ΗΜΜΥ vs Μαθηματικό

elsolar

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Χαιρετω,
Εδωσα φετος εξετασειςκαι ημουν τεχνολογικη κατευθυνση. Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας και κυριως αυτοι που φοιτουν ή εχουν φοιτησει σε μια απο τις δυο σχολες, για ενα διλημμα που με απασχολει οσον αφορα τις σχολες που μαρεσουν και θα ηθελα να φοιτησω.
(περναω σιγουρα και στις 2)

Οι σχολες ειναι το Μαθηματικο και το ΗΜΜΥ προφανως.

Λοιπον, το θεμα εχει ως εξης:
Ξερω πως ενας τελειοφοιτος του Μθ στην Ελλαδα κυριως, τελικα γινεται καθηγητης λογω του οτι δεν βρισκει κατι διαφορετικο με μονο το πτυχιο του ΜΘ(Αν γνωριζειτε κατι διαφορετικο, ενημερωστε με σας παρακαλω). Εμενα μαρεσουν τα μαθηματικα και δεν με χαλαει να ειμαι καθηγητης ομως δεν το θελω απο νωρις δηλαδη απο τα 25 μου.
Θα ηθελα να κανω μια διαφορετικη δουλεια πρωτα, κυριως σχετικη με Η/Υ και προγραμματισμο ή με τα μαθηματικα και αν καποια στιγμη βαρεθω(αν βαρεθω) να μπορω να γινω καθηγητης.
Πρωτο απο ολα θελω να μου πειτε αν ξερετε, τι, πως και που θα μπορουσα να κανω μια τετοια δουλεια αν τελικα επιλεξω ΜΘ; (με καποιο Μεταπτυχειακο ισως;)

Η αλλη περιπτωση οπως σας ειπα ειναι να επιλεξω ΗΜΜΥ. Εχω ακουσει πως οι πτυχιουχοι του πολυτεχνειου εχουν μεγαλη απορροφηση επαγγελματικα. Αυτο ισχυει η οχι; Αν ισχυει τοτε θα μου προτεινατε να παω ΗΜΜΥ; Γιατι αν τελειωσω ΗΜΜΥ, σιγουρα πιστευω θα ασχοληθω με Η/Υ, κατι που σας ειπα πως μου αρεσει. Επισης, γνωριζετε τι δουλεια μπορω να κανω και που;(αν τελικα επιλεξω ΗΜΜΥ)


Ετσι λοιπον βρισκομαι σε ενα μεγαλο διλημμα: ΜΘ ή ΗΜΜΥ.
Ξερω σιγουρα πως το χαρτι του ΕΜΠ εχει πολυ μεγαλυτερη βαρυτητα και ετσι θα βρω ισως πιο ευκολα δουλεια απο οτι με το χαρτι του ΜΘ. Το στοιχειο ομως που ισορροπει την κατασταση και δεν επιλεγω ΗΜΜΥ κατευθειαν ειναι οτι δεν ξερω αν η εσχατη δουλεια που θα βρω με το πτυχιο του ΗΜΜΥ θα μου αρεσει τελικα ενω με του ΜΘ ξερω πως θα μου αρεσει(καθηγητης, αν και βεβαια θα αμοιβομαι χειροτερα απο την αλλη δουλεια-αλλη μια παραμετρος στο τραπεζι-)

Οσοι ξερετε, δωστε μια ιδεα σας και τις απαραιτητες πληροφοριες που σας ζητησα πιο πανω (αλλα και οτι εσεις κρινεις καλο για να με διαφωτισει). Θα με βοηθουσατε παρα πολυ γιατι σε 5-6 μερες θα πρεπει να δωσω το μηχανογραφικο μου.


Ευχαριστω εκ των προτερων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sosat

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Διαβασε το username αναποδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γιαννιτσά (Πέλλας). Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Χαιρετω,
Εδωσα φετος εξετασειςκαι ημουν τεχνολογικη κατευθυνση. Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας και κυριως αυτοι που φοιτουν ή εχουν φοιτησει σε μια απο τις δυο σχολες, για ενα διλημμα που με απασχολει οσον αφορα τις σχολες που μαρεσουν και θα ηθελα να φοιτησω.
(περναω σιγουρα και στις 2)

Οι σχολες ειναι το Μαθηματικο και το ΗΜΜΥ προφανως.

