×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,367 εγγεγραμμένα μέλη και 2,454,583 μηνύματα σε 77,784 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 558 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Η μαμά επανέρχεται: ''Πάνε καλά οι καθηγητές'';

LENIAGEOR (ΖΟΥΖΗ)

Μαθητής Α' γυμνασίου

H ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.

H LENIAGEOR έγραψε: στις 22:21, 16-03-10:

#1
Επανέρχομαι δριμύτερη να σας πω τα νέα. Μετά το 18,7 που έβγαλε η ζούζη μου στο Α Τρίμηνο, στο Β Τρίμηνο έγραψε ένα ωραίο 12 μαθηματικά και ένα ωραιότατο 15 στα αρχαία (παρότι φάγαμε ένα δίωρο την προηγούμενη να κλίνουμε διάφορα). Τέλος πάντων πριν 1 εβδομάδα αποφάσισα να πάω να δω τους καθηγητές για να μάθω για την πρόοδό της. Σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει γράψει 19 και 20. Ο μαθηματικός λοιπόν (σημ. όλη τη σχολική χρονιά μέχρι στιγμής έχουν γράψει 2 διαγωνίσματα, γιατί βαριέται να διορθώνει) μου λέει ότι ε, για το χάλια τμήμα που πάει η κόρη σας είναι καλή και από του χρόνου θα δούμε. Αυτά.......... Ο τύπος βαριόταν και να μου μιλήσει. Πάω στη φιλόλογο που τους κάνει γλώσσα, λογοτεχνία μου λέει άριστη, το κορίτσι έγραψε έκθεση 19 και εγώ νόμιζα ότι διαβάζω... Καρκαβίτσα!!! (λέω κι εγώ μπράβο το παιδάκι μου). Πάω στην άλλη φιλόλογο που τους κάνει αρχαία και όμηρο. Μου λέει ''Είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία γιατί την βλέπω να δυσκολεύεται να αναπτύξει τον λόγο της. Καλό θα ήταν να μιλήσετε και με την άλλη φιλόλογο που τους κάνει Νέα Ελληνικά''!!!!
Συγγνώμη πού πρέπει τελικά να απευθυνθώ για να μάθω. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Αυτοί δεν μιλάνε μεταξύ τους; Με το τσιγγέλι να τους βγάλω μία λέξη. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κάνω την καθηγήτρια ώστε να ελέγχω αν το παιδί μου προοδεύει ώστε να αποκτήσει τις βάσεις για τα κυρίως μαθήματα που είναι τα μαθηματικά και τα φιλολογικά; Ή μήπως πρέπει από τώρα να ξηλωθούμε να κάνει φροντιστήριο ώστε να έχουμε μια άποψη από άλλο καθηγητή; Ωραία Παιδεία!!!!!!!!!!
5
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Septagram (Παναγιωτης)

Απόφοιτος

Ο Παναγιωτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 154 μηνύματα.

O Septagram έγραψε: στις 22:46, 16-03-10:

#2
Δεν χαθηκε ο κοσμος αν εγραψε ενα 12 και ενα 15 οπως καταλαβαινεται ελπιζω. Απο εκει και περα οι καθηγητες που εχουν μονιμοποιηθει ειναι σε αλλο κοσμο ( του δημοσιου ) οπως ηδη θα ξερετε.
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mariza_93

Μαθητής Γ' λυκείου

H mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 291 μηνύματα.

H mariza_93 Εγω κ συ εσυ κ γω μονοι πανω στην γη.... έγραψε: στις 23:08, 16-03-10:

