×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Αναζήτηση στο iSchool!
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,136 εγγεγραμμένα μέλη και 2,445,452 μηνύματα σε 77,345 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 328 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο iSchool!

Εγγραφή Βοήθεια

Προς επίδοξους καθηγητές

maria1025

Απόφοιτος

H maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 120 μηνύματα.

H maria1025 έγραψε: στις 12:09, 14-09-09:

#1
Γεια σας και παλι! Αυτο το θεμα αφορα ολους τους μελλοντικους εκπαιδευτικους αναξαρτητως ειδικοτητας. Ετσι οπως το σκεφτεστε τωρα που ενδεχομενως ειστε ακομη φοιτητες, που θα θελατε να διδαξετε και γιατι; Σχολειο, φροντηστηριο, ιδιαιτερα..Δεν μπορει, σιγουρα θα το 'χετε σκεφτει εστω και φευγαλεα. Λαβετε υπ' οψιν ολες τις πιθανες παραμετρους...Π.χ. ηθικα κινητρα, μονιμοτητα, λεφτα κτλ. Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο τωρα, αλλα σιγουρα εσεις μπορειτε. Και αφου απαντησετε σε ολα αυτα -σκεφτομενοι παντα την πραγματικοτητα και οχι ουτοποιες- απαντηστε μετα και σε κατι ακομη: Πιστευετε οτι εχει πραγματικα σημασια που διδασκει καποιος ή ειστε της γνωμης οτι καποιος που εχει να δωσει πραγματα θα τα δωσει απο οποια θεση κι αν βρισκετε;;

Περιμενω τις απαντησεις σας και ελπιζω να υπαρξει συμμετοχη γιατι με ενδιαφερει να ακουσω αποψεις...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

maraki love (Μαρία)

Φοιτητής

H Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,985 μηνύματα.

H maraki love έγραψε: στις 12:28, 14-09-09:

#2
αν όχι στο δημόσιο,προτιμώ τα ιδιαίτερα με βλαση την τωρινή κατάσταση:iagree:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 16:27, 14-09-09:

#3
λοιπον δεν ειμαι επιδοξοσ καθηγητησ ,αλλου εχω περασει αλλα θελω να απαντησω

ενασ τεμπελησ μπορει να κανει ζαχαρη ζωη στο δημοσιο

παει σχολειο βαζει ενα τεστ αντε και λιγη παραδοση αντε να σηκωσουμε την ιωαννα τον βασιλη τον κωστακη στον πινακα

να το περασε η ωρα

ΝΤΡΙΝΝΝΤΡΙΝ το κουδουνι στο γραφειο καφεδια ,τσιγαρακι,[μην ακουω για νομουσ δεν ισχυουνστισ περισοτερεσ περιπτωσεισ περι τσιγαρου]

ετσι κανουν οι ασυνειδητοι

για αυτουσ οι μαθητεσ εχουν εναν καλο λογο[ααα αυτοσ ο καθη γητησ ρε φιλε πολλη οκ ξηγιετε [του εμε να μην κανει μαθημα και δεν κανει]
-----------------------------------------
υπαρχει και η αλλη κατηγορια τον καθηγητων που εχουν παρει ζεστα την δουλεια τουσ και νιωθουν οτι εχουν να βοηθησουν τουσ μαθητεσ

αυτοι οι καθηγητεσ ειτε εχουν ταλεντο ειτε οχι σε ενα βαθμο τα καταφερνουν
[αν εχουν ταλεντο και ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΙ τοτε τα αποτελεσματα θα ειναι θαυμασια]

για αυτουσ οι μαθητεσ λεμε [εεεε τον μαλακ..που μασ εφαγε το διαλειμα τι ειναι αυτοσ ρε ποποποπο αντε να αρωστησει να ησυχασουμε [και οι συμαθητεσ συμπληρωνουν [ναι ναι καλα τα λεσ]]