Λοιπον, το θεμα εχει ως εξης:
Ξερω πως ενας τελειοφοιτος του Μθ στην Ελλαδα κυριως, τελικα γινεται καθηγητης λογω του οτι δεν βρισκει κατι διαφορετικο με μονο το πτυχιο του ΜΘ(Αν γνωριζειτε κατι διαφορετικο, ενημερωστε με σας παρακαλω). Εμενα μαρεσουν τα μαθηματικα και δεν με χαλαει να ειμαι καθηγητης ομως δεν το θελω απο νωρις δηλαδη απο τα 25 μου.
Θα ηθελα να κανω μια διαφορετικη δουλεια πρωτα, κυριως σχετικη με Η/Υ και προγραμματισμο ή με τα μαθηματικα και αν καποια στιγμη βαρεθω(αν βαρεθω) να μπορω να γινω καθηγητης.
Πρωτο απο ολα θελω να μου πειτε αν ξερετε, τι, πως και που θα μπορουσα να κανω μια τετοια δουλεια αν τελικα επιλεξω ΜΘ; (με καποιο Μεταπτυχειακο ισως;)

Η αλλη περιπτωση οπως σας ειπα ειναι να επιλεξω ΗΜΜΥ. Εχω ακουσει πως οι πτυχιουχοι του πολυτεχνειου εχουν μεγαλη απορροφηση επαγγελματικα. Αυτο ισχυει η οχι; Αν ισχυει τοτε θα μου προτεινατε να παω ΗΜΜΥ; Γιατι αν τελειωσω ΗΜΜΥ, σιγουρα πιστευω θα ασχοληθω με Η/Υ, κατι που σας ειπα πως μου αρεσει. Επισης, γνωριζετε τι δουλεια μπορω να κανω και που;(αν τελικα επιλεξω ΗΜΜΥ)


Ετσι λοιπον βρισκομαι σε ενα μεγαλο διλημμα: ΜΘ ή ΗΜΜΥ.
Ξερω σιγουρα πως το χαρτι του ΕΜΠ εχει πολυ μεγαλυτερη βαρυτητα και ετσι θα βρω ισως πιο ευκολα δουλεια απο οτι με το χαρτι του ΜΘ. Το στοιχειο ομως που ισορροπει την κατασταση και δεν επιλεγω ΗΜΜΥ κατευθειαν ειναι οτι δεν ξερω αν η εσχατη δουλεια που θα βρω με το πτυχιο του ΗΜΜΥ θα μου αρεσει τελικα ενω με του ΜΘ ξερω πως θα μου αρεσει(καθηγητης, αν και βεβαια θα αμοιβομαι χειροτερα απο την αλλη δουλεια-αλλη μια παραμετρος στο τραπεζι-)

Οσοι ξερετε, δωστε μια ιδεα σας και τις απαραιτητες πληροφοριες που σας ζητησα πιο πανω (αλλα και οτι εσεις κρινεις καλο για να με διαφωτισει). Θα με βοηθουσατε παρα πολυ γιατι σε 5-6 μερες θα πρεπει να δωσω το μηχανογραφικο μου.


Ευχαριστω εκ των προτερων

Αυτο που ζητας δεν ειναι ΗΜΜΥ αλλα Πληροφορικη ...
Για πιο λογο να φας τα νιατα σου στο ΗΜΜΥ και να μην πας πληροφορικη και να γλιτωσεις εξτρα μαθηματα(ασχετα με την πληροφορικη και τους Η/Υ) και μια ολοκληρη χρονια ??
Το χαρτι του ΕΜΠ ειναι ιδιο με οποιασδηποτε αλλης σχολης αντιστοιχης αυτης του ΕΜΠ στην αγορα εργασιας ...
Ενα χαρτι απ'το ΕΜΠ θα σε βοηθησει μονο σε ακαδημαϊκο επιπεδο και οχι σε εργασιακο απ'όσο γνωριζω δλδ για μεταπτυχιακο
Οσο για το μαθηματικο ... το να γινεις καθηγητης ειναι η ευκολη λυση ... αμα το ψαξεις ομως (που σχεδον κανενας δεν το κανει) θα βρεις και αλλου δουλια αλλα ειναι καπως περιορισμενο το πεδιο του μαθηματικου στην αγορα εργασιας οπως και να χει και θελει και ενα βυσματακι για να μπεις αλλου συνηθως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

elsolar

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Αυτο που ζητας δεν ειναι ΗΜΜΥ αλλα Πληροφορικη ...
Για πιο λογο να φας τα νιατα σου στο ΗΜΜΥ και να μην πας πληροφορικη και να γλιτωσεις εξτρα μαθηματα(ασχετα με την πληροφορικη και τους Η/Υ) και μια ολοκληρη χρονια ??
Το χαρτι του ΕΜΠ ειναι ιδιο με οποιασδηποτε αλλης σχολης αντιστοιχης αυτης του ΕΜΠ στην αγορα εργασιας ...
Ενα χαρτι απ'το ΕΜΠ θα σε βοηθησει μονο σε ακαδημαϊκο επιπεδο και οχι σε εργασιακο απ'όσο γνωριζω δλδ για μεταπτυχιακο
Οσο για το μαθηματικο ... το να γινεις καθηγητης ειναι η ευκολη λυση ... αμα το ψαξεις ομως (που σχεδον κανενας δεν το κανει) θα βρεις και αλλου δουλια αλλα ειναι καπως περιορισμενο το πεδιο του μαθηματικου στην αγορα εργασιας οπως και να χει και θελει και ενα βυσματακι για να μπεις αλλου συνηθως


