Σχολιασμοί στο μάθημα της φυσικής-ψηφοφορία

ister

Νεοφερμένος

Ο ister αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει απο Κρόκος (Κοζάνη). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
παιδιά, καλή σχολική χρονιά!!!

θα ήθελα να συλλέξω κάποιες γνώμες για να βγάλω κάποια συμπεράσματα! σε αυτό, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δική σας ειλικρινής απάντηση!
στο τέλος της χρονιάς, δίνω αυτό το έντυπο στα παιδιά για να το συμπληρώσουν ανώνυμα φυσικά!

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Στο παρόν έντυπο να κάνετε αξιολόγηση σε 3 επίπεδα. Στο 1ο επίπεδο αξιολογείτε τον ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, στο 2ο το ΜΑΘΗΜΑ-ΒΙΒΛΙΟ, στο 3ο το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ αν φυσικά το μάθημα είναι εργαστηριακό. Η αξιολόγηση είναι ανυπόγραφη. Παρακαλώ να απαντήσετε ειλικρινά!!! Έτσι θα βοηθήσετε στη διόρθωση λαθών στο μέλλον και στην καλύτερη οργάνωση του μαθήματος.

ΜΑΘΗΜΑ………………………………… ΤΑΞΗ…………………………….

1ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Ήταν στο μάθημά του προετοιμασμένος ικανοποιητικά;




Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;




Έκανε το μάθημα ευχάριστο;




Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;




Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;




Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;




Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;




Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;




Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;




Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;







2ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Ήταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;




Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;




Ήταν η ύλη μεγάλη;




Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;




Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;




Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;






3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Έκανες πολλά εργαστήρια;




Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;




Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****




Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;

***** (Σημείωση) : να αναφέρεις τις ελλείψεις που διέκρινες στα εργαστήρια


ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:…………………………………………………………….…………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ




1η ερώτηση

ποιές ώρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
α 1η-2η
β 3η-4η
γ 5η-6η
δ 7η


2η ερώτηση
ποιες ημέρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;

α Δευτέρα-Παρασκευή
β Δευτέρα -Πέμπτη
γ Τρίτη-Πέμπτη
δ Δευτέρα-Τετάρτη

3η ερώτηση
πού αντιμετωπίζετε μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής;

α ανάπτυξη θεωρίας
β επίλυση προβλημάτων
γ εργαστηριακές ασκήσεις
δ χρήση μαθηματικών στη φυσική


4η ερώτηση
πού οφείλεται η όποια αδυναμία, κατά την κρίση σας, στην κατανόηση του μαθήματος της φυσικής;

α στους ελλειπείς καθηγητές
β στη φύση του μαθήματος ή σε ελλειπή προετοιμασία των μαθητών
γ στο υψηλό επίπεδο μαθηματικών
δ σε όλα τα παραπάνω


από εσάς θα ήθελα οι απαντήσεις να δίνονται στη μορφή πχ 1α, 2β κτλ
ευχαριστώ δημόσια τον Djimmakos που με βοήθησε να ανοίξω αυτό το θέμα!
περιμένω και δικούς σας σχολιασμούς σε οτιδήποτε δεν έλαβα υπόψιν μου σε αυτό το ερωτηματολόγιο!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Παρολο που γραφτηκε πριν 3 χρονια, μαρεσε το ερωτηματολογιο και ειπα να απαντησω :D
(Παρολο που θα ηθελα πολύ να σχολιασω την καθηγητρια μου στο 1ο επιπεδο, δεν νομιζω να ενδιαφερει κανεναν, οποτε παω κατευθειαν στο 2ο)
Λοιπον...

Ήταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;
Πολύ

Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
Ελαχιστα, γιαυτο διαβαζω παντα απο το βοηθημα)

Ήταν η ύλη μεγάλη;
Όχι σχετικα, ευκολη ηταν

Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
Ελαχιστα

Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
Ναι

Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
Πολύ

3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

Έκανες πολλά εργαστήρια;
Ελαχιστα

Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
Όχι (βαρεμαρα σκετη ηταν)

Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****
Ναι (η καθηγητρια εφερνε μονη της τα παντα)

1η ερώτηση
ποιές ώρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
3η-4η

2η ερώτηση
ποιες ημέρες προτιμάτε να διδάσκεστε το μάθημα της φυσικής;
Τριτη-Πεμπτη

3η ερώτηση
πού αντιμετωπίζετε μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής;
Επιλυση προβληματων :redface:

4η ερώτηση
πού οφείλεται η όποια αδυναμία, κατά την κρίση σας, στην κατανόηση του μαθήματος της φυσικής;
στη φύση του μαθήματος ή σε ελλειπή προετοιμασία των μαθητών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ncgnick

Νεοφερμένος

Ο ncgnick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Νέα Ερυθραία (Αττική). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Όχι να την σχολιάσεις και την καθηγήτρια σου διότι αυτή είναι υπεύθυνη για το επίπεδο του μαθήματος καθώς και στο να ανακαλύψει τις αδυναμίες σου και να εντείνει τις προσπάθειές της στο να στις διορθώσει τόσο από μόνη της όσο κα ισε συνεργασία με τους υπόλοιπους καθηγητές (π.χ τους μαθηματικούς)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Όχι να την σχολιάσεις και την καθηγήτρια σου διότι αυτή είναι υπεύθυνη για το επίπεδο του μαθήματος καθώς και στο να ανακαλύψει τις αδυναμίες σου και να εντείνει τις προσπάθειές της στο να στις διορθώσει τόσο από μόνη της όσο κα ισε συνεργασία με τους υπόλοιπους καθηγητές (π.χ τους μαθηματικούς)

Μα δεν ειπε κανεις οτι αν το κανω θα το διαβασει... :hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ncgnick

Νεοφερμένος

Ο ncgnick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Νέα Ερυθραία (Αττική). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
Μα δεν ειπε κανεις οτι αν το κανω θα το διαβασει... :hmm::hmm::hmm:

Το θέμα δεν είναι αν θα το διαβάσει εκείνη. Για σκέψου λίγο....;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fibu

Νεοφερμένος

Ο fibu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Φανταστικός καθηγητής, μας έκανε τρελά πειράματα και δημιούργησε και μια ομάδα με ειδική ενισχυτική διδασκαλία που θα μας στείλει στον Πανελλήνιο διαγωνισμό. Μαθαίνουμε απίστευτα πράγματα. Απαλλαγή από τα αρχαία:mpliaks: και τα θρησκευτικά μπορώ να πάρω για να μην χάνω τον χρόνο μου με μπούρδες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
παιδιά, καλή σχολική χρονιά!!!


Ήταν στο μάθημά του προετοιμασμένος ικανοποιητικά;




Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;




Έκανε το μάθημα ευχάριστο;




Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;




Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;




Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;




Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;




Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;




Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;




Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;







2ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Ήταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;




Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;




Ήταν η ύλη μεγάλη;




Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;




Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;




Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;






3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΕΛΑΧΙΣΤΑ
ΜΕΤΡΙΑ
ΠΟΛΥ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Έκανες πολλά εργαστήρια;




Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;




Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο; ****




Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;

***** (Σημείωση) : να αναφέρεις τις ελλείψεις που διέκρινες στα εργαστήρια


ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:…………………………………………………………….…………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Ερωτησεις περι εκπαιδευτικου:
Ήταν στο μάθημά του προετοιμασμένος ικανοποιητικά;
Παντα τελεια!

Ήταν σαφής και κατανοητός στη διδασκαλία του;
Σχεδον παντα. Δινει και παραδειγματα απο την καθημερινη ζωη για να γινονται πιο κατανοητα καποια πραγματα

Έκανε το μάθημα ευχάριστο;

οι πλακες ειναι κομματι του μαθηματος της Φυσικης:D
Έδειχνε ενδιαφέρον για τους μαθητές του;
Μολις καποιος μαθητης ''ξεφευγε'' δεν διαβαζε κλπ του μιλουσε ιδιαιτερος
Το υλικό που έδωσε ήταν αρκετό;
παντα φωτοτυπιες που τις ειχε κανει μονη της και καλυπταν τα παντα.
Ήταν αξιοκρατικός στην αξιολόγησή του;
ναι

Προσπαθούσε να επιλύσει τυχόν απορίες ή ήταν αδιάφορος;
παντα
Ήταν συνεπής στην ώρα προσέλευσης του στο μάθημα;
παντα
Οι εργασίες που ανέθεσε είχαν ενδιαφέρον;
Ναιιι! Και πολλααα εργαστηρια!
Είχε διάθεση προσφοράς ή ήταν κουρασμένος;
Σχεδον παντα ηταν γεματη κεφι με ενα τελειο και γλυκο χαμογελο.



Ήταν χρήσιμο το μάθημα για τη ζωή σας;
Πολυυυ
Ήταν καλογραμμένο το βιβλίο και κατανοητό;
σχεδον καθολου. Οι φωτοτυπιες τις κυριας εκαναν δουλεια!
Ήταν η ύλη μεγάλη;
απο οτι φαινεται θα ειναι αρκετα.
Ήταν η ύλη δύσκολη ή δυσνόητη;
οχι ιδιαιτερα
Είχε αρκετές ασκήσεις ή εργασίες το βιβλίο;
πολλλεςςς
Ήταν ενδιαφέρουσα η ύλη του βιβλίου;
αρκετα.

αξιολογιση εργαστηριου
Έκανες πολλά εργαστήρια;
πολλα!
Είχαν ενδιαφέρον τα εργαστήρια;
πολυ!
Διέκρινες ελλείψεις στο εργαστήριο;
οχι ιδιαιτερα.
Ποια εργαστήρια σε δυσκόλεψαν πιο πολύ;
ως τωρα νομος του Hook
Αλλες παρατηρησεις:
Ενα μεγαλο ευχαριστω στην καθηγητρια μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι αν θα το διαβάσει εκείνη. Για σκέψου λίγο....;)

Τοτε γιατι λες οτι πρεπει να ανακαλυψει τα ελλατωματα της να τα διορθωσει κλπ? Αν ΔΕΝ το διαβασει??? :confused::confused::confused:
Σκεφτομαι... :hmm::hmm::hmm:
Μπα, τιποτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top