#3
Οι καθηγητες καλως ή κακως μαλλον μονο κακως παντα ετσι ηταν (ενα μεγαλο ποσοστο δηλαδη οχι ολοι) ........... τωρα το να ξεκινησει η κορη σας απο 1η γυμνασιου φροντηστηρια εγω το θερω ΥΠΕΡΒΟΛΗ .........μην φτασουμε σε αυτο το σημειο ειναι παρατραβηγμενο νομιζω ...... το γεγονος οτι διαβαζει απ την 1η γυμνασιου εξωσχολικα βιβλια ειναι παρα πολυ καλο μιας και θα την βοηθησει παρα πολυ στην εκθεση .....δυστιχως λιγα παιδια διαβαζουν εξωσχολικα βιβλια.... οσον αφορα τους καθηγητες τι να πω κρατηστε το σχολιο για τον Καρκαβιτσα....χεχε......ενταξει και η αλλη κανει αρχαια και ομηρο νομιζω οτι η πρωτη καθηγητρια θα εχει διαμορφωσει πιο σωστη αποψη σχετικα με τον λογο της κορη σας μιας και στην εκθεση φενετε καλυτερα..........οσον αφορα τα μαθηματιακα ενταξει εγραψε ενα 12 μπορει να μην ηταν πολυ καλα και απλα να μην εγραψε..... ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ τοσο ...... στο λυκειο θα ειναι πιο δυσκολα τι θα κανετε τοτε............μια χαρα θα τα παει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

exc

Επιφανές Μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,805 μηνύματα.

O exc ☭★ CCCP έγραψε: στις 23:33, 16-03-10:

#4
Όχι φροντιστήρια! Όχι τουλάχιστον πριν την Β' λυκείου. Εκτός αν κρίνει εκείνη ή εσείς ότι έχει πρόβλημα, οπότε από Α' λυκείου. Όχι, όμως, από τώρα, θα την καταστρέψετε!

Έχω παρατηρήσει ότι τα παιδιά που κάνουν φροντιστήριο από πολύ μικρή ηλικία, στο πανεπιστήμιο έχουν πρόβλημα...
ΥΓ:
Αλήθεια τι μέσο όρο έβγαλε;
8
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LENIAGEOR (ΖΟΥΖΗ)

Μαθητής Α' γυμνασίου

H ΖΟΥΖΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 28 μηνύματα.

H LENIAGEOR έγραψε: στις 19:32, 18-03-10:

#5
Οπως προείπα στο Α τρίμηνο έβγαλε 18,7. Τώρα για το δεύτερο τρίμηνο δεν έχουν πάρει ακόμα βαθμούς. Θα σου πω σε λίγες μέρες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Φοιτητής

H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε: στις 18:07, 28-03-10:

#6
Aaa!τι να πω...δεν ξερω...καλα νταξει ο μαθηματικος ητανε λιγο...αλλα οκαυ μην τα ριχνουμε ολα σε αυτον!ενταξει! αλλα οι φιλολογοι τι κακο ειπανε>?μια χαρα τα λενε! δεν γινεται παντα να αναπτυσσουμε με τον ιδιο τροπο τα νεοεεληνικα μαθηματα με τα αρχαια!ενταξει τι να γινει!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

riemann80 (χρηστος)

Καθηγητής

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 372 μηνύματα.

O riemann80 ειμαστε ολοι μαθητες έγραψε: στις 17:50, 05-04-10:

#7
το θεμα εχει να κανει με τον γενικοτερο τροπο αξιολογησης ενος μαθητη απο εναν καθηγητη.το λαθος κατα τη γνωμη μου βρισκεται στην εννοια του βαθμου.ειναι λαθος να χαρακτηριζεται ενας μαθητης απο εναν μονο βαθμο και πανω σε εναν αριθμο να αντικατοπτριζεται η εν γενει παρουσια του στην ταξη.θα πρεπει να βρουμε εναν αλλο τροπο αξιολογησης των παιδιων.βεβαιως ο,τι και να προτεινουμε τωρα θα πεσει σαν τουβλο στο κενο,αλλα ισως θα επρεπε να μετραει και η συμμετοχη του μαθητη στο μαθημα,οι γραπτες εργασιες που (θα επρεπε να) του ανατιθενται για το σπιτι και αλλα τετοια.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Χαρά.

Επιφανές Μέλος

H Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 2,510 μηνύματα.

