Έλλειψη Αυτοσυγκέντρωσης

antonysss

Νεοφερμένος

Ο antonysss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Έπειτα από πολύ προσπάθεια και αφού δεν μπόρεσα να αντιμετωπίσω το πρόβλημα μόνος μου,αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας.
Είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου και έχω έλλειψη αυτοσυγκέντωσης.
Έχω υψηλούς στόχους και θέλω να σπουδάσω στο εξωτερικό.Έχω κάνει
την αίτηση μου και απλά περιμένω ένα Απολυτήριο Λυκείου με minimum 17.
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να συγκεντρωρώ στο διάβασμα μου. Όλη μέρα είμαι στο facebook,χωρίς ουσιαστικό λόγο, και άμα δεν είμαι στον υπολογιστή θα αποφασίσω να κάνω κάτι άλλο για να μην διαβάσω(π.χ. να δω τηλεόραση). Οι βαθμοί μου είναι καλοί στα τετράμηνα(από 17,5+) αλλά στις τελικές εξετάσεις πατώνω γιατί απλά δεν έχω δώσει έμφαση όσο πρέπει στο διάβασμα μου.
Όλο κάτι με αποσυντονίζει και μπορεί να διαβάζω π.χ. Βιολογία και να σκέφτομαι "άραγε,τι γίνεται στο Internet"? .Έτσι μπορεί να ξοδέψω και όλη μου την ημέρα μπροστά από τον υπολογιστή και να μην κάνω τίποτα.
Απλά όταν πάω να διαβάσω,πελαγώνω με αυτά που βλέπω και αποφασίζω να κάνω κάτι άλλο παρά να διαβάσω.
Το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό γιατί δεν ξέρω τι να κάνω.Εν τω μεταξύ,δεν μπορώ να μην μπαίνω καθόλου στο Internet γιατί πρέπει να ελέγχο τα e-mail μου(περιμένω μηνύματα από πανεπιστήμια). Σε περίπτωση που δεν είμαι στον υπολογιστή,μπαίνω στο Internet μέσω του κινητού μου κάθε 5 λεπτά.

Το ξέρω ότι το πρόβλημα μου μοιάζει με ενός άλλου μέλους αλλά θα παρακαλούσα να με βοηθήσετε έτσι ώστε να μπορέσω να το αντιμετωπίσω και να επικεντρωθώ στο διάβασμα μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
1) Άλλαξε την ιδιότητά σου μιας και λέει (Μαθητής Β'Λυκείου) !