οσο για τα φροντηστιρια εκει πρεπει οποσδηποτε να δουλεψεισ διοτι αν δεν το κανεισ πολλη απλα θα παρεισ τα παπουτσια στο χερι και δεν ειναι οτι ποιο ευχαριστω [πιστεψε με ]


παντωσ για να κλεισω [γιατι σαν πολλα ειπα αν εχεισ κατι να δωσεισ και θεσ πραγμαικα να το δωσεισ ][τοτε ειτε απο φροντηστηριο ειτε απο το σχολειο θα το δωσεισ]
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

maria1025

Απόφοιτος

H maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 120 μηνύματα.

H maria1025 έγραψε: στις 12:05, 15-09-09:

#4
Απαντησεις δεν βλεπω και αναρωτιεμαι γιατι. Φοβαστε να πειτε την αποψη σας; Συζητηση κανουμε...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

manaliss (Μανώλης)

Καθηγητής

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 57 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 36 μηνύματα.

O manaliss έγραψε: στις 14:41, 15-09-09:

#5
Είναι ξεκίνημα της χρονιάς και δύσκολα θα βρεις κόσμο. Αν σε ενδιαφέρει όμως μια άποψη παλιού (22 χρόνια καθηγητής) ορίστε...
Το να είσαι καθηγητής τα έχει όλα.
Στην αρχή έχεις πολύ διάβασμα, για να μπορείς να σταθείς στη τάξη.
Θέλει ψυχολογία να μπορέσεις να καταλάβεις το κοινό απέναντί σου.
Θέλει αυτοπεποίθηση μέσα στη τάξη.
Θέλει έμπρακτα αξιοκρατία και όχι ευνοιοκρατία.
Θέλει αμεσότητα και ειλικρίνεια απέναντι στους μαθητές.
Θέλει αξιοπρέπεια διότι σε αντίθετη περίπτωση γίνεσαι ο περίγελος της τάξης.
Θέλει σεβασμό στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή.
Θέλει "ευήκοον ους" για να αφουγκράζεσαι τη τάξη.
Θέλει αρχικό συμβόλαιο για να ξέρουν όλοι που βρίσκονται το οποίο τηρείται απαρρέκκλιτα.
Τα μαθήματα τα ιδιαίτερα θα γίνουν και είναι ένας καλός λόγος - κίνητρο για να διαβάσεις το παραπάνω. Αν πας για την "αρπαχτή" θα αντέξεις 2-3 χρόνια. Αν φτιάξεις τις υποδομές σου θα προχωρήσεις.
Οι διακοπές είναι απαραίτητες - ασχετα το τι λένε οι εκτός - όμως και σε αυτές καλό είναι να ρίχνεις μια ματιά προς τα πίσω (απολογισμός) και μια σκέψη προς τα εμπρός (προγραμματισμός). Είναι καλός χρόνος για δράση - μετά από την απαραίτητη ξεκούραση.
Σου προσφέρει την ικανοποίηση της προσφοράς και το ότι είσαι ένα σκαλί στην πραγματοποίηση των όποιων στόχων των μαθητών σου. Σου δίνει τη δυνατότητα κυρίως μέσα από τη συμπεριφορά σου να αποτελέσεις παράδειγμα για τους μαθητές σου στην μετέπειτα πορεία τους.
Κανένας μας δεν τα είχε όλα αυτά στο ξεκίνημά του. Αν όμως θεωρήσεις ότι είσαι καθηγητής και τα ξέρεις όλα το έχεις χάσει. Κάθε μέρα μαθαίνεις. Ο Σαββόπουλος στο στίχο του : πως να κρυφτείς απ' τα παιδιά έτσι και αλλιώς τα ξέρουν όλα... νομίζω ότι τα λέει όλα.
Νομίζω πολλά είπα. Σειρά σας τώρα
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

maria1025

Απόφοιτος

H maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 120 μηνύματα.

