Με βάση ποια κριτήρια επιλέξατε / θα επιλέξετε την κατεύθυνσή σας;

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πάντα είχα αυτή την απορία και μια και μου δίνετε η ευκαιρία θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας!

Επιλέγετε την κατεύθυνσή σας λόγω των μαθημάτων που την απαρτίζουν ή λόγω των πεδίων που η κάθε κατεύθυνση «ξεκλειδώνει» και σας δίνει την δυνατότητα να ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη σχολή;
Υπάρχει για εσάς κάποιος άλλος παράγοντας ικανός να καθορίσει για την εκάστοτε κατεύθυνση;

Κάθε άποψη δεκτή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GStef

Νεοφερμένος

Ο GStef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Προσωπικά επέλεξα στην β λυκείου την θετική κατεύθυνση γιατί πάντα μου άρεζαν τα μαθήματα που περιλάμβανε και ήθελα να διατηρήσω μια επαφή με αυτά. Στη Γ λυκείου όμως άλλαξα σε τεχνολογική καθώς θεώρησα πως για εμένα θα ήταν πιο εύκολο να διαγωνιστώ σε ΑΟΔΕ κ προγραμματισμό απ'ότι σε χημεία και βιολογία. Τα πεδία δεν έπεξαν κάποιο ιδιαίτερο ρόλο καθώς έχω σαν πρώτη επιλογή σχολές Πολυτεχνίων και Μαθηματικών/Φυσικής/Προγραμματισμού, οι οποίες είναι προσβάσιμες και από τις 2 κατευθύνσης.

Για θεωρητική ούτε λόγος, καθώς αν και οι επιδόσεις μου σε ολα τα μαθήματα είναι πιστεύω αρκετά άνω του μετρίου (ψωωωώνιοοο :P), μου φαίνεται πολύ πιο δύσκολο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις μαθημάτων όπως η ιστορία απ'ότι σε αυτές των περισσοτέρων μαθημάτων της κατεύθυνσής μου (πλην ΑΟΔΕ φυσικά :P)

(σχετικό θέμα: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=57434)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Επέλεξα τη θεωρητική κατεύθυνση για δυο λόγους: πρώτον, μου άρεσαν πάρα πολύ τα φιλολογικά μαθήματα και είχα έφεση σε αυτά - δεύτερον, η σχολή στην οποία στόχευα ανήκε στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών. Είχα μάλιστα αποφασίσει πως θα πάω στη θεωρητική από το γυμνάσιο κιόλας. Ποτέ δεν σκέφτηκα να ακολουθήσω τη θετική ή την τεχνολογική κατεύθυνση, γιατί ενώ διάβαζα και τα θετικά μαθήματα, δεν μου αρέσαν τόσο, όσο τα φιλολογικά. Με τη λογοτεχνία, μάλιστα, ησχολούμην και στον ελεύθερό μου χρόνο, διαβάζοντας εξωσχολικά βιβλία, γράφοντας κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Είχα επιλέξει τεχνολογική για 2 λόγους
α)επειδή είχα περισσότερη κλίση στα μαθήματα αυτής της κατεύθυνσης και μπορούσα να τα καταλαβαίνω καλύτερα και άρα να είμαι πιο αποδοτική.
β)οι σχολές που μου άρεσαν αφορούσαν την τεχνολογική κατεύθυνση.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κική92

Νεοφερμένος

Η Κική92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θέρμη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Εγώ ποτέ δεν φαντάστηκα τον εαυτό μου στη θεωρητική κατεύθυνση και επειδή μου άρεσαν πολύ τα μαθηματικά (ενώ βαριόμουν απίστευτα την ιστορία και τα αρχαία) διάλεξα τεχνολογική... Επίσης από το δημοτικό είχα μια κλήση προς τους υπολογιστές (ώρες καθόμουν και "ανακάλυπτα" τον υπολογιστή και ό,τι θέλουν σχετικό με υπολογιστή η οικογένειά μου και οι φίλες μου, εμένα λένε) και γι αυτό θέλω όσο τίποτε άλλο να περάσω στο τμήμα εφαρμοσμένης πληροφορικής του ΠΑΜΑΚ.. Αυτοί ήταν οι κυριότερη λόγοι! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimis-mhx

