρω στους 70 μεταπτυχιακούς, κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο τμήμα χημείας. Ε, κάπου πρέπει να κάνουν μεταπτυχιακό και οι υπόλοιποι! :p Απλώς το λέω με αυτόν τον τρόπο για να καταλάβεις ότι καμία σχέση δεν έχει ο αριθμός των μεταπτυχιακών... Αν είναι δυναντόν!...

5)Μην μου μιλάς για το ΙΤΕ λες και είναι το μοναδικό ερευνητικό κέντρο της χώρας. Θέλεις παραδείγματα πάλι;

6)Η διευκόλυνση στην οποία αναφερόμουν είχε να κάνει με αυτό που υπογράμμισες με πράσινο παραπάνω, αλλά μιας και το ανέφερες... Το να περνάει ένα μάθημα πάνω από το 25% στο Φυσικό/Μαθηματικό/Χημικό Αθηνών σημαίνει ότι πρόκειται για εύκολο μάθημα! Συνήθως δε το ποσοστό είναι αρκετά μικρότερο και όσοι περνούν, περνούν με 5-6. Επίσης δες και την εικόνα για τους πτυχιούχους του Φυσικού (παρόμοια ισχύουν και στο μαθηματικό και στο χημικό):

Σημ.: Οι διδακτικές μονάδες που αναγράφονται δεν έχουν καμία σχέση με το διεθνές σύστημα μονάδων.
ΥΓ: Μην περιμένει κανείς καμία άμεση απάντηση από εμένα σε επόμενο μήνυμά του, γιατί διαβάζω για μάθημα της Δευτέρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Απο τη στιγμη πο οι γνωσεις σου ειναι περιορισμενες δε χρειαζεται να μιλας για Τμηματα εκτος του φυσικου.Κι εσυ ξερεις για τα Φυσικα περισσοτερα απο εμενα αλλα δεν ειμαι εγω αυτος που ξεκινησε συζητηση σχετικα με το οτι ενας πτυχιουχος του ταδε τμηματος που δεν παρακολουθεις καν υστερει σιγουρα κιολας με το ιδιο τμημα αλλης πολης(και συγκεκριμενα η πολη που διαλεξες στη συγκεκριμενη σχολη σε εκθετει)!!!Οσο για την αμεση απαντηση οκ,δε θα εμενα ξαγρυπνος ετσι κι αλλιως,καθενας μπαινει εδω οποτε μπορει.Γυρνωντας στα βιβλια παλι.Ποιος ειπε οτι το Πανεπιστημιο Κρητης ειναι δεσμιο του ΙΤΕ?Διαλεγει τα αλυτερα βιβλια απο εκει,κι οταν κατι δεν του κανει επιλεγει κατι αλλο.Φυσικη(το μαθημα σου)εγω,και νομιζω και οι πρωτοτεις του φυσικου,διδασκομαστε τους τομους του Surway.Εαν δε σε καλυπτουν λυπαμαι,καθηγητης του Τμηματος Φυσικης Αθηνων εχει κανει την επιμελεια.Αναρωτιεμαι γιατι μου εβαλες τον πινακα με τα στατιστικα.Μονο και μονο για να βρω κι εγω τον αντιστοιχο του τμηματος μου και να αρχισουμε μια κοντρα σχετικα με το εμεις αποδιδουμε πιο σκατα-οχι εμεις-οχι εμεις σου λεω??Γιατι αναλογοι πινακες υπαρχουν για ολα τα τμηματα θετικων σχολων στη χωρα!Τι περιμενες δηλαδη,οτι εμεις στην επαρχεια ειμαστε ιδιωτικα ιδρυματα να διδονται οι βαθμοι και τα πτυχια ετσι?Κι εκτος τουτου απο τον πινακα που μου εδειξες,αποδειξε αν μπορεις οτι ολοι οι φοιτητες ειναι συνειδητοπιημενοι κι εχουν δυνατοτητες!Κατι το οποιο φυσικα ισχυει επισης για ολες τις σχολες,αλλα οπως και πριν ξαναλεω οτι δεν ειμαι εγω εκεινος που αρχισε τη συζητηση.Κι οσον αφορα τα κριτηρια σου,ακομη κι αντικειμενικα να ειναι που αμφιβαλλω ποσο ειναι απο τη στιγμη που μιλας για την αποψη σου και των καθηγητων σου,τουλαχιστον ομως,εφοσον μονο για φυσικη εχεις ψαξει,κρατα την αποψη σου μονο για το συγκεκριμενο τμημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αρχίζεις να λες ό,τι σου κατέβει στο μυαλό!