H maria1025 έγραψε: στις 14:56, 15-09-09:

#6
Σε ευχαριδτω πολυ...Πραγματικα!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

**maRia**

Φοιτητής

H **maRia** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 12 μηνύματα.

H **maRia** έγραψε: στις 23:27, 16-09-09:

#7
χμμ εγω μολις μπηκα χημικο αλλα μαλλον θα προτιμουσα το ιδιαιτερο...με αυτον τον τροπο προσαρμοζεσαι στον εκαστοτε μαθητη ,χωρια που φτιαχνεις μια σχεση μαζι του ανεξαρτητη του μαθηματος αλλα που συμβαλλει στο να γινεται πιο ευχαριστα το μαθημα..η αληθεια ειναι οτι σε σχολειο δεεεν θα ηθελα(μονο που το σκεφτομαι να εχω μπροστα μου το τσουρμο,μου σφιγγεται το στομαχι)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 23:29, 16-09-09:

#8
αυτοσ ειναι ο λογοσ που καβαλανε τα παιδια τουσ καθηγητεσ

αδυναμια επιβολησ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

**maRia**

Φοιτητής

H **maRia** αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 12 μηνύματα.

H **maRia** έγραψε: στις 23:38, 16-09-09:

#9
ναι ειδικα οι καθηγητριες τις περισσοτερες ειναι να τις λυπασαι..ειχαμε μια φετος που μας μιλαγε και ετρεμε ολοκληρη...πως να κανουμε ησυχια??αν δεν εχεις πυγμη δεν πας καθηγητης σε σχολειο,θα σε τρελανουν και θα τους τρελανεις
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 23:51, 16-09-09:

#10
χχχχχχχμμμμμμμμ,ναι
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

anna_md (αννα)

Φοιτητής

H αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 381 μηνύματα.

H anna_md έγραψε: στις 17:54, 17-09-09:

#11
Αρχική Δημοσίευση από **maRia**
ναι ειδικα οι καθηγητριες τις περισσοτερες ειναι να τις λυπασαι..ειχαμε μια φετος που μας μιλαγε και ετρεμε ολοκληρη...πως να κανουμε ησυχια??αν δεν εχεις πυγμη δεν πας καθηγητης σε σχολειο,θα σε τρελανουν και θα τους τρελανεις
ναι, ετσι ηταν ακριβως...Ετοιμη να βαλει τα κλαματα η καημενη. Βεβαια ηταν νεα καθηγητρια
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

killbill

Δραστήριο Μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 165 μηνύματα.

O killbill έγραψε: στις 18:22, 17-09-09:

#12
Αρχική Δημοσίευση από grigoris91
αυτοσ ειναι ο λογοσ που καβαλανε τα παιδια τουσ καθηγητεσ

αδυναμια επιβολησ
Πάντως το να επιβληθείς σε ένα τμήμα 25 ατόμων σε απείθαρχα και ζωηρά παιδιά δεν είναι τόσο απλό, ειδικά στις μέρες μας που τα πράγματα έχουν αλλάξει και η θέση και το κύρος του καθηγητή έχει υποβαθμιστεί. Ο νόμος απαγορεύει και υπαγορεύει πολλά πράγματα στο θέμα της επιβολής του καθηγητή στην τάξη, που σηκώνουν συζήτηση.

Ο νόμος ορίζει οτι αν ένα παιδί κάνει φασαρία τότε ο καθηγητής οφείλει να τον απομακρύνει από την τάξη σε ένα ήσυχο περιβάλλον κατά προτίμηση στην σχολική βιβλιοθήκη όπου μπορεί να διαβάσει λογοτεχνία και ποίηση προκειμένου να ηρεμήσει.

Σας έγραψα κατά γράμμα τον νόμο. Αν εσείς πιστεύετε ότι με αυτά τα μέσα που δίνει ο νόμος, μπορεί ένας καθηγητής να επιβληθεί στην τάξη, τότε εύχομαι ποτέ να μην γίνεται καθηγητές γιατί θα απαγοητευτείτε.