Νεοφερμένος

Ο jimis-mhx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
εγω ειχα επιλεξει την τεχνολογικη για χαρη των μαθηματικων και της φυσικης...βασικα πιστευω οτι η πλειοψηφια των μαθητων επιλεγουν κατευθυνσεις αναλογα με τα μαθηματα της αρεσκιας τους, βεβαια υπαρχουν και καποιοι που γενικα δεν εχουν σκοπο να διαβασουν ουτε τους αρεσει καποιο μαθημα,αυτοι πηγαινουν κυριως στην τεχνολογικη και θεωρητικη...ενω η Θετικη ηταν παντα πολος ελξης για τους ''καλους''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Να σας πω και εγώ αλλά θα ήθελα να δώσετε την δέουσα κατανόηση. (βλέπε τρελή :hehe::P)

Η θεωρητική είχε απορριφτεί εξαρχής γιατί στα θεωρητικά μαθήματα δεν είχα παραγωγικό διάβασμα και δεν με ενδιέφεραν και τόσο όσο τα μαθηματικά!
Επομένως ήμουν ανάμεσα σε τεχνολογική και θετική. Σε κάποια φάση είχα σκεφτεί την φαρμακευτική οπότε πήγαινα προς θετική.

Ήρθε λοιπόν το καλοκαίρι, προς βʼ λυκείου, που έκλεισα καθηγητή για ιδιαίτερα φυσικής (ακόμα δεν είχα κατασταλάξει). Αν πήγαινα θετική θα κάναμε και χημεία και θα αρχίζαμε ποιο νωρίς μαθήματα.:oops:
Εκεί κόλλησα:P (επειδή ήμουν τόσα χρόνια:spasiklas::redface:)
Ξέφυγα πλέον από την ιδέα της φαρμακευτικής και λέω: «οκ, πάω τεχνολογική και βλέπουμε».

Έτσι πήγα και συνέχισα με τεχνολογική! Και δεν το μετάνιωσα…Αν και με ανησυχούσε το επίπεδο μαθημάτων στη τεχνολογική βʼ λυκείου, δεν είδα διαφορά! Πχ σε κοινό διαγώνισμα, θετικής τεχνολογικής, είχα γράψει το μεγαλύτερο, αν και τεχνολογική..

Για αυτό αποφάσισα να ανοίξω και το εν λόγω θέμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Ήθελα εξαρχής Ιατρική και η Βιολογία και η Χημεία ήταν πάντα τα αγαπημένα μου μαθήματα οπότε η Θετική ήταν μονόδρομος. Το πρόβλημα ήταν η Φυσική και τα Μαθηματικά τα οποία πάντα είχα από φόβο. Και τα δεύτερα επιβεβαίωσαν τους φόβους μου και με κράτησαν εκτός Ιατρικής. Τεχνολογική ούτε που είχα μπει στον κόπο να τη σκεφτώ σαν επιλογή, δεν ήξερα καλά καλά τα μαθήματα που γινόταν (κι ακόμα δεν είμαι απολύτως σίγουρη για το περιεχόμενο και τον τίτλο τους:redface:).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Να σας πω και εγώ αλλά θα ήθελα να δώσετε την δέουσα κατανόηση. (βλέπε τρελή :hehe::P)

Η θεωρητική είχε απορριφτεί εξαρχής γιατί στα θεωρητικά μαθήματα δεν είχα παραγωγικό διάβασμα και δεν με ενδιέφεραν και τόσο όσο τα μαθηματικά!
Επομένως ήμουν ανάμεσα σε τεχνολογική και θετική. Σε κάποια φάση είχα σκεφτεί την φαρμακευτική οπότε πήγαινα προς θετική.