Αυτο που λες για το χαρτι του ΗΜΜΥ δεν νομιζω πως ισχυει, τουλαχιστον συμφωνα με αυτα που ξερω (ετσι και αλλιως αλλη η δουλεια του ηλεκτρολογου μηχανικου, αλλη του μηχανολογου, αλλη του πολιτικου μηχανικου κ.ο.κ.), επομενως δεν το βλεπεις ανταγωνιστικα με τις αλλες σχολες του ΕΜΠ

Επισης αυτο που λες με την πληροφορικη δεν νομιζω πως ισχυει γιατι απο αυτην την σχολη βγαινεις κυριως προγραμματιστης ή σχετικος με δικτυα, κατι που μπορω να το κανω μεσω του ΗΜΜΥ-και το χαρτι απο το ΗΜΜΥ θα ειναι φυσικα ισχυρορερο-

Δεν νομιζω πως σηκωνει συζητηση το οτι με ενα χαρτι του ΕΜΠ βρισκεις ευκολοτερα και καλυτερα αμοιβομενη δουλεια απο οτι με του ΜΘ.

Το κυριοτερο ομως επαναλαμβανω που με απασχολει ειναι τι δουλεια και που μπορω να την κανω αν τελειωσω ΗΜΜΥ, ετσι θα δω αν τελικα μου αρεσει να εκανα μια τετοια δουλεια.

Τελος παντων θα ηθελα να μου απαντησει αν θελει καποιος που ειναι μεσα απο τις 2 σχολες ΗΜΜΥ ή ΜΘ για να ξερω πως εχει πληροφοριες απο μεσα ωστε να μην ειναι αμφισβητουμενες.

Ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Ανάλυση μπορεί να μη βγαίνει σε ένα εξάμηνο αλλά αυτός που θα μάθει περισσότερα και ίσως πιο χρηστικά και θα προχωρήσει περαιτέρω την επιστήμη είναι ο ΗΜΜεας. Από το μαθηματικό τι θα βγεις; Ελάτε παιδιά, κακά τα ψέμματα, καθηγητής θα καταλήξεις. Είσαι ο μ@μ@τος που θα πάρει η NASA ; Well done mate. But you are the only one. Από τους 100+ που μπαίνουν στο μαθηματικό οι 2 να κάνουν κάτι.
Από τους 100+ που μπαίνουν ηλεκτρολόγοι οι 45 θα κάνουν κάτι.
45>2 .

Και τώρα κάτι πιο γενικό. Βεβαίως και πιστεύω ότι έχουμε παραμελήσει ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ όπως τα μαθηματικά. Ο μαθηματικός θα καταλάβει ευκολότερα θεωρίες λογισμών από τον ΗΜΜεα γιατί αυτήν είναι η δουλειά του. Αλλά η βόλεψη σε θέσεις φροντιστηρίων + σχολείων σε γλυκαίνει και δε χαλάς τη ζαχαρένια σου.
Υπάρχουν μυαλά, αλλά δε δουλεύουν. Αν από τους 100 οι 2 κανουν κάτι θα υπάρχουν και άλλοι 10 που θα αξίζουν. Απλά θέλει μεγάλα καρύδια για να προσπαθήσεις κάτι τέτοιο, και αμα δεις ότι δεν τα βγάζεις πέρα για να ζήσεις ΔΕΝ το κάνεις...

Γιατί θα έπρεπε να βγαίνει "κάτι"; Κάτι πάνω σε τι; Μα νομίζω ότι τα Μαθηματικά σαν επαγγελματικός κλάδος έχουν σαφή όρια. Και επιστημονικά να το δούμε, όπως το αναφέρω πιο κάτω (2η παράγραφος). Δεν καταλαβαίνω την πρόχειρη "γενίκευσή" σου. Από ποια επιστήμη βγαίνεις πρακτικά κάτι εξειδικευμένος; Από καμία. Όλες οι επιστήμες χτίζουν ένα θεωρητικό προφίλ προς μια γενική επαγγελματική κατεύθυνση και παράλληλα δίνοντας τις υποδοχές για επιπλέον "συνδέσεις" ανάλογα τον πτυχιούχο. Οι συνδέσεις θέλουν μεταπτυχιακό και άλλα προσόντα που δεν πιστοποιούνται. Ο κάθε πτυχιούχος έχει την ελευθερία, να επιλέξει εκείνο που νομίζει ότι τον εκφράζει. Άλλος πάει για έρευνα, άλλος για βιομηχανικός υπάλληλος, άλλος για κοπρίτης, άλλος για υπάλληλος δημοσίου, άλλος για εκπαιδευτικός, άλλος για την ανεργία, άλλος για ελεύθερος επαγγελματίας,..κοκ. Πάντως ο καθένας κάτι επιλέγει συνειδητά, για την ζωή του. Έτσι και ο Μαθηματικός, ο Φυσικός, ο Νομικός,..κλπ.