Στην εποχή μου αν ο καθηγητής πχ έδινε ένα χαστούκι σε έναν μαθητή (δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό, απλά θέλω να δείξω το πως έχουν αλλάξει οι καιροί), και το μάθαιναν οι γονεις του, τότε θα έτρωγε άλλο ένα από τους γονείς του για να μάθει να σέβεται τον καθηγητή του.
Αν αυτό γίνει σήμερα το πιο πιθανό είναι ο καθηγητής να καταλήξει στο δικαστήριο.

Κάποτε υπήρχε σεβασμός προς τον καθηγητή. Το ότι το έδρανο του καθηγητή ήταν πιο ψηλά από τα υπόλοιπα θρανία, κάτι σήμαινε. Το ότι όλα τα παιδιά φορούσαν ποδιές κάτι σήμαινε και έπαιζε τον ρόλο του (όχι όπως τώρα που τα παιδιά πρήζουν τους γονείς τους να τους αγοράσουν την πιο ακριβή μάρκα σε ρούχα επειδή αυτό φορούσε ο συμμαθητής τους)

Όλα τα παραπάνω φυσικά χωράνε πολύ μεγάλη κοινωνική συζήτηση. Θα ήθελα πολύ να άκουγα και την γνώμη των γονέων!
Η κατάργησή τους ήταν η αρχή του τέλους για το σχολείο. Ισοπεδώθηκαν τα πάντα και φτάσαμε σήμερα στο άλλο άκρο, ο καθηγητής να τρέμει τον μαθητή!

Δεν θα σας κουράσω πολύ. Απλά παραθέτω μια εικόνα γιατί μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, όπως λένε

http://www.didefth.gr/paideia_xthes_simera.jpg

όσο για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, του γιατί είναι δύσκολο να επιβληθεί ένας καθηγητής στην τάξη, το αφήνω να το ανακαλύψετε μόνοι σας όσοι θα τύχετε στο μέλλον να διδάξετε σε τάξη, πράγμα που σας το εύχομαι γιατί μέσα από την εκπαίδευση θα αλλάξετε γνώμη για πολλά πράγματα..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 19:36, 17-09-09:

#13
λοιπον προσ τον κυριο καθηγητη τησ παρεασ [κιλμπιλ]

μιλατε αρχικα για μια ταξη απειθαρχων μαθητων στην οποια καθηγητησ πρεπει να διδαξει

πολλη ωραια
ΤΟ [ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ
ειναι πωσ θα σε παρει ο μαθητησ [για την ακριβεισ τη εικονα θα του δωσεισ σαν καθηγητησ ][πιστεψτε με κυριε βασιλη οτι και ο ποιο απειθαρχοσ μαθητησ την μερα τησ γνωριμιασ ειναι σαν πουλακι διοτι φοβατε το αγνωστο [δεν ξερει τι του εχει ερθει ]

του εχει ερθει ενασ μαλθακοσ καθηγητακοσ η ενασ ανθρωποσ που μπορει να διασφαλιση την ταξη και την μαθηση]



μετα λετε κατι για χαστουκια

λοιπον το χαστουκι ειναι κατι που εμενα προσωπικα θα μουτο δωσεισ και οταν σε πετυχω υστερα στισ τουαλετεσ θα σου ανοιξω την μυτη

τι θελω να πω με αυτο
-----------------------------------------
η σωματικη βια [χαστουκι ]σιγουρα ειναι ενα μεσο επιβολησ αλλα ειναι προσορινο


δεν πρεπει να τιμωρησεισ με τετοιο τροπο τον μαθητη διοτι δεν τον κανεισ να σε καταλαβει

με το χαστουκι τον κατακτασ ΠΡΟΣΟΡΙΝΑ σωματικα
με τον διαλογο ομωσ τον κατακτασ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ετσι οταν θα μπαινετε στην ταξη ολα θα ειναι οπωσ θα επρεπε να ειναι