Ήρθε λοιπόν το καλοκαίρι, προς βʼ λυκείου, που έκλεισα καθηγητή για ιδιαίτερα φυσικής (ακόμα δεν είχα κατασταλάξει). Αν πήγαινα θετική θα κάναμε και χημεία και θα αρχίζαμε ποιο νωρίς μαθήματα.:oops:
Εκεί κόλλησα:P (επειδή ήμουν τόσα χρόνια:spasiklas::redface:)
Ξέφυγα πλέον από την ιδέα της φαρμακευτικής και λέω: «οκ, πάω τεχνολογική και βλέπουμε».

Έτσι πήγα και συνέχισα με τεχνολογική! Και δεν το μετάνιωσα…Αν και με ανησυχούσε το επίπεδο μαθημάτων στη τεχνολογική βʼ λυκείου, δεν είδα διαφορά! Πχ σε κοινό διαγώνισμα, θετικής τεχνολογικής, είχα γράψει το μεγαλύτερο, αν και τεχνολογική..

Για αυτό αποφάσισα να ανοίξω και το εν λόγω θέμα!
Τί εννοείς "αν και τεχνολογική"? Νόμιζα ότι τα μαθηματικά και η φυσική ήταν ίδια σε θετική και τεχνολογική. Επομένως, γιατί κάποιος από τεχνολογική να υστερεί κάποιου που πάει στη θετική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Γιατί επικρατεί η ιδέα ότι η Θετική μαζεύει τους γερούς μαθητές σε όλα τα μαθήματα και ότι εκεί γράφονται οι μεγαλύτεροι βαθμοί στα κοινά μαθήματα. Αυτό φυσικά δε θα έπρεπε να συμβαίνει αφού την θετική σκέψη πρέπει να την αναπτύξουν εξίσου και οι τεχνολογικοί και οι θετικοί, αλλά έχει να κάνει με τον μαθητή, με το σχολείο και γενικά με την ιδέα που έχουν όλοι για αυτούς που προετοιμάζονται για Ιατρικές σχολές. Προσωπικά θεωρώ ότι αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται γι'αυτές μπορεί να αποκομίσει τα μέγιστα από την τεχνολογική κατεύθυνση χωρίς να μπλέξει με χημεία και βιολογία που ομολογουμένως δεν τις λες και παιχνιδάκι. Κάτι που ενισχύει αυτήν την ιδέα είναι ότι στην τεχνολογική καταλήγουν και μερικοί μαθητές οι οποίοι απλά δεν γουστάρουν τα θεωρητικά και βρίσκουν την τεχνολογική σαν μόνη διέξοδο. Εκεί πέφτει η γενικότερη απόδοση της Τεχνολογικής και συνήθως αυτοί χαλάνε και το κλίμα σε σχολεία/φροντιστήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Τί εννοείς "αν και τεχνολογική"? Νόμιζα ότι τα μαθηματικά και η φυσική ήταν ίδια σε θετική και τεχνολογική. Επομένως, γιατί κάποιος από τεχνολογική να υστερεί κάποιου που πάει στη θετική?
ίδια είναι αλλά έχει επικρατήσει ένας μύθος σχετικά με το επίπεδο των μαθημάτων και των μαθητών..
Υπάρχει αντίστοιχο θέμα, αν θέλεις σου δίνω link, αν το βρω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
ίδια είναι αλλά έχει επικρατήσει ένας μύθος σχετικά με το επίπεδο των μαθημάτων και των μαθητών..
Υπάρχει αντίστοιχο θέμα, αν θέλεις σου δίνω link, αν το βρω:P
Μάλλον πρόκειται για μύθο, όπως είπες και εσύ. Ξέρω παιδιά από τεχνολογική που αρίστευσαν. Ολες αυτές οι γενικεύσεις που γίνονται είναι ξεπερασμένες. Κάθε κλάδος έχει την ιδιαιτερότητα του και είναι όλοι εξ'ίσου απαιτητικοί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GStef

