2012 - Η ανάσα των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας (;)

Lap

Νεοφερμένος

Ο Lap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πρόσφατα ανακάλυψα αυτό το φόρουμ τελείως τυχαία. Όπως φαίνεται κάποιος μαθητής μου ανήρτησε εδώ έναν πίνακα ανωμάλων ρημάτων με το όνομά μου ως συγγραφέα. Πολύ καλή η προσπάθεια που γίνεται εδώ μακάρι να το είχα ανακαλύψει παλιώτερα. Βέβαια αυτό δεν είναι το θέμα μου. Όπως ίσως καταλάβατε, φίλοι συνάδελφοι, από τον τίτλο, το θέμα μου αφορά τις φήμες που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό σχετικά με την ολοκλήρωση του μέτρου των ολοήμερων δημοτικών σχολείων και την επέκτασή του στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με λίγα λόγια ότι σταματάνε οι μαζικές προσλήψεις δασκάλων και ξεκινάνε αυτές των καθηγητών στην δευτεροβάθμια. Θεωρώ το ζήτημα πολύ σημαντικό, όπως φαντάζομαι και οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε παρόμοια θέση με την δική μου, δηλ. να τρέχουν σε ιδιαίτερα για να μπορέσουν να εχουν κάποια έσοδα και να παρακαλάνε για ένα φροντιστήριο Μ.Ε μήπως και κολλήσουν κανένα ένσημο. Έχετε κάποια παραπάνω πληροφόρηση σχετικά; Γνωρίζετε κάποια σελίδα επίσημη που θα μπορούσε κάποιος να παρακολουθεί και να ενημερώνεται γι αυτό το θέμα;
Σας ευχαριστώ και περιμένω τα σχόλια και τις απαντήσεις σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Αν και ακομα φοιτητης σε "καθηγητικη σχολη" καταλαβαινω την αγωνια σου.Οντως συζητειται εντονα για επεκταση του θεσμου των ολοημερων και στα γυμνασια αλλα και στα λυκεια.Προς το παρον αυτο που ξερουμε ειναι οτι απο του χρονου καταργειται σταδιακα ο πινακας αναπληρωτων και ωρομισθιων και πλεον ολες οι προσληψεις θα γινονται μεσω ασεπ.Επισης συζητειται και ο θεσμος του δοκιμου εκπαιδευτικου για δυο χρονια οπου εκει θα κρινεται αν ειναι καταλληλος να διδαξει.Οποτε η διαδρομη για να γινει καποιος εκπαιδευτικος και να παιρνει 1000-1100 ευρω θα ειναι η εξης:Θα πρεπει να περασει στις πανελληνιες να τελειωσει το πανεπιστημιο να πετυχει στον ασεπ και να πεισει στο τελος σε μια διετη δοκιμασια-αξιολογηση οτι ειναι καταλληλος για να διδαξει!!!!!Αυτα τουλαχιστον ανακοινωσε το υπουργειο.Το αν αξιζει τελικα ολο αυτο ειναι πλεον ενα θεμα αν βεβαια πραγματοποιηθουν.Προσωπικα πιστευω πως οχι.....

Υ.Γ Η κυρια Διαμαντοπουλου παντως οπως ειπε η ιδια προτεραιοτητα εχουν οι μεταρρυθμισεις στο νηπιαγωγιο και το δημοτικο:jumpy::jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Και πως ακριβώς θα λειτουργεί ένα ολοήμερο λύκειο; Και ποιος ο λόγος ύπαρξης του;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lap