προσωπικη εμπειρια[Ο ΜΟΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΧΕ ΦΩΝΑΞΕΙ ΠΟΤΕ]

απλωσ ηξερε να επιβαλετε
οταν ελεγε τερμα τα αστεια τερμα το χαβαλε δεν ειμαστε φιλαρακια

ΟΛΑΚΕΡΗ Η ΤΑΞΗ ΠΑΓΩΝΕ

πραγματικα σασ μιλαω ηταν φοβεροσ


δεν χρειαζονται φωνεσ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

anna_md (αννα)

Φοιτητής

H αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 381 μηνύματα.

H anna_md έγραψε: στις 19:41, 17-09-09:

#14
Αρχική Δημοσίευση από grigoris91
λοιπον προσ τον κυριο καθηγητη τησ παρεασ [κιλμπιλ]

μιλατε αρχικα για μια ταξη απειθαρχων μαθητων στην οποια καθηγητησ πρεπει να διδαξει

πολλη ωραια
ΤΟ [ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ
ειναι πωσ θα σε παρει ο μαθητησ [για την ακριβεισ τη εικονα θα του δωσεισ σαν καθηγητησ ][πιστεψτε με κυριε βασιλη οτι και ο ποιο απειθαρχοσ μαθητησ την μερα τησ γνωριμιασ ειναι σαν πουλακι διοτι φοβατε το αγνωστο [δεν ξερει τι του εχει ερθει ]

του εχει ερθει ενασ μαλθακοσ καθηγητακοσ η ενασ ανθρωποσ που μπορει να διασφαλιση την ταξη και την μαθηση]



μετα λετε κατι για χαστουκια

λοιπον το χαστουκι ειναι κατι που εμενα προσωπικα θα μουτο δωσεισ και οταν σε πετυχω υστερα στισ τουαλετεσ θα σου ανοιξω την μυτη

τι θελω να πω με αυτο
Ετσι ειναι:no1:
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 19:47, 17-09-09:

#15
συγνωμη κυριε βασιλη αλλα αυτο που λετε οτι παλια υπηρχε σεβασμοσ προσ τουσ καθηγητεσ ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω χαζομαρα [συγνωμη κιολασ ]


ο σεβασμοσ δεν ειναι κατι που υπαρχει

παλια οι μαθητεσ δεν ενιωθαν αυτο που ισχυριζονται τωρα οι παπουδεσ οτι ενιωθαν οταν ηταν νεοι δηλαδει σεβασμο αλλα ενιωθαν φοβο

ο σεβασμοσ κυριε βασιλη ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ δεν ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ



ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΧΑΧΑ ΠΟΛΛΗ ΕΦΥΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ


μπααααααα οι τρεισ τελευτεεσ σειρεσ δεν λενε τιποτα

αυτα ειναι λογια ενοσ αποτυχημενου επιβαλοντα [συγνωμη κιολασ]
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 21:09, 17-09-09:

#16
Χμ... το θεμα εχει παρει πολυ ενδιαφερουσα τροπη μπορω να πω

Λοιπον, ας αποδεχτουμε μερικα πραγματα:

1) Το οτι καποιος μπορει να εχει ενα πτυχιο μαθηματικων/φυσικης/φιλολογιας, αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και καταλληλος για καθηγητης. Καθηγητης σημαινει παρα πολλα πραγματα, μεταξυ αυτων ΚΑΙ φορεας γνωσης, ΚΑΙ ψυχολογος, ΚΑΙ παιδαγωγος. Το δυσκολο δεν ειναι να μπεις σε μια ταξη και να αρχισεις να μιλας για συναρτησεις. Αυτο το κανεις και στο σπιτι σου. Το δυσκολο ειναι να μεταδωσεις τα οσα λες. Και για να γινει αυτο, πρεπει να εχεις απο κατω ανοιχτα ματια και αυτια.