Νεοφερμένος

Ο GStef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Πάντως thodora η επιλογή που έκανες δεν σε υποτιμά σαν χαρακτήρα, ίσα ίσα πολλές φορές οι πιο σωστές αποφάσεις βγαίνουν απο φαινομενικά επιπόλαιες σκέψεις.

back to topic

Στην β λυκείου ένας από τους λόγους για τους οποίους πήγα θετική ήταν αυτή η φήμη σχετικά με το επίπεδο των μαθητών. Από την προσωπική μου εμπειρία πάντως έχω να πω ότι ο μύθος αυτός εν μέρει ισχύει, γιατί αν και τις περισσότερες φορές υπάρχουν άριστοι μαθητές και στις 2 κατευθύνσεις, οι αδιάφοροι μαθητές συνήθως προτιμούν την τεχνολογική, και έτσι κατα συνέπεια πιθανώς το επίπεδο να μειωθεί. Αυτό όμως φυσικά δεν γίνεται σε τέτοιο βαθμο ώστε να υποβαθμίζει το μάθημα και εξαρτάται και από την θέληση των καλών μαθητών να υποστηρίξουν το μάθημα. Έτσι οι μαθητές δεν πρέπει να επηρεάζονται από αυτή την αντίληψη και να αποφεύγουν την τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πάντως thodora η επιλογή που έκανες δεν σε υποτιμά σαν χαρακτήρα, ίσα ίσα πολλές φορές οι πιο σωστές αποφάσεις βγαίνουν απο φαινομενικά επιπόλαιες σκέψεις.

Δεν θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο υποτιμήθηκα!:)
Ήθελα απλά να δω αν κάνω μόνο εγώ επιπόλαιες επιλογές!:redface::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Οι σχολές που μ΄αρέσουν και μ΄ενδιαφέρουν είναι στο Πολυτεχνείο, οπότε τεχνολογική αν και σκέπτομαι στη Β΄Λυκείου να πάω στη θετική λόγω της φήμης ότι στην θετική γίνεται "καλύτερο" μάθημα ή "πιο υψηλού" επιπέδου. Δεν το έχω αποφασίσει 100%, περιμένω να δω τα παιδιά που θα δηλώσουν τεχνολογική και απ΄αυτό θα καταλάβω τι μάθημα θα γίνει! Σας μπέρδεψα;;;
( :) Δώρα! )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΑngieP.

Νεοφερμένος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Εγώ θέλω να μπω παιδαγωγικά, τα οποία υπάρχουν σε όλες τις κατευθύνσεις. Έτσι δεν ήθελα και πολύ να σκεφτώ σε ποια κατεύθυνση θα πάω!! Το πρώτο λοιπόν που σκέφτηκα εγώ προσωπικά ήταν τα μαθήματα! Πήγα θεωρητική γιατί μου προκαλούν ενδιαφέρον κάποια από τα μαθήματα και είμαι καλύτερη σε αυτά! Δε θα πήγαινα με τίποτα θετική η τεχνολογική γιατί δεν είμαι καθόλου καλή στη φυσική και δε μ'αρέσει κιόλας! Για άλλους όμως που δεν έχουν τη δική μου ευχέρεια παίζουν σημαντικό ρόλο τα πεδία που ανοίγουν στην κάθε κατεύθυνση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Για άλλους όμως που δεν έχουν τη δική μου ευχέρεια παίζουν σημαντικό ρόλο τα πεδία που ανοίγουν στην κάθε κατεύθυνση!
Mέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα κανένα παιδί να ρίσκαρε κάποια μαθήματα....Να πει δηλαδή: ''δεν είχα ιδιαίτερη έφεση στη φυσική αλλά παρόλο αυτά πήγα θετική καθώς το μεγάλο μου όνειρο ήταν να γίνω ιατρός!''