Και στα Μαθηματικά υπάρχουν κατευθύνσεις με κύκλους εξειδικευμένων προχωρημένων μαθημάτων, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ομοιογένεια και ομοιομορφία των πτυχιούχων. Οι κατευθύνσεις αυτές ενισχύονται με αυτόνομους μεταπτυχιακούς κλάδους είτε δίνοντας προσβάσεις για συναφείς επιστήμες ώστε να ενισχυθεί η δυνατότητα επαγγελματικής πρόσβασης σε άλλους χώρους. Αυτό γίνεται παντού. Τώρα, αν μας αρέσει η καραμέλα "άνεργος Μαθηματικός", ή γενικά "Μαθηματικός" και το λέμε με οίκτο κατωτερότητας, ενώ γνωρίζουμε ότι σε επίπεδο μαθημάτων ο κάθε πτυχιούχος Μαθηματικός γνωρίζει σε βαθμό 60% διαφορετικά πράγματα..πάω πάσο. Ίσως κάποιοι έξω από το Μαθηματικό, γνωρίζουν καλύτερα από εκείνους που είναι μέσα..Ποιος ξέρει; :worry: :hmm:Θεωρείς ληψό το πτυχίο του Μαθηματικού; Θεωρείς ημιτελή την εκπαίδευση που λαμβάνει κάποιος σπουδαστής στα μαθηματικά; :)

Κατά την λογική σου, εφόσον δεν βγαίνει κάτι "συγκεκριμένο και μονοδιάστατα ορισμένο" μήπως δεν αξίζει και για πτυχιούχος; :hmm:Μήπως δεν θα έπρεπε να υπάρχει σε προπτυχιακό επίπεδο καν η συγκεκριμένη επιστημονική ειδικότητα, αλλά να υπάρχει μόνο μεταπτυχιακά για όσους ξεκίνησαν για ΗΜΜΥ αλλά θέλουν να λέγονται και Μαθηματικοί; :confused:

Επίσης άλλο πράγμα η επιστήμη, η έρευνα και άλλο πράγμα το μεροκάματο. Εσύ για ποιο από τα δυο μιλάς; Όχι τίποτε άλλο, αλλά και οι ΗΜΜύτες για ένα ανθρώπινο μεροκάματο ψάχνονται στο τέλος..κατά πλειοψηφία άνω του πλήθους 45. Οι άριστες εξαιρέσεις τραβάνε δρόμο για υψηλές καριέρες όπως σε κάθε επιστήμη. Σε κάθε επιστήμη υπάρχουν οι 2..

Υ.Γ.: Με την ίδια λογική, να συγκρίνουμε τους Γιατρούς και τους Βιολόγους. Ας ξεκολλήσουμε επιτέλους από την σύγκριση διαφορετικών επιστημών και ας κοιτάξει ο καθένας τα εν οίκω του. Δεν πιάνω το νόημα της σύγκρισης του Μαθηματικού με τον ΗΜΜύτη. Τρώει κανένας από τους δυο "εργασιακά" δικαιώματα και δεν το ξέρω; Ή μήπως θα έπρεπε να είναι και το Μαθηματικό, ΗΜΜΥ ή και το ανάποδο;

Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα Λίγα πράγματα για τους ΗΜΜΥ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Κάτι μου λέει πως απλά ήθελες κάπου να τα πεις και να ξεσπάσεις. Καλή επιλογή.
Αυτό με το οποίο ουσιαστικά συνέκρινα ΗΜΜΥ με μαθηματικό είναι η εφαρμογή των μαθηματικών που γνωρίζουνε. Το μεταπτυχιακό σε καθορίζει ναι. Αλλά και μαθηματικοί με μεταπτυχιακό καταλήγουν να προσπαθούν να εξηγήσουν τις παράγουσες σε λυκειόπαιδα ενώ ΗΜΜεοι με μεταπτυχιακό(σε ένα μεγάλο βαθμό) στήνουν αυτή τη στιγμή τα δίκτυα με τα οποία εμείς μιλάμε τώρα.
Ποιος μαθηματικός "τρώγεται" να εφαρμόσει τα μαθηματικά που ξέρει ; Ελάχιστοι. ή τουλάχιστον έχω γνωρίσει μάλλον εγώ λίγους. Ενώ οι ΗΜΜεοι αναγκάζονται να το κάνουν, γιατί δεν μπορούν αλλιώς.
Δεν υποβάθμισα τα μαθηματικά σαν επιστήμη, προς Θεού. Μη λέμε ότι θέλουμε.
Τρώει κανένας από τους δυο "εργασιακά" δικαιώματα και δεν το ξέρω;
Είδες πουθενά να μιλάω για εργασιακά δικαιώματα;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ένας μαθηματικός ποτέ δε θα γίνει ΗΜΜΥτης
Οπως και ένας ΗΜΜΥτης δε θα γίνει ποτέ μαθηματικός.