2) Τα παιδια σημερα αντιμετωπιζουν πιο συνθετα ζητηματα αποτι πριν απο 30 χρονια. Οι γαμοι των γονεων τους σπανε πιο ευκολα, οι σχεσεις εχουν γινει πιο δυσκολες, η πιεση ειναι μεγαλυτερη. Γιατι πριν απο 30 χρονια, η εισαγωγη στο πανεπιστημιο σημαινει επιτυχια, ενω η μη εισαγωγη ηταν κατι νορμαλ. Τωρα το νορμαλ ειναι η εισαγωγη και η μη εισαγωγη ειναι αποτυχια.

3) Ας ερθουμε στο θεμα της επιβολης. Καταρχην ας δεχτουμε πως υπαρχουν ακραιες περιπτωσεις παιδιων που δεν μπορεις να τις αντιμετωπισεις με τιποτα. Μου ειχε τυχει μαθητης-περιπτωση, που ετρωγε πατατακια μεσα στο τμημα, που παντα αργουσε να ερθει, που μιλουσε μονιμως στον ενικο, και γενικα ενοχλουσε μεσα στο μαθημα. Για κανενα διμηνο παλευα οχι να τον κανω καλο μαθητη, αλλα να τον κανω πρωτα απο ολα ανθρωπο. Η προσπαθεια απετυχε, γιατι αυτο το παιδι, που το συναντησα εγω στα 16 του, ειχε ηδη απορριψει και ακυρωσει στο μυαλο του τον ρολο του καθηγητη, ισως απο παλαιοτερες περιπτωσεις που συναντησε. Ειχε κλειστα τα αυτια του, και οτι του ελεγα, η αντιδραση του ηταν "ασε μας μωρε μαλακα που διδασκεις και νομιζεις οτι κατι εισαι".

Καλως η κακως, σε καθε τμημα υπαρχουν παιδια που θα ειναι αδιαφορα προς το μαθημα. Αν ενα παιδι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να μαθει, δεν πας να εισαι ο σουπερ ντουπερ παιδαγωγος, το παιδι δεν θα μαθει. Οπως και να το κανουμε.

Η επιβολη δεν ειναι μονοπλευρη, αντιστοιχα. Ναι μεν το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης το εχει ενας καθηγητης, αλλα πρεπει και ο μαθητης στο μικρο του μεριδιο, να αποδεχτει αυτην την επιβολη. Να δεχτει οτι ξερεις τι, αυτος ο καραγκιοζης που ειναι εκει πανω και μιλαει θετει καποιους κανονες, γιατι πρεπει να κανει μια ταξη να λειτουργησει προς οφελος οσων ενδιαφερονται. Αν καποιο παιδι για οποιονδηποτε λογο δεν υπακουσει στον απλο κανονα πχ "μην τρως πατατακια εν ωρα μαθηματος", τοτε τα πραγματα ειναι δυσκολα.

Γιατι το προβλημα δεν ειναι οτι το παιδι ειναι κωλοπαιδο. Το προβλημα ειναι οτι 16 χρονια τωρα, κανενας μπαμπας και καμμια μαμα, κανενας νηπιαγωγος και κανενας δασκαλος, δεν του εμαθαν πως ειναι να ζεις σε μια κοινωνια, πως η ελευθερια σου σταματαει εκει που αρχιζει η ελευθερια του αλλου. Και οσο μεγαλωνει κανεις, τοσο πιο δυσκολα αλλαζει χαρακτηρα. Ε, στα 16, τα περιθωρια για αυτο ειναι ελαχιστα.

Φυσικα η σωματικη βια ειναι ενας απο τους πιο αστοχους τροπους για να συνετισεις ενα παιδι. Υπαρχουν τοσες ντριμπλες που μπορεις να κανεις, ωστε να τον φερεις στην θεση να σε κοιταει να βαζεις γκολ σε αδειο τερμα, χωρις να εχει καταλαβει καν τι και πως.