  1. Για ξανακοίτα τι ακριβώς είχα γράψει: "Αν πάρεις, δηλαδή, έναν καλό φοιτητή (καλός φοιτητής := διαβάζει και καταλαβαίνει ό,τι διδαχθεί) από το Φυσικό της Κρήτης και έναν καλό φοιτητή από το Φυσικό της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, τότε είναι βέβαιο ότι αυτός της Αθήνας/Θεσσαλονίκης θα έχει πολύ περισσότερες γνώσεις-δεξιότητες.". Φαίνεται να έχω κάνει κάποια σαφή σύγκριση με το Χημικό; Η όποια σύγκρισή μου με το χημικό είχε να κάνει ΜΟΝΟ (και το είχα καταστήσει σαφές από την αρχή) με βάση τα προγράμματα σπουδών που αναφέρονται στους οδηγούς σπουδών!
  2. Το θέμα με τις ΠΕΚ το σταματώ εδώ, γιατί είναι εκτός θέματος.
  3. Από καθαρή περιέργεια πολύ θα ήθελα να βρεις και να ποστάρεις εδώ τον πίνακα με τα στατιστικά του Φυσικού ή/και του Χημικού της Κρήτης.
ΥΓ: Τη συζήτηση, πάντως, εσύ τη ξεκίνησες και όχι εγώ όπως λες συνεχώς στο μήνυμά σου. Εγώ απλώς ανέφερα την άποψή μου για τρία από τα τμήματα της Κρήτης τα οποία (ναι, επιμένω και δε νιώθω να εκτίθεμαι καθόλου) υστερούν στο πσ συγκρίσει με τα αντίστοιχα τμήματα των ΕΚΠΑ και ΑΠΘ.
Δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε, έτσι δεν είναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
καλα ρε παιδια ειμαστε σοβαροι?προσπαθειτε να δειξετε ο καθενας,οτι το πανεπιστημιο που φοιτα ειναι καλυτερο απο το αλλο?σε ολα υπαρχουν θετικα και αρνητικα και εξαρταται απο τον καθενα να τα ξεπερασει και να αξιοποιησει τις ευκαιρειες που του δινονται.



παντως αυτο που λεει ο exc εχει δικιο ,οτι δηλαδη οι οδηγοι σπουδων στα θετικα παν εχουν φτιαχτει με βαση τον καλο φοιτητη.
(παντως το καλυτερο βιβλιο απειροστικου λογισμου ειναι του spivak ,και το δυσκολοτερο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,751 μηνύματα.
Πρόσφατα είχα συνομιλία με έναν καθηγητή Πανεπιστημίου για την διαφορά "δυσκολίας" και "δομής" στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Αυτός μου είπε, ότι τα Πανεπιστήμια εκείνα όπου το 90% των φοιτητών ανά Τμήμα, βγάζουν πτυχίο με ένα βαθμό 6-6.50, είναι εκείνα όπου οι καθηγητές είναι της παλιάς γενιάς και όσο να' ναι έχουν κρατήσει μια σοβαρότητα στην επιστήμη με ότι αυτό συνεπάγεται (κακογραμμένες σημειώσεις, αυτενέργεια φοιτητή και προσωπικό ψάξιμο - απουσία μασημένης τροφής σε e-class κτλ, χαμηλούς βαθμούς και μαζικά βαθμολογικά κοψίματα). Σε νέα Ελληνικά Πανεπιστήμια, που ιδρύθηκαν επί περιόδου εκπαιδευτικής ισοπέδωσης (κυβέρνησης ΝΔ-Πασοκ 1980 και έπειτα) υπάρχει νέα γενιά καθηγητών (κάτω των 45-50 χρονών) οπότε και υπάρχει μια πιο ελαστική μεταχείρηση των φοιτητών, περισσότερη οργάνωση,..κτλ. Γι' αυτό και αυτές οι διαφορές. Όσο περνάνε τα χρόνια και οι μεσήλικες καθηγητές θα βγαίνουν σε σύνταξη, τόσο τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, θα αποκτήσουν μια ομοιογένεια σε δυσκολία και βαθμούς. Για παράδειγμα, τα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Θεσαλλονίκης και της Πάτρας που είναι 3 αρχαιότερα Ανώτατα Ιδρύματα της χώρας μας, οι καθηγητές έχουν παιδαγωγική-διδακτική νοοτροπία του 1940-1960. Έχουν αγκυλωμένα μυαλά στο παρελθόν, διδάσκουν το ίδιο μάθημα εδώ και 30 χρόνια και γενικά είναι σε άλλον κόσμο. Ελάχιστοι εξ' αυτών έχουν "εκμοντερνιστεί" κατεβάζοντας το επίπεδο γνώσης του μαθήματός τους ή κάνουν στραβά μάτια στην διόρθωση μοιράζοντας πιο εύκολα το 5 ή το 6...για να μην τους ζαλίζουν οι φοιτητές.