Νεοφερμένος

Ο Lap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν τελικά εφαρμοστεί στο Λύκειο αυτό το μέτρο. Πιο λογικό μου φαίνεται να λειτουργήσει στο γυμνάσιο που οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές. Πάντως ο σκοπός είναι να απασχολούνται οι μαθητές περισσότερες ώρες και να μην έχουν εργασίες για το σπίτι αλλά να λύνουν όποιες απορίες και ασκήσεις στον σχολείο παρουσία καθηγητη. Αυτός ήταν και ο σκοπός της εφαρμογής του μέτρου στα δημοτικά. Πετυχημένος ή όχι αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Επειδή το συνηθίζω να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τα παιδιά στην τάξη, περί εκπαίδευσης, τους ρωτάω για τι δεν τους αρέσει στην εκπαίδευση και τι θα ήθελαν να αλλάξει. Και μου είπαν ακριβώς αυτό, ότι δεν αντέχουν να είναι από το πρωι μέχρι το βράδυ πρώτα στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο, και να διαβάζουν και για το μεν και για το δε. Όταν τους ρώτησα τι προτείνουν, μου είπαν ακριβώς αυτό! ότι δηλαδή θα ήθελαν να μένουν στο σχολείο μέχρι τις 4 το απόγευμα με σκοπό να κάνουν εκεί με την βοήθεια καθηγητών την μελέτη για την επόμενη ημέρα, και όταν φεύγουν από το σχολείο να βάζουν λουκέτο στο διάβασμα και να ασχολούνται με άλλες δραστηριότητες όπως αθλητισμός, μουσική κλπ. Συγκεκριμένα μου λένε, όπως στις ταινίες που βλέπουμε στην Αμερική κύριε που οι μαθητές έχουν τα ντουλαπάκια τους και αφήνουν εκεί τα βιβλία και τα ξαναβρίσκουν την επόμενη ημέρα.

Μακάρι να γίνει μια τέτοια κίνηση αν και θα έρθει σε κόντρα με μεγάλα συμφέροντα (φροντιστήρια)... Αλλά εγώ είμαι της άποψης να ακούσουμε τι θέλουν οι μαθητές. Αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
:hmm:αληθεια υπαρχει περιπτωση να σταματησουν οι μαζικες προσληψεις στα δημοτικα και να αρχισουν στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση?? δηλαδη, εγω που του χρονου δινω πανελληνιες και σκεφτομουν ως δευτερη επιλογη τα φιλολογικα και πρωτη τα παιδαγωγικα δημοτικης, λογω της γρηγορης αποκαταστασης, να αρχιζω να το ξανασκεφτομαι??:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonela

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η antonela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Επειδή το συνηθίζω να κάνω φιλοσοφικές συζητήσεις με τα παιδιά στην τάξη, περί εκπαίδευσης, τους ρωτάω για τι δεν τους αρέσει στην εκπαίδευση και τι θα ήθελαν να αλλάξει. Και μου είπαν ακριβώς αυτό, ότι δεν αντέχουν να είναι από το πρωι μέχρι το βράδυ πρώτα στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο, και να διαβάζουν και για το μεν και για το δε. Όταν τους ρώτησα τι προτείνουν, μου είπαν ακριβώς αυτό! ότι δηλαδή θα ήθελαν να μένουν στο σχολείο μέχρι τις 4 το απόγευμα με σκοπό να κάνουν εκεί με την βοήθεια καθηγητών την μελέτη για την επόμενη ημέρα, και όταν φεύγουν από το σχολείο να βάζουν λουκέτο στο διάβασμα και να ασχολούνται με άλλες δραστηριότητες όπως αθλητισμός, μουσική κλπ. Συγκεκριμένα μου λένε, όπως στις ταινίες που βλέπουμε στην Αμερική κύριε που οι μαθητές έχουν τα ντουλαπάκια τους και αφήνουν εκεί τα βιβλία και τα ξαναβρίσκουν την επόμενη ημέρα.

Μακάρι να γίνει μια τέτοια κίνηση αν και θα έρθει σε κόντρα με μεγάλα συμφέροντα (φροντιστήρια)... Αλλά εγώ είμαι της άποψης να ακούσουμε τι θέλουν οι μαθητές. Αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο!
Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι καθηγητές!!!!!!:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Όσοι πτυχιούχοι των λεγόμενων «καθηγητικών» Τμημάτων, δεν έχουμε ιδέα από μαθήματα παιδαγωγικού κλάδου και διδακτικής (της επιστήμης π.χ. μαθηματικών), τι κάνουμε; Από πού μαθαίνουμε για να ανταπεξέλθουμε για τον ΑΣΕΠ; Επίσης, για την Ευκλείδεια Γεωμετρία στον ΑΣΕΠ τι κάνουμε όσοι έχουμε να την δούμε μπροστά μας από την 1η λυκείου;