H Χαρά. έγραψε: στις 14:34, 06-04-10:

#8
Σ'αυτο πυ λετε παντως οτι με το τσιγκελι βγαζεις μια λεξη απο τουσ καθηγητες και η μαμα μου το ιδιο λεει.Πολλοι με το ζορι σε θυμουνται και λενε και ο,τι να 'ναι.Παντως μην την στελνετε με τιποτα σε φροντιστηριο απο τοσο μικρη ηλικια.Οσους ξερω που πηγαινουν φροντιστηρια ή κανουν ιδιαιτερα σε σχολικα μαθηματα δεν ειναι και φοβερα καλυτεροι και νιωθουν υπερβολικα πιεσμενοι οποτε πολλες φορες αντιδρουν και δεν διαβαζουν ή στο τελος τα παιζουν κυριολεκτικα.Τωρα ,οσον αφορα τισ φιλολογους στις οποιες μιλησατε καλυτερα να ξαναπατε στο δευτερο τριμηνο και να δειτε τι θα σας πουν.Ισως να βγαλετε καποιο γενικο και καλυτερο συμπερασμα απο την επιδοση της.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Πτυχιούχος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής (ΑΕΙ/Πάτρα) και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,887 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 14:39, 06-04-10:

#9
Αρχική Δημοσίευση από LENIAGEOR
Επανέρχομαι δριμύτερη να σας πω τα νέα. Μετά το 18,7 που έβγαλε η ζούζη μου στο Α Τρίμηνο, στο Β Τρίμηνο έγραψε ένα ωραίο 12 μαθηματικά και ένα ωραιότατο 15 στα αρχαία (παρότι φάγαμε ένα δίωρο την προηγούμενη να κλίνουμε διάφορα). Τέλος πάντων πριν 1 εβδομάδα αποφάσισα να πάω να δω τους καθηγητές για να μάθω για την πρόοδό της. Σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει γράψει 19 και 20. Ο μαθηματικός λοιπόν (σημ. όλη τη σχολική χρονιά μέχρι στιγμής έχουν γράψει 2 διαγωνίσματα, γιατί βαριέται να διορθώνει) μου λέει ότι ε, για το χάλια τμήμα που πάει η κόρη σας είναι καλή και από του χρόνου θα δούμε. Αυτά.......... Ο τύπος βαριόταν και να μου μιλήσει. Πάω στη φιλόλογο που τους κάνει γλώσσα, λογοτεχνία μου λέει άριστη, το κορίτσι έγραψε έκθεση 19 και εγώ νόμιζα ότι διαβάζω... Καρκαβίτσα!!! (λέω κι εγώ μπράβο το παιδάκι μου). Πάω στην άλλη φιλόλογο που τους κάνει αρχαία και όμηρο. Μου λέει ''Είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία γιατί την βλέπω να δυσκολεύεται να αναπτύξει τον λόγο της. Καλό θα ήταν να μιλήσετε και με την άλλη φιλόλογο που τους κάνει Νέα Ελληνικά''!!!!
Συγγνώμη πού πρέπει τελικά να απευθυνθώ για να μάθω. Ο καθένας λέει ό,τι θέλει. Αυτοί δεν μιλάνε μεταξύ τους; Με το τσιγγέλι να τους βγάλω μία λέξη. Δηλαδή εγώ θα πρέπει να κάνω την καθηγήτρια ώστε να ελέγχω αν το παιδί μου προοδεύει ώστε να αποκτήσει τις βάσεις για τα κυρίως μαθήματα που είναι τα μαθηματικά και τα φιλολογικά; Ή μήπως πρέπει από τώρα να ξηλωθούμε να κάνει φροντιστήριο ώστε να έχουμε μια άποψη από άλλο καθηγητή; Ωραία Παιδεία!!!!!!!!!!
Mην ασχολείσαι με τους καθηγητές στο σχολείο (τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τί τους γίνεται). Σε συμβουλεύω να μην πας να ξαναρωτήσεις. Μπορείς να βοηθήσεις το παιδί σου (κρατώντας το βιβλίο της ιστορίας), λύνοντας ερωτήματα σε διάφορες απορείες που έχει. Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό (κάποια μαθήματα φυσικό είναι να μην τα θυμάσαι) να αρχίσει φροντιστήριο (δεν είναι ντροπή). Επιπλέον μην λυπάσαι όσα χρήματα δίνεις για την εκπαίδευση του παιδιού (με αυτά στήνεις το μέλλον του)