Οπότε, μην συγκρίνετε το Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αιγαίου, Πελοποννήσου, Θεσσαλίας...κ.α. Πανεπιστήμια όπου το διδακτικό προσωπικό είναι νέοι άντε μέχρι παιδιά της μεταπολίτευσης. Ας δούμε πρώτα τους διδάσκοντες ανά την επικράτεια, πόσο ομοιογενείς είναι ως προς τα διδακτικά μέσα που ακολουθούν, τις υποδομές που χρησιμοποιούν (π.χ. νέες τεχνολογίες), πόσοι έχουν ιστοσελίδα, πόσοι ανανεώνουν το σύγγραμμά τους,...κτλ. Μην ξεχνάμε ότι ακόμη και σε παλιά Πανεπιστήμια της χώρας μας, ακόμη και νέοι καθηγητές π.χ. λέκτορες (με νέο "αέρα" και νέες ιδέες) χρησιμοποιούν το απαίσιο σύγγραμμα του καθηγητή τομέα (που είχε πριν από αυτούς το μάθημα) λόγω πιέσεων που υφίστανται από αυτόν. Μπορεί να έχουμε μοντέλο με τομείς, αλλά ακόμη ισχύει η νοοτροπία της ιεραρχίας της έδρας. Για παράδειγμα, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, επειδή είναι πιο πρόσφατο Ίδρυμα, δεν έχει τέτοια φαινόμενα παθογένειας σε τέτοιο βαθμό. Όμως, να ξέρετε ένα πράγμα. Ότι φτιάχνετε εξ' αρχής σωστά με ανθρώπους του 1987 και δώθε, λειτουργεί καλύτερα από ότι φτιάχτηκε με τις απαιτήσεις του 1960. Μη ξεχνάτε, ότι πολλοί καθηγητές του 1960 έχουν κολλημένα μυαλά και σαν παλιά "φουρνιά" αδυνατεί να κατανοήσει τις εξελίξεις. Απλά θέλουν με τις ιδιορυθμίες τους, να "κρατήσουν" τις θέσεις τους σε αντίθεση με τον νέο καθηγητή που έχει όρεξη και θέληση. Πώς συγκρίνετε ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα με καθηγητές σε ουρά για σύνταξη (που ελέγχουν τα πάντα στο Τμήμα όπως και τους μικρούς καθηγητές) με ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα με νέους καθηγητές; Οι φοιτητές σε τι φταίνε σε αυτό; Είναι στο χέρι τους gianniskeeper; Ή μήπως όλοι οι Έλληνες φοιτητές πρέπει να έρθουμε να σπουδάσουμε στα νεοσύστατα Πανεπιστήμια της Κρήτης, Αιγαίου,...κ.α. ομοειδή για να πουλάμε μούρη;

Έχει δίκιο ο Μιχάλης..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Αρχίζεις να λες ό,τι σου κατέβει στο μυαλό!

  1. Για ξανακοίτα τι ακριβώς είχα γράψει: "Αν πάρεις, δηλαδή, έναν καλό φοιτητή (καλός φοιτητής := διαβάζει και καταλαβαίνει ό,τι διδαχθεί) από το Φυσικό της Κρήτης και έναν καλό φοιτητή από το Φυσικό της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, τότε είναι βέβαιο ότι αυτός της Αθήνας/Θεσσαλονίκης θα έχει πολύ περισσότερες γνώσεις-δεξιότητες.". Φαίνεται να έχω κάνει κάποια σαφή σύγκριση με το Χημικό; Η όποια σύγκρισή μου με το χημικό είχε να κάνει ΜΟΝΟ (και το είχα καταστήσει σαφές από την αρχή) με βάση τα προγράμματα σπουδών που αναφέρονται στους οδηγούς σπουδών!
  2. Το θέμα με τις ΠΕΚ το σταματώ εδώ, γιατί είναι εκτός θέματος.
  3. Από καθαρή περιέργεια πολύ θα ήθελα να βρεις και να ποστάρεις εδώ τον πίνακα με τα στατιστικά του Φυσικού ή/και του Χημικού της Κρήτης.
ΥΓ: Τη συζήτηση, πάντως, εσύ τη ξεκίνησες και όχι εγώ όπως λες συνεχώς στο μήνυμά σου. Εγώ απλώς ανέφερα την άποψή μου για τρία από τα τμήματα της Κρήτης τα οποία (ναι, επιμένω και δε νιώθω να εκτίθεμαι καθόλου) υστερούν στο πσ συγκρίσει με τα αντίστοιχα τμήματα των ΕΚΠΑ και ΑΠΘ.
Δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε, έτσι δεν είναι;
1)Το οτι αναφερθηκες μονο στο Φυσικο ειναι ανοησια.Τωρα μιλαμε ή κοροιδευομαστε?Ξεκινας τη συζητηση σου λεγοντας "Φυσικη-Χημεια-Μαθηματικα και νομιζω ολα τα τμηματα",οσον αφορα το προγραμμα σπουδων.Στη συνεχεια,για να εξηγησεις αυτη την ανοησια,λες:δηλαδη,αν παρεις εναν καλο φοιτητη απο το φυσικο μπλα μπλα...Οπως το αναφερεις,η υποθεση σου αυτη επεκτεινεται και για το τμημα που φοιτώ εγω,διαφορετικά πρεπει να προσεξεις τα ελληνικα σου.
2)Σε πειραζει το θεμα της ΠΕΚ επειδη ειναι εκτος θεματος?Ολη η συζητηση ειναι εκτος θεματος βασικα!Ξεκινησες απο τον οδηγο σπουδων για ολα τα τμηματα,και τελικα υποστηριζεις οτι μιλας μονο για το φυσικο,ενω μου ζητας στατιστικα του Χημικου Κρητης.Εχεις αποφασισει τι θελεις τελικα και γιατι?Δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου.Αν εδω δεν ηταν μαθητικος ιστοτοπος,δε θα εμπαινα καν στον κοπο να σου απαντησω.Εδω ομως θα μπει και το παιδι που σε λιγο καιρο παραδιδει μηχανογραφικο με το σταυρο στο χερι,και αναρωτιεται"Τωρα τι να βαλω,να βαλω Κρητη?Τιιιιιιιιιι?Δες τι λεει το παιδι που ειναι ηδη φοιτητης,οτι στην Κρητη ακομη και να διαβαζω αν διαβαζει ο αλλος στην Αθηνα θα ειναι καλυτερος!Ας δηλωσω μια αλλη σχολη στην Αθηνα με λιγα λιγοτερα μορια ακομη κι αν με το πτυχιο εκεινης θα καταληξω να τυλιγω σουβλακια!"Χωρις βεβαια να ξερει το παιδι πως ο,τι ξερει αυτο ξερεις κι εσυ.