Οπότε, σύμφωνα με τις εώς τώρα απαντήσεις, τα μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης προέχουν ως κριτήριο για την επιλογή της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Mέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα κανένα παιδί να ρίσκαρε κάποια μαθήματα....Να πει δηλαδή: ''δεν είχα ιδιαίτερη έφεση στη φυσική αλλά παρόλο αυτά πήγα θετική καθώς το μεγάλο μου όνειρο ήταν να γίνω ιατρός!''

Οπότε, σύμφωνα με τις εώς τώρα απαντήσεις, τα μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης προέχουν ως κριτήριο για την επιλογή της.
Σίγουρα, δύσκολα κανείς θα ρισκάρει, ειδικά αν έχει θέσει συγκεριμένους στόχους. Πάντως, νομίζω πως και τα πεδία της κάθε κατεύθυνσης μετρούν. Είναι αλληλοσυμπληρούμενα αυτά τα δυο (τα μαθήματα και το επιστημονικό πεδίο). Δεν νομίζω εξ'άλλου πως κάποιον θα τον ενδιέφερε να σπουδάσει κάτι στο οποίο δεν είναι καλός. Δύσκολα θα γίνει κάποιος μαθηματικός, παραδείγματος χάριν, αν δεν είναι καλός στα μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Σίγουρα, δύσκολα κανείς θα ρσκάρει, ειδικά αν έχει θέσει συγκεριμένους στόχους. Πάντως, νομίζω πως και τα πεδία της κάθε κατεύθυνσης μετρούν. Είναι αλληλοσυμπληρούμενα αυτά τα δυο (τα μαθήματα και το επιστημονικό πεδίο). Δεν νομίζω εξ'άλλου πως κάποιον θα τον ενδιέφερε να σπουδάσει κάτι στο οποίο δεν είναι καλός. Δύσκολα θα γίνει κάποιος μαθηματικός, παραδείγματος χάριν, αν δεν είναι καλός στα μαθηματικά.
Δεν διαφωνώ ότι συνδιάζονται αλλά κύροα προτεραιότητα δίνουμε στα μαθήματα νομίζω..
Η woochoogirl πρέπει να ήταν που είπε ότι παραμέλησε το όνειρό της από φόβο για κάποια μαθήματα, αν κατάλαβα καλά.

Δεν μιλάω για 'ακραίες' καταστάσεις σαν τον μαθηματικό που λες, αλλά πχ ιατρική και φυσική που είπα πριν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ ότι συνδιάζονται αλλά κύροα προτεραιότητα δίνουμε στα μαθήματα νομίζω..
Η woochoogirl πρέπει να ήταν που είπε ότι παραμέλησε το όνειρό της από φόβο για κάποια μαθήματα, αν κατάλαβα καλά.

Δεν μιλάω για 'ακραίες' καταστάσεις σαν τον μαθηματικό που λες, αλλά πχ ιατρική και φυσική που είπα πριν...
Αν, όμως, πράγματι το όνειρο κάποιου είναι η ιατρική, όπως ανέφερες, δύσκολα θα το κυνηγήσει αν δεν είναι καλός στα θετικά μαθήματα, γνωρίζοντας οτι η συγκεκριμένη σχολή είναι η top του πεδίου. Εξαρτάται βέβαια και από το πόσο "κακός" μαθητής είναι σε αυτά τα μαθήματα. Αν θέλει λίγη βελτίωση απλώς, τότε γιατί να παρατήσει το όνειρό του? Αν, όμως, πρόκειται για μαθητή που παίρνει κάτω από τη βάση, πολύ δύσκολα θα το κυνηγήσει... Μάλλον θα προτιμήσει κάτι πιο εφικτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top