Όσο αφορά τα φροντιστήρια (είσαι λάθος) δεν θα αρχίσει το παιδί σου φροντιστήριο για να πάρετε μια δεύτερη γνώμη. Φροντιστήριο θα αρχίσει στα μαθήματα που πιστεύετε ότι έχει κενά (η ίδια ξέρει που έχει κενα μην επικεντρώνεσαι στην βαθμολογία του σχολείου). Πριν αρχίσει φροντιστήριο κάνε μια μικρή έρευνα να βρεις το κατάλληλο φροντιστήριο (σε αυτό το σημείο πρέπει να βοηθήσεις την κόρη σου). Σε συμβουλεύω μην εμπιστέυεσαι εκπαιδευικά κέντρα με παραρτήματα. Στα περισσότερα από αυτά καθηγητές είναι νέοι απόφοιτοι Πανεπιστήμιου και δεν έχουν αποκτήσει ακόμα εμπειρία (και εδώ που τα λέμε δεν τους πολυνοιάζει η πρόοδος των παιδιών) αού δουλεύουν με σύμβαση.

Να προτιμήσεις φροντιστήρια που δεν πολυδιαφημίζονται. Με λίγους καθηγητές (οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες του φροντιστηρίου) και το πονάνε. Εκεί τους ενδιαφέρει η πρόοδος των μαθητών γιατί μόνο έτσι θα αυξήσουν την πελάτολογία τους και όχι με χαρτάκια και διαφημήσεις (που κάνουν τα μεγάλα κέντρα).

Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσει φροντιστήριο μαθηματικά (1, 2 φορές την βδομάδα όχι τίποτα τραγικό) όχι γιατί έχει κενά στα μαθηματικά αλλά γιατί ο μαθημαικός στο σχολείο (κατά πάσα πιθανότητα) δε διδάσκει σωστά τα μαθηματικά.




Δεν πρέπει να κάνεις την καθηγήτρια πρέπει όμως να μάθεις το παιδί σου να διαβάζει μόνο του σωστά (σιγά σιγά). Όταν ήμουν γυμνάσιο - λύκειο ρωτούσα καθηγητές απλές ερωτήσεις ονοματολογίας στην Χημεία και κάποιες ερωτήσεις πέρα από το σχολικό βιβλίο σε Αρχαία και άλλα μαθήματα. Αργότερα όταν πέρασαν τα χρόνια και μπήκα στο πανεπιστήμιο απάντησα απο μόνος μου πολλά από αυτά τα ερωτήματα κατάλαβα ότι οι καθηγητές στο λύκειο-γυμνάσιο (υπάρχουν και εξαιρέσεις) έχουν μάΘει να λύνουν μηχανικά ασκησούλες και πολλές φορές δεν γνωρίζουν ακόμα και τα βασικά στο αντικείμενο στο οποίο διδάσκουν.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 06-04-10 στις 15:01.
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tulip (philippa)

Μαθητής Β' λυκείου

H philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 225 μηνύματα.

H tulip . έγραψε: στις 13:02, 28-05-10:

#10
Η θεία μου έχει το ίδιο πρόβλημα με τον ξάδερφό μου. Βλέπετε αυτοί μένουν έξω και αυτός είναι παιδί της φύσης..σκαρφαλώνει σε δέντρα και τέτοια. Στο δημοτικό ήτνα άριστος μαθητής, στο γυμνάσιο όμως έτσι κι έτσι. Γύρω στο 16-17. Τώρα πια οι καθηγητές στο Γυμνάσιο του ξαδέρφου μου με το που τη βλέπουν, ξέρουν ποιανού μάνα είναι, γιατί έκανε φασαρία κάθε φορά που κάποιος δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Προτείνω να κάνετε και σεις το ίδιο.
2
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

woochoogirl (Αλεξάνδρα)

Τιμώμενο Μέλος

H Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών , Διδακτορικός του τμήματος --- και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,799 μηνύματα.

H woochoogirl που βρίσκεται πολύ μακριά... έγραψε: στις 18:52, 28-05-10:

#11
Και τι θα κερδίσει με τη φασαρία; Ενήλικας είναι που θα μιλήσει με εκπαιδευτικό όχι με οπαδό σε γήπεδο, δε μπορεί να λύσει τα προβλήματα με διάλογο;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

kritikaros (Παναγιώτης)

Φοιτητής

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Πάτρας . Έχει γράψει 350 μηνύματα.