Οι 2 κλάδοι έχουν διαφορετικά και σαφώς διαχωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα για αυτό δε πρέπει να μαλώνετε

Είδες πουθενά να μιλάω για εργασιακά δικαιώματα;;

Μαν πες μου ποιο επαγγελματικό δικαιώμα θέλουν να έχουν οι μαθηματικοί και το έχουν οι ΗΜΜΥ
(Μπορώ να σου βρω αντίστοιχα φυσικών και πληροφορικών.)
........

:) Το αντίστοιχο του μαθηματικού στο Πολυτεχνείο είναι η ΣΕΜΦΕ που από ότι ξέρω δεν έχουν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα αντίθετα με τι λένε μερικοί ΣΕΜΦΙΤΕΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Δε νομίζω πως μάλωσε κανένας.
Ναι τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι διαφορετικά.
Για αυτό που μίλησα ωστόσο εγώ είναι για το ποιος προάγει ουσιαστικά την επιστήμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ο μαθηματικός την προάγει και ο ημμυτης την εφαρμόζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Μα το θέμα είναι ότι δεν είδα κανέναν μαθηματικό να ασχοληθεί σοβαρά για να την προάγει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Μα το θέμα είναι ότι δεν είδα κανέναν μαθηματικό να ασχοληθεί σοβαρά για να την προάγει.
ούτε και εγώ δε ξέρω :)


και στην ιατρική συμβαίνει αυτό οι ιατροί εφαρμόζουν την ιατρική γνώσοι άλλοι κλάδοι την προάγουν. Δε ξέρω βιολόγο , βιοχημικό που να προάγει ιατρική γνώση


Αυτο συμβαίνει επειδή η έρευνα στην Ελλάδα είναι της πλάκας....... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Χαχαχα! Είδες λοιπόν!

Και εγώ για την Ελλάδα μίλησα !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Χαχαχα! Είδες λοιπόν!

Και εγώ για την Ελλάδα μίλησα !!
:D
οκ για την Ελλάδα συμφωνώ
Τα επαγγελματικά δικαιώματα (τα περισσότερα) είναι μοιρασμένα σε 3 κλάδους

ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΙΑΤΡΟΥΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Κάτι μου λέει πως απλά ήθελες κάπου να τα πεις και να ξεσπάσεις. Καλή επιλογή.

Μπα, καθόλου. Ιδέα σου. Απλά οι απορίες δεν λύθηκαν. Και συνεχίζω..

Αυτό με το οποίο ουσιαστικά συνέκρινα ΗΜΜΥ με μαθηματικό είναι η εφαρμογή των μαθηματικών που γνωρίζουνε. Το μεταπτυχιακό σε καθορίζει ναι. Αλλά και μαθηματικοί με μεταπτυχιακό καταλήγουν να προσπαθούν να εξηγήσουν τις παράγουσες σε λυκειόπαιδα ενώ ΗΜΜεοι με μεταπτυχιακό(σε ένα μεγάλο βαθμό) στήνουν αυτή τη στιγμή τα δίκτυα με τα οποία εμείς μιλάμε τώρα.
Ποιος μαθηματικός "τρώγεται" να εφαρμόσει τα μαθηματικά που ξέρει ; Ελάχιστοι. ή τουλάχιστον έχω γνωρίσει μάλλον εγώ λίγους. Ενώ οι ΗΜΜεοι αναγκάζονται να το κάνουν, γιατί δεν μπορούν αλλιώς.
Δεν υποβάθμισα τα μαθηματικά σαν επιστήμη, προς Θεού. Μη λέμε ότι θέλουμε.

Είδες πουθενά να μιλάω για εργασιακά δικαιώματα;;

Γνωρίζεις τις σύγχρονες εφαρμογές των μαθηματικών; Επίσης γνωρίζεις σε ποια πεδία έχει στραφεί η σύγχρονη προπτυχιακή και μεταπτυχιακή γνώση των μαθηματικών παγκοσμίως (μαζί και η χώρα μας); Γνωρίζεις πόσες "γκλαμουράτες" επιστήμες (κατά το διεθνές marketing) δέχονται το πτυχίο του Μαθηματικού ως βασικό για περεταίρω μετεκπαίδευση; Γιατί όπως και να το πάρει κανείς, οι συγκρίσεις γίνονται με βάση το marketing που έχει στηθεί γύρω από την κάθε επιστήμη.