Υ.Σ.: Λόγω κακού δημόσιου καθηγητή ακατάλληλου για διδασκαλία, δεν είχα και τις καλύτερες επιδόσεις σαν μαθητής στην Ευκλείδεια Γεωμετρία (Μαθηματικά Γεν.Παιδείας) στην πρώτη λυκείου (χωρίς φροντιστήριο τότε). Μόνο στην δευτέρα λυκείου στις πανελλήνιες εξετάσεις (λόγω φροντιστηριακής βοήθειας) έγραψα 18,5 με λιγότερη ύλη από την πρώτη λυκείου, αν θυμάμαι καλά. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Όσοι πτυχιούχοι των λεγόμενων «καθηγητικών» Τμημάτων, δεν έχουμε ιδέα από μαθήματα παιδαγωγικού κλάδου και διδακτικής (της επιστήμης π.χ. μαθηματικών), τι κάνουμε; Από πού μαθαίνουμε για να ανταπεξέλθουμε για τον ΑΣΕΠ; Επίσης, για την Ευκλείδεια Γεωμετρία στον ΑΣΕΠ τι κάνουμε όσοι έχουμε να την δούμε μπροστά μας από την 1η λυκείου;
Ετσι κι αλλιως πλεον για να γινεις καθγητης στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση δεν αρκει πλεον μονο πτυχιο μαθηματικου.Υπαρχει και καινουριο φρουτο που λεγεται Πτυχιο Διδακτικης Επαρκειας και πλεον πρεπει να το εχουμε ολοι.Η τιμη του απο οτι εχω ακουσει παντως ειναι λιγακι τσιμπιμενη.Το Βιολογικο Κρητης,αν τσεκαρεις www.biology.uoc.gr σου το δινει κι αυτο (αν καταλαβα τα οσα λεει),αν καθισεις δυο παραπανω εξαμηνα στη σχολη και περασεις ο,τι απαιτειται.Για το τμημα μου η αληθεια δεν εχω ιδεα αν ισχυει κατι παρομοιο.Το ρεζουμε ειναι οτι αν γινεις καθηγητης,αναγκαστικα εχεις εκπαιδευτει και σε αυτον τον τομεα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
αν αυτο το μετρο εφαρμοστει απο το 2012 δεν χρειαζεται λογος ανησυχιας γιατι πολυ απλα ο κοσμος θα καταστραφει οποτε τσαμπα θα παει. το ειπε και ο χαρδαβελας.;)


σοβαρα τωρα ενα παιδι που θα παει δημοτικο τι σχεση εχει με το ολοημερο? οι δασκαλοι χρειαζονται και θα χρειαζονται. η την δουλεια των δασκαλων θα την κανουν οι καθηγητες?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ανέκαθεν στα Ελληνικά σχολεία (από το Νηπιαγωγείο έως και το Διδακτορικό) συγκροτούνται προγράμματα διδασκόντων και όχι διδασκομένων...

Πτυχιούχος μη "καθηγητικής" σχολής (εν δυνάμει όμως γίνεται)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Μα τα λεγόμενα "καθηγητικά" Τμήματα για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν ανήκουν στην Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής όπως το Παιδαγωγικό Τμήμα (Δημοτικής ή Προσχολικής Αγωγής), Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Τμήμα Φιλολογίας,...κτλ για να περιέχουν στο πρόγραμμά τους μαθήματα παιδαγωγικού περιεχομένου. Ανήκουν στην Σχολή Θετικών Επιστημών που αυτό σημαίνει καθαρά επιστημονικά μαθήματα θετικών επιστημών και άλλα εργασιακά δικαιώματα εκτός χώρου εκπαίδευσης κάτι που στην Ελλάδα είναι αόρατα γράμματα.

Από πότε η θετική επιστήμη (π.χ. φυσική, βιολογία, μαθηματικά, γεωλογία, χημεία, επιστήμη υλικών, πληροφορική) θεωρείται παιδαγωγική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top