O kritikaros έγραψε: στις 19:45, 28-05-10:

#12
γενικά οι καθηγητές δεν πολυπάνε καλά,δυστυχώς μας επηρεάζουν πιο πολύ οι "κακοί" παρά οι "καλοί",αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει το παιδί από τόσο μικρό να ξεκινήσει φροντιστήρια εφόσον δεν έχει κάποιο διαπιστομένο πρόβλημα,το μόνο που θα καταφέρεται θα είναι να την καταστρέψεται ως προσωπικότητα και να μπει σε ένα κυνήγι βαθμών χωρίς να υπολογίζει τίποτε άλλο.
αν έχει τον ελε΄θερο χρόνο για κάποια δραστηριότητα και εσείς κάποια χρήματα να διαθέσετε καλύτερα να ασχολειθεί με τον αθλητισμό ή την μουσική ώστε να ωριμάσει ως άνθρωπος και να κάνει και καλό στον εαυτό του.

αν το επίπεδο του τμήματος είναι χαμηλό,που σαφώς υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο ισχύει και θέλει το παιδί κάτι σε πιο ανταγωνιστικό επίπεδο για να έχει μια κάποια πρόκληση ας συζητήσετε το ενδεχόμενο να αλλάξει τμήμα ή ακόμη και την περίπτωση της μετεγγραφής.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Φοιτητής

H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε: στις 17:05, 26-06-10:

#13
ενταξει και εμεις εχουμε κατι κει περα που ναι στην τρελα τους αλλα 1ς ειναι μπιτ για μπιτ...2 βσκ αλλα ευτυχως δεν μας κανει μαθημα ο αλλος!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Iliaso

Καθηγητής

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής του τμήματος Φυσικής (ΑΠΘ/Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 5,467 μηνύματα.

O Iliaso έγραψε: στις 17:40, 26-06-10:

#14
Αρχική Δημοσίευση από tulip
Η θεία μου έχει το ίδιο πρόβλημα με τον ξάδερφό μου. Βλέπετε αυτοί μένουν έξω και αυτός είναι παιδί της φύσης..σκαρφαλώνει σε δέντρα και τέτοια. Στο δημοτικό ήτνα άριστος μαθητής, στο γυμνάσιο όμως έτσι κι έτσι. Γύρω στο 16-17. Τώρα πια οι καθηγητές στο Γυμνάσιο του ξαδέρφου μου με το που τη βλέπουν, ξέρουν ποιανού μάνα είναι, γιατί έκανε φασαρία κάθε φορά που κάποιος δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Προτείνω να κάνετε και σεις το ίδιο.
Tι διαβάζουν τα πανέμορφα ματάκια μου.Το ότι ο ξάδελφος σου ήταν "άριστος" στο δημοτικό όμως πραγματικά δε σημαίνει κάτι.Ξές πόσα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό με 10 σε όλα και μετά καταλαβαίνουν πως ένας τέτοιος αριθμός δεν είναι λογικος και ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.Και δεν ειναι όλοι οι καθηγητές σκάρτοι μη τα μηδενίζουμε όλα.Δε μπορεί πχ όλοι να λένε το ίδιο πράγμα και να λέει ο καθένας το αντίθετο έτσι αυθαίρετα ειδικά όταν δεν έχει και πείρα από το "άθλημα".
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

LiViNGtheLiFE

Φοιτητής

H LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 1,895 μηνύματα.

H LiViNGtheLiFE έγραψε: στις 17:57, 26-06-10:

#15
Tι διαβάζουν τα πανέμορφα ματάκια μου.
ωραια εισαγωγη! που τα βρησκεις?
Το ότι ο ξάδελφος σου ήταν "άριστος" στο δημοτικό όμως πραγματικά δε σημαίνει κάτι.Ξές πόσα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό με 10 σε όλα και μετά καταλαβαίνουν πως ένας τέτοιος αριθμός δεν είναι λογικος και ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς.Και δεν ειναι όλοι οι καθηγητές σκάρτοι μη τα μηδενίζουμε όλα.Δε μπορεί πχ όλοι να λένε το ίδιο πράγμα και να λέει ο καθένας το αντίθετο έτσι αυθαίρετα ειδικά όταν δεν έχει και πείρα από το "άθλημα".
μπραβο, μπραβο , μπραβο!
τελεια τα πες!
εμενα η μιση ταξη μου περυσι βγηκε με 10! και δεν κοπηκε κανεις ουτε καν αυτοι που δεν ξερανε να διαβαζουνε παρα μονο μονοσυλλαβες αντε δυσυλλαβες λεξεις και δεν λεω καθολου μα καθολου μα καθολου υπερβολες... και το "10" λοιπον της μισης ταξης στους περισσοτερους εγινε καπου 16... Και ενιωσα καπως δικαιωμενη οταν πηγα αντιπροχτες να παρω τους βαθμους μου ( περισσοτερο αγχος ειχα για το ποιοι περασαν κ ποιοι οχι [γιατι κρινεται το μελλον μας! σοβαρολογω! τι παθαμε φετος απο ολους αυτους] παρα για τους δικους μου τους βαθμους αφου πανω κατω ηξερα τι ειχα γραψει...) και ειδα στην λιστα των μετεξεταστεων 1002 ατομα σε 1002 μαθηματα! ε οκ θα περασουν μερικοι αλλα οχι ολοι....βσκ ειμαι εκτος θεματος αλλα εγω ηθελα να το πω...
το θεμα ειναι οτι ουτε τωρα στο γυμνασιο βλεπω να μπαινουν οι σωστοτεροι βαθμοι ever αλλα ειναι καλυτεροι!
πως μπορει δηλαδη να παρνει ο μαθητης του 16-17 το ιδιο με του 19-20
πολυ χαλαρα τα πραγματα στο δημοτικο αλλα να μην πολυδινουμε σημασια και δεν αξιζει να στενοχωριομαστε για βλακειες! πηγε σημαιοφορος ο ταδε, πηγε παραστατης ο ταδε, πηγε εκει ο ενας πηγε εκει ο αλλος! ποτε δεν ητανε ολα αυτα δικαια και ουτε νομιζω οτι θα ειναι! και σιγουρα στο γυμνασιο αν δεν βρουμε τον σωστο που επρεπε να παει σημαιοφορος,παραστατης,να παρει αριστειο,βραβειο οτιδηποτε!, τοτε τουλαχιστον θα βρουμε μια προσεγγιση του! οχι το αλλο ακρο οπως στο δημοτικο!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

tempo

Καθηγητής

Ο tempo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 11 μηνύματα.

O tempo έγραψε: στις 14:42, 22-07-10:

#16
εγώ πάλι πιστεύω ότι η ανταλλαγή απόψεων για την πορεία ενός παιδιού μεταξύ γονέων κ καθηγητών είναι σημαντική. Με την προϋπόθεση ότι και οι δύο έχουν διάθεση να αντιμετωπίσουν τα όποια προβλήματα έχει ένας μαθητής.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

eleni27

Μαθητής Γ' γυμνασίου

H eleni27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 108 μηνύματα.

H eleni27 έγραψε: στις 16:14, 20-09-11:

#17
Αρχική Δημοσίευση από LENIAGEOR
Εγώ στην Οδύσσεια Β' Τρίμηνο είχα πάρει 13,5 στο διαγώνισμα... ενώ σε όλα τα άλλα μαθήματα παίρνω 19, 20 και σε κάποια και 17 αλλά στα τρίμηνα παίρνω καλούς βαθμούς... γενικός νομίζω ότι δεν είναι λογικό να αρχίσει από τώρα τα φροντιστήρια... θα είναι κρίμα μικρό παιδί να χάνει όλη την ώρα της για φροντιστήρια επειδή οι καθηγητές είναι τρελοί...
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ερινύς : 21-09-11 στις 19:24.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Θάλεια

Φοιτητής

H Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Ιωαννίνων . Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.