Χέστηκα για το αν ΗΜΜύτης εργάζεται μέχρι και ως γιατρός. Γιατί όχι άραγε; :hmm:Να κάτι ενδιαφέρον. Πώς τους ξέφυγε αλήθεια εκεί στο ΤΕΕ (που ρυθμίζουν τα εργασιακά πλαίσια της "μεσαιωνικής" Ελληνικής κοινωνίας των καλουπιών), αυτός ο "γκλαμουράτος" επαγγελματικός κλάδος του γιατρού; Καλύτερα που δεν στρέφονται οι πτυχιούχοι του Μαθηματικού σε περαιτέρω ειδίκευση για να μην έχουμε και ανταγωνισμό όσοι το ψάχνουμε λιγάκι παραπάνω..

Σκέψου όλοι οι Μαθηματικοί να ήταν εξειδικευμένοι πολυεπιστήμονες (= μια τρύπα στο νερό), τελικά πώς θα ήταν η μαθηματική παιδεία στην χώρα μας; Όχι ότι τώρα είναι καλύτεροι, αλλά τέσπα. Θέλουμε να ξέρουμε σήματα αλλά σε μια απλή εξίσωση διαφορών (που είναι το μαθηματικό μέρος) να της αλλάζουμε τα φώτα.. :crazy: Θα ήταν εφικτό όλοι οι πτυχιούχοι Μαθηματικοί να εργαστούν στην ΝΑΣΑ; Όλοι πτυχιούχοι Μαθηματικοί ερευνητές; Πώς σου φαίνεται; Εφικτό; Τότε οι άλλοι πτυχιούχοι τι θα έκαναν; Γκασμά; Ξύσιμο; Είμαστε τόσο γεναιόδωροι που αφήνουμε και άλλον κόσμο να ζήσει. Δεν θέλουμε μόνο ΜΑΣΑ.

Επειδή έκανα αρκετή πλάκα, για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα των ημερών..:P

Ξαναρωτάω, τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ένας πτυχιούχος Μαθηματικός που δεν το κάνει; Ή που ενώ το έχει σπουδάσει, δεν τον αφήνουν να το αποδείξει στον χώρο εργασίας του; Εξάλλου η φύση της επιστήμης των Μαθηματικών δεν έχει τον προσανατολισμό της άλλης επιστήμης του ΗΜΜΥ. Τελείως διαφορετικά πράγματα. Εφόσον η ένστασή σου δεν είναι στο επιστημονικό αλλά ούτε και στο επαγγελματικό μέρος, τι θες να μας πεις παραμονές πτυχίου; :confused: Κουραφέξαλα; :eek:

Να το δούμε και στο ΦΕΚ:

Το Τμήμα Μαθηματικών έχει ως αποστολή την καλλιέργεια και ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης, την αναζήτηση και επεξεργασία θεωρητικών μοντέλων για την ερμηνεία πρακτικών και θεωρητικών προβλημάτων και την κατάρτιση επιστημόνων για τις ανάγκες της εκπαίδευσης, της οικονομίας και της έρευνας.

Σκοπός του Τμήματος ΗΜΜΥ είναι η υψηλή τεχνική κατάρτιση των φοιτητών σε θέματα σύγχρονης τεχνολογίας, στους τομείς της πληροφορικής, της ηλεκτρονικής, των τηλεπικοινωνιών, της ρομποτικής, του αυτοματισμού.

Τι παρατηρείς; Λέει πουθενά για παραγωγή; Όχι..Γενικόλογες παπαρολογίες και οι μεν και οι δε. Απέχει πολύ η πραγματικότητα των ΦΕΚ και των οδηγών σπουδών από την αγορά εργασίας και από τις ικανότητες ενός x πτυχιούχου σε μια επιστήμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ωραία επεξεργασία κειμένου :)

Πως μπορεί όμως κάποιος που δεν έχει κανένα συγγενή που τελείωσε ΗΜΜΥ να καταλάβει αν του αρέσει η σχολή? Απο τον οδηγό σπουδών? Κουραφέξαλα. Τον έχω κοιτάξει πολλές φορές. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις. Όμως πείτε ότι κάποιο παιδί μαζεύει 19000 ντομάτες (μόρια οκ). Όταν θα πάει να δει τις σχολές θα ξεκινήσει από ψηλά. Θα δει ένα ωραίο ΗΜΜΥ, θα διαβάσει τις μουράτες σχολές και θα την επιλέξει σαν πρώτη επιλογή.

