Γενικό -  Συμβουλές για τους νέους

soulhunter21

Νεοφερμένος

Ο soulhunter21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Είμαι ένας νέος μαθητής στην 3η λυκείου…..
Δεδομένου του άγχους μου για της τελικές εξετάσεις θα ήθελα να ακούσω από τους ʽπαλιούςʼ που σίγουρα ξέρουν κάτι παραπάνω τυχών συμβουλές που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν στο να τα πάω καλά….
Ξέρετε….τι να προσέξω ,τι να μην αφήσω σε καμιά περίπτωση αδιάβαστο και τέτοια…..
Πιστεύω θα βοηθηθούν με αυτόν τον τρόπο πολλά παιδιά της 2ας λυκείου που θα πάνε 3η λυκείου…
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nickname

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,133 μηνύματα.
Εγώ ως "παλιός" και καλά, θα σε συμβούλευα να διαβάζεις όσο μπορείς και το άγχος σου να είναι σε λογικά και αν είναι δυνατόν σε χαμηλά επίπεδα.
Επίσης, μην αφήνεις απορίες και κενά στην ύλη έτσι ώστε στο τέλος να έχεις πολλή αυτοπεποίθηση και καλή ψυχολογία (μετράνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πίστεψέ με!).
Το κυριότερο όμως είναι να έχεις στόχους, όνειρα και να είσαι αποφασισμένος να τα πετύχεις.
Κι ένα ακόμη tip: Όταν θα σκέφτεσαι για σχολές μην είσαι κολλημένος σε μία-δύο, αλλά να έχεις πολλές επιλογές. Έτσι δε θα απογοητεύεσαι σε κάθε αποτυχία (σίγουρα φέτος και θα ενθουσιάζεσαι και θα απογοητεύεσαι, όμως το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει και με το πραπάνω:))
Νομίζω αυτά. Α! Και ειδικά φέτος να μην ακούς τον καθένα που θα σου λέει το μακρύ του και το καντό του για τις σχολές, για το διάβασμα κ.ά. Εσύ θα ακούς μόνο την καρδιά σου και θα ρυθμίζεις την πορεία σου σύμφωνα με τον εαυτό σου και μόνο αυτό.
Δεν είχα σκοπό φυσικά ούτε να σε τρομάξω ούτε να αρχίσω το κήρυγμα. Καλή αρχή και καλή επιτυχία!!!:bye: Σου εύχομαι το 2010 να είσαι φοιτητής στη σχολή της επιλογής σου!!!