Στερεότυπα του εκπαιδευτικού συστήματος

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
μιας και προσφατα ειδα το θεμα σχετικα με την ποιοτητα και τις δυνατοτητες που εχει καποιος απο ΕΠΑΛ αποφασισα να αοιξω αυτο το θεμα για να συζητησουμε και αλλες παρομοιες αντιληψεις στην εκπαιδευση

θα κανω εγω την αρχη:
1)το ΕΠΑΛ δεν κανει για ΑΕΙ και καλους μαθητες
2)μια σχολη με λιγοτερα μορια απο μια αλλη ειναι σιγουρα και χειροτερη
3)ομια σχολη με λιγοτερα μορια απο μια αλλη ειναι ευκολοτερη
-----------------------------------------
μπορει καποιος συντονιστης να αλλαξε το κακες στο ονομα του θεματος με το λαθος;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manthak47

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Να συνεχίσω λοιπόν κι εγώ:

4) Ο μαθητής που θα πάρει το απουσιολόγιο, είναι πάντα ένα "φυτό" που μάλλον έχει και πλάτες καθηγητών που του χαρίζονται στη βαθμολογία.
5) Αν δεν περάσει κάποιος από ΓΕ.Λ. ή ΕΠΑ.Λ. ώστε να μπει στη Γ' Βάθμια δε θα μορφωθεί και θα είναι βάρος στην κοινωνία (το ότι οι μαθητές των ΕΠΑ.Σ. και άλλων σχολών με επαγγελματική κατάρτιση βγαίνουν εύκολα στην αγορά εργασίας το σκέφτηκε κανείς;)
6) Όλοι οι καθηγητές είναι μεγάλης ηλικίας, άχρηστοι, δε γνωρίζουν τίποτα πάνω στο αντικείμενο που διδάσκουν, θέλουν το κακό μας, βαθμολογούν κουτσουρεύοντας, and so on.
7) (Λίγο αμφιλεγόμενο) Αν γράψεις πάνω από τη βάση, "ΕΣΥ πέρασες" ενώ αν γράψεις υπό της βάσης, "Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ σε έκοψε".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
παραγματικα πολυ αισχρες αντιληψεις και αυτες.... Το αμφιλεγομενη δεν καταλαβα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Και να συμπληρώσω

8) Της τεχνολογικής είναι σκράπες ενώ της θετικής είναι σα'ί'νια
9) Της θεωρητικής δεν καταλαβαίνουν μαθηματικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manthak47

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
παραγματικα πολυ αισχρες αντιληψεις και αυτες.... Το αμφιλεγομενη δεν καταλαβα...

Το έβαλα έτσι γιατί "παίνευε το σπίτι σου, μην πέσει και σε πλακώσει"!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Μάλιστα..Είναι λάθος να υποβιβάζετε το επίπεδο γνώσεων των μαθητών των ΕΠΑΛ δεν είναι όλοι σκράπες και κακοί μαθητές.Τα προβλήματα υπάρχουν παντού είτε είναι κάποιος στα ΕΠΑΛ ή στο ΓΕΛ.

Είδα ότι κάποιος ανέφερε ότι τα παιδιά της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης είναι κακοί μαθητές.Πάντως στο δικό μου Λύκειο τα παιδιά ήταν από τους καλύτερους μαθητές στην Τεχνολογική.Όταν κάτι ισχύει σε 2-3 περιπτώσεις δεν σημαίνει ότι ισχύει γενικά.Είναι αυθαίρετο συμπέρασμα.Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που διαμορφώνουν αυτή την εικόνα.:)
μα αυτο λεμε ...Οτι ειναι λάθος:no1::)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Επίσης, να αναφέρω ένα σύνηθες παράπτωμα των καθηγητών, αλλά και των μαθητών. Ο καλός μαθητής θεωρείται και ηθικός και αντικειμενικός. Η επίδοση, όμως, σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να συνδυαστεί και με τη διαγωγή. Υπάρχουν πολλές αναφορές που αποδεικνύουν τη θέση αυτή. Ακόμη, υπάρχει τεράστια βαθμοθηρία και πολλοί δίνουν ιδιαίτερη αξία στους βαθμούς, οι οποίοι καθορίζουν και τις σχέσεις μαθητών - καθηγητών. Υπάρχει και συνέχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Επίσης, να αναφέρω ένα σύνηθες παράπτωμα των καθηγητών, αλλά και των μαθητών. Ο καλός μαθητής θεωρείται και ηθικός και αντικειμενικός. Η επίδοση, όμως, σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να συνδυαστεί και με τη διαγωγή. Υπάρχουν πολλές αναφορές που αποδεικνύουν τη θέση αυτή. Ακόμη, υπάρχει τεράστια βαθμοθηρία και πολλοί δίνουν ιδιαίτερη αξία στους βαθμούς, οι οποίοι καθορίζουν και τις σχέσεις μαθητών - καθηγητών. Υπάρχει και συνέχεια...
τι με εννοεις αυτη τη λεξη...?γιατι σε πολλα μαθηματα το κυιο ζητουμενο ειναι η αντικειμενικοτητα(ιστορια π.χ.)
ο συσχετισμος συμπεροφορας-βαθμου γινεται περισσοτερο για τη συμμορφωση των ατακτων μαθητων και οχι για τη πριμοδωτηση των καλων(οχι παντα βεβαια).
Οσο για την ηθικη καποια μαθηματα για αυτο υπαρχουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mechanicarts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λάζαρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Μέγαρα (Αττική). Έχει γράψει 350 μηνύματα.
Να συνεχίσω λοιπόν κι εγώ:

4) Ο μαθητής που θα πάρει το απουσιολόγιο, είναι πάντα ένα "φυτό" που μάλλον έχει και πλάτες καθηγητών που του χαρίζονται στη βαθμολογία

Στο δικό μου σχολείο πάντως όλοι οι απουσιολόγοι είναι φυτά (όχι απλά καλοί μαθητές αλλά φυτούκλες)...
Και έχουν και τις πλάτες των καθηγητών...Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δικής μας απουσιολόγου...:
-Γ., δεν βγάζω τα γράμματά σου σε αυτήν την έκθεση αλλα θα σου βάλω 20 γιατί σε εμπιστεύομαι απλά στις πανελλήνιες να γράφεις πιο καθαρά.... (στις πανελλήνιες έγραψε ένα ωραιότατο 15)

10) Αφού είσαι θεωρητική πρέπει να γράφεις καλές εκθέσεις/Αφού είσια τεχνολογική πρέπει να ξέρεις καλά μαθηματικά/Αφού είσαι θετική πρέπει να ξέρεις καλά βιολογία

11)Το απολυτήριο δεν έχει σημασία άμα περάσεις πανελλήνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
12)οτι τα πανεπιστημια ειναι παντα ανωτερα απο τα ΤΕΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Μπράβο σε αυτόν που άνοιξε αυτό το θέμα!!! Κάνατε όλοι μαι αυτοψία στην "ψυχοσύνθεση" του ελληνικού σχολείου!χαχαχα. Γέλασα με πολλά...

Το πιο τρελό από όλα είναι ότι άμα πας ΕΠΑΛ μερικοί νομίζουν πως είσαι (σκράπας) και πως αν μπεις σε Α.Τ.Ε.Ι. και όχι σε Α.Ε.Ι. δεν αξίζεις το ίδιο... Αυτό κι αν είναι αν τρελένεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
13) το βιβλιο ειναι οκυριος αξονας του μαθηματος
14)το σχολειο εχει σκοπο να μας μεταφερει γνωσεις
15)το παν ειναι οβαθμος
16)οποιος εχει 20 σε καποιο μαθημα (αοκμα και σε γραπτα) το ξερει
17)αν στη τριτη λυκειου και σε περιοδους εξετασεων ξενυχτας διαβαζοντας θα γραψεις
18)για οποια αναποδια μας ερχεται φταιει ο καθηγητης το σχολειο το συστημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
19)Το φροντιστήριο/Τα ιδιαίτερα είναι απαραίτητα για τις πανελλήνιες.
20)Στην 'Γ Λυκείου πρέπει να διαβάζεις μόνο για την κατεύθυνση και τη Γ.Π την έχεις χεσμένη.
21)Στην Ά Λυκείου πρέπει να επικεντρώνεσαι μόνο στα μαθήματα της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
(καλο θεμα και αποψεις!)

22) οι αποφοιτοι Πανεπιστημιου ειναι -κατα μεσο ορο- υψηλοτερου μορφωτικου-πνευματικου επιπεδου απο τους αποφοιτους Γυμνασιου ή Δημοτικου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
Προτείνω στο τέλος να μαζευτούν σε ένα post όλες οι αντιλήψεις και να γίνει sticky.

Congratulations!Πολύ ωραίο thread.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
22) οι αποφοιτοι Πανεπιστημιου ειναι -κατα μεσο ορο- υψηλοτερου μορφωτικου-πνευματικου επιπεδου απο τους αποφοιτους Γυμνασιου ή Δημοτικου
Και όμως.
Το μορφωτικό επίπεδο των αποφοίτων πανεπιστημίου είναι υψηλότερο από αυτό των αποφοίτων γυμνασίου ή δημοτικού.(Τριτοβάθμια εκπαίδευση>Δευτεροβάθμια)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amalfi

Δραστήριο μέλος

Ο amalfi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Το μορφωτικό επίπεδο των αποφοίτων πανεπιστημίου είναι υψηλότερο από αυτό των αποφοίτων γυμνασίου ή λυκείου

(διαφωνω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Μόρφωση είναι γνώσεις και ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου έχει προφανώς περισσότερες από έναν απόφοιτο Γυμνασίου ή Δημοτικού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

beautiful loser

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Μορφωση ειναι εξορισμου η πνευματικη και ηθικη καλλιεργεια , δεν ειναι σιγουρο οτι ενας μαθητης του πανεπιστημιου υπερεχει εναντι εναν μαθητη του λυκειου στο θεμα λογο της δομης της προσωπικοτητας προφανως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Μορφωση ειναι εξορισμου η πνευματικη και ηθικη καλλιεργεια
Αυτό βασικά νομίζω είναι η παιδεία όχι η μόρφωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top