Κατηγορούμε το παιδί? Όχι. Αυτός δεν ξέρει αν του κάνει η σχολή, ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι μηδαμινός. Ο καθηγητής των μαθηματικών μου μας είπε ότι παρόλο που ήξερε ότι ήθελε μαθηματικά, δήλωσε πρώτη επιλογή ΗΜΜΥ γιατί είχε υποτίθεται περισσότερο κύρος. Όμως κατάλαβε ότι δεν είναι αυτό που ήθελε και έτσι ένα χρόνο μετά έδωσε με 10% και μπήκε μαθηματικό. Τώρα που το καταργούν ούτε αυτό δεν θα μπορούμε να κάνουμε αν επιλέξουμε λάθος σχολή.

Με ποια κριτήρια λοιπόν θα επιλέξει κάποιος σχολή?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ωραία επεξεργασία κειμένου :)

Πως μπορεί όμως κάποιος που δεν έχει κανένα συγγενή που τελείωσε ΗΜΜΥ να καταλάβει αν του αρέσει η σχολή? Απο τον οδηγό σπουδών? Κουραφέξαλα. Τον έχω κοιτάξει πολλές φορές. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις. Όμως πείτε ότι κάποιο παιδί μαζεύει 19000 ντομάτες (μόρια οκ). Όταν θα πάει να δει τις σχολές θα ξεκινήσει από ψηλά. Θα δει ένα ωραίο ΗΜΜΥ, θα διαβάσει τις μουράτες σχολές και θα την επιλέξει σαν πρώτη επιλογή.

Κατηγορούμε το παιδί? Όχι. Αυτός δεν ξέρει αν του κάνει η σχολή, ο επαγγελματικός προσανατολισμός είναι μηδαμινός. Ο καθηγητής των μαθηματικών μου μας είπε ότι παρόλο που ήξερε ότι ήθελε μαθηματικά, δήλωσε πρώτη επιλογή ΗΜΜΥ γιατί είχε υποτίθεται περισσότερο κύρος. Όμως κατάλαβε ότι δεν είναι αυτό που ήθελε και έτσι ένα χρόνο μετά έδωσε με 10% και μπήκε μαθηματικό. Τώρα που το καταργούν ούτε αυτό δεν θα μπορούμε να κάνουμε αν επιλέξουμε λάθος σχολή.

Με ποια κριτήρια λοιπόν θα επιλέξει κάποιος σχολή?

Καλά μην τρελαινόμαστε τώρα, δεν είναι το πρόγραμμα σπουδών που σε ξεγελάει. Ακόμη και να μην μπορείς να διακρίνεις τι σημαίνει ακριβώς πχ "Σχεδίαση ψηφιακών συστημάτων" μπορείς να καταλάβεις πάνω κάτω περί τίνος πρόκειται. Το πρόβλημα δεν είναι εκεί, είναι στο ότι αντί να κατσουμε να λιώσουμε το νετ και να κάνουμε τη δική μας έρευνα για μια από τις πιο σοβαρές αποφάσεις στη ζωή μας καθόμαστε και ακούμε τον κάθε άσχετο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

delirium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασιλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με το Βασίλη. Ότι και να πούμε εμείς αν δεν ψάξετε να δείτε μόνοι σας τι παίζει δε θα πιάσετε ποτέ το νόημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elsolar

Νεοφερμένος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Χαιρετώ!

Εγώ είμαι που άνοιξα το τόπικ και μετά από τρία χρονιά ξαναέρχομαι για να πω αυτά που κατάλαβα..
Λοιπόν καταρχάς επέλεξα ΗΜΜΥ αντί μαθηματικού! η λογική μου ήταν απλή:
Από την μια είχα μια σχολή κατά γενική ομολογία ευκολότερη από την άλλη (δεν λέω πως το Μ/κό είναι εύκολη σχολή)
με λιγότερες προοπτικές στην Ελλάδα τουλάχιστον και από την άλλη μια σχολή δύσκολη, χρονοβόρα και πιεστική άλλα με περισσότερες πιθανότητες για επαγγελματική προοπτική.. Όταν μιλάω για προοπτική δεν μιλάω μόνο για το αν θα βρω δουλειά ή όχι, άλλα και για το τι δουλεία. Ακόμα δεν ξέρω τι δουλειά μου ταιριάζει αλλά τουλάχιστον έχω πιο ρεαλιστικές επιλογές(θεωρητικά πάντα).

Το βασικότερο θετικό στοιχείο του ΗΜΜΥ (για έμενα τουλάχιστον) ήταν οτι είχε διαφορετικά αντικείμενα (αλληλοσυνδεόμενα μεταξύ τους φυσικά). Φυσική, μαθηματικά, πληροφορική, ηλεκτρολογία ακόμα και χημεία! Πήρα ένα ρίσκο λοιπόν και είπα πως θα κουραστώ μεν άλλα θα κάνω κάτι που ευχαριστιέμαι και που ξέρεις; ισως ανταμειφθώ για αυτο(θα το δουμε αυτο οταν θα ψάχνω δουλεία:P) αν η σχολή δεν μου άρεσε θα είχα φύγει από την πρώτη στιγμή γιατί ναι μεν η επαγγελματική προοπτική είναι δέλεαρ άλλα άμα δεν κάνεις κάτι που γουστάρεις τι να το κάνεις; θα την έβγαζα με το ζόρι και με το χειρότερο δυνατό βαθμό..