Αρκει να ειναι σε θεση να σε δει. Γιατι οπως προειπα, αν καποιος δεν θελει να δει, δεν βλεπει.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

killbill

Δραστήριο Μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 165 μηνύματα.

O killbill έγραψε: στις 21:12, 17-09-09:

#17
Καταρχήν για το χαστούκι είπα ότι διαφωνώ κάθετα. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν διαβάζονται ολα όσα γράφω, και παρερμηνεύονται. Είπα εγώ ότι είναι ενδεδειγμένη μέθοδος; μην τρελαθούμε. Διαβάστε καλύτερα αυτά που έγραψα. Το ανέφερα απλα ως παράδειγμα για το πως έχει αλλάξει η στάση των γονέων απέναντι στον καθηγητή, και κατ'επέκταση αυτό μεταδίδεται μέσα στο σπίτι και στα παιδιά. Κάποτε λέγανε οι γονείς στα παιδιά τους "να ακούς και να σέβεσαι τους καθηγητές σου". Τώρα τους έχουν στην μπούκα του κανονιού.

Για τον σεβασμό συμφωνώ ότι προυπάρχει και δεν κερδίζεται. Πως όμως να προυπάρχει όταν μέσα στην οικογένεια δεν καλλιεργείται ο σεβασμός προς τον καθηγητή; Αυτό ήταν και το νόημα της εικόνας που παρέθεσα και δεν είναι καθόλου χαζομάρα.

Όταν μεγαλώσετε λίγο και γίνετε ποτέ καθηγητές τότε ξανασυζητάμε. Έξω από τον χορό μπορείς να λές πολλά και ότι θες και όλα σου φαίνονται εύκολα. Όταν γίνεις καθηγητής και έρθεις σε επαφή με τους γονείς και δεις το πως σε βλέπουν λες "καλα και περιμένω εγώ ο μαθητής να με σεβαστεί; " Ακριβώς αγαπητέ Γρηγόρη. Προυπάρχει! Είναι αδύνατον να κερδίσεις τον σεβασμό. Ο σεβασμός προυπάρχει. Αυτό ήταν το νόημα της εικόνας αλλά όπως φαίνεται δεν το έπιασες!

Θα σας πρότεινα πάντως μια καλή ιδέα: Οι περισσότερες σχολές (σχεδόν όλες πλεόν) έχουν και μαθήματα παιδαγωγικών και διδακτικής του αντικειμένου που σπουδάζετε. Αυτά τα μαθήματα είναι επιλογής στο τελευταίο έτος σπουδών. Το καλό είναι ότι σαν εργασία έχουν να πάτε εσείς ως φοιτητές σε μια τάξη σε ένα Λύκειο ή Γυμνάσιο και να διδάξετε! Τι λέτε; Πιστεύω είναι καλή πρόκληση. Πηγαίνετε και τα ξαναλεμε! ίσως να έχετε αναθεωρήσει κάποια πράγματα ...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 21:35, 17-09-09:

#18
κυριοσ σουρωτηρι
στο 1 συμφωνω οποιοσ περνα καθηγητησ δεν σημενει οτι ειναι και ολασ
αλλα η μαγκια ειναι μια [τα βουλωμενα αυτια και ματια εσεισ οι καθηγητεσ πρεπει να παρακινησετε τουσ μαθητεσ νατα ανοιξουν σταδιακα][αρχικα το ενα ματι και αυτι και μετα και τα δυο][αυτη ειναι η μαγκια][τωρα θα μου πειτε υπαρχουν και ανεπιδεκτη μαθησεωσ ][οπωσ ο λεβεντησ με τα πατατακια ][ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΥΡΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ...]