Πρόσφατα είχα συνομιλία με έναν καθηγητή Πανεπιστημίου για την διαφορά "δυσκολίας" και "δομής" στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Αυτός μου είπε, ότι τα Πανεπιστήμια εκείνα όπου το 90% των φοιτητών ανά Τμήμα, βγάζουν πτυχίο με ένα βαθμό 6-6.50, είναι εκείνα όπου οι καθηγητές είναι της παλιάς γενιάς και όσο να' ναι έχουν κρατήσει μια σοβαρότητα στην επιστήμη με ότι αυτό συνεπάγεται (κακογραμμένες σημειώσεις, αυτενέργεια φοιτητή και προσωπικό ψάξιμο - απουσία μασημένης τροφής σε e-class κτλ, χαμηλούς βαθμούς και μαζικά βαθμολογικά κοψίματα). Σε νέα Ελληνικά Πανεπιστήμια, που ιδρύθηκαν επί περιόδου εκπαιδευτικής ισοπέδωσης (κυβέρνησης ΝΔ-Πασοκ 1980 και έπειτα) υπάρχει νέα γενιά καθηγητών (κάτω των 45-50 χρονών) οπότε και υπάρχει μια πιο ελαστική μεταχείρηση των φοιτητών, περισσότερη οργάνωση,..κτλ. Γι' αυτό και αυτές οι διαφορές. Όσο περνάνε τα χρόνια και οι μεσήλικες καθηγητές θα βγαίνουν σε σύνταξη, τόσο τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, θα αποκτήσουν μια ομοιογένεια σε δυσκολία και βαθμούς. Για παράδειγμα, τα Πανεπιστήμια της Αθήνας, της Θεσαλλονίκης και της Πάτρας που είναι 3 αρχαιότερα Ανώτατα Ιδρύματα της χώρας μας, οι καθηγητές έχουν παιδαγωγική-διδακτική νοοτροπία του 1940-1960. Έχουν αγκυλωμένα μυαλά στο παρελθόν, διδάσκουν το ίδιο μάθημα εδώ και 30 χρόνια και γενικά είναι σε άλλον κόσμο. Ελάχιστοι εξ' αυτών έχουν "εκμοντερνιστεί" κατεβάζοντας το επίπεδο γνώσης του μαθήματός τους ή κάνουν στραβά μάτια στην διόρθωση μοιράζοντας πιο εύκολα το 5 ή το 6...για να μην τους ζαλίζουν οι φοιτητές.

Οπότε, μην συγκρίνετε το Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αιγαίου, Πελοποννήσου, Θεσσαλίας...κ.α. Πανεπιστήμια όπου το διδακτικό προσωπικό είναι νέοι άντε μέχρι παιδιά της μεταπολίτευσης. Ας δούμε πρώτα τους διδάσκοντες ανά την επικράτεια, πόσο ομοιογενείς είναι ως προς τα διδακτικά μέσα που ακολουθούν, τις υποδομές που χρησιμοποιούν (π.χ. νέες τεχνολογίες), πόσοι έχουν ιστοσελίδα, πόσοι ανανεώνουν το σύγγραμμά τους,...κτλ. Μην ξεχνάμε ότι ακόμη και σε παλιά Πανεπιστήμια της χώρας μας, ακόμη και νέοι καθηγητές π.χ. λέκτορες (με νέο "αέρα" και νέες ιδέες) χρησιμοποιούν το απαίσιο σύγγραμμα του καθηγητή τομέα (που είχε πριν από αυτούς το μάθημα) λόγω πιέσεων που υφίστανται από αυτόν. Μπορεί να έχουμε μοντέλο με τομείς, αλλά ακόμη ισχύει η νοοτροπία της ιεραρχίας της έδρας. Για παράδειγμα, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, επειδή είναι πιο πρόσφατο Ίδρυμα, δεν έχει τέτοια φαινόμενα παθογένειας σε τέτοιο βαθμό. Όμως, να ξέρετε ένα πράγμα. Ότι φτιάχνετε εξ' αρχής σωστά με ανθρώπους του 1987 και δώθε, λειτουργεί καλύτερα από ότι φτιάχτηκε με τις απαιτήσεις του 1960. Μη ξεχνάτε, ότι πολλοί καθηγητές του 1960 έχουν κολλημένα μυαλά και σαν παλιά "φουρνιά" αδυνατεί να κατανοήσει τις εξελίξεις. Απλά θέλουν με τις ιδιορυθμίες τους, να "κρατήσουν" τις θέσεις τους σε αντίθεση με τον νέο καθηγητή που έχει όρεξη και θέληση. Πώς συγκρίνετε ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα με καθηγητές σε ουρά για σύνταξη (που ελέγχουν τα πάντα στο Τμήμα όπως και τους μικρούς καθηγητές) με ένα Πανεπιστημιακό Τμήμα με νέους καθηγητές; Οι φοιτητές σε τι φταίνε σε αυτό; Είναι στο χέρι τους gianniskeeper; Ή μήπως όλοι οι Έλληνες φοιτητές πρέπει να έρθουμε να σπουδάσουμε στα νεοσύστατα Πανεπιστήμια της Κρήτης, Αιγαίου,...κ.α. ομοειδή για να πουλάμε μούρη;

Έχει δίκιο ο Μιχάλης..
nPb νομιζω οτι εδω περα εχουμε μπερδεψει τη βουρτσα με την...ας μη συνεχισω την εκφραση.Οσον αφορά κατ'αρχας την ηληκια των καθηγητων,ειναι μυθος.ΕΝΑΝ αθηναιο καθηγητη ειχα 34,και οι υπολοιποι ηταν μεγαλοι σε ηληκια.Και για να σας δειξω τι μπουρδες ειναι αυτες σχετικα με την ελαστικη μεταχειριση,συμφοιτητρια μου,που Οργανικη πηρε 4,5 ενω το εδινε τριτη φορα,πηγε κι επιασε την καθηγητρια να δει αν μπορει να γινει κατι,κι εκεινη της εκανε το 4,5 4!Το ιδιο γινεται και με τον καθηγητη του εργαστηριου!Βλεπετε μαθητες διαμαντια που ξενυχτανε απο το προηγουμενο μεσημερι κι ολο το βραδυ στο αμφιθεατρο διαβαζοντας και τελικα στις εξετασεις καταληγουν να παιρνουν 2!Και ποιος πουλαει μουρη???Πουλησε κανεις μουρη?Οταν εγω σε παλιο θεμα υποστηριξα πως το πανεπιστημιο Κρητης στις θετικες σχολες ειναι πολυ δυνατο-ειτε αρεσει σε μερικους ειτε οχι-ειχα καθε δικαιωμα να το κανω.Δεν πηγα σε ενα θεμα οπως εδω,πχ τι γνωμη εχετε για το Πανεπιστημιο Πατρας?ενω δε φοιτω εκει μονο και μονο για να πεταξω μια αερολογια και να κανω το κομματι μου.Κι ελπιζω στο θεμα που ρωταει η κοπελα σχετικα με το Χημικο Πατρας,που εγω ξερω σε αντιθεση με μερικους εδω πως το συγκεκριμενο θεμα δε με αφορα,εκει που λες μερικοι το εχουν παρεξηγησει να μην εννοεις εμενα ,γιατι σε αντιθετη περιπτωση εισαι λαθος τελειως.Αλλο σε μια ανοιχτη συζητηση να εκφραζεις μια θετικη αποψη για καττι το οποιο ζεις,ακομη κι αν μερικοι για λογους που δεν εχω ορεξη καν να αναλυσω...θιγονται(?),κι αλλο να μπαινεις σε κατι που δεν ξερεις,και να λες μιλησα με το Μακη,το Λακη και τον Τακη και μου παν πως ακομη και να διαβασεις στο πανεπιστημιο ταδε ο αλλος που θα διαβασει ειναι καλυτερος οπως και να χει.Ο φιλος απο πανω δηλαδη ακυρωνει ενα πανεπιστημιο για πλακα,κι εσυ λες πως εχει δικιο!(ασχετα απο το οτι παλι στο επομενο μηνυμα θα σπευσει να πει οτι κατι αλλο εννοουσε)Οταν καναμε προηγουμενη συζητηση για τα Χημικα nPb,εγω τι σου ειχα πει?Πανω απο ολα μετρα το φιλοτιμο αυτου που διδασκει κι αυτου που διδασκεται,και ειχες συμφωνησει.Τελικα με ποσες διαφορρετικες αποψεις συμφωνεις για να καταλαβω???

καλα ρε παιδια ειμαστε σοβαροι?προσπαθειτε να δειξετε ο καθενας,οτι το πανεπιστημιο που φοιτα ειναι καλυτερο απο το αλλο?σε ολα υπαρχουν θετικα και αρνητικα και εξαρταται απο τον καθενα να τα ξεπερασει και να αξιοποιησει τις ευκαιρειες που του δινονται.
παντως αυτο που λεει ο exc εχει δικιο ,οτι δηλαδη οι οδηγοι σπουδων στα θετικα παν εχουν φτιαχτει με βαση τον καλο φοιτητη.
(παντως το καλυτερο βιβλιο απειροστικου λογισμου ειναι του spivak ,και το δυσκολοτερο)
Φιλε Μιχαλη η συζητηση ξεκινσε προφανως για να πουν φοιτητες του συγκεκριμενου Πανεπιστημιου το πως βλεπουν τη φοιτηση στις σχολες τους.Απο εκει και περα που η συζητηση πηγε προς τα εκει πιστευω πως στη θεση μου θα εκανες το ιδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από gianniskeeper:
1)Το οτι αναφερθηκες μονο στο Φυσικο ειναι ανοησια.Τωρα μιλαμε ή κοροιδευομαστε?Ξεκινας τη συζητηση σου λεγοντας "Φυσικη-Χημεια-Μαθηματικα και νομιζω ολα τα τμηματα",οσον αφορα το προγραμμα σπουδων.Στη συνεχεια,για να εξηγησεις αυτη την ανοησια,λες:δηλαδη,αν παρεις εναν καλο φοιτητη απο το φυσικο μπλα μπλα...Οπως το αναφερεις,η υποθεση σου αυτη επεκτεινεται και για το τμημα που φοιτώ εγω,διαφορετικά πρεπει να προσεξεις τα ελληνικα σου.
2)Σε πειραζει το θεμα της ΠΕΚ επειδη ειναι εκτος θεματος?Ολη η συζητηση ειναι εκτος θεματος βασικα!Ξεκινησες απο τον οδηγο σπουδων για ολα τα τμηματα,και τελικα υποστηριζεις οτι μιλας μονο για το φυσικο,ενω μου ζητας στατιστικα του Χημικου Κρητης.Εχεις αποφασισει τι θελεις τελικα και γιατι?Δεν εχω κατι προσωπικο μαζι σου.Αν εδω δεν ηταν μαθητικος ιστοτοπος,δε θα εμπαινα καν στον κοπο να σου απαντησω.Εδω ομως θα μπει και το παιδι που σε λιγο καιρο παραδιδει μηχανογραφικο με το σταυρο στο χερι,και αναρωτιεται"Τωρα τι να βαλω,να βαλω Κρητη?Τιιιιιιιιιι?Δες τι λεει το παιδι που ειναι ηδη φοιτητης,οτι στην Κρητη ακομη και να διαβαζω αν διαβαζει ο αλλος στην Αθηνα θα ειναι καλυτερος!Ας δηλωσω μια αλλη σχολη στην Αθηνα με λιγα λιγοτερα μορια ακομη κι αν με το πτυχιο εκεινης θα καταληξω να τυλιγω σουβλακια!"Χωρις βεβαια να ξερει το παιδι πως ο,τι ξερει αυτο ξερεις κι εσυ.
1)Πρώτον. Ρε καταλαβαίνεις τι διάολο διαβάζεις!;!; Διαβάζεις μία πρόταση από το μήνυμα και απαντάς μόνο σε αυτήν; Είσαι σοβαρός άνθρωπος; Ξαναδες:
"Φαίνεται να έχω κάνει κάποια σαφή σύγκριση με το Χημικό; Η όποια σύγκρισή μου με το χημικό είχε να κάνει ΜΟΝΟ (και το είχα καταστήσει σαφές από την αρχή) με βάση τα προγράμματα σπουδών που αναφέρονται στους οδηγούς σπουδών!" Και βέβαια έκανα σύκγριση ΚΑΙ του Χημικού απλώς σε αυτό η σύγκριση ήταν μόνο σε επίπεδο προγράμματος σπουδών που έχω διαβάσει από τους οδηγούς σπουδών, ενώ για το Φυσικό/Μαθηματικό το έχω ψάξει πολύ περισσότερο.
Δεύτερον. Τα ελληνικά μου είναι μια χαρά.
Τρίτον. Δε μας παρατάς με το τμήμα σου... Στο κάτω-κάτω και εσύ Χημικό Αθήνας ήθελες, όπως έγραψες στο πρώτο σου μήνυμα σε αυτό το θέμα. Γιατί ήθελες Αθήνα; Ήταν τυχαίο; Δε νομίζω!!
2) Πραγματικά διαβάζεις ό,τι θέλεις... Ξαναδές: "
Από καθαρή περιέργεια πολύ θα ήθελα να βρεις και να ποστάρεις εδώ τον πίνακα με τα στατιστικά του Φυσικού ή/και του Χημικού της Κρήτης.
". Ήμουν πολύ συνειδητοποιημένος όταν επέλεγα Φυσικό ΕΚΠΑ (ένα τμήμα που ήθελα από την Α' λυκείου) και για αυτό δεν το μετάνιωσα κιόλας.
Σε καμία περίπτωση εγώ δεν είπα ότι κάποιος πρέπει να αποφύγει πάσει θυσία την Κρήτη επιλέγονας σχολής της Αθήνας απλώς και μόνο επειδή είναι Αθήνα. Άλλωστε είπα το πολύ θετικό για τα τμήματα αυτά της Κρήτης: "
Είναι και πιο καλό το πρόγραμμα σπουδών μας, αλλά και πολύ δυσκολότερο φυσικά.
Όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμά μου, βέβαια, αυτό είναι καλό για έναν καλό φοιτητή, αλλά κακό για έναν μέτριο.
". Εκτός αν έχεις την ψευδαίσθηση ότι όλοι οι φοιτητές είνα στην κατηγορία των πολύ καλών. Όλοι οι μαθητές έχουν την ψευδαίσθηση ότι οι ίδιοι θα είναι καλοί... Τα πράγματα διαφέρουν πολύ στο πανεπιστήμιο... Δυστυχώς για αυτούς...
Αρχική Δημοσίευση από gianniskeeper:
nPb νομιζω οτι εδω περα εχουμε μπερδεψει τη βουρτσα με την...ας μη συνεχισω την εκφραση.Οσον αφορά κατ'αρχας την ηληκια των καθηγητων,ειναι μυθος.ΕΝΑΝ αθηναιο καθηγητη ειχα 34,και οι υπολοιποι ηταν μεγαλοι σε ηληκια.Και για να σας δειξω τι μπουρδες ειναι αυτες σχετικα με την ελαστικη μεταχειριση,συμφοιτητρια μου,που Οργανικη πηρε 4,5 ενω το εδινε τριτη φορα,πηγε κι επιασε την καθηγητρια να δει αν μπορει να γινει κατι,κι εκεινη της εκανε το 4,5 4!Το ιδιο γινεται και με τον καθηγητη του εργαστηριου!Βλεπετε μαθητες διαμαντια που ξενυχτανε απο το προηγουμενο μεσημερι κι ολο το βραδυ στο αμφιθεατρο διαβαζοντας και τελικα στις εξετασεις καταληγουν να παιρνουν 2!Και ποιος πουλαει μουρη???Πουλησε κανεις μουρη?Οταν εγω σε παλιο θεμα υποστηριξα πως το πανεπιστημιο Κρητης στις θετικες σχολες ειναι πολυ δυνατο-ειτε αρεσει σε μερικους ειτε οχι-ειχα καθε δικαιωμα να το κανω.Δεν πηγα σε ενα θεμα οπως εδω,πχ τι γνωμη εχετε για το Πανεπιστημιο Πατρας?ενω δε φοιτω εκει μονο και μονο για να πεταξω μια αερολογια και να κανω το κομματι μου.Κι ελπιζω στο θεμα που ρωταει η κοπελα σχετικα με το Χημικο Πατρας,που εγω ξερω σε αντιθεση με μερικους εδω πως το συγκεκριμενο θεμα δε με αφορα,εκει που λες μερικοι το εχουν παρεξηγησει να μην εννοεις εμενα ,γιατι σε αντιθετη περιπτωση εισαι λαθος τελειως.Αλλο σε μια ανοιχτη συζητηση να εκφραζεις μια θετικη αποψη για καττι το οποιο ζεις,ακομη κι αν μερικοι για λογους που δεν εχω ορεξη καν να αναλυσω...θιγονται(?),κι αλλο να μπαινεις σε κατι που δεν ξερεις,και να λες μιλησα με το Μακη,το Λακη και τον Τακη και μου παν πως ακομη και να διαβασεις στο πανεπιστημιο ταδε ο αλλος που θα διαβασει ειναι καλυτερος οπως και να χει.Ο φιλος απο πανω δηλαδη ακυρωνει ενα πανεπιστημιο για πλακα,κι εσυ λες πως εχει δικιο!(ασχετα απο το οτι παλι στο επομενο μηνυμα θα σπευσει να πει οτι κατι αλλο εννοουσε)Οταν καναμε προηγουμενη συζητηση για τα Χημικα nPb,εγω τι σου ειχα πει?Πανω απο ολα μετρα το φιλοτιμο αυτου που διδασκει κι αυτου που διδασκεται,και ειχες συμφωνησει.Τελικα με ποσες διαφορρετικες αποψεις συμφωνεις για να καταλαβω???
Οι χυδαιολογίες σου και το γενικό ειρωνικό σου στυλάκι δείχνουν ένα κακής ποιότητας άτομο.
Για το bold: Εννοούσα ό,τι ακριβώς είπα. Ό,τι είπα, όμως, όχι ό,τι εσύ ήθελες να κρατήσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Θα σας παρακαλεσω να κατεβάσετε τους τόνους και να μην τσακώνεστε σαν παιδάκια νηπειαγωγείου.Αν έχετε καταλάβει συζητάτε ΜΟΝΟ εσείς οι δύο.
Σταματήστε λοιπόν προτού γίνουν περισσότερα έκτροπα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Teol, νέα παιδιά είναι, με ισχυρή γνώμη κ οι δυο, και συζητάνε.
Μην επεμβαίνεις στην μόνη έξω-από-τα-δόντια συζητηση
που παρακολουθώ με ενδιαφέρον
ύστερα από πολυυυυ καιρό σε αυτό(α) τα σάιτ,
όπου έχει φτάσει να κυριαρχεί ο χαζοχαρουμενισμός, η πολιτική ορθότητα, ο προσποιητός σεβασμός :mad:
Μάγκες πάτε μσν αν σας κόψουν, μόνο ειδοποιήστε να κάνω τζόιν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Teol, νέα παιδιά είναι, με ισχυρή γνώμη κ οι δυο, και συζητάνε.
Μην επεμβαίνεις στην μόνη έξω-από-τα-δόντια συζητηση
που παρακολουθώ με ενδιαφέρον
ύστερα από πολυυυυ καιρό σε αυτό(α) τα σάιτ,
όπου έχει φτάσει να κυριαρχεί ο χαζοχαρουμενισμός, η πολιτική ορθότητα, ο προσποιητός σεβασμός :mad:
Μάγκες πάτε μσν αν σας κόψουν, μόνο ειδοποιήστε να κάνω τζόιν

χαχαχαχαχα!πραγματικα σε ευχαριστω γιατι με αποφορτισες καπως.Ξαναλεω οτι το θεμα δεν ειναι προσωπικο με κανεναν.Σε οποιοδηποτε αλλο τοπικ θα μπορουσα να συμφωνω με καποιον που διαφωνω εδω.Απλα ναι,ορισμενες αποψεις με προσεβαλλαν κατα πολυ.Γνωμη μου ειναι οτι αυτη η συζητηση δε θα επρεπε να ειχε αρχισει καν.Κι οχι δεν εχω καποιο σαδιστικο συμπλεγμα ωστε να αισθανομαι υπεροχα καθε φορα που αναγκαζομαι να ανεβασω τους τονους.Αισθανθηκα ομως πως επρεπε.Οσο για το μσν μου,προσθεσε στο ψευδωνυμο μου το χοτμαιλ.κομ και με εχεις :P
Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ.ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΑΘΗΝΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ISCHOOL.Ικανοποιηθηκε η περιεργια καποιου???Οποτε ναι,η σχολη τυχαια ηταν,αρχισε να το νομιζεις.Να δουμε τι αλλο ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ θα βρεις να σχολιασεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Θα σας παρακαλεσω να κατεβάσετε τους τόνους και να μην τσακώνεστε σαν παιδάκια νηπειαγωγείου.Αν έχετε καταλάβει συζητάτε ΜΟΝΟ εσείς οι δύο.
Σταματήστε λοιπόν προτού γίνουν περισσότερα έκτροπα.

Δεκτο το οτι οι τονοι ανεβηκαν περαν του επιτρεπτου.Τι ακριβως εννοεις ομως λεγοντας σαν νηπια?Πως ακριβως διαφωνουν δυο ενηλικες?Και δε νομιζω να απαγορευτηκε σε κανεναν να συμμετασχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Δε σας εμποδίζει κανείς να συμμετάσχετε, αλλά όχι να το γυρίζετε σε προσωπικές επιθέσεις. Σεβαστείτε τους άλλους που απλά θέλουν να μάθουν δυο πράγματα παραπάνω για το Παν. Κρήτης. Άλλες διαφορές που έχετε μεταξύ σας θα μπορούσαν να λυθούν με άλλο τρόπο.:)

Συνεχίστε πιο ήρεμοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
exc, ποια θεωρείς ότι είναι τα μειονεκτήματα του ΠΣ του τμήματος φυσικής της Κρητης, σε σχέση με της Αθήνας, δηλαδή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top