Έφτασα τρίτο έτος στο ΗΜΜΥ και έχω να πω τα εξής:
1)Η σχολή μου αρέσει πάρα πολύ γιατί συνδυάζει πολλές επιστήμες και βλέπω την εφαρμογή των μαθηματικών και της φυσικής που γνώριζα στο σχολείο..
2)Η σχολή είναι κουραστική γιατί έχει εξοντωτικό πρόγραμμα, βάρια μαθήματα και γενικά απαιτήσεις..
3)Για έναν φοιτητή που ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ τα μαθηματικά και την φυσική είναι κόλαση(τουλάχιστον τα πρώτα 2 έτη) δηλαδή για αυτούς που θέλουν αποκλειστικά υπολογιστές άλλα δεν μπορούν να υπομείνουν τα υπόλοιπα δεν θα το συνιστούσα..
4)Έχει πολλές επιλογές, κλάδους που θέλεις να ακολουθήσεις και ο καθένας διαλέγει αυτό που πιστεύει ότι του αρέσει-ταιριάζει καλύτερα(χωρίς να αφήσει τα υπόλοιπα κομμάτια τελείως απέξω αν θέλει)
5)Αν την πάρεις με σειρά και δεν θεωρείς βαρετά αυτά που μαθαίνεις η κεντρική ιδέα που βγαίνει απ'όλο αυτό το πανηγύρι έχει τρομερό ενδιαφέρον!
6)Δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι τελειώνοντας την σχολή ΗΜΜΥ με ένα μεταπτυχιακό θα βρω δουλειά με ενδιαφέρον, χρήματα και κύρος.. Το θέμα είναι να ευχαριστιέμαι αυτό που κάνω και μαθαίνω τώρα γιατί θεωρώ πως το μέλλον δεν μπορώ να το γνωρίζω και τουλάχιστον θέλω να το έχω ευχαριστηθεί μέχρι την στιγμή που θα ψάχνω εργασία..

Εν τέλει δεν μετάνιωσα ευτυχώς για την επιλογή μου γιατί συνειδητοποίησα πως τελικά μου αρέσει περισσότερο η εφαρμογή από την θεωρία.Παρόλα αυτά πιστεύω πως η θεωρία είναι το απαραίτητο υπόβαβρο όχι μόνο για να καταλάβεις αλλά και να προχωρήσεις την όποια επιστήμη. Όμως μακάρι να είχα και τον χρόνο και τα χρήματα να σπουδάσω πρώτα μαθηματικό μετά φυσικό και μετά οτιδήποτε που εφαρμόζει αυτά(αυτό η αλήθεια είναι ότι μου την σπάει αλλά είναι μια άλλη κουβέντα)

Όσον αφορά το Μαθηματικό θέλω να πω, πως για εμένα τα μαθηματικά θα παραμείνουν τοπ και εννοείται πως ακόμα και τώρα προσπαθώ να μην μένω στην επιφάνεια της εφαρμογής τους, απλά τελικά δεν ήθελα μόνο αυτά γιατί ανακάλυψα πως μου αρέσουν και άλλες επιστήμες πολύ. Επομένως πιστεύω πως το Μαθηματικό είναι κατάλληλη σχολή για όποιον δεν έχει ιδέα τι θέλει να κάνει αλλά γουστάρει τα μαθηματικά και μόνο ή για όποιον πιστεύει ότι δεν πρέπει να κάνεις βήμα σε άλλες επιστήμες σχετικές με μαθηματικά αν δεν γνωρίζεις πρώτα καλά μαθηματικά(που δεν το θεωρώ λάθος σαν άποψη εννοείται)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Έυχομαι σε 3 χρόνια από φέτος να ξαναγράψεις στο θέμα και να είσαι :D για την επιλογή σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Camouflage

Νεοφερμένος

Ο Camouflage αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Ποια σχολη ειναι πιο δυσκολη; Το μαθηματικο ή η Ηλεκτρολογων ;


Σημείωση συντονιστή: Tα μηνύματα 19 ως 45 προήλθαν από θέμα με παρόμοιο περιεχόμενο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Ποια σχολη ειναι πιο δυσκολη; Το μαθηματικο ή η Ηλεκτρολογων ;

Τώρα είναι σα να ρωτάς "Τι είναι πιο γλυκό; Το μέλι ή το πετιμέζι;"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top