ΤΟ 2
ΚΑΙ σε αυτο συμφωνω τα παιδια τα εχουν παραφορτωσει
το νερο ξεχιλισε απο το ποτηρι
ετσι τα παιδια νιωθουν πιεσμενα και ξεσπουν αλλιωσ ..
αχαχαχ τι θα πει η γιαγια μου που δεν μπηκα εκει που θελω [αχ και ο μπαμπασ μο τι θα πει και αυτοσ ][ρεζιλι θα τουσ κανω][ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΨΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗ]
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Sourotiri

Καθηγητής

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 1,029 μηνύματα.

O Sourotiri έγραψε: στις 21:44, 17-09-09:

#19
Γρηγορη, θα σε θερμοπαρακαλεσω να χρησιμοποιεις το τελικα σιγμα αντι του κανονικου γιατι μου βγηκαν τα ματια για να σε διαβασω Χωρις παρεξηγηση!!! [Στην περιπτωση που δεν ξερεις που ειναι, οταν το πληκτρολογιο ειναι γυρισμενο στα ελληνικα, το νταμπλγιου w γινεται ς].

Κοιτα, το παιδι που σου αφηνει εστω και 5% πιθανοτητες να σε ακουσει, καποια στιγμη θα σε ακουσει. Για αυτο μιλαω για ακραιες περιπτωσεις παιδιων, που αναφερεις ως ανεπιδεκτους μαθησεως. Οπως και να το κανουμε, πρεπει να υπαρχει εστω και ενα κοινο σημειο, αν δεν υπαρχει κανενα, αυτο που λες περι "μαγκιας" του καθηγητη, ειναι σαν πηγαινω εγω στην Βραζιλια και να νιωθω και μαλακας απο πανω που δεν με καταλαβαινουν που μιλαω ελληνικα!!!

Οσον αφορα το δευτερο, ειναι μια αλλη, μεγαλη κουβεντα. Συμφωνω παντως.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

grigoris91 (γρηγορησ)

Απόφοιτος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 339 μηνύματα.

O grigoris91 έγραψε: στις 21:46, 17-09-09:

#20
το τρια
εδω κυριε σουρωτιρι διαφωνω
δεν υπαρχει μαθητησ που να μην στρωνει
εδω εχουμε τιθασευσει ολοκληρο λιονταρι ελεφαντα και τα λοιπα [τα κανουμε να χορευουν για παρτη μασ ]
υπαρχουν οπωσ λετε και οι πολλη δυσκολεσ περιπτωσεισ [οπωσ ο φιλοσ με τα πατατακια ]
δεν παυει ομωσ να ειναι μια ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΧΙ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΗ
το παιδι ειναι σαν το σκυλι οτι του μαθεισ αυτο θα κανει

το δικο σασ σκυλι [ο μαγκασ με τα πατατακια ]εχει απο το σπιτι του την μηδαμινη εκπεδευση δεν μπορειτε ομωσ να λετε οτι δεν μπορειτε να τον κανετε να γαυγιζει [δηλαδει να του μαθετε γραματα και χαρακτηρα ] μπορει ο φιλοσ να μαθει τροπουσ αλλα ειναι πολλη δυσκολο και δικαιολογημενα μεσα σε λιγεσ ωρεσ ποτυ τον ειχατε εσεισ αυτο ειναι ενα δυσκολο εργο]

λεμε συχνα κυριε σουρωτηρι επιβολη αν και δεν ειναι τοσο δημοκρατικη λεξη
η επιβολη ειναι καθαρα μονοπλευρη πιστευω διοτι και για τον ποιο δυστροπο υπαρχουν τροποι αντιμετωπισεισ

αυτο το δεν θελει και δεν βλεπει κυριε ισχυει αλλα ισχυει καπωσ ετσι[μπορει να μην θελει να προσεξη [γουστο του καπελο του ] αν ομωσ θελει να κανει φασαρια τοτε πρεπει να του κοψετε το βηχα[με λεκτικο τροπο ΠΑΝΤΑ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια