[25/06/2010] Ελεύθερο σχέδιο Ειδικό μάθημα Πανελλαδικές 2010

Πως τα πήγατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 10)
  • Τέλεια

    Ψήφοι: 2 20.0%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 1 10.0%
  • Καλά

    Ψήφοι: 1 10.0%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 1 10.0%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 5 50.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Σε αυτό το thread γράφουμε σχόλια/παρατηρήσεις για τη σημερινή εξέταση στο Ελεύθερο σχέδιο που θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 π.μ. Ανάλογα thread θα δημιουργηθούν και στα υπόλοιπα ειδικα μαθήμτα που εξετάζονται πανελλαδικά.

Προηγούμενα thread:
[24/06/2010] Αγγλικά Ειδικό μάθημα Πανελλαδικές 2010

Θέματα: Ελεύθερο Σχέδιο (25-06-10)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Το θέμα ήταν απλά τέλειο, μου φάνηκε σχετικά εύκολο.


Χαρακτηριστικά:

Έπρεπε να αποδωθεί η κυλινδρικότητα του πλαστικού, οι διαφορετικοί τόνοι στο κουτί και η υφή της ομπρέλας.
Όσοι κάθησαν από την μεριά που δεν βλέπαν το εσωτερικό της ομπρέλας θα κριθούν πιο αυστηρά καθώς βλέπαν λιγότερη λεπτομέρεια.
Εγώ στο ένα μισό (βλέποντας την λεπτομέρεια) και η άλλη τάξη στο άλλο (ότι να ναι)
Έπρεπε να αποδωθούν τα contrast με το φόντο, καθώς και μεταξύ των αντικειμένων.
Έπρεπε οπωσδήποτε να χαθούν τα εξωτερικά περιγράμματα της ομπρέλας!
Έλλειψη για πρώτη φορά τετράγωνης θέσης, όλες οι θέσεις ήταν υπερβολικά παραλληλόγραμμες, έκατσα στην όσο λιγότερη μακρόστενη θέση γινόταν χωρίς να χάσω κάποιο αντικείμενο ή λεπτομέρεια.
Προοπτική ιδιαίτερα εύκολη.
Σκιές μέτριες, κυρίως η υφή τις ομπρέλας που στους περισσότερους βγήκε σαν ξύλο lol...
Ενδιαφέρον θέμα, θέμα που δεν βαριέσαι εύκολα.

Έγραψα γύρω στο 17-19, ανάλογα τον βαθμολογητή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marouli.kel

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Το θέμα ήταν απλά τέλειο, μου φάνηκε σχετικά εύκολο.


Χαρακτηριστικά:

Έπρεπε να αποδωθεί η κυλινδρικότητα του πλαστικού, οι διαφορετικοί τόνοι στο κουτί και η υφή της ομπρέλας.
Όσοι κάθησαν από την μεριά που δεν βλέπαν το εσωτερικό της ομπρέλας θα κριθούν πιο αυστηρά καθώς βλέπαν λιγότερη λεπτομέρεια.
Εγώ στο ένα μισό (βλέποντας την λεπτομέρεια) και η άλλη τάξη στο άλλο (ότι να ναι)
Έπρεπε να αποδωθούν τα contrast με το φόντο, καθώς και μεταξύ των αντικειμένων.
Έπρεπε οπωσδήποτε να χαθούν τα εξωτερικά περιγράμματα της ομπρέλας!
Έλλειψη για πρώτη φορά τετράγωνης θέσης, όλες οι θέσεις ήταν υπερβολικά παραλληλόγραμμες, έκατσα στην όσο λιγότερη μακρόστενη θέση γινόταν χωρίς να χάσω κάποιο αντικείμενο ή λεπτομέρεια.
Προοπτική ιδιαίτερα εύκολη.
Σκιές μέτριες, κυρίως η υφή τις ομπρέλας που στους περισσότερους βγήκε σαν ξύλο lol...
Ενδιαφέρον θέμα, θέμα που δεν βαριέσαι εύκολα.

Έγραψα γύρω στο 17-19, ανάλογα τον βαθμολογητή...

Η μετριοφροσυνη στο μεγαλειο της παντως δε μπορω να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonis-lyk-

Νεοφερμένος

Ο antonis-lyk- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Πιστέυω πως το θεμα δεν ηταν ιδιαίτερα ευκολο ...
Εγω προσωπικα ειχα ΑΣΠΡΟ πινακα για φοντο και σε συνδυασμο με την ΑΣΠΡΗ ομπρελα κ την ΑΣΠΡΗ εδρα δυσκολευτηκα αρκετα με τους τονους.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top