H Θάλεια έγραψε: στις 16:29, 20-09-11:

#18
Εγώ ένα θα πω. Αφήστε το Γυμνάσιο στην ησυχία του!
Η σημαιοφόρος μας στο Γυμνάσιο (19 + 12/13 αν θυμάμαι καλά) κατέληξε στο Λύκειο να βγάζει ένα ωραίο 12αράκι! Πανελλήνιες έγραψε 8 χιλιαρικάκια και να περνάει σε μία σχολή που ούτε το αντικείμενό της δε γνωρίζω!
Μία φίλη μου που έβγαζε στο Γυμνάσιο 14 με το ζόρι, στις Πανελλήνιες πέρασε σε μία σχολή ιδιαίτερα αξιόλογη που ήταν 1η της επιλογή!

Ένιγουει. Για μένα, το μόνο που σου διδάσκει το γυμνάσιο είναι το σύστημα. Να "μάθει" δηλαδή ο οργανισμός του μαθητή να διαβάζει λίγο πιο υπεύθυνα από το γυμνάσιο! Εγώ προσωπικά δεν έμαθα και τίποτα στο γυμνάσιο (εκτός από τα Αρχαία).
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

boss.

Φοιτητής

Ο boss. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Εκκλησιαστικής Μουσικής και Ψαλτικής Ανώτ. Εκκλησ. Ακαδημίας Ηρκλείου Κρήτης και μας γράφει απο Μύκονος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 782 μηνύματα.

O boss. έγραψε: στις 19:12, 20-09-11:

#19
πρωτον ασε το παιδι σου ησυχο να κανει οτι γουσταρει, και που ανοιξες αυτο εδω το θεμα ειναι καργα υπερβολη! δευτερον οι βαθμοι σε δημοτικο-γυμνασιο-λυκειο (για πανεπιστημιο δεν ξερω) ειναι για τον πουτσο! ο καθενας βαζει οτι του καυλωσει, ιδεα δεν εχουν οι καθηγητες! στα τοσα χρονια μαθητης, αλλα και απο φιλους, σπανια βρηκαμε καθηγητες που αξιολογουσαν 100% σωστα και ολη την ταξη! και αυτο δεν ηταν και απαραιτητα κακο (εδω θα διαφωνησετε αρκετοι) τεσπα, ασε και παλι το παιδι σου ησυχο να κανει οτι πιστευει, ειναι πολυ πιο εξυπνα και κατατοπισμενα πολλα 13χρονα, οταν θα δει πως εχει κενα, θα ρθει μονο του να στο πει, αστο επισης μονο του να διαλεξει ποια μαθηματα θα κανει εκει, αστο επισης μονο του να διαλεξει σε ποιο φροντηστηριο θα παει, ξερει πολυ καλα, και πολυ καλυτερα απο σενα που εν πασι περιπτωση τα εφαγες τα ψωμια σου σχετικα με την δευτεροβαθμια εκπαιδευση! μην ειστε μια ζωη πανω απο τα κεφαλια των παιδιων σας, μην παρακολουθειτε λεπτο προς λεπτο καθε τους κινηση! επειδη εχω δει τι παιζει σε αυτο το φορουμ, οποιος εχει αντιθετη αποψη μαζι μου, ας μου πει τον λογο, κσι μην αρχισετε να ριχνετε αρνητικες, γιατι δεν θα καταλαβω ποτε που κανω λαθος στην σκεψη μου! ευχαριστω πολυ!
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

transient

Διακεκριμένο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,758 μηνύματα.

O transient έγραψε: στις 19:20, 20-09-11:

#20
Για μένα, το μόνο που σου διδάσκει το γυμνάσιο είναι το σύστημα. Να "μάθει" δηλαδή ο οργανισμός του μαθητή να διαβάζει λίγο πιο υπεύθυνα από το γυμνάσιο! Εγώ προσωπικά δεν έμαθα και τίποτα στο γυμνάσιο (εκτός από τα Αρχαία).
Γιατί τόση απαξίωση για τις γενικές γνώσεις και τη γενική μόρφωση που προσφέρει το γυμνάσιο; Γιατί πρέπει να το θεωρούμε προθάλαμο του λυκείου; Θα μου πεις, πώς γίνεται να μορφωθεί το παιδί με το Ελληνικό σύστημα; Αν πέσει σε καλούς καθηγητές και έχει και όρεξη, όλα γίνονται.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια